Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/9/2023 στις 11:15 ΜΜ, meletis_m είπε

Δε χρειάζεται κάτι επιπλέον όπως παλιότερα .

Δε επεμβαίνουν στη ηλεκτρολογική εγκατάσταση. 

Μόνο αλλαγή του μετρητή , αναλόγως και τη διαθεσιμότητα. Και εγώ είχα μετρητή του 1970 σε διαμέρισμα . Απλώς έκαναν 6 μήνες λόγω μη διαθεσιμότητας .

Πληρώνεις και περιμένεις 

Εμένα έκαναν 11 μήνες για την ενεργοποίηση του νυχτερινού είχα είδη ψηφιακό μετρητή όποτε ήταν απλά μια ρύθμιση και δεν χρειάστηκε καν να έρθει τεχνικός τώρα γιατί έκαναν 11 μήνες δεν ξέρω.

Και μου το ενεργοποίησαν επειδή τους έστειλα μαιλ ότι έχουν περάσει 11 μήνες και θέλω τα λεφτά μου πίσω

Επεξ/σία από GreekGames
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GreekGames είπε

Εμένα έκαναν 11 μήνες για την ενεργοποίηση του νυχτερινού είχα είδη ψηφιακό μετρητή όποτε ήταν απλά μια ρύθμιση και δεν χρειάστηκε καν να έρθει τεχνικός τώρα γιατί έκαναν 11 μήνες δεν ξέρω.

Και μου το ενεργοποίησαν επειδή τους έστειλα μαιλ ότι έχουν περάσει 11 μήνες και θέλω τα λεφτά μου πίσω

Εμένα ήταν παλιός αναλογικός αλλά με μετρητή νυχτερινού . Όταν έκανα και επειδή μετά από 6 μήνες πέτυχα τη ώρα της αλλαγής το συνεργείο .

Είπαν με τη ενεργοποίηση αλλάζουν σε ψηφιακό για να μπει και τηλεμετρηση. Εμένα είχε ήδη κάρτα μέσα .

Δε ξέρω εάν ήταν δικαιολογία , αλλά είπαν ότι έχουν πέσει μαζεμένες οι αιτήσεις νυχτερινού και ξέμειναν από μετρητές .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, GreekGames said:

Εμένα έκαναν 11 μήνες για την ενεργοποίηση του νυχτερινού είχα είδη ψηφιακό μετρητή όποτε ήταν απλά μια ρύθμιση και δεν χρειάστηκε καν να έρθει τεχνικός τώρα γιατί έκαναν 11 μήνες δεν ξέρω.

Και μου το ενεργοποίησαν επειδή τους έστειλα μαιλ ότι έχουν περάσει 11 μήνες και θέλω τα λεφτά μου πίσω

Εγώ ξέρω, επειδή μλκίζονται.

Τεχνικός όμως χρειάζεται να περάσει ακόμα και αν έχεις ψηφιακό μετρητή, και γιατί πρέπει να αλλάξει κάποια ρύθμιση, και γιατί πρέπει να καταγράψει τις ενδείξεις ημέρας και νύχτας (μέχρι τότε κατέγραφαν μόνο τη συνολική).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Εγώ ξέρω, επειδή μλκίζονται.

Τεχνικός όμως χρειάζεται να περάσει ακόμα και αν έχεις ψηφιακό μετρητή, και γιατί πρέπει να αλλάξει κάποια ρύθμιση, και γιατί πρέπει να καταγράψει τις ενδείξεις ημέρας και νύχτας (μέχρι τότε κατέγραφαν μόνο τη συνολική).

Εμένα δεν πέρασε ποτέ τεχνικός από το σπίτι απλά μια μέρα μου ήρθε sms ότι έγινε αλλαγή νυχτερινού 

και να πω επίσης ότι τους έστελνα καθημερινά μαιλ ότι αργεί το νυχτερινό (11μηνες) και σε μια φάση μου λένε επειδή έχετε ψηφιακό μετρητή δεν δικαιούστε νυχτερινό τότε τους έστειλα ότι αφού δεν το δικαιουμε θέλω τα 42€ πίσω και εννοείτε την επόμενη μέρα μου ήρθε το sms ότι ενεργοποιήθηκε το νυχτερινό 

Επεξ/σία από GreekGames
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, GreekGames said:

Εμένα δεν πέρασε ποτέ τεχνικός από το σπίτι απλά μια μέρα μου ήρθε sms ότι έγινε αλλαγή νυχτερινού 

Ή πέρασε και απλά δεν τον αντιλήφθηκες.

Σίγουρα πέρασε κάποιος για να καταγράψει τις ενδείξεις, εκτός βέβαια και αν είσαι σε κάποια περιοχή που λειτουργεί πιλοτικά η τηλεμέτρηση οπότε έγινε από απόσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ή πέρασε και απλά δεν τον αντιλήφθηκες.

Σίγουρα πέρασε κάποιος για να καταγράψει τις ενδείξεις, εκτός βέβαια και αν είσαι σε κάποια περιοχή που λειτουργεί πιλοτικά η τηλεμέτρηση οπότε έγινε από απόσταση.

Ε τότε δεν πέρασε διότι η καταγραφή ενδείξεων γίνετε από απόσταση.Μου το είχανε πει όταν μου έβαλαν τον ψηφιακό μετρητή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, korakios said:

Σήμερα πως θα παίξει η φάση με νυχτερινό ?

11 με 12 και μετά απο τις 2 το βράδυ με 8 το πρωί ? 😛

Το θέμα είναι ότι με τις μαλακιες τους πλέον δεν υπάρχει και λόγος να έχεις νυχτερινό...

Προσωπικά το χειμώνα έφτανα πάνω από 40% χρήση νυχτερινού, πλέον είναι μόνο για τους vintage οπαδούς της ΔΕΗ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Μάλλον ναι🤣

τι μάλλον ? πότε θα βάλω πλυντήριο , πότε σίδερο ? θα στήσω καρτέρι δίπλα στο μετρητή μου φαίνεται 😂

3 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Το θέμα είναι ότι με τις μαλακιες τους πλέον δεν υπάρχει και λόγος να έχεις νυχτερινό...

Προσωπικά το χειμώνα έφτανα πάνω από 40% χρήση νυχτερινού, πλέον είναι μόνο για τους vintage οπαδούς της ΔΕΗ...

πλέον για το όριο ΚΟΤ είναι ή για σπάσιμο ΥΚΩ σε μεγάλη κατανάλωση

μέχρι να καταργηθεί και η κλίμακα των ΥΚΩ (έμεινε στις ανακοινώσεις)

μετά , όντως , για μη ΚΟΤ δεν θα έχει και νόημα αν δεν υπάρχει χαμηλή τιμή κιλοβατώρας

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

τι μάλλον ? πότε θα βάλω πλυντήριο , πότε σίδερο ? θα στήσω καρτέρι δίπλα στο μετρητή μου φαίνεται 😂

Βάλε 11-12 σίδερο και χρονοδιακόπτη λήξης στο πλυντήριο να έχει τελειώσει στις 7 το πρωί 😎, το μετρητή το νου σου μη χαλάσει και αυτός που είναι και φρέσκος 🤣🤣

Όλα γίνονται, αρκεί να έχεις πρόγραμμα🤓

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επίσημη ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ για το χειμερινό ωράριο.

Χοντρικά από 1/11/23 ως 30/4/24.  02:00 με 08:00 το πρωί και 15:00 με 17:00 το απόγευμα
(15:30 με 17:30 για νησιά).
Όσοι έχουν από παλιά το συνεχές, είναι 23:00 με 7:00 για όλο το έτος

https://deddie.gr/media/39340/dt-30102023.pdf

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 Αυγούστου φέτος κάνω ηλεκτρονικά αίτηση στο ΔΕΔΔΗΕ για νυχτερινό τιμολόγιο. Ο μετρητής που είχα μέχρι τότε ήταν παλαιού τύπου. Την επόμενη μέρα λαμβάνω sms από το ΔΕΔΔΗΕ όπου μου ζητάνε να πληρώσω το γνωστό ποσό (περίπου 42 ευρώ) και τον αντίστοιχο κωδικό πληρωμής. Πληρώνω αυθημερόν με ebanking. 

Πέρασαν σχεδόν 2 μήνες και δεν είχα καμία όχληση/ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ σχετικά με το αίτημά μου. Προχθές λοιπόν υποβάλλω από τη φόρμα επικοινωνίαςτου σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ ερώτημα αναφορικά με την πορεία υλοποίησης του αιτήματος μου, λέγοντάς τους ότι σχεδόν 2 μήνες μετά δεν έχει ικανοποιηθεί.

Σήμερα λαμβάνω νέο sms από το ΔΕΔΔΗΕ, όπου προς μεγάλη μου έκπληξη, με ενημερώνουν ότι στην παροχή μου υφίσταται ενεργό τιμολόγιο νυχτερινού ρεύματος και αν θέλω κάτι άλλο να ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους!

Πριν από λίγο που επέστρεψα στο διαμέρισμα όπου ζήτησα την ενεργοποίηση νυχτερινού τιμολογίου, τσεκάρω στο κοινόχρηστο ερμάριο με τους μετρητές ΔΕΔΔΗΕ όπου όντως διαπιστώνω ότι έχουν εγκαταστήσει μετρητή νέου τύπου (ψηφιακό) στη γραμμή μου.

Προ ολίγου μάλιστα που έλεγξα λεπτομερώς τον πρόσφατο (προ εβδομάδας) λογαριασμό ΔΕΗ που είχα λάβει, διαπίστωσα ότι όντως στο διάστημα από την αίτησή μου στο ΔΕΔΔΗΕ (2/8) και μέχρι 30/9 (ημερομηνία όπου έληγε ο τρέχων εκκαθαριστικός λογαριασμός ΔΕΗ), είχαν καταμετρηθεί και χρεωθεί με νυχτερινό τιμολόγιο 67kWh ηλ. ενέργειας.

Οπότε τέλος καλό όλα καλά στην περίπτωσή μου και μπράβο στο ΔΕΔΔΗΕ που έπραξε τα (κατά τα λοιπά αυτονόητα) δέοντα.

Το μόνο σφάλμα τους θεωρώ πως είναι ότι δεν φρόντισαν να με ενημερώσουν με δική τους πρωτοβουλία για την ημερομηνία ενεργοποίησης/εγκατάστασης του μετρητή νυχτερινού (που στην περίπτωσή μου ήταν εξ ολοκλήρου νέος ψηφιακός μετρητής), με συνέπεια να πρέπει να απευθυνθώ εγώ ο ίδιος σε αυτούς για επιβεβαίωση. 

Όλα αυτά σε περιοχή Χαιδάρι Αττικής (όπου υπάρχει και περιφερειακή υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ Αττικής, αν αυτό έχει κάποια σημασία σε ότι αφορά το χρόνο ενεργοποίησης).

 

 

Επεξ/σία από lazarefa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...