Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Σε ψηφιακο μετρητη απλα κανουν καποια ρυθμιση αν ζητησεις νυχτερινο ρεύμα ή σου ξαναλλαζουν μετρητη; Δεν εχει δυο μηνες που τον βαλανε γι αυτο ρωταω. 

Εμενα ηρθαν πρωτα λογω προγραμματισμου και αλλαξαν τα παλια ρολογια που υπηρχαν στην πολυκατοικια  με νεα, μετα απο λιγες μερες μου το ξανααλλαξαν και εβαλαν και με νυχτερινο.

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Σε ψηφιακο μετρητη απλα κανουν καποια ρυθμιση αν ζητησεις νυχτερινο ρεύμα ή σου ξαναλλαζουν μετρητη; Δεν εχει δυο μηνες που τον βαλανε γι αυτο ρωταω. 

μενει ο ίδιος

3 ώρες πριν, turbat0s είπε

Σχεδόν 2μιση μήνες που έγινε η αίτηση για νυχτερινό και ουδέν νεότερο.

καταγγελία , δε δικαιολογούνται ελλείψεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, korakios είπε

μενει ο ίδιος

καταγγελία , δε δικαιολογούνται ελλείψεις

εγώ την έχω έτοιμη να τη στείλω Δευτέρα μιας και δεν έχω ούτε καν μια απάντηση απο μεριάς τους για το θέμα του πότε....ουτε καν μας συγχωρειτε λογω ελλειψης θα καθυστερησουμε. τετοιος σταρχι2ισμός

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, greekfragma είπε

εγώ την έχω έτοιμη να τη στείλω Δευτέρα μιας και δεν έχω ούτε καν μια απάντηση απο μεριάς τους για το θέμα του πότε....ουτε καν μας συγχωρειτε λογω ελλειψης θα καθυστερησουμε. τετοιος σταρχι2ισμός

αν έκαναν όλοι καταγγελία θα φαινόταν οτι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις αλλά είμαστε και εμείς λίγο πρόβατα

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Menelaos83 είπε

Εμενα ηρθαν πρωτα λογω προγραμματισμου και αλλαξαν τα παλια ρολογια που υπηρχαν στην πολυκατοικια  με νεα, μετα απο λιγες μερες μου το ξανααλλαξαν και εβαλαν και με νυχτερινο.

Μήπως άλλαξαν την πρώτη φορά μόνο τα κουτιά? 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, korakios είπε

αν έκαναν όλοι καταγγελία θα φαινόταν οτι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις αλλά είμαστε και εμείς λίγο πρόβατα

οι άλλοι είναι. μην βάζεις το εμείς για εμάς που δεν ανήκουμε σε αυτή τη κατηγορία. εγώ έχω προχωρήσει ήδη τη ΡΑΕ και ετοιμάζω και ΣτΚ.

Δημοσ.

Ηράκλειο Κρήτης έχει εμφανισθεί η πληρωμή μου στο σύστημά τους πρίν από 1 μήνα ακριβώς.

Μου είπαν από το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ ότι θα ενημερώσουν το τοπικό υποκατάστημα ώστε να με βάλουν σε πρόγραμμα.

Δε γίνεται αυτόματα αυτό; Εάν δεν έπαιρνα τηλέφωνο, δε θα έμπαινα σε προγραμματισμό;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, greekfragma είπε

εγώ έχω προχωρήσει ήδη τη ΡΑΕ και ετοιμάζω και ΣτΚ.

Έχεις την καλοσύνη να μου την κάνεις μια προώθηση σε pm (χωρίς τα στοιχεία σου φυσικά) για να ρίξω και γώ μία?

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Weiss είπε

Μήπως άλλαξαν την πρώτη φορά μόνο τα κουτιά? 

Οχι γτ ημουν κατω και τις 2 φορες και μαλιστα οταν ηρθαν αυτοι του νυχτερινου σχολιασαν οτι δεν ειχαν ενημερωθει οι υπηρεσιες μεταξυ τους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά, χτες έγιναν τηλέφωνα να δούμε σε τί φάση είναι η διαδικασία και σήμερα ήρθε (απροειδοποίητα) ο τεχνικός και έγινε η αλλαγή!

Τί γίνεται τώρα με την ένδειξη του παλιού ρολογιού? 

Θα δώσει ο ίδιος την παλιά ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να τις υπολογίσουν και να ξεκινήσουν να μετράνε με το καινούριο?

 

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.
3 ώρες πριν, turbat0s είπε

Τελικά, χτες έγιναν τηλέφωνα να δούμε σε τί φάση είναι η διαδικασία και σήμερα ήρθε (απροειδοποίητα) ο τεχνικός και έγινε η αλλαγή!

Τί γίνεται τώρα με την ένδειξη του παλιού ρολογιού? 

Θα δώσει ο ίδιος την παλιά ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να τις υπολογίσουν και να ξεκινήσουν να μετράνε με το καινούριο?

 

Ναι δεν ασχολεισαι καθολου εσυ.

Δημοσ.

Να γράψω και εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου…

Στις 26/10/2021 έκανα αίτηση ηλεκτρονικά από τη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/ για νυχτερινό και στις 04/11/2021 μου ήρθε sms για να πληρώσω υπέρ ΔΕΔΔΗΕ 42,16 ευρώ, τα οποία πλήρωσα την ίδια μέρα.

Επειδή δεν είχα κάποια επιπλέον ενημέρωση, στις 16/11/2021 κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ, έτσι ώστε να με ενημερώσουν για την πορεία της αίτησης μου, όπου με ενημέρωσαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα μου στο αρμόδιο υποκατάστημα ( Καλλιθέας ) και θα με ενημερώσουν εκείνοι.

Σήμερα 21/11/2021, έλαβα το παρακάτω μήνυμα :

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ.

Τι εννοεί ο «ποιητής» ?  έχουν έλλειψη μετρητών?

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Nyo30 είπε

Τι εννοεί ο «ποιητής» ?  έχουν έλλειψη μετρητών?

ναι , τα φάγανε και μαγειρεύουν απο αποθήκη σε αποθήκη

αν αργούν καταγγελία ΡΑΕ

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nyo30 είπε

Να γράψω και εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου…

Στις 26/10/2021 έκανα αίτηση ηλεκτρονικά από τη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/ για νυχτερινό και στις 04/11/2021 μου ήρθε sms για να πληρώσω υπέρ ΔΕΔΔΗΕ 42,16 ευρώ, τα οποία πλήρωσα την ίδια μέρα.

Επειδή δεν είχα κάποια επιπλέον ενημέρωση, στις 16/11/2021 κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ, έτσι ώστε να με ενημερώσουν για την πορεία της αίτησης μου, όπου με ενημέρωσαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα μου στο αρμόδιο υποκατάστημα ( Καλλιθέας ) και θα με ενημερώσουν εκείνοι.

Σήμερα 21/11/2021, έλαβα το παρακάτω μήνυμα :

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ.

Τι εννοεί ο «ποιητής» ?  έχουν έλλειψη μετρητών?

Καλησπερα... Εννοουν  θα προωθηθει στο αρμοδιο τμημα και τομεα και θα γινει η τοποθετησει.. Ετσι απλα..Αυτο θα γινει το επομενο διαστημα..Μπορει να παρει 15 μερες μπορει και πολυ παραπανω... Αναλογα το υλικο που υπαρχει στις αποθηκες και την σειρα προτεραιοτητας... Δεν ειναι αφθονοι οι μετρητες...

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.

Και εμένα αφού πλήρωσα μου είπαν ότι θα κάνουν ότι μπορούν λόγο έλλειψης μετρητών αλλά μέσα στην 2η βδομάδα ήρθαν τον έβαλαν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...