washcloud Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, korakios είπε αν αλλάξεις πάροχο είμαι σίγουρος οτι παραμένει το νυχτερινό ....το γνωρίζω αυτό (και έχει και φουλ νόημα άλλωστε, αφού το νυχτερινό αφορά ΔΕΔΔΗΕ και όχι πάροχο, και παραείναι κουλό να χρειάζεται κάποιος να ξαναπληρώσει αλλάζοντας πάροχο). Στο όνομα είναι που μπερδεύομαι. Σαν να θυμάμαι να μου είχε πει η υπάλληλος (δεν θυμάμαι πώς πήγε η κουβέντα και τί την ρώτησα) "δεν είναι το ρολόι που πληρώνετε αλλά την υπηρεσία - κι επόμενος ενοικιαστής πάλι θα τα πληρώσει αν θέλει νυχτερινό" κι εγώ της είπα ότι το ρώταγα επειδή δεν ήθελα να μείνει στον ιδιοκτήτη το "ατού" του νυχτερινού, πχ να το διαφημίζει στην αγγελία που θα βάλει μετά από εμένα - κι όλο αυτό επειδή δεν είχε καμμιά διάθεση να συμμετέχει στο κόστος (και είχα στραβώσει μαζί του)...Κλείσαμε δηλαδή, όσο μπορώ να θυμηθώ, κι έμεινα με την εντύπωση ότι δεν θα χρειαστεί ούτως ή άλλως να κάνω κάποια ενέργεια, όπως να αιτηθώ διακοπή του νυχτερινού (εκτός φυσικά κι αν βαριότανε και ήταν σε φάση "ωχ μωρέ, ναι, ναι"....). Τεσπα. ...κι όσο το σκέφτομαι τώρα,,,,,μήπως δεν είναι ότι έχει να κάνει με την αλλαγή ονόματος όπως είπε κι ο Joshua, αλλά σταματά σαν υπηρεσία, όταν ΚΟΒΕΤΑΙ το ρεύμα.....; (καταγγελία σύμβασης/αποχώρησης, κόψιμο παροχής και παράλληλο κόψιμο του νυχτερινού ως υπηρεσία...; Οπότε αν είναι έτσι ο νέος χρήστης της παροχής, απλά πληρώνει τα 42 χωρίς να χρειάζεται φυσικά ν' αλλαχθεί το υπάρχον ρολόι...; ) Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από washcloud Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Καλημέρα... Όταν έχει τοποθετηθεί ο μετρητής να καταγραφεί το νυχτερινό τιμολόγιο σε μια παροχη δεν αφαιρείται όταν αλλάζει ο ιδιοκτήτης...Παραμένει η χρήση του νυχτερινός και όταν αλλάζει ιδιοκτήτες η παροχη ...Υπάρχει και η περιπτωση κάποιος να ζητήσει την απενεργοποίηση της υπηρεσίας αυτής... Αυτό γινόταν παλιοτερα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Κανένας δεν κόβει το νυχτερινό, ο μόνος λόγος που θα μπορούσα να φανταστώ είναι για κάποιο εξοχικό που χρησιμοποιείται ελάχιστα, για να γλιτώσεις το πάγιο. Δεν ξαναπληρώνονται τα 42κάτι γι'αυτό και τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης κι όχι ο ενοικιαστής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kSiS Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Σε νέο διαμέρισμα με Enter+ και ηλεκτρονικό μετρητή (από προηγούμενο ιδιοκτήτη) καταχώρησα σήμερα πρώτη φορά μέσω ebill ένδειξη μετρητή αλλά δεν είχα επιλογή για νυχτερινή ένδειξη παρα μόνο ημερήσια. Πρέπει να κάνω κάτι; Θα είναι ο πρώτος λογαριασμός και είναι η πρώτη ένδειξη που δίνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Παιδιά καλησπέρα, σε συγγενή που ΔΕΝ έχει νυχτερινό, λήγει το συμβόλαιο του, μόνο με ημερήσια κατανάλωση στις αρχές Μαΐου, όπου θέλει να βάλει νυχτερινό αλλά και να αλλάξει πρόγραμμα/πάροχο.. Πρώτα λέτε να του πω να κάνει την διαδικασία για νυχτερινό το συντομότερο, ώστε να του βάλουν το μετρητή κλπ και μετά να αλλάξει πρόγραμμα ή ό,τι άλλο που λήγει σε 50 μέρες ή αντίστροφα; Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lsk1977 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε Παιδιά καλησπέρα, σε συγγενή που ΔΕΝ έχει νυχτερινό, λήγει το συμβόλαιο του, μόνο με ημερήσια κατανάλωση στις αρχές Μαΐου, όπου θέλει να βάλει νυχτερινό αλλά και να αλλάξει πρόγραμμα/πάροχο.. Πρώτα λέτε να του πω να κάνει την διαδικασία για νυχτερινό το συντομότερο, ώστε να του βάλουν το μετρητή κλπ και μετά να αλλάξει πρόγραμμα ή ό,τι άλλο που λήγει σε 50 μέρες ή αντίστροφα; Ευχαριστώ! 4/2 έκανα αίτηση για νυκτερινό και 28/2 για αλλαγή παρόχου. Η αίτηση του μετρητή ακυρώθηκε για να τρέξει η αλλαγή παρόχου και στις 8/3 μετά από τηλεφωνική επικοινωνία τρέξανε ξανά την αίτηση του μετρητή αφού πλέον έχω μεταφερθεί στο νέο πάροχο Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από lsk1977 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grim Ripper Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 48 λεπτά πριν, kSiS είπε Σε νέο διαμέρισμα με Enter+ και ηλεκτρονικό μετρητή (από προηγούμενο ιδιοκτήτη) καταχώρησα σήμερα πρώτη φορά μέσω ebill ένδειξη μετρητή αλλά δεν είχα επιλογή για νυχτερινή ένδειξη παρα μόνο ημερήσια. Πρέπει να κάνω κάτι; Θα είναι ο πρώτος λογαριασμός και είναι η πρώτη ένδειξη που δίνω. Πάρε τηλ τον ΔΕΔΔΗΕ και ρώτα, ίσως χρειαστεί να πληρώσεις 34+ΦΠΑ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε Παιδιά καλησπέρα, σε συγγενή που ΔΕΝ έχει νυχτερινό, λήγει το συμβόλαιο του, μόνο με ημερήσια κατανάλωση στις αρχές Μαΐου, όπου θέλει να βάλει νυχτερινό αλλά και να αλλάξει πρόγραμμα/πάροχο.. Πρώτα λέτε να του πω να κάνει την διαδικασία για νυχτερινό το συντομότερο, ώστε να του βάλουν το μετρητή κλπ και μετά να αλλάξει πρόγραμμα ή ό,τι άλλο που λήγει σε 50 μέρες ή αντίστροφα; Ευχαριστώ! Για το μετρητη θα συννενοηθεί με το ΔΕΔΔΗΕ , άσχετα με το πάροχο . Εγω που άλλαξα πρώτα πάροχο εχω τη αίτηση σε εξέλιξη και περιμένω για μετρητη . Ο μετρητης μπορεί απο 10 ημέρες εώς και 3 μήνες να κάνει , αναλόγως τη διαθεσιμότητα του εκάστοτε ΔΕΔΔΗΕ . Εγω περιμένω απο 25 Φεβρουαρίου . Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από meletis_m Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Άρα λογικά, πρώτα να ασχοληθεί με τον ΔΕΔΔΗΕ και αργότερα με τους παρόχους.. Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από Kozanitis1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Christopher_B Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Γεια σας, θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με το ποσο καθυστερει η επικοινωνια απο τον ΔΕΔΔΗΕ για το παραβολο και μετα την πληρωμη σε περιπου ποσο χρονικο διαστημα αλλαζουν το ρολοι. Ενδιαφερομαι για Θεσσαλονικη και περιοχη Νεου Σιδηροδρομικου Σταθμου εαν εχει καποιος σχετικες πληροφοριες. Ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Να κανω και εγω μερικες ερωτησεις. Βαλαμε νυχτερινο τωρα πλεον ο λογαριασμος πως θα ερχεται δυο ξεχωριστοι η ενας οπως πρωτα; Ειμαι KOTB θα πρεπει να κανω κατι για να παραμεινω ΚΟΤΒ η πρεπει να κανω κατι; Να πω οτι εχω ζητησει να ερχεται καθε μηνα ο λογαριασμος ασχετα που στελνουν οτι ναναι τους τρεις μηνες για εναντι γιατι δεν ερχονται να μετρησουν αλλα μετρανε μονο για τον εκκαθαριστικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 7 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε Βαλαμε νυχτερινο τωρα πλεον ο λογαριασμος πως θα ερχεται δυο ξεχωριστοι η ενας οπως πρωτα; 7 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε ενας οπως πρωτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 15 ώρες πριν, washcloud είπε ...ο korakios πάω στοίχημα ότι δεν θα έδινε σημασία ούτε κι αν στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν ο κλωνοποιημένος εαυτός του :ρ (...για την ακρίβεια, ούτε καν τα γραπτά εμπιστεύεται, καθώς λέει να παίρνετε τρεις διαφορετικές απαντήσεις, αλλά ΟΥΤΕ και τότε να μην βασίζεστε - απλώς θα έχετε εύκαιρο ένα γραπτό πάτημα για το οτιδήποτε...) Και χωρίς πλάκα τώρα, το νόημα της ατάκας του είναι να μην δένετε τον γάιδαρό σας, όχι πώς ό,τι κι αν πούνε δεν ισχύει...Άλλωστε το τηλεφώνημα που είχα το ανέφερα όχι προς αδιάσειστη απόδειξη ότι τα 42 είναι για την υπηρεσία, αλλά επειδή με ρώτησες πού το βασίζω αυτό που λέω. Απλώς το κούμπωσα και με την λογική του ότι ο αριθμός παροχής αλλάζει και έτσι έχω πειστεί πως δεν έχει να κάνει με το ρολόι. Τεσπα όταν θα ξαναμιλήσω θα τους ζητήσω κι επιβεβαίωση του ό,τι μου πουν με υπόδειξη σε εταιρικά έγγραφα, ή έστω του σάιτ όπως είπες, αν πουν "το ρολόι πληρώνεις" και μένει δια παντός το νυχτερινό, αλλάξεις-δεν αλλάξεις πάροχο/όνομα... (...για την ιστορία, ανέκαθεν κι εγώ ήμουν της εντύπωσης πως το κόστος αφορά την αλλαγή του μετρητή. Δεν είναι ότι ανέκαθεν είχα φάει κάποιο κόλλημα με αυτό δηλαδή. Ούτε στη συνέχεια έφαγα ότι "το αντιθετο είναι που ισχύει", αλλά όπως είπα "πείστηκα".) Όπως και να έχει, αυτά που αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ στο site του - για μένα τουλάχιστον - έχουν πολύ μεγάλη βαρύτητα, ενώ αυτά που λέει η εξυπηρέτηση πελατών από το τηλέφωνο δεν έχουν σχεδόν καθόλου. Και αυτό επειδή το ξέρω από πρώτο χέρι, σε τουλάχιστον 3 διαφορετικές περιπτώσεις αυτά που μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ δεν ίσχυαν. Για παράδειγμα ρώτησα την εξ. πελατών πως αλλάζεται η διεύθυνση του ακινήτου μου μια και είναι καταχωρημένη εντελώς λάθος (αντί να γράφει πχ Ερμού 140 έγραφε πάροδος Ερμού, ο ΤΚ που έγραφε ήταν ανύπαρκτος, μόνο η πόλη ήταν σωστή), και μου απάντησαν ότι την διεύθυνση μπορούν να την διορθώσουν μόνο με χαρτί από τον Δήμο. Λίγο καιρό αργότερα όμως που πήγα από εκεί για άλλη δουλειά ανέφερα τη λάθος διεύθυνση, και ο υπάλληλος μου την άλλαξε επί τόπου με μια απλή καταχώρηση στο σύστημα από το pc του λέγοντας μου "χαρτί από Δήμο χρειάζεται για άλλους λόγους, όπως πχ αλλαγή τμ". 1 ώρα πριν, kSiS είπε Σε νέο διαμέρισμα με Enter+ και ηλεκτρονικό μετρητή (από προηγούμενο ιδιοκτήτη) καταχώρησα σήμερα πρώτη φορά μέσω ebill ένδειξη μετρητή αλλά δεν είχα επιλογή για νυχτερινή ένδειξη παρα μόνο ημερήσια. Πρέπει να κάνω κάτι; Θα είναι ο πρώτος λογαριασμός και είναι η πρώτη ένδειξη που δίνω. Μετρητή που μετράει το ρεύμα νύχτας έχεις, αλλά προφανώς το νυχτερινό δεν είναι ενεργοποιημένο στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ. Αν θέλεις να βάλεις νυχτερινό τότε κάνεις αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ για ενεργοποίηση νυχτερινού, μπορείς και ηλεκτρονικά από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/ Επίσης κατά πάσα πιθανότητα θα σου ζητήσουν πρώτα να πληρώσεις τα 42€. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vali Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, Kozanitis1 είπε Άρα λογικά, πρώτα να ασχοληθεί με τον ΔΕΔΔΗΕ και αργότερα με τους παρόχους.. Όχι πρώτα να κάνει την αλλαγή παρόχου που γίνεται πολύ γρήγορα και μετά αίτηση για νυχτερινό. Εγώ έκανα την ίδια μέρα αίτηση και για τα δύο. Άλλαξε ο πάροχος σε μια εργάσιμη αλλά η αίτηση για νυχτερινό μπήκε σε αναστολή. Μετά από τρεις βδομάδες πήρα τηλέφωνο το ΔΕΔΔΗΕ να ρωτήσω γιατί δεν μου ήρθε καν ειδοποίηση πληρωμής και το έμαθα. Γείτονας που έκανε ίδια μέρα την αίτηση, χωρίς αλλαγή παρόχου, του ήρθε σε 3 μέρες ειδοποίηση πληρωμής και σε 23 μέρες του περάσαν τον νέο μετρητή. Εγώ ακόμα περιμένω να έρθει εντολή πληρωμής.🤬 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 3 ώρες πριν, kSiS είπε Σε νέο διαμέρισμα με Enter+ και ηλεκτρονικό μετρητή (από προηγούμενο ιδιοκτήτη) καταχώρησα σήμερα πρώτη φορά μέσω ebill ένδειξη μετρητή αλλά δεν είχα επιλογή για νυχτερινή ένδειξη παρα μόνο ημερήσια. Πρέπει να κάνω κάτι; Θα είναι ο πρώτος λογαριασμός και είναι η πρώτη ένδειξη που δίνω. Δεν θα έχει ενεργοποιηθεί ακόμα η υπηρεσία του νυχτερινου τιμολογίου.. Έχει μπει το νυχτερινό;; Πότε έγινε αυτό;; Η βάση του Δεδδηε έστειλε την ενημέρωση στον παροχο σου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα