washcloud Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, liakjim είπε Θα ορκιζομουν ότι άλλαζε από αύριο. (...δεν ξέρω καν τί είχες γράψει...Χαβαλέ έκανα για το "άκυρο" -> είδα ειδοποίηση/κλίκαρα, και,,,,"άκυρο" - όπως στον στρατό...) Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2022 από washcloud
petrakiskap Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Σημερα ήρθε και ο πρώτος λογαριασμος μετά την αλλαγή μετρητη και την χορήγηση νυχτερινου που έγινε πριν σχεδον 2 μήνες. Ηταν έναντι με τις δικές μου μετρήσεις , αφού δεν ηρθε ο ΔΕΔΔΗΕ για να δώσει ενδειξεις του καινούριου μετρητη και αφορούσε τις ημερομηνιες που έπρεπε, άσχετα αν εκδόθηκε σήμερα, ενώ είχαν περάσει 20 ημέρες απο την ημέρα που θα περνούσε ο Δεδδηε για μέτρηση. Το καλό ειναι ότι θα πληρώσω πιο μετά απο ότι αν ερχόταν στις 10 του μήνα , το κακό όμως οτι ειναι αρκετά τσουχτερός δυστυχώς,.. Λογικά θα μπορω πλέον να δώσω και τις νυχτερινες στην επομενη καταχώρηση ένδειξης τον Μαιο, αφού στον λογαριασμο έχω χρεωθεί κανονικά τις νυχτερινες, θα ενημερώσω οταν ειναι. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2022 από petrakiskap
Decadence Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Καλησπερα, εχω απο παλια μετρητη με νυχτερινο αλλα δεν δουλευε γιατι η εγκατασταση του σπιτιου ηταν παλια και δεν το υποστηριζε. Σε προσφατη ανακαινιση ζητησα απο τον ηλεκτρολογο να το επιληφθει. Ποια ειναι η διαδικασια για να ξεκινησει να μετραει και το νυχτερινο? Στα αιτηματα το ΔΕΔΔΗΕ εχει "Αλλαγη νυχτερινου" και "Χορηγηση καταργηση νυχτερινου".
Joshua21 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 19 λεπτά πριν, Decadence είπε Καλησπερα, εχω απο παλια μετρητη με νυχτερινο αλλα δεν δουλευε γιατι η εγκατασταση του σπιτιου ηταν παλια και δεν το υποστηριζε. Σε προσφατη ανακαινιση ζητησα απο τον ηλεκτρολογο να το επιληφθει. Ποια ειναι η διαδικασια για να ξεκινησει να μετραει και το νυχτερινο? Στα αιτηματα το ΔΕΔΔΗΕ εχει "Αλλαγη νυχτερινου" και "Χορηγηση καταργηση νυχτερινου". Το νυχτερινό δεν έχει να κάνει με την εγκατάσταση του σπιτιού, τουλάχιστον όχι πλέον. Η διαδικασία από την μεριά του πελάτη είναι αίτηση για ενεργοποίηση νυχτερινού στον ΔΕΔΔΗΕ. Στα αιτήματα είναι το "χορήγηση/κατάργηση νυχτερινού". 1
meletis_m Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 38 λεπτά πριν, Decadence είπε Καλησπερα, εχω απο παλια μετρητη με νυχτερινο αλλα δεν δουλευε γιατι η εγκατασταση του σπιτιου ηταν παλια και δεν το υποστηριζε. Σε προσφατη ανακαινιση ζητησα απο τον ηλεκτρολογο να το επιληφθει. Ποια ειναι η διαδικασια για να ξεκινησει να μετραει και το νυχτερινο? Στα αιτηματα το ΔΕΔΔΗΕ εχει "Αλλαγη νυχτερινου" και "Χορηγηση καταργηση νυχτερινου". Είχε μετρητη 2 ενδείξεων αλλά ποτέ στη συγκεκριμένη παροχη δεν ειχες νυχτερινο ; Πλέον δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον . Μέχρι και το 2015 χρειαζόταν νέα ΥΔΕ , και να τραβήξει ενα καλώδιο 1,5 αρι από το πίνακα μέχρι το μετρητη ο ηλεκτρολόγος . Πλέον δεν είναι υποχρεωτικό . Απλώς πληρώνεις 42,16 € μετα την αίτηση , θα σου στείλουν μήνυμα και περιμένεις να έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ .
Decadence Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 10 λεπτά πριν, meletis_m είπε Είχε μετρητη 2 ενδείξεων αλλά ποτέ στη συγκεκριμένη παροχη δεν ειχες νυχτερινο ; Πλέον δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον . Μέχρι και το 2015 χρειαζόταν νέα ΥΔΕ , και να τραβήξει ενα καλώδιο 1,5 αρι από το πίνακα μέχρι το μετρητη ο ηλεκτρολόγος . Πλέον δεν είναι υποχρεωτικό . Απλώς πληρώνεις 42,16 € μετα την αίτηση , θα σου στείλουν μήνυμα και περιμένεις να έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ . Ακριβως, ήταν τόσο παλια/κακη η καλωδίωση που το μισο σπιτι δεν ειχε γείωση. Τράβηξε και το καλώδιο και εχει παει παντου η γειωση πλεον. Τα 42,16 θα τα πληρωσω για την επισκεψη? Να το διευκρινίσω οτι υπαρχει ηδη ρολοι νυχτερινού να μην περιμενω αδικα να μου αλλαξουν το ρολόι αφου υπαρχει και έλλειψη?
meletis_m Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Decadence είπε Ακριβως, ήταν τόσο παλια/κακη η καλωδίωση που το μισο σπιτι δεν ειχε γείωση. Τράβηξε και το καλώδιο και εχει παει παντου η γειωση πλεον. Τα 42,16 θα τα πληρωσω για την επισκεψη? Να το διευκρινίσω οτι υπαρχει ηδη ρολοι νυχτερινού να μην περιμενω αδικα να μου αλλαξουν το ρολόι αφου υπαρχει και έλλειψη? Ακριβώς ίδια περίπτωση είμαι. Και εμένα είχε ήδη μετρητή 2 ενδείξεων . Έκανα αίτηση , ήρθε μήνυμα σε 2 ημέρες πλήρωσα τα 42,16€ από 25 Φεβρουαρίου 2022 , φαίνεται η πληρωμή και περιμένω να έρθουν να το συνδέσουν . Η ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής είπε σταδιακά γίνεται αλλαγή μετρητών σε ηλεκτρονικούς αλλά έχουν έλλειψεις γενικά . Τους το εξήγησα , ότι έχω ήδη μετρητή , είπε έχει δρομολογηθεί εντός της εβδομάδας , ακόμη περιμένω. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2022 από meletis_m
foul Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Γνωστός μου (και γνώστης), ισχυρίζεται ότι οι παλιοί μετρητές ΄''κολλάνε'' ελαφρά, γλυτώνοντας έτσι κάποιες κιλοβατώρες, ο καταναλωτής. Με την τοποθέτηση του νέου ψηφιακού, ο οποίος -προφανώς- δεν ''χάνει'', βλέπεις μια διαφορά προς τα πάνω στις μετρήσεις. Έχει κανένας φίλος, ανάλογη εμπειρία, με το πριν και το μετά? αν ''τσίμπησε'' δηλαδή, η κατανάλωση με τον νέο ρολόι ?
takoulou Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 8 ώρες πριν, Decadence είπε Ακριβως, ήταν τόσο παλια/κακη η καλωδίωση που το μισο σπιτι δεν ειχε γείωση. Τράβηξε και το καλώδιο και εχει παει παντου η γειωση πλεον. Τα 42,16 θα τα πληρωσω για την επισκεψη? Να το διευκρινίσω οτι υπαρχει ηδη ρολοι νυχτερινού να μην περιμενω αδικα να μου αλλαξουν το ρολόι αφου υπαρχει και έλλειψη? Καλημερα... Τα χρηματα που θα πληρωσεις ειναι για την ενεργοποιηση του νυχτερινου...Πλεον τοποθετειται νεος ηλεκτρονικος μετρητης... Δεν χρειαζεται τιποτα απο τα αλλα... Απλα δεν υπαρχει μεγαλη ποσοτητα σε μετρητες αυτους... Υπομονη..
Joshua21 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 6 ώρες πριν, foul είπε Γνωστός μου (και γνώστης), ισχυρίζεται ότι οι παλιοί μετρητές ΄''κολλάνε'' ελαφρά, γλυτώνοντας έτσι κάποιες κιλοβατώρες, ο καταναλωτής. Με την τοποθέτηση του νέου ψηφιακού, ο οποίος -προφανώς- δεν ''χάνει'', βλέπεις μια διαφορά προς τα πάνω στις μετρήσεις. Έχει κανένας φίλος, ανάλογη εμπειρία, με το πριν και το μετά? αν ''τσίμπησε'' δηλαδή, η κατανάλωση με τον νέο ρολόι ? Έχω εγώ, τους 12 τελευταίους μήνες που έχω ψηφιακό μετρητή η κατανάλωση που έχει καταγράψει είναι μικρότερη από ότι είχε καταγράψει ο παλιός τους 12 προηγούμενους μήνες. 1
washcloud Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, foul είπε Γνωστός μου (και γνώστης), ισχυρίζεται ότι οι παλιοί μετρητές ΄''κολλάνε'' ελαφρά, γλυτώνοντας έτσι κάποιες κιλοβατώρες, ο καταναλωτής. Με την τοποθέτηση του νέου ψηφιακού, ο οποίος -προφανώς- δεν ''χάνει'', βλέπεις μια διαφορά προς τα πάνω στις μετρήσεις. Έχει κανένας φίλος, ανάλογη εμπειρία, με το πριν και το μετά? αν ''τσίμπησε'' δηλαδή, η κατανάλωση με τον νέο ρολόι ? ...εγώ πάντως με το που μου βάλανε τον ψηφιακό, παρατήρησα μια ΜΕΙΩΣΗ (απότομη προφανώς, από την πρώτη μέρα του νέου μετρητή) στην καταγεγγραμένη κατανάλωση, της τάξης του , πες, 35% (καθόλου αστείο ποσόν). Τον παρακολουθούσα για μέρες (βδομάδες) και η εντύπωση παρέμεινε η ίδια : ότι 'ξαφνικά σα να καταναλώναμε λιγότερο'...Και σκεφτόμουν να κάνω αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ για έλεγχο του παλιού μετρητή - μέχρι που είδα ότι για έλεγχο λόγω υποψίας προβληματικού μετρητή, σε περίπτωση που αποδειχτεί νορμάλ, πληρώνεις κα'να 35άρι "ποινή", παράτησα και την όρεξη να αιτηθώ έλεγχο και την παρακολούθηση του νέου μετρητή... Μπορεί να το ξαναπιάσω σαν ζήτημα (περιμένω κι εκκαθαριστικό 4μηνου οσονούπω), διότι αξίζει το ρίσκο του να πάω για μαλλί και τελικά να βγω κουρεμένος - απλά κολλάω διότι από πού κι ως πού να εμπιστευτώ μια διαδικασία, στην ποία καν δεν θα είμαι παρών...; Άντε δηλαδή και τον βγάζει ελλατωματικό ο έλεγχος, για,,,ποιο λόγο να το 'παραδεχτεί' ο τεχνικός που θα τον κάνει; Από την δε άλλη, έχω τον,,,φοβό μήπως τελικά, όχι απλά να δείχνουν παλιός και νέος τα ίδια (άρα να ειχα εγώ λάθος εντύπωση και απλά να,,,,καταφέρουμε να μειώσουμε την κατανάλωσή μας), αλλά,,,,τελικά να είναι προβληματικός ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ (και να "μετράει λιγότερο" και τελικά να την πατήσω ζητώντας έλεγχο...) 😁 (ΑΝ και ΠΡΟΦΑΝΩΣ τον ψηφιακό "πιστεύω", vs τον αναλογικό...). Τεσπα, το ζουμί είναι ότι η ΔΙΚΗ μου εμπειρία, είναι "το αντίθετο" από αυτό που διατείνεται ο φίλος σου...(αναφορικά με τον ΠΑΛΙΟ μετρητή έστω...). Επεξ/σία 1 Απριλίου 2022 από washcloud 1 1
thyma Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Στις 14/2/2022 στις 10:47 ΠΜ, thyma είπε Βύρωνα κι εγώ με πληρωμή για νυχτερινό από 22/12/2021. Καμία ενημέρωση στα τηλέφωνα. Μέσω email στα γραφεία στη Μυλλέρου έχω λάβει τις κάτωθι απαντήσεις : "Αναφερόμενοι στο αίτημα σας προς την Υπηρεσία μας σχετικά για την πληρωμή του ποσού των 42,16€ , που αφορά για μετρητή διπλής εγγραφής νυχτερινού, της παροχής με αριθμό ...., σας αναφέρουμε ότι έχει ενημερωθεί το μηχανογραφικό μας σύστημα για την κατάθεση του εν λόγου ποσού και έχει αποσταλεί άμεσα στον αρμόδιο Τομέα για ενέργειες," "Θα επικοινωνήσουν οι εργολάβοι μαζί σας για το πότε θα έρθουν για την αλλαγή του μετρητή . Δεν έχουμε επικοινωνία μαζί τους για τις ενέργειες που τους αφορούν." ήρθαν σήμερα κι εμένα μετά από 3+ μήνες και τοποθέτησαν το νέο μετρητή Sanxing SX1A1-SELS-05 1
aldon Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, washcloud είπε ...εγώ πάντως με το που μου βάλανε τον ψηφιακό, παρατήρησα μια ΜΕΙΩΣΗ (απότομη προφανώς, από την πρώτη μέρα του νέου μετρητή) στην καταγεγγραμένη κατανάλωση, της τάξης του , πες, 35% (καθόλου αστείο ποσόν). Τον παρακολουθούσα για μέρες (βδομάδες) και η εντύπωση παρέμεινε η ίδια : ότι 'ξαφνικά σα να καταναλώναμε λιγότερο'...Και σκεφτόμουν να κάνω αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ για έλεγχο του παλιού μετρητή - μέχρι που είδα ότι για έλεγχο λόγω υποψίας προβληματικού μετρητή, σε περίπτωση που αποδειχτεί νορμάλ, πληρώνεις κα'να 35άρι "ποινή", παράτησα και την όρεξη να αιτηθώ έλεγχο και την παρακολούθηση του νέου μετρητή... Μπορεί να το ξαναπιάσω σαν ζήτημα (περιμένω κι εκκαθαριστικό 4μηνου οσονούπω), διότι αξίζει το ρίσκο του να πάω για μαλλί και τελικά να βγω κουρεμένος - απλά κολλάω διότι από πού κι ως πού να εμπιστευτώ μια διαδικασία, στην ποία καν δεν θα είμαι παρών...; Άντε δηλαδή και τον βγάζει ελλατωματικό ο έλεγχος, για,,,ποιο λόγο να το 'παραδεχτεί' ο τεχνικός που θα τον κάνει; Από την δε άλλη, έχω τον,,,φοβό μήπως τελικά, όχι απλά να δείχνουν παλιός και νέος τα ίδια (άρα να ειχα εγώ λάθος εντύπωση και απλά να,,,,καταφέρουμε να μειώσουμε την κατανάλωσή μας), αλλά,,,,τελικά να είναι προβληματικός ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ (και να "μετράει λιγότερο" και τελικά να την πατήσω ζητώντας έλεγχο...) 😁 (ΑΝ και ΠΡΟΦΑΝΩΣ τον ψηφιακό "πιστεύω", vs τον αναλογικό...). Τεσπα, το ζουμί είναι ότι η ΔΙΚΗ μου εμπειρία, είναι "το αντίθετο" από αυτό που διατείνεται ο φίλος σου...(αναφορικά με τον ΠΑΛΙΟ μετρητή έστω...). με μια αμπεροτσιμπιδα μπορείς να τσεκάρεις τον μετρητή της ΔΕΗ αν μετρά σωστά. Κλείσε τα πάντα στο σπίτι, τα πάντα όμως, και άσε ανοικτή μόνο μια ασφάλεια στον πίνακα ενός δωματίου που σε αυτό θα βάλεις σε λειτουργία μόνο ένα πορτατίφ με μια λάμπα πυρακτώσεως 100w και δες τι ένδειξη σου δείχνει ο πίνακας και τι η αμπεροτσιμπίδα. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2022 από aldon
Doubt Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 9 ώρες πριν, aldon είπε με μια αμπεροτσιμπιδα μπορείς να τσεκάρεις τον μετρητή της ΔΕΗ αν μετρά σωστά. Κλείσε τα πάντα στο σπίτι, τα πάντα όμως, και άσε ανοικτή μόνο μια ασφάλεια στον πίνακα ενός δωματίου που σε αυτό θα βάλεις σε λειτουργία μόνο ένα πορτατίφ με μια λάμπα πυρακτώσεως 100w και δες τι ένδειξη σου δείχνει ο πίνακας και τι η αμπεροτσιμπίδα. Μην τα προτείνετε αυτά σε άσχετο κόσμο... θα έχουμε δράματα. Επί της ουσίας τώρα, θα ήταν αναμενόμενο ο ψηφιακός να έχει μεγαλύτερη ακρίβεια από τον παλιό αναλογικό (που μπορεί να έχει και 50 χρόνια στην πλάτη). Τα υπόλοιπα μάλλον urban legend, ράδιο αρβύλα κλπ. 2
Kozanitis1 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Ίσα ίσα, που ο ψηφιακός μπορεί να χάνει ελάχιστα, αφού θα έχει κάποιο sampling rate (ρυθμό δειγματοληψίας) κάποιες φορές το δευτερόλεπτο.., φυσικά θα είναι αμελητέο, όπως και η επιτάχυνση/επιβράδυνση του δίσκου του αναλογικού.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα