Silverage Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Είχαμε κάνει αίτημα για νυχτερινό απο το site του ΔΕΔΔΗΕ στις 19/6, πληρώσαμε το ποσό που ζητήθηκε και απο τότε περιμέναμε. Σήμερα που μπήκα να δώ τί γίνεται βλέπω γράφει "Ολοκληρώθηκε το αίτημα" αλλά ακόμα δεν έχει έρθει κανείς να βάλει μετρητή. Τί γίνεται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Silverage είπε Είχαμε κάνει αίτημα για νυχτερινό απο το site του ΔΕΔΔΗΕ στις 19/6, πληρώσαμε το ποσό που ζητήθηκε και απο τότε περιμέναμε. Σήμερα που μπήκα να δώ τί γίνεται βλέπω γράφει "Ολοκληρώθηκε το αίτημα" αλλά ακόμα δεν έχει έρθει κανείς να βάλει μετρητή. Τί γίνεται; Καλησπέρα.. Θα πάρεις κάποιο τηλέφωνο.. Υπάρχει μια μερική έλλειψη μετρητών.. Σε ποια περιοχή του Δεδδηε είσαι; ΠΧ στην Αθήνα μπορεί να πάρει 5-7 μήνες.. Υπομονή.. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από takoulou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλησπέρα.. Θα πάρεις κάποιο τηλέφωνο.. Υπάρχει μια μερική έλλειψη μετρητών.. Σε ποια περιοχή του Δεδδηε είσαι; ΠΧ στην Αθήνα μπορεί να πάρει 5-7 μήνες.. Υπομονή.. Ναι Αθήνα είμαι. Αλλά παλιότερα έλεγε αναμονή έγκατάστασης μετρητή ή κάτι παρόμοιο. Τώρα λέει ολοκληρώθηκε χωρίς να έγινε τίποτα. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από Silverage Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 44 λεπτά πριν, Silverage είπε Ναι Αθήνα είμαι. Αλλά παλιότερα έλεγε αναμονή έγκατάστασης μετρητή ή κάτι παρόμοιο. Τώρα λέει ολοκληρώθηκε χωρίς να έγινε τίποτα. Παρε ενα τηλεφωνο να ρωτησεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanidisg Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Όταν θέλουμε να διακόψουμε το νυχτερινό, αυτό γίνετε; Καθώς ήδη ήταν ψηφιακός ο μετρητής και δεν έγινε κάποια μετατροπή από δεδδηε . Περνούμε τα χρήματα πίσω ? Δώστε λίγο τα φώτα σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, stefanidisg είπε Όταν θέλουμε να διακόψουμε το νυχτερινό, αυτό γίνετε; Καθώς ήδη ήταν ψηφιακός ο μετρητής και δεν έγινε κάποια μετατροπή από δεδδηε . Περνούμε τα χρήματα πίσω ? Δώστε λίγο τα φώτα σας. Οχι δεν γίνεται να πάρεις τα χρήματα πίσω.. Είναι πολυ μικρό το ποσό.. Μπορεί να ζητήσεις να μην έχεις νυχτερινό.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Trikala_city Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Στις 14/9/2024 στις 7:10 ΜΜ, takoulou είπε Καλησπέρα.. Θα πάρεις κάποιο τηλέφωνο.. Υπάρχει μια μερική έλλειψη μετρητών.. Σε ποια περιοχή του Δεδδηε είσαι; ΠΧ στην Αθήνα μπορεί να πάρει 5-7 μήνες.. Υπομονή.. Σε εμάς η αίτηση έγινε τον Μάιο και ο μέτρητης μπήκε σήμερα. Στις 24/7/2024 στις 1:42 ΜΜ, ekrepali είπε Έψαχα και δυστυχώς δε το βρήκα... υπάρχει κι άλλος ένας συμφορουμήτης που είχε κάνει αίτηση για νυχτερινό και κόλλησε η αίτηση αλλαγής παρόχου για τον ίδιο λόγο. Μάλιστα εκείνος είχε κολλήσει στον ΗΡΩΝ και δε μπορούσε να φύγει. Αν το διαβάζει ο ίδιος, ή αν κάποιος θυμάται ποιος ήταν... ας ενημερώσει. Πέρα απ'τις υπηρεσίες που σου είπα, δε ξέρω που αλλού πρέπει να απευθυνθείς. Η μόνη γρήγορη λύση είναι κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να διαχωρήσουν στο σύστημα τους τα αιτήματα για νυχτερινό μετρητή από τα αιτήματα αλλαγής παρόχου ώστε το ένα να μη κολλάει το άλλο; Η εγκατάσταση νυχτερινού παίρνει μέχρι και 3ς μήνες, ανάλογα τη διαθεσιμότητα και το φόρτο. Είναι εξωφρενικό να κολλήσεις στον πάροχο σου και να μη μπορείς να φύγεις όλο αυτό το διάστημα. Εγώ ήμουν εκείνος!!! Διορθώθηκε μόνο με παράπονο στο my rae κατά του Δεδδηε. Με τα τηλέφωνα δεν έβγαζα άκρη... 5 λεπτά πριν, Trikala_city είπε Σε εμάς η αίτηση έγινε τον Μάιο και ο μέτρητης μπήκε σήμερα. Εγώ ήμουν εκείνος!!! Διορθώθηκε μόνο με παράπονο στο my rae κατά του Δεδδηε. Με τα τηλέφωνα δεν έβγαζα άκρη... Για χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών, αν θυμάμαι καλά, περίπου σε μια βδομάδα μετά τακτοποιήθηκε, δηλαδή έγινε η αλλαγή παρόχου.... Είναι σπάσιμο νεύρων το ξέρω, υπομονή.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
popopo Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Ο μετρητής του νυκτερινού είναι και έξυπνος μετρητής για όταν εφαρμοστούν τα πορτοκαλί τιμολόγια; Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου από popopo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 37 λεπτά πριν, popopo είπε Ο μετρητής του νυκτερινού είναι και έξυπνος μετρητής για όταν εφαρμοστούν τα πορτοκαλί τιμολόγια; Μπορείς να έχεις "έξυπνο" χωρίς να έχεις νυχτερινό, αν βάλεις τώρα νυχτερινό όμως ο μετρητής (ένας είναι) θα είναι κι έξυπνος. (μιλάμε για φοβερό άι κιού) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
popopo Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Έχω νυκτερινό μετρητή από το 2021 αλλά ακόμα δεν έχει SIM (ανάβει το κόκκινο λαμπάκι alarm). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
g4nar Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Καλησπερα παιδια. Εχω ενα νεοδμητο διαμερισμα απο εναν κατασκευαστη. Μιας κ ειναι η πρωτη φορα που ασχολουμαι με δικο μου συμβολαιο με τη ΔΕΗ, οταν πηγα να κανω μια ΝΕΑ συνδεση μου ζητησε συμβαση ΔΕΔΔΗΕ. Ζητησα απο ΔΕΔΔΗΕ την συμβαση και μου την εστειλε. Η συμβαση εγραφε επανω "Γ1". Ολα καλα εως εδω. Αποφασισα να βαλω κ νυχτερινο μετρητη οποτε ζητησα αυτη την αλλαγη (απο ΔΕΔΔΗΕ) και πραγματι μεσα σε μια μερα μου εστειλαν κωδικο πληρωμης κ το πληρωσα. Πηγα να συνεχισω τη διαδικασια με τη ΔΕΗ αναφεροντας οτι θελω νυχτερινο, και τωρα η ΔΕΗ μου λεει οτι πρεπει να δωσω νεα συμβαση ΔΕΔΔΗΕ που να λεει για νυχτερινο. Οταν ενημερωσα το ΔΕΔΔΗΕ για αυτο, με πηραν τηλ 2 ατομα απο ΔΕΔΔΗΕ και τα δυο με καθησυχασαν οτι η συμβαση ειναι ΟΚ κ οτι δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα. Οτι μου ειπαν το ειπα στη ΔΕΗ. Σημερα με πηρε ξανα η ΔΕΗ για να μου πει ΞΑΝΑ οτι πρεπει να δωσω νεα συμβαση ΔΕΔΔΗΕ που να λεει για νυχτερινο. Τι γινεται εδω περα ρε παιδια !! ?? 1) Υπαρχει καποιος που να εκανε την αρχικη ρευματοδοτηση ακινητου με νυχτερινο μετρητη ? αν ναι τι ελεγε η συμβαση ΔΕΔΔΗΕ ? 2) για τους υπολοιπους που καποια στιγμη εκαναν upgrade σε νυχτερινο μετρητη, εδωσε το ΔΕΔΔΗΕ νεα συμβαση ωστε να την δωσετε στη ΔΕΗ (ή αλλο παροχο) ? Ξερει κανεις εαν εξακολουθει να λεει Γ1 ή μηπως αλλαξε σε Γ1Ν ?? Υ.Γ. ολα αυτα τα κανω μεσω ΔΕΔΔΗΕ site απο τα αιτηματα, και μεσω τηλεφωνου στο κλασικο νουμερο κεντρου και με τη ΔΕΗ μεσω τηλεφωνου. Καθε φορα εξηγω σε νεο ατομο την υποθεση απο την αρχη... ευχαριστω εκ των προτερων, Γιωργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 4 ώρες πριν, g4nar είπε Καλησπερα παιδια. Εχω ενα νεοδμητο διαμερισμα απο εναν κατασκευαστη. Μιας κ ειναι η πρωτη φορα που ασχολουμαι με δικο μου συμβολαιο με τη ΔΕΗ, οταν πηγα να κανω μια ΝΕΑ συνδεση μου ζητησε συμβαση ΔΕΔΔΗΕ. Ζητησα απο ΔΕΔΔΗΕ την συμβαση και μου την εστειλε. Η συμβαση εγραφε επανω "Γ1". Ολα καλα εως εδω. Αποφασισα να βαλω κ νυχτερινο μετρητη οποτε ζητησα αυτη την αλλαγη (απο ΔΕΔΔΗΕ) και πραγματι μεσα σε μια μερα μου εστειλαν κωδικο πληρωμης κ το πληρωσα. Πηγα να συνεχισω τη διαδικασια με τη ΔΕΗ αναφεροντας οτι θελω νυχτερινο, και τωρα η ΔΕΗ μου λεει οτι πρεπει να δωσω νεα συμβαση ΔΕΔΔΗΕ που να λεει για νυχτερινο. Οταν ενημερωσα το ΔΕΔΔΗΕ για αυτο, με πηραν τηλ 2 ατομα απο ΔΕΔΔΗΕ και τα δυο με καθησυχασαν οτι η συμβαση ειναι ΟΚ κ οτι δεν θα υπαρχει κανενα προβλημα. Οτι μου ειπαν το ειπα στη ΔΕΗ. Σημερα με πηρε ξανα η ΔΕΗ για να μου πει ΞΑΝΑ οτι πρεπει να δωσω νεα συμβαση ΔΕΔΔΗΕ που να λεει για νυχτερινο. Τι γινεται εδω περα ρε παιδια !! ?? 1) Υπαρχει καποιος που να εκανε την αρχικη ρευματοδοτηση ακινητου με νυχτερινο μετρητη ? αν ναι τι ελεγε η συμβαση ΔΕΔΔΗΕ ? 2) για τους υπολοιπους που καποια στιγμη εκαναν upgrade σε νυχτερινο μετρητη, εδωσε το ΔΕΔΔΗΕ νεα συμβαση ωστε να την δωσετε στη ΔΕΗ (ή αλλο παροχο) ? Ξερει κανεις εαν εξακολουθει να λεει Γ1 ή μηπως αλλαξε σε Γ1Ν ?? Υ.Γ. ολα αυτα τα κανω μεσω ΔΕΔΔΗΕ site απο τα αιτηματα, και μεσω τηλεφωνου στο κλασικο νουμερο κεντρου και με τη ΔΕΗ μεσω τηλεφωνου. Καθε φορα εξηγω σε νεο ατομο την υποθεση απο την αρχη... ευχαριστω εκ των προτερων, Γιωργος Εσυ έκανες αίτηση για να βάλεις νέο μετρητή.. Απλά το καλυτερο θα ήταν να έμπαινε πρωτα ο μετρητής και μετά από μερικές μέρες θα ζητούσες εσυ να ενεργοποιηθεί και το νυχτερινό... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Trikala_city Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Α) Όταν αλλάξει ο μέτρητης και μπει αυτός του νυχτερινού, ξεκινάει να μετράει από το μηδέν τις kw ??? Β) Είχε κανένας πρόβλημα στην πρώτη μέτρηση??? Στο app του Δεδδηε για τον Σεπτέμβριο μας βγάζει μηδέν kw!!!! Η αλλαγή έγινε αρχές Σεπτεμβρίου και συνήθως καίμε γύρω στις 400. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από Trikala_city Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 7 ώρες πριν, Trikala_city είπε Α) Όταν αλλάξει ο μέτρητης και μπει αυτός του νυχτερινού, ξεκινάει να μετράει από το μηδέν τις kw ??? Β) Είχε κανένας πρόβλημα στην πρώτη μέτρηση??? Στο app του Δεδδηε για τον Σεπτέμβριο μας βγάζει μηδέν kw!!!! Η αλλαγή έγινε αρχές Σεπτεμβρίου και συνήθως καίμε γύρω στις 400. Όταν τοποθετούν νέο μετρητή η ένδειξη ξεκινάει από το μηδέν.. Γιατί να υπάρχει προβλημα με την μέτρηση.. Δεν θα περασουν από τον Δεδδηε για την καταμέτρηση.. Είναι νωρίς ακόμα... Έχει τοποθετηθεί κάρτα sim... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Έκανα παράπονο στη ΡΑΕ για την καθυστέρηση εγκατάστασης νυχτερινού αλλά από τις 20/9 που το έστειλα ούτε καν το έχουν δει ακόμα σύμφωνα με το site τους... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα