Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/2/2023 στις 9:14 ΠΜ, userAnon είπε

ΔΕΔΔΗΕ update:

Θυμίζω ότι το ρολόι δεν καταγράφει το μεσημέρι την νυχτερινή τιμολόγηση και έχει δηλωθεί βλάβη από 16/01. Την Δευτέρα 13/02 έκανα καταγγελία σε ΡΑΕ και τους ενημέρωσα. 

ΔΕΔΔΗΕ update:

Πριν λίγο ήρθε το συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ. Με ενημέρωσαν ότι τα πρώτα ηλεκτονικά ρολόγια ήταν ρυθμισμένα όντως να μετράνε την νεχτερινη κατανάλωση μόνο με το συνεχές = 23:00 - 07:00 και τέτοιο ήταν και το δικό μου. Η καλύτερη λύση για αυτό είπαν ότι είναι είναι η αλλαγή του καταμετρητή γιατί έτσι η αλλαγή γίνεται άμεσα ενώ άμα το αλλάξουν με προγραμματισμό θα έπαιρνε τουλάχιστον 1 μήνα για να αλλάξει η καταγραφή.. (Δεν μου εξήγησαν γιατί).

Πράγματι άλλαξαν το ρολόι και μάλιστα στο νέο έβαλαν και κάρτα σιμ! Μου είπαν ότι πλέον η ΔΕΔΔΗΕ θα έχει καταμέτηση σε πραγματικό χρόνο. Οι κάρτες είναι επαγγελαμτικές vodafone και είπαν ότι ο στόχος είναι μέχρι τα μέσα του 2024 να έχουν αλλάξει όλα τα ρολόγια.. (τα έχει αναλάβει εργολάβος - μακάρι αλλά δεν το πιστεύω με τίποτα). Δυστυχώς δεν θα μπορώ να βλέπω τις μετρήσεις αλλα θεωρητικά θα μπορεί να μου τις δίνει η ΔΕΔΔΗΕ όταν το ζητάω και θεωρητικά όταν αλλάξουν όλα τα ρολογια θα μπορούμε να βλέπουμε τις μετρήσεις από αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό)

Τέλος ρώτησα αν στα νέα ρολόγια υπάρχει η δυνατότητα να δίνουν σήμα στον πίνακα όταν γυρνάει η ενδειξη σε νυχτερινό, και η επίσημη απάντηση ήταν ότι τα νέα ρολόγια δεν έχουν αυτη την δυνατότητα. Ανεπίσημα μου είπε ότι με κατάλληλη πατέντα γίνεται αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου εξήγησε πως και τι..

Αποτέλεσμα, το ρολόι μηδένισε, πλέον έχει σιμ, και μένει το μεσημέρι να επιβεβαιώσω ότι γυρίζει κανονικά σε Τ2, που είμαι 99% σίγουρος ότι πλέον θα καταγράφει σωστά. 

edit: 

Ξέχασα να αναφέρω ότι θα γίνει και αντιλογισμός των kwh που δεν καταγράφηκαν λόγω του προβλήματος. Θεωρητικά θα δουν το επόμενο 3μηνο τι καταναλώνουμε το μεσημέρι, και πάλι θεωρητικά θα το διορθώσουν στον επόμενο  εκκαθαριστικό (τέλος Μαίου) Προφανώς θέλει κυνήγι και πάλι λάθος θα είναι αλλά το έχω βάλει σημείωση να τους "ενοχλήσω" τότε για να δω τι θα κάνουν.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Στις 18/2/2023 στις 4:04 ΠΜ, foul είπε
Στις 17/2/2023 στις 9:14 ΠΜ, userAnon είπε
το παρών

....κι η ορθογραφία τους, μα άλλαξε τα φώτα μάτια 😁

τώρα το είδα.. σωστά το λένε.

Ετυμολογία [επεξεργασία]

παρών < (διαχρονικό δάνειο) αρχαία ελληνική παρών, μετοχή ενεστώτα του ρήματος πάρειμι
Επεξ/σία από userAnon
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, userAnon είπε

ΔΕΔΔΗΕ update:

Πριν λίγο ήρθε το συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ. Με ενημέρωσαν ότι τα πρώτα ηλεκτονικά ρολόγια ήταν ρυθμισμένα όντως να μετράνε την νεχτερινη κατανάλωση μόνο με το συνεχές = 23:00 - 07:00 και τέτοιο ήταν και το δικό μου. Η καλύτερη λύση για αυτό είπαν ότι είναι είναι η αλλαγή του καταμετρητή γιατί έτσι η αλλαγή γίνεται άμεσα ενώ άμα το αλλάξουν με προγραμματισμό θα έπαιρνε τουλάχιστον 1 μήνα για να αλλάξει η καταγραφή.. (Δεν μου εξήγησαν γιατί).

Πράγματι άλλαξαν το ρολόι και μάλιστα στο νέο έβαλαν και κάρτα σιμ! Μου είπαν ότι πλέον η ΔΕΔΔΗΕ θα έχει καταμέτηση σε πραγματικό χρόνο. Οι κάρτες είναι επαγγελαμτικές vodafone και είπαν ότι ο στόχος είναι μέχρι τα μέσα του 2024 να έχουν αλλάξει όλα τα ρολόγια.. (τα έχει αναλάβει εργολάβος - μακάρι αλλά δεν το πιστεύω με τίποτα). Δυστυχώς δεν θα μπορώ να βλέπω τις μετρήσεις αλλα θεωρητικά θα μπορεί να μου τις δίνει η ΔΕΔΔΗΕ όταν το ζητάω και θεωρητικά όταν αλλάξουν όλα τα ρολογια θα μπορούμε να βλέπουμε τις μετρήσεις από αντίστοιχη εφαρμογή στο κινητό)

Τέλος ρώτησα αν στα νέα ρολόγια υπάρχει η δυνατότητα να δίνουν σήμα στον πίνακα όταν γυρνάει η ενδειξη σε νυχτερινό, και η επίσημη απάντηση ήταν ότι τα νέα ρολόγια δεν έχουν αυτη την δυνατότητα. Ανεπίσημα μου είπε ότι με κατάλληλη πατέντα γίνεται αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου εξήγησε πως και τι..

Αποτέλεσμα, το ρολόι μηδένισε, πλέον έχει σιμ, και μένει το μεσημέρι να επιβεβαιώσω ότι γυρίζει κανονικά σε Τ2, που είμαι 99% σίγουρος ότι πλέον θα καταγράφει σωστά. 

Ανεπίσημα παλιότερα για να δώσουν νυκτερινό έπρεπε να τραβήξεις 1,5 καλώδιο μέχρι το πίνακα .

Πλέον έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια αυτή η προϋπόθεση 

Δημοσ.

Έχει βάλει κάποιος νυχτερινό στο κέντρο της Αθήνας; Έχω πληρώσει από Απρίλιο του 2022 κι ακόμα δεν έχω καμία ενημέρωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SofoS@ είπε

Έχει βάλει κάποιος νυχτερινό στο κέντρο της Αθήνας; Έχω πληρώσει από Απρίλιο του 2022 κι ακόμα δεν έχω καμία ενημέρωση.

Καλησπέρα.. Υπομονή λίγο.. Υπάρχουν δεκάδες αιτήσεις.. Πηγαίνουν με σειρά προτεραιότητας.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Υπομονή λίγο.. Υπάρχουν δεκάδες αιτήσεις.. 

δεν απαγορευεται να γινει διακοπη σε κοτ μχερι τελος μαρτιου??

Δημοσ.
4 ώρες πριν, userAnon είπε

φωτογραφία από το καινούργιο ρολόι με σήμα gprs και σωστή τιμολόγηση αφου στις 15:00 ακριβώς γύρισε σε νυχτερινό.

 

image.jpeg.8dd9a5fe72db7ebee8dd606a1e39ab50.jpeg

Η κάρτα κινητής μπαίνει κάτω δεξιά; εκεί που υπάρχει η μικρή σφραγίδα;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Η κάρτα κινητής μπαίνει κάτω δεξιά; εκεί που υπάρχει η μικρή σφραγίδα;

οχι, μπαινει στο πανω μερος, εκει που ειναι η μεγαλη σφρσγιδα, αφου ξεβιδωθει η βιδα και βγει το καπακι. Για να κανει την αλλαγη του ρολογιου χρειαστηκαν 3 λεπτα μαξ

Δημοσ.
13 ώρες πριν, userAnon είπε

Άλλο ο παρών (αρσενικό) κι άλλο το παρόν (ουδέτερο)....

Δημοσ.
10 ώρες πριν, SofoS@ είπε

Έχει βάλει κάποιος νυχτερινό στο κέντρο της Αθήνας; Έχω πληρώσει από Απρίλιο του 2022 κι ακόμα δεν έχω καμία ενημέρωση.

Συγνώμη, αλλά εδώ και 10 ολόκληρους μήνες, δεν ασχολήθηκες καθόλου;

Ούτε καν να πάρεις ένα τηλ ή να στείλεις ένα μέιλ στο υποκατάστημα που ανήκεις;

Μήπως θέλουμε και τα παθαίνουμε;

Δημοσ.

Αν από τον Απρίλιο δεν έχει μπει νυχτερινό εγώ που έκανα αίτηση (και πληρωμή Δεκέμβριο) θα πρέπει να περιμένω μέχρι τον Οκτώβριο (++)?
Πάντως και ticket για το θέμα έχω κάνει. Και ticket για αποζημίωση και στην ραε έχω κάνει ticket και δεν άλλαξε τίποτα.
Τουλάχιστον ας μας βάλουν από τα νέα ρολόγια με Sim να μην περιμένουμε την καταμέτρηση... 
 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε

Πάντως και ticket για το θέμα έχω κάνει.

αν δεν απάντησαν , νέο ticket αποζημίωσης , το δικαιούσαι κανονικά

29 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε

και στην ραε έχω κάνει

κάνε αίτημα διαμεσολάβησης στο info της ΡΑΕ "Υπόψιν τμήματος προστασίας καταναλωτών"

προσάρμοσε το βάσει αυτού

Αν όχι ,υπολόγισε χοντρικά τη χασούρα που έχεις και κράτα ένα Χ ποσό αναφέροντας τη ζημιά σε καταγγελία κατα Γενικης Γραμματείας Καταναλωτών αναφέροντας οτι η ΡΑΕ κοιμάται (για να μην πετάξει το μπαλάκι εκεί)

Μετά ΥΠΕΝ

Δημοσ.
4 ώρες πριν, foul είπε

Άλλο ο παρών (αρσενικό) κι άλλο το παρόν (ουδέτερο)....

ειμαστε οφτοπικ, αλλα αν το ψαξεις θα δεις οτι ειναι σωστο οπως το εχει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, userAnon είπε

ειναι σωστο οπως το εχει

Spoiler

συμφωνούμε ότι διαφωνούμε (ψάξε όλες τις εγκυκλοπαίδειες κι αν βρεις φράση ''το παρών'' δειξ τη μου κι εμένα.
*πρόσεξε όχι το ''παρών'' (δηλώνω την παρουσία μου)  
Η φράση δίνω το παρόν είναι κυριολεκτική και αναφέρεται σε ουσιαστικό: δίνω το παρόν έγγραφο στον αρμόδιο υπάλληλο.....

 

Spoiler
Στις 17/2/2023 στις 9:14 ΠΜ, userAnon είπε
Όπως και να έχει το παρών δόθηκε σε συνεργείο ούτως ώστε σας επισκεφτεί μετά από επικοινωνία

Θυμήσου τι έγραφε ο δικός σου: Δεν έδωσε κανείς το ''παρών'' στο συνεργείο, δεν πήγε δλδ κανείς από εκεί.
το παρόν έγγραφο δόθηκε στο συνεργείο.
Κάπως έτσι χάνεται και το νόημα... (γι' αυτό κι επιμένω και δεν είναι οφ να γίνεται κάτι κατανοητό)
εκτός κι αν πιστεύεις ότι πήγε μια βόλτα η υπαλληλάρα του ΔΕΔΔΗΕ -αφοσιωμένος στην εξυπηρέτησή σου- από τον εργολάβο για να του τρίξει τα δόντια...(οπότε δόθηκε το ''παρών'')
 

 

Επεξ/σία από foul

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...