Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, DimitrPa είπε

 δεν εννοούσα το πάγιο του προγράμματος, αλλά την πάγια χρέωση δικτύου διανομής που προστέθηκε στις ρυθμιζόμενες του νυχτερινού (4,434€ x 25kVA = 110,85€ έξτρα για το νυχτερινό).

Πότε συνεβη αυτο??

Μηπως το πρωτo image που εβαλες ειναι εναντι και το δευτερο εκκαθαριστικος?

Στις 22/4/2023 στις 6:10 ΜΜ, marmagia είπε

.......Οι παππούδες σκέφτηκαν ότι ήταν ωραία ιδέα να δώσουν το 50% του ενός σπιτιου στην οικογένεια Α, το άλλο 50% στους Β και το ίδιο και για το δεύτερο διαμέρισμα. Όποτε οι τσακωμενοι έχουν βρεθεί να κατέχουν ο καθένας το 50% του σπιτιου του άλλου 😂

Υπαρχουν και χειροτερα, γνωριζω τσακωμενο σοϊ που εχουν απο 20% σε διαμερισμα στην Αθηνα. Φυσικα το διαμερισμα αυτο παραμενει κλειστο και ακατοικητο απο τοτε που πεθανε ο προηγ. ιδιοκτητης του

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, rus said:

Μηπως το πρωτo image που εβαλες ειναι εναντι και το δευτερο εκκαθαριστικος?

Και τα δύο images που έβαλε είναι τιμοκατάλογοι, όχι λογαριασμοί.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Και τα δύο images που έβαλε είναι τιμοκατάλογοι, όχι λογαριασμοί.

ε ας βαλει τους λογ/σμους λοιπον να δουμε τι γινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, rus είπε

ε ας βαλει τους λογ/σμους λοιπον να δουμε τι γινεται

Ο δεξιά τιμοκατάλογος ισχύει απο 1/5/2023. Λογαριασμό απο ΔΕΗ παίρνω μια φορά το χρόνο. Όποιος πάρει εκκαθαριστικό  λογαριασμό που περιλαμβάνει το Μάη 2023, ας τον αναρτήσει να το δούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, DimitrPa είπε

Ο δεξιά τιμοκατάλογος ισχύει απο 1/5/2023. Λογαριασμό απο ΔΕΗ παίρνω μια φορά το χρόνο. Όποιος πάρει εκκαθαριστικό  λογαριασμό που περιλαμβάνει το Μάη 2023, ας τον αναρτήσει να το δούμε. 

προσωπικα δε μπορω να τσεκαρω γιατι, λογω ενος θεματος που εχω ηδη γραψει εδω, δεν ειχα εκκαθαριστικο στο 4μηνο μου και τωρα αναμενω εκκαθαριστικο 8μηνου τον αλλο μηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας και καλό μήνα!

Τον Νοέμβρη άλλαξα μετρητή. Τοποθετήθηκε ψηφιακός μετρητής με χρονοχρέωση. Έλαβα τον τελευταίο λογαριασμό για την παροχή μου τον Δεκέμβριο του 2022 και με ενημέρωσαν τηλεφωνικά στη ΔΕΗ ότι στον εκκαθαριστικό λογαριασμό του Φεβρουαρίου, θα φαίνεται ότι έχω και νυχτερινό τιμολόγιο. Όμως μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει κανέναν απολύτως λογαριασμό για το 2023. Έδωσα και ενδείξεις στη ΔΕΗ για τον μήνα του Απριλίου αλλά απ' ότι μου είπαν τηλεφωνικά στον ΔΕΔΔΗΕ, δεν έχει γίνει συστημική ενημέρωση σχετικά με την αλλαγή του μετρητή και δεν έχουν καταχωρηθεί οι ενδείξεις. Έχω κάνει δύο φορές αίτημα τηλεφωνικά στον ΔΕΔΔΗΕ για να δώσει  ενδείξεις ή να γίνει κάποια έκτακτη καταμέτρηση καθώς δεν έχω λάβει λογαριασμό εδώ και 5 μήνες, αλλά είμαι απλώς στην αναμονή. Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη. Να κάνω σχετικό αίτημα και μέσω του site  του ΔΕΔΔΗΕ; Σήμερα η υπάλληλος στο τηλέφωνο μου είπε ότι το αίτημά μου εξετάζεται απ' το αρμόδιο τμήμα και ότι θα με ενημερώσουν σχετικά από εβδομάδα, ενώ άλλος υπάλληλος  του ΔΕΔΔΗΕ που μίλησα τηλεφωνικά προχθές μου είχε πει ότι μέχρι την Παρασκευή θα έχουν δοθεί οι ενδείξεις από μέρους τους και ότι θα εκδοθεί άμεσα λογαριασμός. Η  υπάλληλος με την οποία μίλησα  σήμερα μου είπε επίσης ότι πρέπει να τους δώσω ενδείξεις τον Ιούνιο για να βγει εκκαθαριστικός. Δηλαδή να περιμένω άλλον έναν μήνα και να έρθει φουσκωμένος ο λογαριασμός και είμαι και με ΚΟΤ Α! Τι με συμβουλεύετε να κάνω;  

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panosss567 είπε

Σε εμένα αυτή η διαδικασία κράτησε ένα χρόνο.

Το πρόβλημα λύθηκε ύστερα από email στον προϊστάμενο του δεδδηε της περιοχής μου.

Ένα χρόνο;!! Και δεν ήταν φουσκωμένος ο λογαριασμός λόγω του ότι  δεν είχε εκδοθεί για έναν χρόνο; Το e-mail του προϊσταμένου του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σου, το βρήκες στο διαδίκτυο ή σου το έστειλαν με e-mail κατόπιν αιτήματός σου; 

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο διαδίκτυο το βρήκα.

Ο μετρητής αλλάχτηκε επτά μήνες μετά την πληρωμή. Για τους υπόλοιπους πέντε ο πάροχος έβγαζε μηνιαίους λογικούς έναντι. Το έκτο μήνα μετά την ενημέρωση από το δεδδηε για την αλλαγή του μετρητή έβγαλε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΕΝΑΝΤΙ ο οποίος ήταν πενταπλάσιας αξιας από το κανονικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Inci624 είπε

Καλησπέρα σας και καλό μήνα!

Τον Νοέμβρη άλλαξα μετρητή. Τοποθετήθηκε ψηφιακός μετρητής με χρονοχρέωση. Έλαβα τον τελευταίο λογαριασμό για την παροχή μου τον Δεκέμβριο του 2022 και με ενημέρωσαν τηλεφωνικά στη ΔΕΗ ότι στον εκκαθαριστικό λογαριασμό του Φεβρουαρίου, θα φαίνεται ότι έχω και νυχτερινό τιμολόγιο. Όμως μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει κανέναν απολύτως λογαριασμό για το 2023. Έδωσα και ενδείξεις στη ΔΕΗ για τον μήνα του Απριλίου αλλά απ' ότι μου είπαν τηλεφωνικά στον ΔΕΔΔΗΕ, δεν έχει γίνει συστημική ενημέρωση σχετικά με την αλλαγή του μετρητή και δεν έχουν καταχωρηθεί οι ενδείξεις. Έχω κάνει δύο φορές αίτημα τηλεφωνικά στον ΔΕΔΔΗΕ για να δώσει  ενδείξεις ή να γίνει κάποια έκτακτη καταμέτρηση καθώς δεν έχω λάβει λογαριασμό εδώ και 5 μήνες, αλλά είμαι απλώς στην αναμονή. Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη. Να κάνω σχετικό αίτημα και μέσω του site  του ΔΕΔΔΗΕ; Σήμερα η υπάλληλος στο τηλέφωνο μου είπε ότι το αίτημά μου εξετάζεται απ' το αρμόδιο τμήμα και ότι θα με ενημερώσουν σχετικά από εβδομάδα, ενώ άλλος υπάλληλος  του ΔΕΔΔΗΕ που μίλησα τηλεφωνικά προχθές μου είχε πει ότι μέχρι την Παρασκευή θα έχουν δοθεί οι ενδείξεις από μέρους τους και ότι θα εκδοθεί άμεσα λογαριασμός. Η  υπάλληλος με την οποία μίλησα  σήμερα μου είπε επίσης ότι πρέπει να τους δώσω ενδείξεις τον Ιούνιο για να βγει εκκαθαριστικός. Δηλαδή να περιμένω άλλον έναν μήνα και να έρθει φουσκωμένος ο λογαριασμός και είμαι και με ΚΟΤ Α! Τι με συμβουλεύετε να κάνω;  

Δεν υπάρχει έκτακτη καταμέτρηση... Θα υπάρξει η κανονική καταμέτρηση που γίνεται κάθε τέσσερις μήνες. Για να δες ποτε είναι.. Τότε θα βγει ο λογαριασμός σου.. 

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, panosss567 είπε

Στο διαδίκτυο το βρήκα.

Ο μετρητής αλλάχτηκε επτά μήνες μετά την πληρωμή. Για τους υπόλοιπους πέντε ο πάροχος έβγαζε μηνιαίους λογικούς έναντι. Το έκτο μήνα μετά την ενημέρωση από το δεδδηε για την αλλαγή του μετρητή έβγαλε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΕΝΑΝΤΙ ο οποίος ήταν πενταπλάσιας αξιας από το κανονικό. 

Ο πάροχός σου είναι και εσένα  η  ΔΕΗ ; Και εμένα επτά μήνες έκαναν για να μου εγκαταστήσουν το νέο μετρητή. Δηλαδή μετά την εγκατάσταση του νέου μετρητή λάμβανες κανονικά λογαριασμούς αλλά δεν είχαν μέσα και το νυχτερινό τιμολόγιο (τις νυχτερινές καταναλώσεις) ή λες για τους λογαριασμούς  που λάμβανες πριν την εγκατάσταση του νέου μετρητή;

 

25 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δεν υπάρχει έκτακτη καταμέτρηση... Θα υπάρξει η κανονική καταμέτρηση που γίνεται κάθε τέσσερις μήνες. Για να δες ποτε είναι.. Τότε θα βγει ο λογαριασμός σου.. 

Για έκτακτη καταμέτρηση μου είπε εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ στο τηλέφωνο επειδή δεν έχω λάβει κανένα λογαριασμό   εδώ και 5 μήνες. Στο site του ΔΕΔΔΗΕ δεν μου λέει πότε μπορώ να δώσω πάλι ένδειξη. Εμφανίζει απλώς την τελευταία εκκαθαριστική ένδειξη που είναι του Οκτωβρίου του 2022 και δίπλα εμφανίζει ένα κενό πεδίο για να συμπληρώσω την τρέχουσα ένδειξη του μετρητή, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να συμπληρώσω κάτι για μη γίνει κάποιο μπέρδεμα. Από κάτω γράφει "έλεγχος ορίων".  Στη ΔΕΗ γράφει για καταχώριση ενδείξεων ότι είναι δυνατή από 15-06 ως 20-06-23.   Αλλά εγώ δεν θέλω να περιμένω 6 μήνες για να λάβω λογαριασμό, επειδή θα εκδοθεί λογαριασμός με μεγάλο ποσό σκέφτομαι.

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάμβανα μηνιαίους λογικούς έναντι λογαριασμούς από την ΔΕΗ μετά την αλλαγή του μετρητή.

Στείλε τώρα ένα email στο δεδδηε σαν αυτό που τους έστειλα.

 

Καλημέρα

Έχω μια παροχή ρεύματος με αριθμό 70xxxxx0902.

Αιτήθηκα την ένταξή της στο νυχτερινό τιμολόγιο τον Σεπτέμβριο του 2021.

Η πληρωμή της συμμετοχής μου έγινε στις 23/09/2021.

Καθώς είχα αναλογικό μετρητή δόθηκε εντολή για αλλαγή του τον Δεκέμβριο.

Η εγκατάσταση του νέου μετρητή έγινε στις 6 Απριλίου.

Η αλλαγή δεν έχει καταχωρηθεί και δεν υπάρχει διακριτή χρέωση νυκτερινού.

Οι ενδείξεις τις επιτόπιας καταμέτρησης που έγινε τον Ιούλιο απορρίφθηκαν ευτυχώς από το σύστημα .

Ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που έλαβα από τον πάροχό μου ήταν τον Μάρτιο.

Έχω κάνει αρκετά αιτήματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας και μέσω της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών τα οποία δεν απαντήθηκαν ποτέ.

Παρακαλώ για την διευθέτηση του ζητήματος.

 

Xxxxxxxxxxxxxx  Παναγιώτης

Τηλέφωνο επικοινωνίας 6xxxxxxx0.

 

Διόρθωσε τις ημερομηνίες κι ότι άλλο χρειάζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, panosss567 είπε

Λάμβανα μηνιαίους λογικούς έναντι λογαριασμούς από την ΔΕΗ μετά την αλλαγή του μετρητή.

Στείλε τώρα ένα email στο δεδδηε σαν αυτό που τους έστειλα.

 

Καλημέρα

Έχω μια παροχή ρεύματος με αριθμό 70xxxxx0902.

Αιτήθηκα την ένταξή της στο νυχτερινό τιμολόγιο τον Σεπτέμβριο του 2021.

Η πληρωμή της συμμετοχής μου έγινε στις 23/09/2021.

Καθώς είχα αναλογικό μετρητή δόθηκε εντολή για αλλαγή του τον Δεκέμβριο.

Η εγκατάσταση του νέου μετρητή έγινε στις 6 Απριλίου.

Η αλλαγή δεν έχει καταχωρηθεί και δεν υπάρχει διακριτή χρέωση νυκτερινού.

Οι ενδείξεις τις επιτόπιας καταμέτρησης που έγινε τον Ιούλιο απορρίφθηκαν ευτυχώς από το σύστημα .

Ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που έλαβα από τον πάροχό μου ήταν τον Μάρτιο.

Έχω κάνει αρκετά αιτήματα μέσω της φόρμας επικοινωνίας και μέσω της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών τα οποία δεν απαντήθηκαν ποτέ.

Παρακαλώ για την διευθέτηση του ζητήματος.

 

Xxxxxxxxxxxxxx  Παναγιώτης

Τηλέφωνο επικοινωνίας 6xxxxxxx0.

 

Διόρθωσε τις ημερομηνίες κι ότι άλλο χρειάζεται.

Σ' ευχαριστώ πολύ! Μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα με εκπρόσωπο του ΔΕΔΔΗΕ σκέφτηκα να στείλω ένα e-mail  στον ΔΕΔΔΗΕ της Αθήνας όπου ανήκω, για να υπάρχει κάπου γραπτώς το αίτημά μου (αναφέρω μέσα και το πότε έγινε αλλαγή του μετρητή μου και το πότε εκδόθηκε τελευταίος λογαριασμός από τον πάροχό μου). Θα δω αν θα απαντήσουν. Θα έχω όμως υπόψιν και το δικό σου e-mail για την επόμενη φορά που θα στείλω.  Εσύ σε ποιον ΔΕΔΔΗΕ ανήκεις; Και σου απάντησαν μέσω e-mail ή σε πήραν τηλέφωνο; Και τώρα συνεχίζεις να λαμβάνεις μηνιαίους λογαριασμούς ή παίρνεις διμηνιαίους έναντι  και τετραμηνιαίους εκκαθαριστικούς; 

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι στον Φιλοθέης- Κηφισιάς.

Μου απάντησαν με email.

Είμαι στο παλιό online πρόγραμμα για αυτό παίρνω μηνιαίους λογαριασμούς και εκκαθαριστικό στο τετράμηνο.

 

Επεξ/σία από panosss567
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Inci624 είπε

Ο πάροχός σου είναι και εσένα  η  ΔΕΗ ; Και εμένα επτά μήνες έκαναν για να μου εγκαταστήσουν το νέο μετρητή. Δηλαδή μετά την εγκατάσταση του νέου μετρητή λάμβανες κανονικά λογαριασμούς αλλά δεν είχαν μέσα και το νυχτερινό τιμολόγιο (τις νυχτερινές καταναλώσεις) ή λες για τους λογαριασμούς  που λάμβανες πριν την εγκατάσταση του νέου μετρητή;

 

Για έκτακτη καταμέτρηση μου είπε εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ στο τηλέφωνο επειδή δεν έχω λάβει κανένα λογαριασμό   εδώ και 5 μήνες. Στο site του ΔΕΔΔΗΕ δεν μου λέει πότε μπορώ να δώσω πάλι ένδειξη. Εμφανίζει απλώς την τελευταία εκκαθαριστική ένδειξη που είναι του Οκτωβρίου του 2022 και δίπλα εμφανίζει ένα κενό πεδίο για να συμπληρώσω την τρέχουσα ένδειξη του μετρητή, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να συμπληρώσω κάτι για μη γίνει κάποιο μπέρδεμα. Από κάτω γράφει "έλεγχος ορίων".  Στη ΔΕΗ γράφει για καταχώριση ενδείξεων ότι είναι δυνατή από 15-06 ως 20-06-23.   Αλλά εγώ δεν θέλω να περιμένω 6 μήνες για να λάβω λογαριασμό, επειδή θα εκδοθεί λογαριασμός με μεγάλο ποσό σκέφτομαι.

Πηρες στο τηλεφωνικο κεντρο του Δεδδηε... ( δεν ειναι ατομα του ΔΕΔΗΗΕ) ...Κοιταξε να δεις στο site του Δεδδηε η να παρεις τηλεφωνο να σου πουν ποτε ειναι η επομενη τακτικη καταμετρηση.. 8004004000...Να περιμενεις την κανονικη  μετρηση απο τον Δεδδηε... Ετσι θα λυθει το θεμα σου...

infodeddie@deddie.gr.  [email protected]

I.Gkanas@deddie.gr

 

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...