SofoS@ Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2023 13 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε Συγνώμη, αλλά εδώ και 10 ολόκληρους μήνες, δεν ασχολήθηκες καθόλου; Ούτε καν να πάρεις ένα τηλ ή να στείλεις ένα μέιλ στο υποκατάστημα που ανήκεις; Μήπως θέλουμε και τα παθαίνουμε; Είχε αναφερθεί πολλές φορές στο θρεντ πως ειδικά για Αθήνα κέντρο έχει αναμονή τουλάχιστον 6 μήνες. Πριν επικοινωνήσω θεωρώ προτιμότερο να δω τι συμβαίνει με άλλους στην περιοχή. Οπότε αν έχει κάνει κάποιος από κέντρο Αθήνας πληρωμή μετά τον Μάρτη του 2022 ας ενημερώσει αν έχει γίνει αλλαγή μετρητή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m3ltd0wn Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2023 Τελικά θα έρθουν αύριο για την αλλαγή του ρολογιού και μάλιστα θα αλλάξουν σε όλη την πολυκατοικία (μαζί και ένα άλλο μεγάλο μεταλλικό κουτί μάλλον είναι διανομής για τα ρολόγια?). Θα μπουν smart μετρητες με τηλεμετρηση και ασφάλεια που θα μπορώ και ο ίδιος να την ρίξω αν χρειαστεί (ή να την ανεβάσω) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) την μικροαυτοματη στις "νεότερες" χελώνες μπορείς από το πορτάκι που έχει να τις χειριστείς.. οι μετρητές αν και smart, μέχρι στιγμής δεν χρησιμοποιούν καμία smart λειτουργία τους, είναι απλοί μετρητές.. δυστυχώς και καταμέτρηση θα περιμένεις αλλά και όλα τα άλλα.. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2023 από Kozanitis1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2023 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ: Σε όσους μετά την τοποθέτηση νυκτερινού μετρητή ΔΕΝ έχει εκδοθεί λογαριασμός, δείτε για αρχή αν έχει γίνει καταμέτρηση στο σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ, αν έχει γίνει και φαίνονται κανονικά οι μετρήσεις, επικοινωνείτε με τον πάροχο σας για έκδοση έκτακτου λογαριασμού ή με την επόμενη καταμέτρηση (αν είναι κοντά), επιβεβαιώστε γραπτώς πως καταχωρήθηκε το αίτημα.. Σε αντίστοιχη περίπτωση 20 μέρες μετά την καταμέτρηση επιτέλους βγήκε εκκαθαριστικός 4μηνου στους γνωστούς μου, φουσκωμένος λίγο αλλά ήταν για 4 μήνες χειμερινούς.. Ελπίζω να βοήθησα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
foul Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 7/2/2023 στις 5:08 ΠΜ, takoulou είπε Αυτά που σου είπαν δεν ισχύουν.. Μια χαρά είναι οι νέοι μετρητές.. Προχωρά.. Σε ευχαριστώ takoulou για το ''κουράγιο'' που μου έδωσες. Δεν αμφισβήτησα την καλή λειτουργεία των νέων μετρητών, απλά με επηρέασε ειδικός (υπαλ. ΔΕΔΔΗΕ) ότι οι παλιοί κολλάνε λίγο, άρα θα έχανα το όφελος του ''κολλήματος''. Είχα γενικά πολύ χαμηλές καταναλώσεις (μ.ο. 1400Kwh/4μηνο) σε σύγκριση με το προηγούμενο σπίτι που έφτανα τις 2500Kwh κι έλεγα μπας κι έχει δίκιο. Μετά από 15 μέρες λειτουργείας έχω την αίσθηση ότι γράφει λιγότερες !!!!!!! από τον παλιό (πάω για 1200Kwh/4μηνο ! ). Και κάποιος μου το 'χε γράψει εδώ πριν 1 χρόνο, ότι θα δω διαφορά προς τα κάτω. Τον Βρήκα: https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59159507 ευχαριστώ washcloud ! Μετά από ένα χρόνο επαληθεύεσαι washcloud κι είναι για καλό (κακό είναι που δε τον άλλαξα τότε...) Ο μετρητής μου είναι ίδιος με του φίλου Christopher_B που έχει λεπτομερή περιγραφή https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59211812 με τη διαφορά ότι μου έβαλαν και κάρτα SIM (αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι στην ένδειξη NET πάνω δεξιά). Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2023 από foul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsaltinho Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 εχει γινει επιβεβαιωση απο ΔΕΔΗΕ για κολλημα νυχτερινου μετρητη απο 9/9/2022 και ακομα τιποτα. Εχω καλεσει 2 φορες, εκανα αιτημα γραπτο στον Δεδηε, παλι καμια απαντηση. Ποιο ειναι το email που μπορω να κανω καταγγελια στην ΡΑΕ ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 9 λεπτά πριν, tsaltinho είπε εχει γινει επιβεβαιωση απο ΔΕΔΗΕ για κολλημα νυχτερινου μετρητη απο 9/9/2022 και ακομα τιποτα. Εχω καλεσει 2 φορες, εκανα αιτημα γραπτο στον Δεδηε, παλι καμια απαντηση. Ποιο ειναι το email που μπορω να κανω καταγγελια στην ΡΑΕ ? Καλημέρα.. Στείλε email ξανά στον Δεδδηε της περιοχής σου., Και κάνε αναφορά στην ΡΑΕ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsaltinho Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 9 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλημέρα.. Στείλε email ξανά στον Δεδδηε της περιοχής σου., Και κάνε αναφορά στην ΡΑΕ.. 10 λεπτά πριν, takoulou είπε Καλημέρα.. Στείλε email ξανά στον Δεδδηε της περιοχής σου., Και κάνε αναφορά στην ΡΑΕ.. που μπορω να κανω αναφορα στην ΡΑΕ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m3ltd0wn Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Στις 11/3/2023 στις 3:34 ΠΜ, foul είπε Σε ευχαριστώ takoulou για το ''κουράγιο'' που μου έδωσες. Δεν αμφισβήτησα την καλή λειτουργεία των νέων μετρητών, απλά με επηρέασε ειδικός (υπαλ. ΔΕΔΔΗΕ) ότι οι παλιοί κολλάνε λίγο, άρα θα έχανα το όφελος του ''κολλήματος''. Είχα γενικά πολύ χαμηλές καταναλώσεις (μ.ο. 1400Kwh/4μηνο) σε σύγκριση με το προηγούμενο σπίτι που έφτανα τις 2500Kwh κι έλεγα μπας κι έχει δίκιο. Μετά από 15 μέρες λειτουργείας έχω την αίσθηση ότι γράφει λιγότερες !!!!!!! από τον παλιό (πάω για 1200Kwh/4μηνο ! ). Και κάποιος μου το 'χε γράψει εδώ πριν 1 χρόνο, ότι θα δω διαφορά προς τα κάτω. Τον Βρήκα: https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59159507 ευχαριστώ washcloud ! Μετά από ένα χρόνο επαληθεύεσαι washcloud κι είναι για καλό (κακό είναι που δε τον άλλαξα τότε...) Ο μετρητής μου είναι ίδιος με του φίλου Christopher_B που έχει λεπτομερή περιγραφή https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59211812 με τη διαφορά ότι μου έβαλαν και κάρτα SIM (αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι στην ένδειξη NET πάνω δεξιά). Να ρωτήσω κάτι, έβαλαν και σε μένα νέο μετρητή. Ο υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ μου είπε ότι είναι κομπλέ για τηλεμέτρηση (απλά δεν την έχουν ενεργοποιήσει ακόμα). Και όντως δεν φαίνεται κάποια δραστηριότητα στο modem. Υπάρχει περίπτωση να έχει sim μέσα και απλά να μην είναι ενεργοποιημένη η επικοινωνία αυτή την στιγμή; Σε εσάς που φαίνεται δραστηριότητα σε ποια περιοχή είστε; Αθήνα ή σε κάποιο πιο απομακρυσμένο μέρος που είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 19 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε Να ρωτήσω κάτι, έβαλαν και σε μένα νέο μετρητή. Ο υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ μου είπε ότι είναι κομπλέ για τηλεμέτρηση (απλά δεν την έχουν ενεργοποιήσει ακόμα). Και όντως δεν φαίνεται κάποια δραστηριότητα στο modem. Υπάρχει περίπτωση να έχει sim μέσα και απλά να μην είναι ενεργοποιημένη η επικοινωνία αυτή την στιγμή; Σε εσάς που φαίνεται δραστηριότητα σε ποια περιοχή είστε; Αθήνα ή σε κάποιο πιο απομακρυσμένο μέρος που είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία; Αν έχει μπει modem και SIM, θα ανάβει το λαμπάκι PWR και θα αναβοσβήνει (ή ανάβει σταθερά) το NET, στο πάνω μέρος του μετρητή.. Η τηλε-οτιδήποτε δεν λειτουργεί ακόμη, το μόνο που ίσως σου εμφανίζει στην οθόνη είναι η ένδειξη σήματος και πόσες "γραμμές" σήμα έχει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
foul Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε Υπάρχει περίπτωση να έχει sim μέσα και απλά να μην είναι ενεργοποιημένη η επικοινωνία αυτή την στιγμή; Στην περίπτωσή μου έχει κάρτα SIM (Vodafon), ανάβει το κόκκινο λαμπάκι PWR κι αναβοσβήνει το πράσινο NET (όπως λέει ο Kozanitis1). Επειδή πέρασε κι ο ΔΕΔΔΗΕ για την προγραμματισμένη μέτρηση, επιβεβαιώνω ότι η ένδειξη κάθε 4μηνο, τσεκάρεται, παραδοσιακά, επί τόπου. ΑΛΛΑ επειδή έπρεπε να αλλαχτεί το ωράριο (από 15.30-17.30 σε 15.00-17.00), εγώ τους ειδοποίησα (και το μετάνιωσα...) η αλλαγή έγινε απομακρυσμένα, που σημαίνει όταν θελήσουν, έχουν online πρόσβαση, έστω μεμονωμένα (κι όχι μαζικά κι αυτοματοποιημένα προς το παρόν), σε μέτρηση, ρύθμιση μέχρι και διακοπή. υγ. μετά την αλλαγή του ωραρίου, η πρώτη ένδειξη, η 0.0.2 από 16223437 που ήταν πριν, έγινε 16223457. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2023 από foul 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rus Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Στις 14/3/2023 στις 4:03 ΠΜ, foul είπε η αλλαγή έγινε απομακρυσμένα, που σημαίνει όταν θελήσουν, έχουν online πρόσβαση, έστω μεμονωμένα (κι όχι μαζικά κι αυτοματοποιημένα προς το παρόν), σε μέτρηση, ρύθμιση μέχρι και διακοπή. Εχουν online προσβαση?? κι εγω γιατι, επειδη ακυρωθηκε η επισκεψη του καταμετρητη τις προαλλες λογω των χιονιων, θα πρεπει να περιμενω ενα 8μηνο για τον εκκαθαριστικο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
foul Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, rus είπε Εχουν online προσβαση?? κι εγω γιατι, επειδη ακυρωθηκε η επισκεψη του καταμετρητη τις προαλλες λογω των χιονιων, θα πρεπει να περιμενω ενα 8μηνο για τον εκκαθαριστικο? Μήπως επειδή υπάρχει σύμβαση με εργολάβο καταμετρητή που έχει την αποκλειστικότητα για τις μετρήσεις...? (εννοείται πως δε γνωρίζω το λόγο). Στον μετρητή μου, πως ρυθμίστηκε το ωράριο, που -αν δεν τους ανοίξω- πρέπει να γίνει διάρρηξη για να αποκτήσουν πρόσβαση ? Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2023 από foul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Στις 13/3/2023 στις 12:21 ΜΜ, tsaltinho είπε εκανα αιτημα γραπτο στον Δεδηε, παλι καμια απαντηση να κάνεις συνέχεια για να ζητάς αποζημίωση (οφείλουν να απαντούν ) ανα αίτημα μετά απο συγκεκριμένες μέρες , δες εγγυημένες υπηρεσίες ΔΕΔΔΗΕ Στις 13/3/2023 στις 12:21 ΜΜ, tsaltinho είπε Ποιο ειναι το email που μπορω να κανω καταγγελια στην ΡΑΕ ? δεν είναι email , πλατφόρμα είναι myrae.gr κατά διαχειριστή δικτύου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rus Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2023 16 ώρες πριν, foul είπε Στον μετρητή μου, πως ρυθμίστηκε το ωράριο, που -αν δεν τους ανοίξω- πρέπει να γίνει διάρρηξη για να αποκτήσουν πρόσβαση ? Γιατι να μην τους ανοιξεις? και στη δικη μου πολυκατοικια οι μετρητες ειναι στο ισογειο, πρεπει να του ανοιξεις για να μπει και να μετρησει. Ποιο ωραριο λες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα