Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Juan_Mortyme είπε

 

Παρεμπιπτόντως, παρατήρησα ότι ρολόγια και άλλων διαμερισμάτων  στην πολυκατοικία έχουν το ίδιο πρόβλημα i.e. το βελάκι παραμένει στο Κ μεταξύ 15.00 και 17.00 ενώ η ροδέλα γυρνάει. 

 

Μάλλον έχει συμβεί αυτό που έγραψα πριν και ευτυχώς που το πρόσεξες άμεσα, οι υπόλοιποι της πολυκατοικίας μπορεί να μην το έχουν καταλάβει ακόμα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Weiss είπε

Μάλλον έχει συμβεί αυτό που έγραψα πριν και ευτυχώς που το πρόσεξες άμεσα, οι υπόλοιποι της πολυκατοικίας μπορεί να μην το έχουν καταλάβει ακόμα.

 

Screenshot_20220131-174226_Gallery.jpg

Screenshot_20220131-174153_Gallery.jpg

Πρώτη φώτο από 26/1

Δεύτερη φώτο σήμερα 31/1 (πριν της 17.00 [ενώ έπρεπε να είναι νυχτερινό])

Επεξ/σία από Juan_Mortyme
  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια εχω πληρωσει τα 42ε για νυχτερινο μετρητη απο τις 2/1.δεν εχω καμμια ενημερωση απο τοτε,να τους παρω τηλεφωνο να δω τι παιζει?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, aekoupoli είπε

Παιδια εχω πληρωσει τα 42ε για νυχτερινο μετρητη απο τις 2/1.δεν εχω καμμια ενημερωση απο τοτε,να τους παρω τηλεφωνο να δω τι παιζει?

Ναι, πάρε και ρώτα. Θα ξαναπάρω και εγώ αύριο να δω τι γίνεται.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, aekoupoli είπε

Παιδια εχω πληρωσει τα 42ε για νυχτερινο μετρητη απο τις 2/1.δεν εχω καμμια ενημερωση απο τοτε,να τους παρω τηλεφωνο να δω τι παιζει?

...αν είσαι Αττική (πόσο μάλλον Ν. Φιλαδέλφεια....; ), με ό,τι χαμό έχει γίνει από την χιονοκαταιγίδα και μετά, λογική η επιπλέον καθυστέρηση...(ακόμη τρέχουν και ΘΑ τρέχουν για τις βλάβες και λογικά οι αιτήσεις για νυχτερινό, χτύπησαν πίσω). Στείλε τους πάντως μέιλ στην εξυπηρέτηση, τονίζοντάς τους ότι σου χρωστάνε το 20άρικο της "εγγυημένης υπηρεσίας"...

Όσο για τηλ, και να πάρεις, δεν θα (μπορέσουν να) κάνουν κάτι... ΕΚΤΟΣ κι αν σου πούνε τπτ "α, πληρώσατε...; ΔΕΝ μας έχει εμφανιστεί..." (γι' αυτή και μόνο την περιπτωση, ίσως κι αξίζει να πάρεις...)

  • Thanks 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, washcloud είπε

...αν είσαι Αττική (πόσο μάλλον Ν. Φιλαδέλφεια....; ), με ό,τι χαμό έχει γίνει από την χιονοκαταιγίδα και μετά, λογική η επιπλέον καθυστέρηση...(ακόμη τρέχουν και ΘΑ τρέχουν για τις βλάβες και λογικά οι αιτήσεις για νυχτερινό, χτύπησαν πίσω). Στείλε τους πάντως μέιλ στην εξυπηρέτηση, τονίζοντάς τους ότι σου χρωστάνε το 20άρικο της "εγγυημένης υπηρεσίας"...

Όσο για τηλ, και να πάρεις, δεν θα (μπορέσουν να) κάνουν κάτι... ΕΚΤΟΣ κι αν σου πούνε τπτ "α, πληρώσατε...; ΔΕΝ μας έχει εμφανιστεί..." (γι' αυτή και μόνο την περιπτωση, ίσως κι αξίζει να πάρεις...)

βυρωνα μενω και εδω χαμος ειχε γινει απο δεντρα ρευματα κτλ,θα στειλω email Οπως μου ειπες και αυριο πρωι θα παρω και ενα τηλεφωνο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, aekoupoli είπε

Παιδια εχω πληρωσει τα 42ε για νυχτερινο μετρητη απο τις 2/1.δεν εχω καμμια ενημερωση απο τοτε,να τους παρω τηλεφωνο να δω τι παιζει?

Καλησπέρα εγώ εκανα αίτηση 19.1 , πλήρωσα 20.1 και χτες δρομολογήθηκε μου ειπαν η διαδικασία. Μου ειπαν οτι ενδεχομένως να μην προλάβουν σε 10 εργάσιμες, λόγω της κακοκαιριας και των προβλημάτων που δημιούργησε και στην δική μου περιοχή (Ανατολική Αττική). Μου ειπαν αν φτάσει 15 .2 και δεν έχω νέα τους,  είτε να πάρω στον ΔΕΔΔΗΕ, είτε να μπω στην σελιδα του ΔΕΔΔΗΕ , δημιουργία αιτηματος( οπως οταν κανεις αίτηση για νυχτερινό) επιλέγεις αιτημα επικοινωνίας και τους γράφεις οτι δεν έχεις καποια ενημέρωση για το αίτημα σου για νυχτερινο   και  πως έχουν περάσει οι 10 εργάσιμες, ώστε να επικοινωνήσουν μαζί σου και να σε ενημερώσουν.

Επεξ/σία από petrakiskap
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 31/1/2022 στις 5:45 ΜΜ, Juan_Mortyme είπε

 

Screenshot_20220131-174226_Gallery.jpg

Screenshot_20220131-174153_Gallery.jpg

Πρώτη φώτο από 26/1

Δεύτερη φώτο σήμερα 31/1 (πριν της 17.00 [ενώ έπρεπε να είναι νυχτερινό])

Καλησπέρα.. Μάλλον έχει χαλάσει ο δέκτης.. Η μπορεί να κάηκε η ασφάλεια μέσα στον δεκτή.. Δήλωσε το βλάβη στον Δεδδηε.. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/2/2022 στις 10:59 ΜΜ, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Μάλλον έχει χαλάσει ο δέκτης.. Η μπορεί να κάηκε η ασφάλεια μέσα στον δεκτή.. Δήλωσε το βλάβη στον Δεδδηε.. 

Ευχαριστώ πολύ.

Έχω δηλώσει την βλάβη με ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικός.  Τώρα περιμένω να έρθουν.  Άντε να δούμε πόσο καιρό θα κάνουν.

Δημοσ.

Σήμερα ήρθαν και μου έβαλαν τον μετρητη για το νυχτερινό τιμολόγιο.  Η αιτηση ειχε γινει 19.1 και η πληρωμή 20.1Τελος καλά, ολα καλά.

Ευτυχώς προηγήθηκε και τηλέφωνο λιγη ώρα πριν  και ευτυχώς ήμουν στο σπίτι. 10 λεπτά κάνανε. Ομολογώ ξαφνιάστηκα που ήρθαν τόσο γρήγορα κυρίως λόγω και της κακοκαιρίας που χτύπησε πολύ την περιοχή μου την περασμένη εβδομάδα.

 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, petrakiskap είπε

Σήμερα ήρθαν και μου έβαλαν τον μετρητη για το νυχτερινό τιμολόγιο.  Η αιτηση ειχε γινει 19.1 και η πληρωμή 20.1Τελος καλά, ολα καλά.

Ευτυχώς προηγήθηκε και τηλέφωνο λιγη ώρα πριν  και ευτυχώς ήμουν στο σπίτι. 10 λεπτά κάνανε. Ομολογώ ξαφνιάστηκα που ήρθαν τόσο γρήγορα κυρίως λόγω και της κακοκαιρίας που χτύπησε πολύ την περιοχή μου την περασμένη εβδομάδα.

 

Περιοχη? Επειδη εγω που ειμαι Αθηνα(Ζωγραφου) προσπαθω να καταλαβω γιατι ακομα δεν εχω παρει καμια ενημερωση απο πλευρας τους, ενω εχω κανει αιτηση και εχω αποπληρωσει το ποσο απο 20/12/21, ενω μου ειπαν οτι το εχουν δρομολογησει απο 27/12, μετα απο δικια μου επικοινωνια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimakos234 είπε

Περιοχη? Επειδη εγω που ειμαι Αθηνα(Ζωγραφου) προσπαθω να καταλαβω γιατι ακομα δεν εχω παρει καμια ενημερωση απο πλευρας τους, ενω εχω κανει αιτηση και εχω αποπληρωσει το ποσο απο 20/12/21, ενω μου ειπαν οτι το εχουν δρομολογησει απο 27/12, μετα απο δικια μου επικοινωνια.

10/12 η πληρωμή, στις 15 φάνηκε στο σύστημα τους και υποτίθεται από τις 28 έχει δρομολογηθεί.

20 του μήνα έγινε εκ νέου παράπονο (είναι διαφορετικά τμήματα) ώστε να δούμε τι θα γίνει και μετά μας έσκασαν τα χιόνια.

Ακόμη περιμένω, Νέα Ιωνία είμαι εγώ.

Πήρα ξανά σήμερα τηλέφωνο μιας και έκανα αίτηση για επικοινωνία και μου είπαν ότι αν δεν έχω νέα τους στις επόμενες ημέρες να ξαναπάρω τηλέφωνο ώστε να γίνει ξανά παράπονο.

Καλά πάμε...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jimakos234 είπε

Περιοχη? Επειδη εγω που ειμαι Αθηνα(Ζωγραφου) προσπαθω να καταλαβω γιατι ακομα δεν εχω παρει καμια ενημερωση απο πλευρας τους, ενω εχω κανει αιτηση και εχω αποπληρωσει το ποσο απο 20/12/21, ενω μου ειπαν οτι το εχουν δρομολογησει απο 27/12, μετα απο δικια μου επικοινωνια.

Καλύβια θορικού. Αν δεν σου έχουν απαντήσει ακομα μπες στο site του ΔΕΔΔΗΕ (εκεί που έκανες το αίτημα για το νυχτερινό) και κάνε αίτημα επικοινωνίας για να σε ενημερώσουν για την πορεία του αιτήματος σου. Εγώ έτσι έκανα και σε  2 μέρες πήρα απάντηση στο κινητό  οτι θα με ενημερώσουνε για τον προγραμματισμο του αιτήματος μου  και την επόμενη μέρα ήρθαν . Μπορεί να έτυχε και να μην έπαιξε ρόλο, αλλά το αναφέρω

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/2/2022 στις 3:15 ΜΜ, aekoupoli είπε

βυρωνα μενω και εδω χαμος ειχε γινει απο δεντρα ρευματα κτλ,θα στειλω email Οπως μου ειπες και αυριο πρωι θα παρω και ενα τηλεφωνο

Βύρωνας και εδώ, περιμένω απο 5.11.2021. Στο τηλέφωνο λένε να κάνουμε υπομονή.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, javavall είπε

Βύρωνας και εδώ, περιμένω απο 5.11.2021. Στο τηλέφωνο λένε να κάνουμε υπομονή.

Καλησπέρα.. Η περιοχη του Δεδδηε στην Αθήνα έχει λιγο παραπανω αναμονή για μετρητές.. Υπάρχει μια μικρή έλλειψη.. Υπομονή... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...