Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο μετρητής σου τηλεμετράται κανονικά, βρες το τηλέφωνο του τοπικού ΔΕΔΔΗΕ, μίλα με το τμήμα καταμέτρησης, να εκτελέσουν επί τόπου μια τηλεμέτρηση για να δουν ότι δουλεύει σωστά..

Επειδή επίσης μιλάμε για ηλεκτρονικά εξαρτήματα πλέον, μήπως κάτι "κόλλησε", οπότε κλείσει και άνοιξε τον μετρητή από την ασφάλεια της χελώνας, μήπως "στρώσει"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

57 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Είμαι στα νέα Παλάτια Ωρωπού 

Μπορει το σημα να μην εφυγε εκεινη την στιγμη της καταμετρησης...Κολλαει.. Ακομα δεν λειτουργει  100% ...

Δεν θα σου απαντησουν στο τοπικο γραφειο του Δεδδηε..Γινεται αυτοματα η ολη διαδικασια..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μπορει το σημα να μην εφυγε εκεινη την στιγμη της καταμετρησης...Κολλαει.. Ακομα δεν λειτουργει  100% ...

Δεν θα σου απαντησουν στο τοπικο γραφειο του Δεδδηε..Γινεται αυτοματα η ολη διαδικασια..

Σε ευχαριστώ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπεροχα νεα,  φαινεται εχουμε  αρκετα χρηματα για να πληρωνουμε με κανονικη τιμη  πχ το κλιματιστικο που το αναβαμε βραδυ,  μιας και το πρωι δουλευουμε,  η το πλυντηριο-στεγνωτηριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, aenaos15 είπε

Ισως πάμε για κατάργηση του νυκτερινού.

Απλά θα αλλάξει όνομα σε μειωμένο .
Ενδιαφέρον θα έχει αν κρατηθούν οι ζώνες στις υπάρχουσες συνδέσεις ,όπως πχ όσοι είχαν όλο τι χρόνο 23 με 7  .
Και φυσικά αν ο ΔΕΔΔΗΕ χρεώσει την αλλαγή ζώνης στους ψηφιακούς μετρητές  😂 (ικανοί είναι στη μπανανία να χρεώσουν “προγραμματισμό” )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι αναλογικοί μετρητές πες με νέα ρύθμιση των πομπών ΤΑΣ, καθώς και όσοι ψηφιακοί έχουν μόντεμ και σιμ τοποθετημένα, αλλάζουν με "ένα κλικ". Τι γίνεται με όλους τους ψηφιακούς που ενώ υπήρχε δυνατότητα δεν τοποθετήθηκε μόντεμ και σιμ, αλλά και τους άλλους gama/holley κλπ, που δεν έχουν τρόπο να ρυθμιστούν, πέρα από επιτόπου ρύθμιση ή αντικατάσταση με νέο, που θα αντικατασταθεί ξανά (θεωρητικά) στο μεγάλο έργο της καθολικής αντικατάστασης;

Εκτιμώ πως θα αλλάξει για τις δύο πρώτες κατηγορίες, τα υπόλοιπα, "έλα μωρέ".., το θέμα είναι τι "φούσκωμα" θα έχει η βραδινή χρέωση σε σχέση με όσους δεν έχει νυκτερινό, θα είναι ίδια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εμένα μου είχε έρθει ο εκκαθαριστικος του Δεκεμβρίου χαμηλά και τώρα που πήρα τον επόμενο εκκαθαριστικό μου ήρθε αυξημένος ο λογαριασμος.Ψαχνω να δω το γιατί και βλέπω μηδέν μονάδες στο νυχτερινό. Από των Αύγουστο μέχρι σήμερα ότι καίω στο κανονικό τιμολόγιο. Έχω δηλώσει βλάβη εδώ και μια βδομάδα και συνέχεια τηλέφωνο για να δω την κατάσταση του αιτήματος. Στην ΔΕΗ που παίρνω είναι αναρμόδιοι,αν είχα το αντίθετο όλα να καταγράφονται στο νυχτερινό θα είχα έρθει από εχθές.Η διαδικασία είναι έρχονται βλέπουν αν υπάρχει βλάβη και μετά δίνουν στην ΔΕΗ αίτημα για συμψηφισμό όμως που είπαν. Στον πίνακα μου ο ρελες του νυχτερινού είναι πάνω και το βράδυ δεν ανάβει η λυχνία στον πίνακα. Λέτε να φωνάξω ηλεκτρολόγο να δει το ρελέ είτε καλύτερα να περιμένω να δω τι θα γράψουν στον έλεγχο. Αυτό που με προβληματίζει είναι αυτός που έρχεται και μετράει και βλέπει ότι το ρολόι έχει νυχτερινό με μηδέν χρεώσεις γιατί δεν το έχει δηλώσει βλάβη από την στιγμή που το ρολόι πρέπει να του δίνει ενδείξεις. Στην ερώτηση αυτή η απάντηση είναι αυτός μετράει αλλά από την στιγμή που γράφει την ίδια ένδειξη το σύστημα το βλέπει μηδέν.

Επεξ/σία από pirovola
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, pirovola είπε

Σε εμένα μου είχε έρθει ο εκκαθαριστικος του Δεκεμβρίου χαμηλά και τώρα που πήρα τον επόμενο εκκαθαριστικό μου ήρθε αυξημένος ο λογαριασμος.Ψαχνω να δω το γιατί και βλέπω μηδέν μονάδες στο νυχτερινό. Από των Αύγουστο μέχρι σήμερα ότι καίω στο κανονικό τιμολόγιο. Έχω δηλώσει βλάβη εδώ και μια βδομάδα και συνέχεια τηλέφωνο για να δω την κατάσταση του αιτήματος. Στην ΔΕΗ που παίρνω είναι αναρμόδιοι,αν είχα το αντίθετο όλα να καταγράφονται στο νυχτερινό θα είχα έρθει από εχθές.Η διαδικασία είναι έρχονται βλέπουν αν υπάρχει βλάβη και μετά δίνουν στην ΔΕΗ αίτημα για συμψηφισμό όμως που είπαν. Στον πίνακα μου ο ρελες του νυχτερινού είναι πάνω και το βράδυ δεν ανάβει η λυχνία στον πίνακα. Λέτε να φωνάξω ηλεκτρολόγο να δει το ρελέ είτε καλύτερα να περιμένω να δω τι θα γράψουν στον έλεγχο. Αυτό που με προβληματίζει είναι αυτός που έρχεται και μετράει και βλέπει ότι το ρολόι έχει νυχτερινό με μηδέν χρεώσεις γιατί δεν το έχει δηλώσει βλάβη από την στιγμή που το ρολόι πρέπει να του δίνει ενδείξεις. Στην ερώτηση αυτή η απάντηση είναι αυτός μετράει αλλά από την στιγμή που γράφει την ίδια ένδειξη το σύστημα το βλέπει μηδέν.

Καλησπερα...Πηρες τηλεφωνο τον Δεδδηε; Τι σου ειπαν;  Σε ποια περιοχη εισαι; Υπαρχουν και αλλοι με νυχτερινο... Να μην φωναξεις ηλεκτρολογο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirovola είπε

Σε εμένα μου είχε έρθει ο εκκαθαριστικος του Δεκεμβρίου χαμηλά και τώρα που πήρα τον επόμενο εκκαθαριστικό μου ήρθε αυξημένος ο λογαριασμος.Ψαχνω να δω το γιατί και βλέπω μηδέν μονάδες στο νυχτερινό. Από των Αύγουστο μέχρι σήμερα ότι καίω στο κανονικό τιμολόγιο. Έχω δηλώσει βλάβη εδώ και μια βδομάδα και συνέχεια τηλέφωνο για να δω την κατάσταση του αιτήματος. Στην ΔΕΗ που παίρνω είναι αναρμόδιοι,αν είχα το αντίθετο όλα να καταγράφονται στο νυχτερινό θα είχα έρθει από εχθές.Η διαδικασία είναι έρχονται βλέπουν αν υπάρχει βλάβη και μετά δίνουν στην ΔΕΗ αίτημα για συμψηφισμό όμως που είπαν. Στον πίνακα μου ο ρελες του νυχτερινού είναι πάνω και το βράδυ δεν ανάβει η λυχνία στον πίνακα. Λέτε να φωνάξω ηλεκτρολόγο να δει το ρελέ είτε καλύτερα να περιμένω να δω τι θα γράψουν στον έλεγχο. Αυτό που με προβληματίζει είναι αυτός που έρχεται και μετράει και βλέπει ότι το ρολόι έχει νυχτερινό με μηδέν χρεώσεις γιατί δεν το έχει δηλώσει βλάβη από την στιγμή που το ρολόι πρέπει να του δίνει ενδείξεις. Στην ερώτηση αυτή η απάντηση είναι αυτός μετράει αλλά από την στιγμή που γράφει την ίδια ένδειξη το σύστημα το βλέπει μηδέν.

Αρμόδιος για το δίκτυο είναι ο ΔΕΔΔΗΕ. Προφανώς υπάρχει βλάβη είτε στον μετρητή σου, είτε στον δέκτη ΤΑΣ κοντά στον μετρητή, η παροχή είναι μονοφασική ή τριφασική; Αυτός που μετράει προφανώς σιγά μην κάτσει να ασχοληθεί (δυστυχώς). Να ξέρεις πως 99.9% ο μετρητής σου θα αντικατασταθεί με νέο "έξυπνο" ψηφιακό, όπου δεν συνδέουν πια τον έξτρα ουδέτερο (που ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα ή δίνει εντολή σε ρελέ), οπότε μετά αν έχεις κάποιο αυτοματισμό, θα χρειαστεί ηλεκτρολόγος (πχ θερμοσυσσωρευτές ή κάτι άλλο) για αλλαγή ή επαναπρογραμματισμό του.., σε κάποιες περιοχές έχει γίνει αναφορά για έλλειψη μετρητών, οπότε ίσως αργήσει λίγο (δεν κρίνω το γιατί υπάρχει - αν υπάρχει, απλά το αναφέρω). Το σημαντικό είναι να έχει καταγραφεί σαν βλάβη, από κει και πέρα, θα διορθωθεί.., επίσης αν είσαι σε πολυκατοικία και έχουν και άλλοι αντίστοιχο θέμα, πες τους να το δηλώσουν και αυτοί ως βλάβη, μήπως επισπεύσουν την επιδιόρθωση

Επεξ/σία από Kozanitis1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Νέα Ιωνία Αττικής,πήρα τις βλάβες και είπα το πρόβλημα, μου είπε μισώ λεπτό και μετέφερε με το αρμόδιο Τμημα. Μετά από 7 λεπτά το σηκώνει ένα παλικάρι,λέω την παροχή και μου είπε πληρώνω των λογαριασμό και το να έρθουν παίρνει χρόνο αλλά όταν θα έρθουν και το δουν από την διακοπή και μετά θα γίνει συμψηφισμός αυτόματα. Να τους πάρω την άλλη βδομάδα γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει το να βλέπεις την πορεία της αίτησης, μην ανησυχώ έτσι είναι η διαδικασία αλλά χρειάζεται χρόνος.Αν τελικά μου βάλουν ψηφιακό καταλαβαίνω ότι θα βλέπω αν δουλεύει σωστά μόνο αν βλέπω των μετρητή. Πιστεύω ότι μπορεί να μην το αλλάξουν γιατί σε λίγο καιρό θα γίνει αλλαγή με τους έξυπνους μετρητές. Στις κολόνες έχουν περάσει δύο καλώδια για γρήγορο Internet οπότε όταν θα δώσουν το Internet το επόμενο βήμα είναι οι έξυπνες μετρητές.

Επεξ/σία από pirovola
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, pirovola είπε

Στην Νέα Ιωνία Αττικής,πήρα τις βλάβες και είπα το πρόβλημα, μου είπε μισώ λεπτό και μετέφερε με το αρμόδιο Τμημα. Μετά από 7 λεπτά το σηκώνει ένα παλικάρι,λέω την παροχή και μου είπε πληρώνω των λογαριασμό και το να έρθουν παίρνει χρόνο αλλά όταν θα έρθουν και το δουν από την διακοπή και μετά θα γίνει συμψηφισμός αυτόματα. Να τους πάρω την άλλη βδομάδα γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει το να βλέπεις την πορεία της αίτησης, μην ανησυχώ έτσι είναι η διαδικασία αλλά χρειάζεται χρόνος.Αν τελικά μου βάλουν ψηφιακό καταλαβαίνω ότι θα βλέπω αν δουλεύει σωστά μόνο αν βλέπω των μετρητή. Πιστεύω ότι μπορεί να μην το αλλάξουν γιατί σε λίγο καιρό θα γίνει αλλαγή με τους έξυπνους μετρητές. Στις κολόνες έχουν περάσει δύο καλώδια για γρήγορο Internet οπότε όταν θα δώσουν το Internet το επόμενο βήμα είναι οι έξυπνες μετρητές.

Ετσι ειχα και εγω το νυχτερινο , όταν έμπαινε άναβε πιο έντονα η ενδεικτικη λυχνία , πριν 5-6 χρόνια ήταν υποχρεωτικό να τραβηξεις 1.5 καλώδιο . Έτυχε και ειχε βλάβη ο μετρητης ήρθαν το ειδαν και το άλλαξαν .Βασικα είχα 2 κουτια έξω . Πλέον εχει μόνο το ψηφιακό μετρητη . και δε αναβει πιο έντονα η λυχνία .

Αφου καταχώρυσες το αίτημα απλώς περιμένεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, pirovola είπε

Στην Νέα Ιωνία Αττικής,πήρα τις βλάβες και είπα το πρόβλημα, μου είπε μισώ λεπτό και μετέφερε με το αρμόδιο Τμημα. Μετά από 7 λεπτά το σηκώνει ένα παλικάρι,λέω την παροχή και μου είπε πληρώνω των λογαριασμό και το να έρθουν παίρνει χρόνο αλλά όταν θα έρθουν και το δουν από την διακοπή και μετά θα γίνει συμψηφισμός αυτόματα. Να τους πάρω την άλλη βδομάδα γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει το να βλέπεις την πορεία της αίτησης, μην ανησυχώ έτσι είναι η διαδικασία αλλά χρειάζεται χρόνος.Αν τελικά μου βάλουν ψηφιακό καταλαβαίνω ότι θα βλέπω αν δουλεύει σωστά μόνο αν βλέπω των μετρητή. Πιστεύω ότι μπορεί να μην το αλλάξουν γιατί σε λίγο καιρό θα γίνει αλλαγή με τους έξυπνους μετρητές. Στις κολόνες έχουν περάσει δύο καλώδια για γρήγορο Internet οπότε όταν θα δώσουν το Internet το επόμενο βήμα είναι οι έξυπνες μετρητές.

Υπομονή.. Αφού δήλωσες βλάβη.. Αλλά να το κάνεις και από μέσα την πλατφόρμα του Δεδδηε.. Αλλά στείλε και με email  στην περιοχή του Δεδδηε που ανήκεις για την βλάβη αυτή....Φιλοθέης Κηφισιάς..Δεν έχει καμία σχέση που πέρασαν internet.. Οι νέοι  μετρητές δουλεύουν  με κάρτα sim.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...