Kozanitis1 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, vali είπε Όχι πρώτα να κάνει την αλλαγή παρόχου που γίνεται πολύ γρήγορα και μετά αίτηση για νυχτερινό. Εγώ έκανα την ίδια μέρα αίτηση και για τα δύο. Άλλαξε ο πάροχος σε μια εργάσιμη αλλά η αίτηση για νυχτερινό μπήκε σε αναστολή. Μετά από τρεις βδομάδες πήρα τηλέφωνο το ΔΕΔΔΗΕ να ρωτήσω γιατί δεν μου ήρθε καν ειδοποίηση πληρωμής και το έμαθα. Γείτονας που έκανε ίδια μέρα την αίτηση, χωρίς αλλαγή παρόχου, του ήρθε σε 3 μέρες ειδοποίηση πληρωμής και σε 23 μέρες του περάσαν τον νέο μετρητή. Εγώ ακόμα περιμένω να έρθει εντολή πληρωμής.🤬 Σε ευχαριστώ για την απάντηση.., θυμίζω πως το συμβόλαιο λήγει σε καμία 50αρια μέρες (μέχρι τότε δεν θα αλλάξει πάροχο), οπότε για αυτό λέω να κάνει πρώτα κίνηση για νυχτερινό.., όπου θεωρητικά θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι να λήξει το συμβόλαιο.., εκτός αν λέω ποντιακά και με έχει πειράξει το πρωινό ξύπνημα Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από Kozanitis1
takoulou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, Kozanitis1 είπε Σε ευχαριστώ για την απάντηση.., θυμίζω πως το συμβόλαιο λήγει σε καμία 50αρια μέρες (μέχρι τότε δεν θα αλλάξει πάροχο), οπότε για αυτό λέω να κάνει πρώτα κίνηση για νυχτερινό.., όπου θεωρητικά θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι να λήξει το συμβόλαιο.., εκτός αν λέω ποντιακά Αναλογα σε ποια περιοχη εισαι.. Που μενεις; Κανε μια αιτηση τωρα για το νυχτερινο... Μπορει να μπει απο 10-15 μερες εως και 2-3 μηνες...Παιζει η διαθεσιμοτητα του Δεδδηε της περιοχης σου... Μην το αφησεις καλυτερα... 1
vali Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 2 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε πως το συμβόλαιο λήγει σε καμία 50αρια μέρες (μέχρι τότε δεν θα αλλάξει πάροχο), οπότε για αυτό λέω να κάνει πρώτα κίνηση για νυχτερινό.., όπου θεωρητικά θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι να λήξει το συμβόλαιο.., εκτός αν λέω ποντιακά Αν δεν έχει σκοπό να κάνει αίτηση για αλλαγή παρόχου τις επόμενες 3 βδομάδες ας κάνει αύριο κιόλας αίτηση για νυχτερινό. 1
takoulou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, Kozanitis1 είπε Περιοχή είναι Κοζάνη (πόλη) Κανε μια αιτηση τοτε...
kSiS Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 8 ώρες πριν, Joshua21 είπε Μετρητή που μετράει το ρεύμα νύχτας έχεις, αλλά προφανώς το νυχτερινό δεν είναι ενεργοποιημένο στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ. Αν θέλεις να βάλεις νυχτερινό τότε κάνεις αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ για ενεργοποίηση νυχτερινού, μπορείς και ηλεκτρονικά από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/ Επίσης κατά πάσα πιθανότητα θα σου ζητήσουν πρώτα να πληρώσεις τα 42€. Πολύ σωστά. Τους κάλεσα τελικά και μου είπαν το ίδιο. Μετρητή έχω αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί το νυχτερινό αφού δεν έχω κάνει αίτηση. Την έκανα τηλεφωνικά και περιμένω. Πάντως ούτε η εξυπηρέτηση γνώριζε αν χρεωθώ κάτι.
takoulou Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, kSiS είπε Πολύ σωστά. Τους κάλεσα τελικά και μου είπαν το ίδιο. Μετρητή έχω αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί το νυχτερινό αφού δεν έχω κάνει αίτηση. Την έκανα τηλεφωνικά και περιμένω. Πάντως ούτε η εξυπηρέτηση γνώριζε αν χρεωθώ κάτι. Εννοείται ότι θα χρεωθεις για την ενεργοποίηση του νυχτερινου 42,16...Για κοίταξε το..
washcloud Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 13 ώρες πριν, Joshua21 είπε Όπως και να έχει, αυτά που αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ στο site του - για μένα τουλάχιστον - έχουν πολύ μεγάλη βαρύτητα, ενώ αυτά που λέει η εξυπηρέτηση πελατών από το τηλέφωνο δεν έχουν σχεδόν καθόλου. Και αυτό επειδή το ξέρω από πρώτο χέρι, σε τουλάχιστον 3 διαφορετικές περιπτώσεις αυτά που μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ δεν ίσχυαν. Για παράδειγμα ρώτησα την εξ. πελατών πως αλλάζεται η διεύθυνση του ακινήτου μου μια και είναι καταχωρημένη εντελώς λάθος (αντί να γράφει πχ Ερμού 140 έγραφε πάροδος Ερμού, ο ΤΚ που έγραφε ήταν ανύπαρκτος, μόνο η πόλη ήταν σωστή), και μου απάντησαν ότι την διεύθυνση μπορούν να την διορθώσουν μόνο με χαρτί από τον Δήμο. Λίγο καιρό αργότερα όμως που πήγα από εκεί για άλλη δουλειά ανέφερα τη λάθος διεύθυνση, και ο υπάλληλος μου την άλλαξε επί τόπου με μια απλή καταχώρηση στο σύστημα από το pc του λέγοντας μου "χαρτί από Δήμο χρειάζεται για άλλους λόγους, όπως πχ αλλαγή τμ". ...μα ρε συ δεν λέω ότι δεν έχει μεγαλύτερη βαρύτητα το σάιτ. Εννοείται, γραπτά είναι, επίσημο σάιτ και μάλιστα κοτζάμ ΔΕΔΔΗΕ. Σ' αυτό που, ας πούμε διαφωνώ, είναι αυτό που είπες ότι "η αναφορά του σάιτ περί μετρητή δεν επιδέχεται άλλης ερμηνείας". Χωρίς και πάλι να λέω ότι δεν είναι το πιθανότερο να ισχύει (κι εγώ αυτό ήξερα/πίστευα εξ' αρχής άλλωστε : πληρώνεις την τοποθέτηση μετρητή). "Πιάστηκα" από την κουβέντα με την υπάλληλο (που ΚΑΝ δεν είναι υπάλληλος του ίδιου του ΔΕΔΔΗΕ), χωρίς να το δένω όμως και κόμπο ότι "αφού το είπε, έτσι είναι" (πόσο μάλλον που,,,δεν είναι καν υπάλληλοι του ίδιου του ΔΕΔΔΗΕ, αλλά συνεργαζόμενης εταιρίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης). Άλλωστε δεν θυμάμαι όπως είπα ακριβώς πώς πήγε η κουβέντα - θυμάμαι μόνο το συμπέρασμα που κράτησα, κι αυτό ήταν ότι αν εγώ φύγω και κόψω το ρεύμα, ο επόμενος πάλι θα πρέπει να πληρώσει, κι ας υπάρχει μετρητής - άρα κατέληξα στο ότι είναι η υπηρεσία που πληρώνεις κι όχι ακριβώς η τοποθέτηση του μετρητή...Και ΑΥΤΟ, ως "υποπερίπτωση" ε δεν θα το διευκρινίζανε, στο σάιτ : πιο εύκολο να γράψουνε για τα "έξοδα για την τοποθέτηση μετρητή" (που είναι και η νόρμα) αντί για "ενεργοποίηση υπηρεσίας είτε υπάρχει ήδη απενεργοποιημένος μετρητής είτε τοποθετηθεί νέος". Η διατύπωσή τους προσπαθώ να πω, δεν διαχωρίζει, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν υπάρχει και υποπερίπτωση. Και μου φάνηκε και λογικό κι όλας, να πληρώνει ο κάθε χρήστης της παροχής ενεργοποίηση του νυχτερινού (εκεί βέβαια τ' ανακάτεψα, συνδέοντάς το με την αλλαγή ονόματος/αριθμού παροχής). Ολ' αυτό εν τω μεταξύ να θυμίσω το αρχίσαμε επειδή κάποιος στις προηγούμενες σελίδες κάτι είχε πει για ανάγκη ενεργοποίησης του νυχτερινού και του είπαν "θα πάρει μήνες" και του είπα να δει μήπως έχει ήδη μετρητή από παλιά και αφού στην ουσία ενεργοποίηση υπηρεσίας είναι και το κόστος δεν αφορά την σώνει και καλά τοποθέτηση μετρητή, αν ήδη υπάρχει άλλος (παλιός αναλογικός), οπότε ας το τσεκάρει και να τους ενημερώσει μπας και δεν χρειαστεί να περιμένει τόσο...(που όπως είχα πει, καν δεν ξέρω αν ισχύει, δηλαδή αν τους παλιούς διπλούς μετρητές δεν παίζει να τους ενεργοποιούν πια - κάποια οδηγία ίσως που να τους έχεις βγάλει "πεπαλαιωμένους" και "προς αντικατάσταση", αλλά δεν χάνει κάτι να το κοιτάξει...). Κατά τ' άλλα όπως κι ο ίδιος είπες λίγο πιο πάνω σε κάποιον που είπε πως έχει νέο μετρητή αλλά όχι νυχτερινό, να ενεργοποιήσει με αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ το νυχτερινό, κι όπως πρόσθεσε κι ο takoulou, φυσικά και θα πληρώσει τα 42 - άρα είναι η υπηρεσία που μετράει κι όχι το υλικό/η τοποθέτηση (αν πάρουμε "literally" αυτό που λέει το σάιτ που λέγαμε), έτσι δεν είναι;...Όπως επίσης είπε βέβαια ότι άπαξ και μπει, δεν "κόβεται" (/δεν ξαναπληρώνεται), ακόμη και ιδιοκτήτης ν' αλλάξει, συνεπώς περί αλλαγής ονόματος έκλεισε η περίπτωση - δεν διευκρίνισε πάντως τί γίνεται εάν κοπεί η παροχή που ρώταγα χθες στο τέλος και το 'χω ακόμα απορία... [...όσο για την "εξυπηρέτηση πελατών", ούτε εγώ έχω καλύτερη γνώμη - όταν πχ είχα πάρει και ρώτησα για πού μπορώ ν' απευθυνθώ για την απόδοση της αποζημίωσης της "εγγυημένης υπηρεσίας", σε 3 τηλεφωνήματα, πήρα 3 διαφορετικές απαντήσεις : α) "α, υπάρχει κάτι τέτοιο; Δεν το γνώριζα" β) να στείλω e-mail γ) να το αιτηθώ μέσω της φόρμας του σάιτ και όχι μέσω mail....]
Joshua21 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 5 ώρες πριν, kSiS είπε Πολύ σωστά. Τους κάλεσα τελικά και μου είπαν το ίδιο. Μετρητή έχω αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί το νυχτερινό αφού δεν έχω κάνει αίτηση. Την έκανα τηλεφωνικά και περιμένω. Πάντως ούτε η εξυπηρέτηση γνώριζε αν χρεωθώ κάτι. Για να ακριβολογούμε το νυχτερινό δεν έχει ενεργοποιηθεί επειδή μέχρι τώρα δεν το είχε αιτηθεί κανένας από τους κατόχους της παροχής, και όχι επειδή δεν το έχεις αιτηθεί ειδικά εσύ. Λεπτομέρεια θα μου πεις, αλλά σημαντική μια και διευκρινίζει ότι η ενεργοποίηση γίνεται μόνο μια φορά για κάθε παροχή, όχι μία για κάθε διάδοχο. Πάντως στην ίδια κατάσταση με σένα είμαι και εγώ, τον Απρίλιο του 2021 ήρθαν μετά από δικό μου αίτημα για να μετακινήσουν το καλώδιο της παροχής και με την ευκαιρία άλλαξαν όσους μετρητές ήταν στο κτίριο με ψηφιακούς (έχουν αρχίσει να τους αλλάζουν σιγά σιγά), το νυχτερινό όμως δεν έχει ενεργοποιηθεί. ΥΓ: Όταν στο ενεργοποιήσουν θυμήσου να γράψεις εδώ αν σε χρέωσαν τα 42€, ενδιαφέρει πολλούς. 1 ώρα πριν, washcloud είπε Σ' αυτό που, ας πούμε διαφωνώ, είναι αυτό που είπες ότι "η αναφορά του σάιτ περί μετρητή δεν επιδέχεται άλλης ερμηνείας". Sorry αλλά το ότι διαφωνείς - ΑΝ διαφωνείς, γιατί το "ας πούμε διαφωνώ" δεν είναι σαφές - δεν αλλάζει ούτε στο ελάχιστο το πόσο ξεκάθαρη είναι η αναφορά "Η συμμετοχή στις δαπάνες για την εγκατάσταση μετρητή με χρονοχρέωση ανέρχεται σε 34,00 € συν ΦΠΑ." που υπάρχει στο site του ΔΕΔΔΗΕ. Μόνο αν μου έλεγες ότι αμφισβητείς το κατά πόσο ισχύει θα το δεχόμουν, το τι σημαίνει "δαπάνες για την εγκατάσταση μετρητή με χρονοχρέωση" είναι σαφέστατο, αν ήταν θα έγραφε "δαπάνες για ενεργοποίηση υπηρεσίας χρονοχρέωσης".
NG98 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλημερα σε ολους! 5 Ιανουαριου εκανα ηλεκτρονικη αιτηση για νυχτερινο.Σημερα μου ηρθε μεσω ελτα το παρακατω. Κατι δεν καταλαβαινω καλα;Και ΥΔΕ και προετοιμασια απο δικο μου ηλεκτρολογο για τη στηριξη του νεου μετρητη; Τι ειναι ο αγωγος προσθετης εξυπηρετησης; Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2022 από NG98
takoulou Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, NG98 είπε Καλημερα σε ολους! 5 Ιανουαριου εκανα ηλεκτρονικη αιτηση για νυχτερινο.Σημερα μου ηρθε μεσω ελτα το παρακατω. Κατι δεν καταλαβαινω καλα;Και ΥΔΕ και προετοιμασια απο δικο μου ηλεκτρολογο για τη στηριξη του νεου μετρητη; Τι ειναι ο αγωγος προσθετης εξυπηρετησης; Καλημέρα.. Σε ποια περιοχη μένεις; Δεδδηε περιοχη; Παλιά για σου έβαζαν το νυχτερινό θα έπρεπε να υπήρχε ένα καλλωπιστικά 1,5 και θα έπρεπε να καταθέσεις νέα ΥΔΕ.. Δεν υπήρχαν ηλεκτρονικοί μετρητές.. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2022 από takoulou
NG98 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 30 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλημέρα.. Σε ποια περιοχη μένεις; Δεδδηε περιοχη; Παλιά για σου έβαζαν το νυχτερινό θα έπρεπε να υπήρχε ένα καλλωπιστικά 1,5 και θα έπρεπε να καταθέσεις νέα ΥΔΕ.. Δεν υπήρχαν ηλεκτρονικοί μετρητές.. Ρεθυμνο ειμαι. Αρα πρεπει να υποβαλλω ΥΔΕ.Και ο ηλεκτρολογος τι θα κανει;Δεν πρεπει να βγει το παλιο ρολοι για να μπει νεο; Το «καλλωπιστικα 1,5» που αναφερεις τι αφορα;
LLLEFTERIS Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Μου εχουν βαλει ρολοι απο τις 27/2 αφου ειχα πληρωσει τα 42 ευρω, μου ηρθε σημερα εναντι το εχω βαλει να ερχεται καθε μηνα δηλαδη 3 εναντι ενα εκκαθαριστικο και στο εναντι δεν γραφει κατι για νυχτερινο. Εχω ΚΟΤ Β και εκει που ειχα εναντι 60-70 τον μηνα τωρα ηρθε 107 μας εσκισαν.
takoulou Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 13 λεπτά πριν, NG98 είπε Ρεθυμνο ειμαι. Αρα πρεπει να υποβαλλω ΥΔΕ.Και ο ηλεκτρολογος τι θα κανει;Δεν πρεπει να βγει το παλιο ρολοι για να μπει νεο; Το «καλλωπιστικα 1,5» που αναφερεις τι αφορα; Καλυτερα να παρεις τηλέφωνο στον Δεδδηε της περιοχης σου.. Γιατί είναι ανάλογα την περιοχη του Δεδδηε..Πλέον σε πολλες περιοχες βάζουν ηλεκτρονικούς μετρητές...Και δεν χρειάζεται αυτό το καλώδιο..Αφορά ένα καλώδιο 1,5 που έφευγε από την οικία και πηγαινε στην παροχη..
Doubt Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 17 λεπτά πριν, NG98 είπε Ρεθυμνο ειμαι. Αρα πρεπει να υποβαλλω ΥΔΕ.Και ο ηλεκτρολογος τι θα κανει;Δεν πρεπει να βγει το παλιο ρολοι για να μπει νεο; Το «καλλωπιστικα 1,5» που αναφερεις τι αφορα; "Καλώδιο" από τον μετρητή στον πίνακα σου. Μάλλον είναι κάποιο τυποποιημένο έγγραφο που τους έχει ξεμείνει. Δεν χρειάζεται κάτι εκτός της πληρωμής, αν έχεις αμφιβολίες πάρε τους τηλέφωνο για διευκρίνιση. 6 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε Μου εχουν βαλει ρολοι απο τις 27/2 αφου ειχα πληρωσει τα 42 ευρω, μου ηρθε σημερα εναντι το εχω βαλει να ερχεται καθε μηνα δηλαδη 3 εναντι ενα εκκαθαριστικο και στο εναντι δεν γραφει κατι για νυχτερινο. Δεν υπάρχει μέτρηση οπότε σωστά δεν γράφει. Υπομονή..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα