Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, home07 είπε

Νομιζω Γλυφαδα αλλα στα τηλεφωνα μου μου λενε οτι εκρεμει να μπει ο νυχτερινος μετρητης. Ζητησαν 45 € αν θυμαμαι . Εγινε καταθεση . Ολο το δινουν σε συνεργειο και ειμαστε στο περιμενε...

Ανηκεις στον Δεδδηε Καλλιθεας...Να ξερεις οτι θελει 2-3 μηνες να μπει νυχτερινο.....

[email protected]

[email protected]

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, marmagia είπε

Μα αφού και η κοινόχρηστη παροχή ουσιαστικά στα στοιχεία κάποιου δεν είναι περασμένη;

Σε ποιου? στη δικη μου κοινοχρηστη παροχη της πολυκατοικιας δεν αναφερεται ονομα.

Δημοσ.
1 hour ago, rus said:

Σε ποιου? στη δικη μου κοινοχρηστη παροχη της πολυκατοικιας δεν αναφερεται ονομα.

Α δεν το ήξερα.. σε μας η μια κοινόχρηστη παροχή στη πολυκατοικία που ηλεκτροδοτεί διαφορά διαμερίσματα είναι στο όνομα του αρχικού ένοικου που έβαλε το ρολόι και οι πληρωμές γίνονται από τον εκάστοτε διαχειριστή.. νόμιζα στις κοινόχρηστες άλλαζε το όνομα κάθε φορά όπως γίνεται κάποιες φορές στο αεριο (προφανώς δύσκολο βέβαια να το δεχτεί ο κάθε διαχειριστής να είναι υπεύθυνος για τυχόν χρέη..)

Δημοσ.
10 ώρες πριν, takoulou είπε

Ανηκεις στον Δεδδηε Καλλιθεας...Να ξερεις οτι θελει 2-3 μηνες να μπει νυχτερινο.....

[email protected]

[email protected]

 

Στο Χαλανδρι παντως εντυπωσιαστηκα με τη ταχυτητα.Μεσα σε τρεις εβδομαδες απο την αιτηση και την πληρωμη ηρθαν και μου αλλαξαν το ρολοι.Ειχαμε ενα αρχαιολογικο του 60(μαυρο κελυφος),επισης επειδη τα ειδαν ολα και ειναι παλια,τα εβγαλαν φωτογραφια και ειδοποιησαν να γινει αλλαγη σε ολα...

  • Like 1
Δημοσ.

Η κοινόχρηστες παροχές που αναφέρετε, φαίνονται σαν οικιακές παροχές, σε κάποιο όνομα; με Γ1 οικιακό;

Μήπως σε τέτοια ζήτησες νυκτερινό;

Αν όχι, σαν νυκτερινό εννοείς να πας από Γ21 σε Γ23, που έχει φθηνότερη χρέωση 22:00-08:00, αλλά ακριβότερη τη μέρα;

Δημοσ.
3 hours ago, Kozanitis1 said:

Η κοινόχρηστες παροχές που αναφέρετε, φαίνονται σαν οικιακές παροχές, σε κάποιο όνομα; με Γ1 οικιακό;

Μήπως σε τέτοια ζήτησες νυκτερινό;

Αν όχι, σαν νυκτερινό εννοείς να πας από Γ21 σε Γ23, που έχει φθηνότερη χρέωση 22:00-08:00, αλλά ακριβότερη τη μέρα;

Στην δίκη μας περίπτωση είναι Γ21 επαγγελματικό 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/5/2023 στις 2:58 ΜΜ, korakios είπε

αίτημα επικοινωνίας για αποζημίωση (20€)

 

@korakios Έχω κάνει αίτημα μέσω της πλατφόρμας του ΔΕΔΔΗΕ από 2 Μαίου. Το αίτημα είναι εάν ο μετρητής μου είναι ωριαίος, δεδομένου ότι βλέπω ωριαίες μετρήσεις (μη πιστοποιημένες βέβαια) στην εφαρμογή τους (αφορά τις νέες ρυθμιζόμενες χρεώσεις  στον τιμοκατάλογο της ΔΕΗ για ωριαίους). Δεν έχουν απαντήσει έως σήμερα. Κάνω παράπονο στη ΡΑΕ ή τι άλλο? Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από DimitrPa
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, DimitrPa είπε

@korakios Έχω κάνει αίτημα μέσω της πλατφόρμας του ΔΕΔΔΗΕ από 2 Μαίου. Το αίτημα είναι εάν ο μετρητής μου είναι ωριαίος, δεδομένου ότι βλέπω ωριαίες μετρήσεις (μη πιστοποιημένες βέβαια) στην εφαρμογή τους (αφορά τις νέες ρυθμιζόμενες χρεώσεις  στον τιμοκατάλογο της ΔΕΗ για ωριαίους, παροχή: 12kVA 1φ). Δεν έχουν απαντήσει έως σήμερα. Κάνω παράπονο στη ΡΑΕ ή τι άλλο? Ευχαριστώ.

myrae κατά διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ) , επαναλαμβάνεις το ερώτημα και επιπλέον ρωτάς με ποιον τρόπο θα λάβεις τα 20€ λόγω του οτι δεν απάντησαν στην πλατφόρμα στις 15 προβλεπόμενες εργάσιμες

  • Like 1
Δημοσ.

Σε σπίτι που νοικιάζω μου είχαν πει πως έχει νυχτερινό ρεύμα. Ο μετρητής κάτω όντως έχει δύο ενδείξεις αλλά ο μετρητής του νυχτερινού δεν γυρνάει ποτέ και δεν έχω ούτε στο λογαριασμό κάποια ένδειξη. Θέλει ξεχωριστή αίτηση παρόλο που υπάρχει ο μετρητής;

Αυτή τη στιγμή είμαι σε myhome online το οποίο θα γίνει open σε δύο μήνες.

Δημοσ.

Αιτηση εγκαταστασης νυχτερινού τον Φεβρουάριο του 2022, εγκατάσταση νυχτερινού τον Ιούνιο του 2022 και ο μετρητής δεν έχει λειτουργήσει ποτέ !! Εννοείται δεν έχει δουλέψει ούτε μια μέρα, εχω κάνει 100 τηλέφωνα και πάντα μου λένε τα ίδια, ότι πρέπει να γίνει ενεργοποίηση και δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά μόνο να προωθήσουν το αίτημα...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, CKSK είπε

Αιτηση εγκαταστασης νυχτερινού τον Φεβρουάριο του 2022, εγκατάσταση νυχτερινού τον Ιούνιο του 2022 και ο μετρητής δεν έχει λειτουργήσει ποτέ !! Εννοείται δεν έχει δουλέψει ούτε μια μέρα, εχω κάνει 100 τηλέφωνα και πάντα μου λένε τα ίδια, ότι πρέπει να γίνει ενεργοποίηση και δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά μόνο να προωθήσουν το αίτημα...

Έχει γίνει η εγκατάσταση νέου μετρητή; Αίτηση για νυχτερινό υπάρχει; Είναι ηλεκτρονικός ο μετρητής;; Έχει στείλει email και να το αναφέρεις αυτό.. Περιοχή;

38 λεπτά πριν, Dennisbest είπε

Σε σπίτι που νοικιάζω μου είχαν πει πως έχει νυχτερινό ρεύμα. Ο μετρητής κάτω όντως έχει δύο ενδείξεις αλλά ο μετρητής του νυχτερινού δεν γυρνάει ποτέ και δεν έχω ούτε στο λογαριασμό κάποια ένδειξη. Θέλει ξεχωριστή αίτηση παρόλο που υπάρχει ο μετρητής;

Αυτή τη στιγμή είμαι σε myhome online το οποίο θα γίνει open σε δύο μήνες.

Θα πρέπει να το ζητήσεις στον Δεδδηε να γίνει η ενεργοποίηση του νυχτερινόυ. Θα πληρωσεις και 42  Ευρώ για την ενεργοποίηση.. Μάλλον θα τοποθετηθεί νέος μετρητής.. 

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Dennisbest είπε

Αυτή τη στιγμή είμαι σε myhome online το οποίο θα γίνει open σε δύο μήνες.

Θα έπρεπε να είσαι myhome online N.

Μάλλον κάτι δεν σου είπαν σωστά, οι αναλογικοί μετρητές έχουν κι ένα σύνοδο κουτί που κάνει την αλλαγή ημερήσιο/νυχτερινό. Αν το 2ο καντράν δείχνει όλο μηδενικά, δεν είχε ποτέ νυχτερινό η παροχή.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, takoulou είπε

Έχει γίνει η εγκατάσταση νέου μετρητή; Αίτηση για νυχτερινό υπάρχει; Είναι ηλεκτρονικός ο μετρητής;; Έχει στείλει email και να το αναφέρεις αυτό.. Περιοχή;

Ναι υπάρχει κανονικά δεύτερος μετρητής ο οποίος δεν γράφει , είναι ο κλασικός μετρητής με τη ρόδα.
Τι εννοείς αίτηση ενεργοποίησης? Είναι κάτι συγκεκριμένο αυτό σαν έξτρα βήμα? Υπάρχει δηλαδή κάποιος που πλήρωσε να εγκαταστήσει νυχτερινό ρολόι απλά για να βλέπει έναν δεύτερο ανενεργό μετρητή ?
Πάντως στα τηλέφωνα όπως μου λένε, πρέπει να γίνει η ενεργοποίηση απο Δεδδηε , έτσι ισχυρίζονται. Δηλαδή κάποιος να δει οτι έχει γίνει η εγκατάσταση και να πει, ας το ενεργοποιήσουμε ενα χρόνο μετα, καιρός είναι!
Έχω παρει όπως είπα και παραπάνω άπειρα τηλέφωνα κι έχω κάνει και αιτήματα μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ , δεν βρίσκω κάποιο mail για να στείλω κάτι

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, CKSK είπε

Ναι υπάρχει κανονικά δεύτερος μετρητής ο οποίος δεν γράφει , είναι ο κλασικός μετρητής με τη ρόδα.
Τι εννοείς αίτηση ενεργοποίησης? Είναι κάτι συγκεκριμένο αυτό σαν έξτρα βήμα? Υπάρχει δηλαδή κάποιος που πλήρωσε να εγκαταστήσει νυχτερινό ρολόι απλά για να βλέπει έναν δεύτερο ανενεργό μετρητή ?
Πάντως στα τηλέφωνα όπως μου λένε, πρέπει να γίνει η ενεργοποίηση απο Δεδδηε , έτσι ισχυρίζονται. Δηλαδή κάποιος να δει οτι έχει γίνει η εγκατάσταση και να πει, ας το ενεργοποιήσουμε ενα χρόνο μετα, καιρός είναι!
Έχω παρει όπως είπα και παραπάνω άπειρα τηλέφωνα κι έχω κάνει και αιτήματα μέσω της εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ , δεν βρίσκω κάποιο mail για να στείλω κάτι

myrae

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...