Silverage Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Είχαμε κάνει αίτημα για νυχτερινό απο το site του ΔΕΔΔΗΕ στις 19/6, πληρώσαμε το ποσό που ζητήθηκε και απο τότε περιμέναμε. Σήμερα που μπήκα να δώ τί γίνεται βλέπω γράφει "Ολοκληρώθηκε το αίτημα" αλλά ακόμα δεν έχει έρθει κανείς να βάλει μετρητή. Τί γίνεται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Silverage είπε Είχαμε κάνει αίτημα για νυχτερινό απο το site του ΔΕΔΔΗΕ στις 19/6, πληρώσαμε το ποσό που ζητήθηκε και απο τότε περιμέναμε. Σήμερα που μπήκα να δώ τί γίνεται βλέπω γράφει "Ολοκληρώθηκε το αίτημα" αλλά ακόμα δεν έχει έρθει κανείς να βάλει μετρητή. Τί γίνεται; Καλησπέρα.. Θα πάρεις κάποιο τηλέφωνο.. Υπάρχει μια μερική έλλειψη μετρητών.. Σε ποια περιοχή του Δεδδηε είσαι; ΠΧ στην Αθήνα μπορεί να πάρει 5-7 μήνες.. Υπομονή.. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από takoulou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλησπέρα.. Θα πάρεις κάποιο τηλέφωνο.. Υπάρχει μια μερική έλλειψη μετρητών.. Σε ποια περιοχή του Δεδδηε είσαι; ΠΧ στην Αθήνα μπορεί να πάρει 5-7 μήνες.. Υπομονή.. Ναι Αθήνα είμαι. Αλλά παλιότερα έλεγε αναμονή έγκατάστασης μετρητή ή κάτι παρόμοιο. Τώρα λέει ολοκληρώθηκε χωρίς να έγινε τίποτα. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από Silverage Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 44 λεπτά πριν, Silverage είπε Ναι Αθήνα είμαι. Αλλά παλιότερα έλεγε αναμονή έγκατάστασης μετρητή ή κάτι παρόμοιο. Τώρα λέει ολοκληρώθηκε χωρίς να έγινε τίποτα. Παρε ενα τηλεφωνο να ρωτησεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanidisg Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Όταν θέλουμε να διακόψουμε το νυχτερινό, αυτό γίνετε; Καθώς ήδη ήταν ψηφιακός ο μετρητής και δεν έγινε κάποια μετατροπή από δεδδηε . Περνούμε τα χρήματα πίσω ? Δώστε λίγο τα φώτα σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, stefanidisg είπε Όταν θέλουμε να διακόψουμε το νυχτερινό, αυτό γίνετε; Καθώς ήδη ήταν ψηφιακός ο μετρητής και δεν έγινε κάποια μετατροπή από δεδδηε . Περνούμε τα χρήματα πίσω ? Δώστε λίγο τα φώτα σας. Οχι δεν γίνεται να πάρεις τα χρήματα πίσω.. Είναι πολυ μικρό το ποσό.. Μπορεί να ζητήσεις να μην έχεις νυχτερινό.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Trikala_city Δημοσ. Τρίτη στις 05:45 μμ Share Δημοσ. Τρίτη στις 05:45 μμ Στις 14/9/2024 στις 7:10 ΜΜ, takoulou είπε Καλησπέρα.. Θα πάρεις κάποιο τηλέφωνο.. Υπάρχει μια μερική έλλειψη μετρητών.. Σε ποια περιοχή του Δεδδηε είσαι; ΠΧ στην Αθήνα μπορεί να πάρει 5-7 μήνες.. Υπομονή.. Σε εμάς η αίτηση έγινε τον Μάιο και ο μέτρητης μπήκε σήμερα. Στις 24/7/2024 στις 1:42 ΜΜ, ekrepali είπε Έψαχα και δυστυχώς δε το βρήκα... υπάρχει κι άλλος ένας συμφορουμήτης που είχε κάνει αίτηση για νυχτερινό και κόλλησε η αίτηση αλλαγής παρόχου για τον ίδιο λόγο. Μάλιστα εκείνος είχε κολλήσει στον ΗΡΩΝ και δε μπορούσε να φύγει. Αν το διαβάζει ο ίδιος, ή αν κάποιος θυμάται ποιος ήταν... ας ενημερώσει. Πέρα απ'τις υπηρεσίες που σου είπα, δε ξέρω που αλλού πρέπει να απευθυνθείς. Η μόνη γρήγορη λύση είναι κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να διαχωρήσουν στο σύστημα τους τα αιτήματα για νυχτερινό μετρητή από τα αιτήματα αλλαγής παρόχου ώστε το ένα να μη κολλάει το άλλο; Η εγκατάσταση νυχτερινού παίρνει μέχρι και 3ς μήνες, ανάλογα τη διαθεσιμότητα και το φόρτο. Είναι εξωφρενικό να κολλήσεις στον πάροχο σου και να μη μπορείς να φύγεις όλο αυτό το διάστημα. Εγώ ήμουν εκείνος!!! Διορθώθηκε μόνο με παράπονο στο my rae κατά του Δεδδηε. Με τα τηλέφωνα δεν έβγαζα άκρη... 5 λεπτά πριν, Trikala_city είπε Σε εμάς η αίτηση έγινε τον Μάιο και ο μέτρητης μπήκε σήμερα. Εγώ ήμουν εκείνος!!! Διορθώθηκε μόνο με παράπονο στο my rae κατά του Δεδδηε. Με τα τηλέφωνα δεν έβγαζα άκρη... Για χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών, αν θυμάμαι καλά, περίπου σε μια βδομάδα μετά τακτοποιήθηκε, δηλαδή έγινε η αλλαγή παρόχου.... Είναι σπάσιμο νεύρων το ξέρω, υπομονή.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα