Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε

Συγνώμη, αλλά εδώ και 10 ολόκληρους μήνες, δεν ασχολήθηκες καθόλου;

Ούτε καν να πάρεις ένα τηλ ή να στείλεις ένα μέιλ στο υποκατάστημα που ανήκεις;

Μήπως θέλουμε και τα παθαίνουμε;

Είχε αναφερθεί πολλές φορές στο θρεντ πως ειδικά για Αθήνα κέντρο έχει αναμονή τουλάχιστον 6 μήνες.

Πριν επικοινωνήσω θεωρώ προτιμότερο να δω τι συμβαίνει με άλλους στην περιοχή.

Οπότε αν έχει κάνει κάποιος από κέντρο Αθήνας πληρωμή μετά τον Μάρτη του 2022 ας ενημερώσει αν έχει γίνει αλλαγή μετρητή.

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τελικά θα έρθουν αύριο για την αλλαγή του ρολογιού και μάλιστα θα αλλάξουν σε όλη την πολυκατοικία (μαζί και ένα άλλο μεγάλο μεταλλικό κουτί μάλλον είναι διανομής για τα ρολόγια?).

Θα μπουν smart μετρητες με τηλεμετρηση και ασφάλεια που θα μπορώ και ο ίδιος να την ρίξω αν χρειαστεί (ή να την ανεβάσω)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

την μικροαυτοματη στις "νεότερες" χελώνες μπορείς από το πορτάκι που έχει να τις χειριστείς..

οι μετρητές αν και smart, μέχρι στιγμής δεν χρησιμοποιούν καμία smart λειτουργία τους,  είναι απλοί μετρητές.. 

δυστυχώς και καταμέτρηση θα περιμένεις αλλά και όλα τα άλλα.. 

Επεξ/σία από Kozanitis1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ:

Σε όσους μετά την τοποθέτηση νυκτερινού μετρητή ΔΕΝ έχει εκδοθεί λογαριασμός, δείτε για αρχή αν έχει γίνει καταμέτρηση στο σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ, αν έχει γίνει και φαίνονται κανονικά οι μετρήσεις, επικοινωνείτε με τον πάροχο σας για έκδοση έκτακτου λογαριασμού ή με την επόμενη καταμέτρηση (αν είναι κοντά), επιβεβαιώστε γραπτώς πως καταχωρήθηκε το αίτημα..

Σε αντίστοιχη περίπτωση 20 μέρες μετά την καταμέτρηση επιτέλους βγήκε εκκαθαριστικός 4μηνου στους γνωστούς μου, φουσκωμένος λίγο αλλά ήταν για 4 μήνες χειμερινούς..

Ελπίζω να βοήθησα..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/2/2023 στις 5:08 ΠΜ, takoulou είπε

Αυτά που σου είπαν δεν ισχύουν.. Μια χαρά είναι οι νέοι μετρητές.. Προχωρά.. 

Σε ευχαριστώ takoulou για το ''κουράγιο'' που μου έδωσες.
Δεν αμφισβήτησα την καλή λειτουργεία των νέων μετρητών, απλά με επηρέασε ειδικός (υπαλ. ΔΕΔΔΗΕ) ότι οι παλιοί κολλάνε λίγο, άρα θα έχανα το όφελος του ''κολλήματος''. Είχα γενικά πολύ χαμηλές καταναλώσεις (μ.ο. 1400Kwh/4μηνο) σε σύγκριση με το προηγούμενο σπίτι που έφτανα τις 2500Kwh κι έλεγα μπας κι έχει δίκιο.
Μετά από 15 μέρες λειτουργείας έχω την αίσθηση ότι γράφει λιγότερες !!!!!!! από τον παλιό (πάω για 1200Kwh/4μηνο ! ).
Και κάποιος μου το 'χε γράψει εδώ πριν 1 χρόνο, ότι θα δω διαφορά προς τα κάτω.
Τον Βρήκα:  https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59159507 ευχαριστώ washcloud !
Μετά από ένα χρόνο επαληθεύεσαι washcloud κι είναι για καλό (κακό είναι που δε τον άλλαξα τότε...)
Ο μετρητής μου είναι ίδιος με του φίλου Christopher_B που έχει λεπτομερή περιγραφή
 https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59211812
με τη διαφορά ότι μου έβαλαν και κάρτα SIM (αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι στην ένδειξη NET πάνω δεξιά).

Επεξ/σία από foul
Δημοσ.

εχει γινει επιβεβαιωση απο ΔΕΔΗΕ για κολλημα νυχτερινου μετρητη απο 9/9/2022 και ακομα τιποτα.

Εχω καλεσει 2 φορες, εκανα αιτημα γραπτο στον Δεδηε, παλι καμια απαντηση.

 

Ποιο ειναι το email που μπορω να κανω καταγγελια στην ΡΑΕ ?

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tsaltinho είπε

εχει γινει επιβεβαιωση απο ΔΕΔΗΕ για κολλημα νυχτερινου μετρητη απο 9/9/2022 και ακομα τιποτα.

Εχω καλεσει 2 φορες, εκανα αιτημα γραπτο στον Δεδηε, παλι καμια απαντηση.

 

Ποιο ειναι το email που μπορω να κανω καταγγελια στην ΡΑΕ ?

Καλημέρα.. Στείλε email ξανά στον Δεδδηε της περιοχής σου., Και κάνε αναφορά στην ΡΑΕ.. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημέρα.. Στείλε email ξανά στον Δεδδηε της περιοχής σου., Και κάνε αναφορά στην ΡΑΕ.. 

10 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημέρα.. Στείλε email ξανά στον Δεδδηε της περιοχής σου., Και κάνε αναφορά στην ΡΑΕ.. 

που μπορω να κανω αναφορα στην ΡΑΕ?

Δημοσ.
Στις 11/3/2023 στις 3:34 ΠΜ, foul είπε

Σε ευχαριστώ takoulou για το ''κουράγιο'' που μου έδωσες.
Δεν αμφισβήτησα την καλή λειτουργεία των νέων μετρητών, απλά με επηρέασε ειδικός (υπαλ. ΔΕΔΔΗΕ) ότι οι παλιοί κολλάνε λίγο, άρα θα έχανα το όφελος του ''κολλήματος''. Είχα γενικά πολύ χαμηλές καταναλώσεις (μ.ο. 1400Kwh/4μηνο) σε σύγκριση με το προηγούμενο σπίτι που έφτανα τις 2500Kwh κι έλεγα μπας κι έχει δίκιο.
Μετά από 15 μέρες λειτουργείας έχω την αίσθηση ότι γράφει λιγότερες !!!!!!! από τον παλιό (πάω για 1200Kwh/4μηνο ! ).
Και κάποιος μου το 'χε γράψει εδώ πριν 1 χρόνο, ότι θα δω διαφορά προς τα κάτω.
Τον Βρήκα:  https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59159507 ευχαριστώ washcloud !
Μετά από ένα χρόνο επαληθεύεσαι washcloud κι είναι για καλό (κακό είναι που δε τον άλλαξα τότε...)
Ο μετρητής μου είναι ίδιος με του φίλου Christopher_B που έχει λεπτομερή περιγραφή
 https://www.insomnia.gr/forums/topic/598603-νυχτερινο-τιμολογιο-δεδδηε/?do=findComment&comment=59211812
με τη διαφορά ότι μου έβαλαν και κάρτα SIM (αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι στην ένδειξη NET πάνω δεξιά).

Να ρωτήσω κάτι, έβαλαν και σε μένα νέο μετρητή. Ο υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ μου είπε ότι είναι κομπλέ για τηλεμέτρηση (απλά δεν την έχουν ενεργοποιήσει ακόμα). Και όντως δεν φαίνεται κάποια δραστηριότητα στο modem. Υπάρχει περίπτωση να έχει sim μέσα και απλά να μην είναι ενεργοποιημένη η επικοινωνία αυτή την στιγμή;

Σε εσάς που φαίνεται δραστηριότητα σε ποια περιοχή είστε; Αθήνα ή σε κάποιο πιο απομακρυσμένο μέρος που είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία;

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε

Να ρωτήσω κάτι, έβαλαν και σε μένα νέο μετρητή. Ο υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ μου είπε ότι είναι κομπλέ για τηλεμέτρηση (απλά δεν την έχουν ενεργοποιήσει ακόμα). Και όντως δεν φαίνεται κάποια δραστηριότητα στο modem. Υπάρχει περίπτωση να έχει sim μέσα και απλά να μην είναι ενεργοποιημένη η επικοινωνία αυτή την στιγμή;

Σε εσάς που φαίνεται δραστηριότητα σε ποια περιοχή είστε; Αθήνα ή σε κάποιο πιο απομακρυσμένο μέρος που είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία;

Αν έχει μπει modem και SIM, θα ανάβει το λαμπάκι PWR και θα αναβοσβήνει (ή ανάβει σταθερά) το NET, στο πάνω μέρος του μετρητή..

Η τηλε-οτιδήποτε δεν λειτουργεί ακόμη, το μόνο που ίσως σου εμφανίζει στην οθόνη είναι η ένδειξη σήματος και πόσες "γραμμές" σήμα έχει ;)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε

Υπάρχει περίπτωση να έχει sim μέσα και απλά να μην είναι ενεργοποιημένη η επικοινωνία αυτή την στιγμή;

Στην περίπτωσή μου έχει κάρτα SIM (Vodafon), ανάβει το κόκκινο λαμπάκι PWR κι αναβοσβήνει το πράσινο NET
(όπως λέει ο 
Kozanitis1).
Επειδή πέρασε κι ο ΔΕΔΔΗΕ για την προγραμματισμένη μέτρηση, επιβεβαιώνω ότι η ένδειξη κάθε 4μηνο,
τσεκάρεται, παραδοσιακά, επί τόπου.
ΑΛΛΑ επειδή έπρεπε να αλλαχτεί το ωράριο (από 15.30-17.30 σε 15.00-17.00), εγώ τους ειδοποίησα (και το μετάνιωσα...)
η αλλαγή έγινε απομακρυσμένα, που σημαίνει όταν θελήσουν, έχουν online πρόσβαση, έστω μεμονωμένα (κι όχι μαζικά κι αυτοματοποιημένα προς το παρόν), σε μέτρηση, ρύθμιση μέχρι και διακοπή.
υγ. μετά την αλλαγή του ωραρίου, η  πρώτη ένδειξη, η 0.0.2  από 16223437 που ήταν πριν, έγινε 16223457.

Επεξ/σία από foul
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 14/3/2023 στις 4:03 ΠΜ, foul είπε

η αλλαγή έγινε απομακρυσμένα, που σημαίνει όταν θελήσουν, έχουν online πρόσβαση, έστω μεμονωμένα (κι όχι μαζικά κι αυτοματοποιημένα προς το παρόν), σε μέτρηση, ρύθμιση μέχρι και διακοπή.

Εχουν online προσβαση?? κι εγω γιατι, επειδη ακυρωθηκε η επισκεψη του καταμετρητη τις προαλλες λογω των χιονιων,  θα πρεπει να περιμενω ενα 8μηνο για τον εκκαθαριστικο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, rus είπε

Εχουν online προσβαση?? κι εγω γιατι, επειδη ακυρωθηκε η επισκεψη του καταμετρητη τις προαλλες λογω των χιονιων,  θα πρεπει να περιμενω ενα 8μηνο για τον εκκαθαριστικο?

Μήπως επειδή υπάρχει σύμβαση με εργολάβο καταμετρητή που έχει την αποκλειστικότητα για τις μετρήσεις...?
(εννοείται πως δε γνωρίζω το λόγο).
Στον μετρητή μου, πως ρυθμίστηκε το ωράριο, που -αν δεν τους ανοίξω- πρέπει να γίνει διάρρηξη για να αποκτήσουν πρόσβαση ?

Επεξ/σία από foul
Δημοσ.
Στις 13/3/2023 στις 12:21 ΜΜ, tsaltinho είπε

εκανα αιτημα γραπτο στον Δεδηε, παλι καμια απαντηση

να κάνεις συνέχεια για να ζητάς αποζημίωση (οφείλουν να απαντούν ) ανα αίτημα μετά απο συγκεκριμένες μέρες  , δες εγγυημένες υπηρεσίες ΔΕΔΔΗΕ

Στις 13/3/2023 στις 12:21 ΜΜ, tsaltinho είπε

Ποιο ειναι το email που μπορω να κανω καταγγελια στην ΡΑΕ ?

δεν είναι email , πλατφόρμα είναι myrae.gr κατά διαχειριστή δικτύου

  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, foul είπε

Στον μετρητή μου, πως ρυθμίστηκε το ωράριο, που -αν δεν τους ανοίξω- πρέπει να γίνει διάρρηξη για να αποκτήσουν πρόσβαση ?

Γιατι να μην τους ανοιξεις? και στη δικη μου πολυκατοικια οι μετρητες ειναι  στο ισογειο, πρεπει να του ανοιξεις για να μπει και να μετρησει.

Ποιο ωραριο λες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...