Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CKSK είπε

Ναι υπάρχει κανονικά δεύτερος μετρητής ο οποίος δεν γράφει , είναι ο κλασικός μετρητής με τη ρόδα.
Τι εννοείς αίτηση ενεργοποίησης? Είναι κάτι συγκεκριμένο αυτό σαν έξτρα βήμα? Υπάρχει δηλαδή κάποιος που πλήρωσε να εγκαταστήσει νυχτερινό ρολόι απλά για να βλέπει έναν δεύτερο ανενεργό μετρητή ?
Πάντως στα τηλέφωνα όπως μου λένε, πρέπει να γίνει η ενεργοποίηση απο Δεδδηε , έτσι ισχυρίζονται. Δηλαδή κάποιος να δει οτι έχει γίνει η εγκατάσταση και να πει, ας το ενεργοποιήσουμε ενα χρόνο μετα, καιρός είναι!
Έχω παρει όπως είπα και παραπάνω άπειρα τηλέφωνα κι έχω κάνει και αιτήματα μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ , δεν βρίσκω κάποιο mail για να στείλω κάτι

Έχει γίνει η ενεργοποίηση από τον Δεδδηε; Σε ποια περιοχή του Δεδδηε ανήκεις; [email protected].. 

Αν ψάξεις ποιο πάνω σε μηνύματα θα δεις και email.. 

Περιοχή... 

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Έχει γίνει η ενεργοποίηση από τον Δεδδηε; Σε ποια περιοχή του Δεδδηε ανήκεις; [email protected].. 

Στο τηλέφωνο μου λενε αυτό το βήμα εκκρεμεί , να γίνει ενεργοποιηση από ΔΕΔΔΗΕ κι όταν τους ρωτάω αν μπορώ να κανω κατι εγω για να επισπευθεί η διαδικασία μου λενε οτι δεν υπάρχει κατι και να περιμενω λιγους μηνες και μετα να παρω να κανω παραπονο.
Ναι συγγνωμη, ξεχασα την περιοχη, Αμπελοκηποι , Γκυζη συγκεκριμενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, CKSK είπε

Στο τηλέφωνο μου λενε αυτό το βήμα εκκρεμεί , να γίνει ενεργοποιηση από ΔΕΔΔΗΕ κι όταν τους ρωτάω αν μπορώ να κανω κατι εγω για να επισπευθεί η διαδικασία μου λενε οτι δεν υπάρχει κατι και να περιμενω λιγους μηνες και μετα να παρω να κανω παραπονο.
Ναι συγγνωμη, ξεχασα την περιοχη, Αμπελοκηποι , Γκυζη συγκεκριμενα

Ανήκεις στον Δεδδηε Αθήνας.. 

Να κάνεις  το αίτημα ενεργοποίησης.. Κάνε το.. Στείλε και email.. 

[email protected]

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, CKSK said:

Υπάρχει δηλαδή κάποιος που πλήρωσε να εγκαταστήσει νυχτερινό ρολόι απλά για να βλέπει έναν δεύτερο ανενεργό μετρητή ?

Κάτι έχεις καταλάβει λάθος, δεν υπάρχει πληρωμή για "εγκατάσταση νυχτερινού ρολογιού", υπάρχει πληρωμή για "ενεργοποίηση χρονοχρέωσης", η οποία ανέρχεται στα 42,16€ (32+ΦΠΑ). Η οποία προφανώς δεν έχει πληρωθεί μια και η χρονοχρέωση (το νυχτερινό δλδ) δεν είναι ενεργοποιημένη.

1 hour ago, CKSK said:

Στο τηλέφωνο μου λενε αυτό  το βήμα εκκρεμεί , να γίνει ενεργοποιηση από ΔΕΔΔΗΕ κι όταν τους ρωτάω αν μπορώ να κανω κατι εγω για να επισπευθεί η διαδικασία μου λενε οτι δεν υπάρχει κατι και να περιμενω λιγους μηνες και μετα να παρω να κανω παραπονο.
Ναι συγγνωμη, ξεχασα την περιοχη, Αμπελοκηποι , Γκυζη συγκεκριμενα

Η ενεργοποίηση δεν πρόκειται να γίνει από μόνη της, πρέπει να τη ζητήσεις εσύ ως κάτοχος της παροχής πληρώνοντας το ποσό που έγραψα παραπάνω. Η αίτηση γίνεται στον ΔΕΔΔΗΕ είτε τηλεφωνικά στο 800 400 4000 είτε ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο επιλέγοντας "χορήγηση νυχτερινού":

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/

Απλά να έχεις υπόψιν ότι στην Αθήνα αργούν, από ότι έχει γραφτεί εδώ στο φόρουμ το ενεργοποιούν σε τουλάχιστον 6 μήνες μετά την πληρωμή. Απλά το αναφέρω μια και έγραψες ότι είσαι μισθωτής, μην το ενεργοποιήσουν αφού έχεις φύγει ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dennisbest είπε

Σε σπίτι που νοικιάζω μου είχαν πει πως έχει νυχτερινό ρεύμα. Ο μετρητής κάτω όντως έχει δύο ενδείξεις αλλά ο μετρητής του νυχτερινού δεν γυρνάει ποτέ και δεν έχω ούτε στο λογαριασμό κάποια ένδειξη. Θέλει ξεχωριστή αίτηση παρόλο που υπάρχει ο μετρητής;

Αυτή τη στιγμή είμαι σε myhome online το οποίο θα γίνει open σε δύο μήνες.

Ίδιο θέμα είχα σε ιδιόκτητο διαμέρισμα .  

 

Το νοίκιασα τόσο καιρό και δε μου είχε πει για νυχτερινό.

 

Πλέον αφού γίνεται ιδιοκατοικηση, είχε το παλιό αναλογικό 2 αγωγών μετρητή . Πλήρωσα 42,16 € και ήρθαν μετά από 6 μήνες άλλαξαν και μετρητή (μπήκε ψηφιακός ) . Είχα επικοινωνήσει αρχικά τηλεφωνικά και μετά με email στη ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής μου .

 

Πάντως εάν συννενοηθειτε και με το ιδιοκτήτη , δε έχει να χάσει κάτι σε περίπτωση που φύγεις . Για το πρόγραμμα δε το γνωρίζω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάτι έχεις καταλάβει λάθος, δεν υπάρχει πληρωμή για "εγκατάσταση νυχτερινού ρολογιού", υπάρχει πληρωμή για "ενεργοποίηση χρονοχρέωσης", η οποία ανέρχεται στα 42,16€ (32+ΦΠΑ). Η οποία προφανώς δεν έχει πληρωθεί μια και η χρονοχρέωση (το νυχτερινό δλδ) δεν είναι ενεργοποιημένη.

Η ενεργοποίηση δεν πρόκειται να γίνει από μόνη της, πρέπει να τη ζητήσεις εσύ ως κάτοχος της παροχής πληρώνοντας το ποσό που έγραψα παραπάνω. Η αίτηση γίνεται στον ΔΕΔΔΗΕ είτε τηλεφωνικά στο 800 400 4000 είτε ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο επιλέγοντας "χορήγηση νυχτερινού":

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/

Απλά να έχεις υπόψιν ότι στην Αθήνα αργούν, από ότι έχει γραφτεί εδώ στο φόρουμ το ενεργοποιούν σε τουλάχιστον 6 μήνες μετά την πληρωμή. Απλά το αναφέρω μια και έγραψες ότι είσαι μισθωτής, μην το ενεργοποιήσουν αφού έχεις φύγει ;)

Έγινε αίτηση εγκατάστασης νυχτερινού ρολογιού και ακριβώς την ίδια στιγμή εξοφλήθηκε και το ποσό των 42,16€ , τον Φερβουάριο του 2022

Μετά τον Ιούνιο ήρθαν για την "εγκατάσταση", δεν ξέρω αν έκαναν κάποια αλλαγή / μετατροπή , οπότε αν τα βήματα είναι η πληρωμή και το τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ που έχει γίνει επανειλημμένως δεν καταλαβαίνω που κολλάει το θέμα.
Ειδικά από τη στιγμή που στο τηλέφωνο μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ..ακόμα κι όταν τους πρότεινα να πάω από τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, μου είπαν ότι δεν θα σας δεχθούν, γιατί μετα τον covid δεν δέχονται κόσμο.
 

Επεξ/σία από CKSK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, CKSK είπε

Έγινε αίτηση εγκατάστασης νυχτερινού ρολογιού και ακριβώς την ίδια στιγμή εξοφλήθηκε και το ποσό των 42,16€ , τον Φερβουάριο του 2022

Μετά τον Ιούνιο ήρθαν για την "εγκατάσταση", δεν ξέρω αν έκαναν κάποια αλλαγή / μετατροπή , οπότε αν τα βήματα είναι η πληρωμή και το τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ που έχει γίνει επανειλημμένως δεν καταλαβαίνω που κολλάει το θέμα.
Ειδικά από τη στιγμή που στο τηλέφωνο μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ..ακόμα κι όταν τους πρότεινα να πάω από τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, μου είπαν ότι δεν θα σας δεχθούν, γιατί μετα τον covid δεν δέχονται κόσμο.
 

Τότε επισυναψε τη απόδειξη πληρωμής, και ανέφερε το στη ΔΕΔΔΗΕ που ανήκεις γραπτώς , να δεις τι θα γράψουν .

Αλλιώς μετά απευθυνσου στο myrae να δεις τι θα σου πουν 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, CKSK said:

Έγινε αίτηση εγκατάστασης νυχτερινού ρολογιού και ακριβώς την ίδια στιγμή εξοφλήθηκε και το ποσό των 42,16€ , τον Φερβουάριο του 2022

Μετά τον Ιούνιο ήρθαν για την "εγκατάσταση", δεν ξέρω αν έκαναν κάποια αλλαγή / μετατροπή , οπότε αν τα βήματα είναι η πληρωμή και το τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ που έχει γίνει επανειλημμένως δεν καταλαβαίνω που κολλάει το θέμα.
Ειδικά από τη στιγμή που στο τηλέφωνο μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ..

Αίτηση ενεργοποίησης νυχτερινού έγινε, και όχι εγκατάστασης νυχτερινού ρολογιού. Μετά τον Ιούνιο που ήρθαν ήταν απλά για αυτοψία.

Όσο για το που κολλάει το θέμα, απλά το συγκεκριμένο παράρτημα του ΔΕΔΔΗΕ πετάει χαρταετό. Τηλεφωνήματα και e-mail δεν νομίζω να βοηθήσουν, το έχεις καταλάβει και μόνος σου άλλωστε. Ούτε η myrae θα κάνει τίποτα άλλο από το να σου πει να τους ζητήσεις την προβλεπόμενη αποζημίωση των 20€ λόγω καθυστέρησης, και αυτό φυσικά αφού ενεργοποιηθεί πρώτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, CKSK είπε

Έγινε αίτηση εγκατάστασης νυχτερινού ρολογιού και ακριβώς την ίδια στιγμή εξοφλήθηκε και το ποσό των 42,16€ , τον Φερβουάριο του 2022

Μετά τον Ιούνιο ήρθαν για την "εγκατάσταση", δεν ξέρω αν έκαναν κάποια αλλαγή / μετατροπή , οπότε αν τα βήματα είναι η πληρωμή και το τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ που έχει γίνει επανειλημμένως δεν καταλαβαίνω που κολλάει το θέμα.
Ειδικά από τη στιγμή που στο τηλέφωνο μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ..ακόμα κι όταν τους πρότεινα να πάω από τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, μου είπαν ότι δεν θα σας δεχθούν, γιατί μετα τον covid δεν δέχονται κόσμο.
 

Την απόδειξη πληρωμής στο email της Δεδδηε της Περιοχής σου.   Και περίμενε την  απάντηση τους.. Να αναφέρεις τι έχει γίνει.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, CKSK είπε

Στο τηλέφωνο μου λενε αυτό το βήμα εκκρεμεί , να γίνει ενεργοποιηση από ΔΕΔΔΗΕ κι όταν τους ρωτάω αν μπορώ να κανω κατι εγω για να επισπευθεί η διαδικασία μου λενε οτι δεν υπάρχει κατι και να περιμενω λιγους μηνες και μετα να παρω να κανω παραπονο.
Ναι συγγνωμη, ξεχασα την περιοχη, Αμπελοκηποι , Γκυζη συγκεκριμενα

Καλημερα... Τελικα τι εκανες; Εστειλες email...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλημερα... Τελικα τι εκανες; Εστειλες email...

ναι έχω στείλει email , όταν κι αν έχω νεότερα θα ενημερώσω εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/5/2023 στις 5:55 ΜΜ, takoulou είπε

Δεν υπάρχει έκτακτη καταμέτρηση... Θα υπάρξει η κανονική καταμέτρηση που γίνεται κάθε τέσσερις μήνες. Για να δες ποτε είναι.. Τότε θα βγει ο λογαριασμός σου.. 

Επειδή άλλαξα μετρητή  τον Νοέμβριο του 2022 και ο τελευταίος λογαριασμός που έλαβα είναι του Δεκεμβρίου του 2022  και βρισκόμαστε στον Ιούνιο, θα πάρω τηλέφωνο να δώσω ένδειξη. Πάντως θα μετρήσει η εκκαθαριστική ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ και όχι η δική μου. Έτσι δεν είναι;

Στο μεταξύ βρίσκομαι στις 2011 κιλοβατώρες συνολική κατανάλωση. Η 1.8.0 είναι 1321 και η 1.8.2 είναι 689 kWh. Επειδή είμαι σε ΚΟΤ Α και το όριο είναι 1600, στο όριο θα μετρήσουν μόνο οι ημερήσιες έτσι δεν είναι; Άρα είμαι εντός ορίων του ΚΟΤ. Σωστά;    

Επίσης ο μετρητής καταγράφει σωστά; Δεν είναι λίγες οι κιλοβατώρες μου για τόσους μήνες;

 

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Inci624 είπε

Επειδή άλλαξα μετρητή  τον Νοέμβριο του 2022 και ο τελευταίος λογαριασμός που έλαβα είναι του Δεκεμβρίου του 2022  και βρισκόμαστε στον Ιούνιο, θα πάρω τηλέφωνο να δώσω ένδειξη. Πάντως θα μετρήσει η εκκαθαριστική ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ και όχι η δική μου. Έτσι δεν είναι;

Στο μεταξύ βρίσκομαι στις 2011 κιλοβατώρες συνολική κατανάλωση. Η 1.8.0 είναι 1321 και η 1.8.2 είναι 689 kWh. Επειδή είμαι σε ΚΟΤ Α και το όριο είναι 1600, στο όριο θα μετρήσουν μόνο οι ημερήσιες έτσι δεν είναι; Άρα είμαι εντός ορίων του ΚΟΤ. Σωστά;    

Επίσης ο μετρητής καταγράφει σωστά; Δεν είναι λίγες οι κιλοβατώρες μου για τόσους μήνες;

 

Καλημερα... Δεν εχουν περασει απο τοτε καθολου απο τον Δεδδηε... Ποτε ηταν η προγραματισμενη καταμετρηση του Δεδδηε; Δεν εγινε;; Ρωτησες;  Εχει περαστει  οτι εχεις αλλαξει μετρητη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Inci624 said:

Επειδή άλλαξα μετρητή  τον Νοέμβριο του 2022 και ο τελευταίος λογαριασμός που έλαβα είναι του Δεκεμβρίου του 2022  και βρισκόμαστε στον Ιούνιο, θα πάρω τηλέφωνο να δώσω ένδειξη. Πάντως θα μετρήσει η εκκαθαριστική ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ και όχι η δική μου. Έτσι δεν είναι;

Στο λογαριασμό του Δεκεμβρίου αναγράφεται ο νέος αριθμός μετρητή και η νέα ένδειξη? Αν όχι δεν θα καταφέρεις τίποτα παίρνοντας τηλέφωνο, το σύστημα δεν θα δεχτεί την ένδειξη αν έχει μεγάλη διαφορά από την προηγούμενη.

Έχει αναφερθεί πολλές φορές ότι πρέπει να επικοινωνήσεις με το τοπικό παράρτημα ΔΕΔΔΗΕ ώστε να κάνουν τις ενέργειες που πρέπει (να δηλωθεί στο σύστημα ο νέος αριθμός μετρητή ώστε να μπορέσει να δεχτεί τις ενδείξεις του).

3 hours ago, Inci624 said:

Στο μεταξύ βρίσκομαι στις 2011 κιλοβατώρες συνολική κατανάλωση. Η 1.8.0 είναι 1321 και η 1.8.2 είναι 689 kWh.

Κάτι λάθος πρέπει να κάνεις, η 1.8.0 είναι η συνολική κατανάλωση, η 1.8.1 είναι η ημέρας.

3 hours ago, Inci624 said:

Επίσης ο μετρητής καταγράφει σωστά; Δεν είναι λίγες οι κιλοβατώρες μου για τόσους μήνες;

Είναι εντελώς απίθανο να μην καταγράφει ο μετρητής σωστά. Το αν είναι λίγες για τόσους μήνες εμείς δεν μπορούμε να το ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Inci624 είπε

Επειδή άλλαξα μετρητή  τον Νοέμβριο του 2022 και ο τελευταίος λογαριασμός που έλαβα είναι του Δεκεμβρίου του 2022  και βρισκόμαστε στον Ιούνιο, θα πάρω τηλέφωνο να δώσω ένδειξη. Πάντως θα μετρήσει η εκκαθαριστική ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ και όχι η δική μου. Έτσι δεν είναι;

Στο μεταξύ βρίσκομαι στις 2011 κιλοβατώρες συνολική κατανάλωση. Η 1.8.0 είναι 1321 και η 1.8.2 είναι 689 kWh. Επειδή είμαι σε ΚΟΤ Α και το όριο είναι 1600, στο όριο θα μετρήσουν μόνο οι ημερήσιες έτσι δεν είναι; Άρα είμαι εντός ορίων του ΚΟΤ. Σωστά;    

Επίσης ο μετρητής καταγράφει σωστά; Δεν είναι λίγες οι κιλοβατώρες μου για τόσους μήνες;

 

Καλήμερα, έχει γίνει ξανά αρκετές φορές, όταν αλλάζει ο μετρητής για νυκτερινό να μην εκδίδεται λογαριασμός για αρκετό χρονικό διάστημα, επειδή δεν ενημερώνει ο πάροχος πως έγινε αλλαγή κλπ..

Πάρε ένα τηλέφωνο στον πάροχο σου, πες πως σου άλλαξαν τότε τον μετρητή για νυκτερινό και πως δεν έχεις λάβει λογαριασμό να σου βγάλουν έκτακτο, από εκεί και πέρα θα έρχεται κανονικά.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...