takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, radeon9700 είπε Παιδιά την βοήθεια σας οποιος ξέρει γιατί έχω αγανάκτηση πραγματικά. Έκανα αλλαγή του μετρητή σε νέο προ μερικών μηνών για να βάλω το νυχτερινό. Ναι βάλανε τον ψηφιακό μετρητή μέχρι εδώ καλά. Στην πρώτη καταμέτρηση ήρθαν όλα καλά μου είπε τον ενεργοποίησα κάτι έκανε περνούσε στο κινητό του και μετά πείρε τις μετρήσεις θα σας ρθει με νυχτερινό στον επόμενο λογαριασμό. Περνάνε λίγες μέρες έρχεται SMS βλέπω μηδενικός λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ για αυτο βγαίνει μηδενικός. Περνώ τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ με τα πολλά είχαν πρόβλημα μου είπαν δεν είχε περάσει στο σύστημα τους η όλη διαδικασία για να φανεί ότι έχω και νυχτερινό. Το διορθώνουν μετα κανα μηνα έτσι ζητάω να σταλθούν οι μετρήσεις για να βγει ο λογαριασμός, εκεί η τηλεφωνήτρια μου λέει ότι χάθηκαν οι μετρήσεις του νυχτερινού !!! αλλα μπορεί να γίνει μια έκτακτη καταμέτρηση πράγμα μου δέχτηκα. Ουδέποτε έρχεται κανεις για καταμέτρηση περνάει 1 μηνας πετυχαίνω άλλη τηλεφωνήτρια που μου λέει τα αντίθετα ότι κακός μου είπαν να ρθούν για καταμέτρηση !!!. Ήταν κοντά και οι ημερες για να ανοίξει για τις μετρήσεις του ΈΝΑΝΤΙ λέω ok μπορείτε να με βοηθήστε επειδή είναι νέος ο μετρητης να σας δώσω εγώ τις μητρήσεις και εσείς να τις στείλετε στον πάροχο? Βέβαιος μου λέει μου εξηγεί το κάνω. Περνάνε οι μέρες κανένας λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ μιλήστε μαζί τους. Περνώ τηλέφωνο η τηλεφωνήτρια βλέπει τα νούμερα που χω πει και ότι τα χου στείλει κανονικά !!!. Να μην στα πολυλογώ εκεί έχουμε μείνει με έχουν κάνει μπαλάκι, στο μεταξύ πέρασαν με όλα αυτά 4 μήνες οποτε ήρθαν για νέα καταμέτρηση και πάλι τα ίδια η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι έστειλε τις μετρήσεις η ΔΕΗ ότι δεν έχει λάβει τίποτα ... Έχω βαρεθεί να περνώ τηλέφωνο και να παρακαλώ τους μεν και τους δεν. Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κάνει τίποτα ούτε καν να με συνδέσουν κάπου σε κάνα προϊστάμενο να δοθεί βλάβη κάτι κάποιος χριστιανός να το κοιτάξει τίποτα φταίει η ΔΕΔΔΗΕ.... στην ΔΕΔΔΗΕ τα ίδια βλέπει ότι στάλθηκαν oποτε είτε θα μου πουν μιλήστε με την ΔΕΗ είτε ότι γραψουν να τα ξαναστείλουν πράγμα το οποιο όπως καταλάβατε έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Έχει κανεις καμια ιδέα τι επιλογές έχω σαν καταναλωτής για να βγάλω άκρη? ειλικρινά χω κουραστεί σαν να μιλάω σε τοίχο είναι. Καλησπερα...Να τα αναφερεις ολα αυτα σε email του Δεδδηε και της ΔΕΗ...Και οχι σε τηλεφωνα...Σε ποια περιοχη του Δεδδηε ανηκεις...Δεν μπορει να εδωσε μετρησεις ο Δεδδηε και να μην περασαν στην ΔΕΗ.. Μετα απο την τακτικη καταμετρηση..Να εισαι ατυχος εσυ..Τι να πω...Κανε αναφορα στην ΡΑΕ.. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από takoulou 1
korakios Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) εκτός απο πλατφόρμα της ΡΑΕ στο myrae (πάροχος και διαχειριστής), οποιαδήποτε επικοινωνία , να κάνετε μέσω https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html αν δεν απαντάνε , αυτόματα μετά το χρόνο που προβλέπεται https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/ κάνετε αίτημα/αιτήματα αποζημίωσης Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από korakios
radeon9700 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, korakios είπε εκτός απο πλατφόρμα της ΡΑΕ στο myrae (πάροχος και διαχειριστής), οποιαδήποτε επικοινωνία , να κάνετε μέσω https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html αν δεν απαντάνε , αυτόματα μετά το χρόνο που προβλέπεται https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/ κάνετε αίτημα/αιτήματα αποζημίωσης Τα είδα αυτά αλλα δε βρήκα κάτι για την περίπτωση μου. Εάν χεις την καλοσύνη τι ακριβώς να επιλέξω από τα 100 menu που έχουν?
korakios Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, radeon9700 είπε Τα είδα αυτά αλλα δε βρήκα κάτι για την περίπτωση μου. Εάν χεις την καλοσύνη τι ακριβώς να επιλέξω από τα 100 menu που έχουν? ξεκινάς με αίτημα επικοινωνίας / αποζημιώσεις (αν καθυστέρησαν στην τοποθέτηση) μετά για τη μη ενεργοποίηση αίτημα επικοινωνίας / άλλο , ζητάς να στείλουν νέες ενδείξεις στη ΔΕΗ που να έχει και νυχτερινές απο την ημερομηνία τοποθέτησης του νυχτερινού και τέλος για τη μη καταχώρηση νυχτερινής ένδειξης που χάθηκαν οι ενδείξεις αίτημα επικοινωνίας / μη καταμέτρηση , ζητάς να στείλουν τις χαμένες ενδείξεις (δώσε ξανά τα νούμερα ή ακόμα καλύτερα αν έχεις φωτό) και τις ημερομηνίες αποστολής επόμενων μετρήσεων που έχουν ήδη στείλει στη ΔΕΗ και αν έχουν εσωτερικούς κωδικούς στο σύστημά τους ωστε να τους δώσεις στη ΔΕΗ Παίρνοντας τις ημερομηνίες της πλατφόρμας του ΔΕΔΔΗΕ ανοίγεις ένα αίτημα (διπλό) στο myrae Α)κατά της ΔΕΗ που δε βλέπει τις μετρήσεις ,ζητάς αποζημίωση λόγω μη ποιότητας υπηρεσιών και να αναφέρουν το ποσό που δικαιούσαι μιας και παράνομα δεν περιγράφεται στη σύμβαση το ποσό Αναφορά σε κείμενο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ Άρθρο 18 Περιεχόμενο της Σύμβασης Προμήθειας ιε. Καθορισμό των συνεπειών σε περίπτωση πλημμελούς εκπλήρωσης της Σύμβασης από τον Προμηθευτή, όσον αφορά το επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένης της εσφαλμένης ή καθυστερημένης χρέωσης με ευθύνη του Προμηθευτή, ιδίως με τη μορφή ποινικών ρητρών, αποζημιώσεων και διακανονισμών επιστροφών. και να εκδώσουν άμεσα έκτακτο διορθωτικό , επισυνάπτεις και επιβεβαιωμένες αποστολές μετρήσεων του ΔΕΔΔΗΕ απο το αίτημα επικοινωνίας που είχες κάνει (εκτός αν απο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχουν στείλει καμία , οπότε αφήνεις τη ΔΕΗ) Β) Κατά ΔΕΔΔΗΕ που έχασε τις μετρήσεις και αν δεν έχει στείλει τις επόμενες (στην πλατφόρμα επικοινωνίας του ΔΕΔΔΗΕ αν δεν απαντάνε στον προβλεπόμενο χρόνο κάνεις αίτημα για αποζημίωση) Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από korakios 1
foul Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Doubt είπε Αν είναι να ασχολείσαι κάθε μέρα με τον μετρητή του ρεύματος, άστο καλύτερα. Μόλις στο βάλουν θα αρχίσει η γκρίνια "δεν μπορώ να δώσω μετρήσεις" κλπ κλπ Όταν 4 ψυχούλες (άστους τους γονείς) πρέπει να επιβιώσουν από ένα μισθό ιδιωτικού τομέα, αναπόφευκτα όλα τα μετράς. Κι επειδή αναφέρεσαι για γκρίνια, στην προσωπική μου ζωή, κανείς δε γνωρίζει τι ζόρια περνάω, ούτε καν τα παιδιά μου. Πιστεύω αν αναλύουμε ένα πρόβλημα (π.χ. λογαριασμοί),τότε ''θα γλυτώσουμε'' από την γκρίνια. Spoiler Εννοείται πως γέλασα κι εγώ, με το σχόλιό σου, αφού δικαιολογημένα φαίνεται καταχρηστική η ενασχόληση με το μετρητή, αλλά τυγχάνει το ρολόι να είναι εντός του σπιτιού οπότε έχω κι εύκολη πρόσβαση. Τώρα, μάλλον το καινούριο θα μπει έκτος (λόγω νομοθεσίας), οπότε πιθανόν να μην είμαι τόσο συνεπής στις μετρήσεις μου.... 12 ώρες πριν, takoulou είπε Αυτά που σου είπαν δεν ισχύουν.. Μια χαρά είναι οι νέοι μετρητές.. Προχωρά.. Τελικά πλήρωσα τα 42,15€ κι αναμένουμε... Ευχαριστώ! Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από foul 1
panoss1 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 7 ώρες πριν, radeon9700 είπε Παιδιά την βοήθεια σας οποιος ξέρει γιατί έχω αγανάκτηση πραγματικά. Έκανα αλλαγή του μετρητή σε νέο προ μερικών μηνών για να βάλω το νυχτερινό. Ναι βάλανε τον ψηφιακό μετρητή μέχρι εδώ καλά. Στην πρώτη καταμέτρηση ήρθαν όλα καλά μου είπε τον ενεργοποίησα κάτι έκανε περνούσε στο κινητό του και μετά πείρε τις μετρήσεις θα σας ρθει με νυχτερινό στον επόμενο λογαριασμό. Περνάνε λίγες μέρες έρχεται SMS βλέπω μηδενικός λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ για αυτο βγαίνει μηδενικός. Περνώ τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ με τα πολλά είχαν πρόβλημα μου είπαν δεν είχε περάσει στο σύστημα τους η όλη διαδικασία για να φανεί ότι έχω και νυχτερινό. Το διορθώνουν μετα κανα μηνα έτσι ζητάω να σταλθούν οι μετρήσεις για να βγει ο λογαριασμός, εκεί η τηλεφωνήτρια μου λέει ότι χάθηκαν οι μετρήσεις του νυχτερινού !!! αλλα μπορεί να γίνει μια έκτακτη καταμέτρηση πράγμα μου δέχτηκα. Ουδέποτε έρχεται κανεις για καταμέτρηση περνάει 1 μηνας πετυχαίνω άλλη τηλεφωνήτρια που μου λέει τα αντίθετα ότι κακός μου είπαν να ρθούν για καταμέτρηση !!!. Ήταν κοντά και οι ημερες για να ανοίξει για τις μετρήσεις του ΈΝΑΝΤΙ λέω ok μπορείτε να με βοηθήστε επειδή είναι νέος ο μετρητης να σας δώσω εγώ τις μητρήσεις και εσείς να τις στείλετε στον πάροχο? Βέβαιος μου λέει μου εξηγεί το κάνω. Περνάνε οι μέρες κανένας λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ μιλήστε μαζί τους. Περνώ τηλέφωνο η τηλεφωνήτρια βλέπει τα νούμερα που χω πει και ότι τα χου στείλει κανονικά !!!. Να μην στα πολυλογώ εκεί έχουμε μείνει με έχουν κάνει μπαλάκι, στο μεταξύ πέρασαν με όλα αυτά 4 μήνες οποτε ήρθαν για νέα καταμέτρηση και πάλι τα ίδια η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι έστειλε τις μετρήσεις η ΔΕΗ ότι δεν έχει λάβει τίποτα ... Έχω βαρεθεί να περνώ τηλέφωνο και να παρακαλώ τους μεν και τους δεν. Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κάνει τίποτα ούτε καν να με συνδέσουν κάπου σε κάνα προϊστάμενο να δοθεί βλάβη κάτι κάποιος χριστιανός να το κοιτάξει τίποτα φταίει η ΔΕΔΔΗΕ.... στην ΔΕΔΔΗΕ τα ίδια βλέπει ότι στάλθηκαν oποτε είτε θα μου πουν μιλήστε με την ΔΕΗ είτε ότι γραψουν να τα ξαναστείλουν πράγμα το οποιο όπως καταλάβατε έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Έχει κανεις καμια ιδέα τι επιλογές έχω σαν καταναλωτής για να βγάλω άκρη? ειλικρινά χω κουραστεί σαν να μιλάω σε τοίχο είναι. Νωρίς είναι,μη βιάζεσαι... Σε μένα το άλλαξαν τον Ιούλιο,δεν έγινε αρχική μέτρηση τον Οκτώβριο από καταμετρητη ούτε εχθές που ήταν προγραμματισμένη λόγω καιρού... Με τα πολλά μια κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο μου είπε να ανοίξω αίτημα αρχικής καταμέτρησης όπερ και εγένετο και θα με ενημερώσουν. Σήμερα έδωσα ενδείξεις στο σάιτ του ΔΕΔΗΕ,άνοιξα και δεύτερο αίτημα απ' το σάιτ, έστειλα mail σε όλη τη διοίκηση και περιμένω. Στο μεταξύ οι kwh έχουν περάσει τις 2000 και η ζωή συνεχίζεται... Πάντως αν θες τη γνώμη μου δεν αξίζει στεναχώρια.Δεν βγαίνει τίποτα. 1 1
mindreader Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Πολλα 'διαδικαστικα' προβληματα διαβαζω με το νυχτερινο.... Δεν ξερω αν αξιζει να σπας το στομαχι σου, για μια εξοικονομηση χρηματων μαλλον μικρη...
jpil Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 17 ώρες πριν, radeon9700 είπε Παιδιά την βοήθεια σας οποιος ξέρει γιατί έχω αγανάκτηση πραγματικά. Έκανα αλλαγή του μετρητή σε νέο προ μερικών μηνών για να βάλω το νυχτερινό. Ναι βάλανε τον ψηφιακό μετρητή μέχρι εδώ καλά. Στην πρώτη καταμέτρηση ήρθαν όλα καλά μου είπε τον ενεργοποίησα κάτι έκανε περνούσε στο κινητό του και μετά πείρε τις μετρήσεις θα σας ρθει με νυχτερινό στον επόμενο λογαριασμό. Περνάνε λίγες μέρες έρχεται SMS βλέπω μηδενικός λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ για αυτο βγαίνει μηδενικός. Περνώ τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ με τα πολλά είχαν πρόβλημα μου είπαν δεν είχε περάσει στο σύστημα τους η όλη διαδικασία για να φανεί ότι έχω και νυχτερινό. Το διορθώνουν μετα κανα μηνα έτσι ζητάω να σταλθούν οι μετρήσεις για να βγει ο λογαριασμός, εκεί η τηλεφωνήτρια μου λέει ότι χάθηκαν οι μετρήσεις του νυχτερινού !!! αλλα μπορεί να γίνει μια έκτακτη καταμέτρηση πράγμα μου δέχτηκα. Ουδέποτε έρχεται κανεις για καταμέτρηση περνάει 1 μηνας πετυχαίνω άλλη τηλεφωνήτρια που μου λέει τα αντίθετα ότι κακός μου είπαν να ρθούν για καταμέτρηση !!!. Ήταν κοντά και οι ημερες για να ανοίξει για τις μετρήσεις του ΈΝΑΝΤΙ λέω ok μπορείτε να με βοηθήστε επειδή είναι νέος ο μετρητης να σας δώσω εγώ τις μητρήσεις και εσείς να τις στείλετε στον πάροχο? Βέβαιος μου λέει μου εξηγεί το κάνω. Περνάνε οι μέρες κανένας λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ μιλήστε μαζί τους. Περνώ τηλέφωνο η τηλεφωνήτρια βλέπει τα νούμερα που χω πει και ότι τα χου στείλει κανονικά !!!. Να μην στα πολυλογώ εκεί έχουμε μείνει με έχουν κάνει μπαλάκι, στο μεταξύ πέρασαν με όλα αυτά 4 μήνες οποτε ήρθαν για νέα καταμέτρηση και πάλι τα ίδια η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι έστειλε τις μετρήσεις η ΔΕΗ ότι δεν έχει λάβει τίποτα ... Έχω βαρεθεί να περνώ τηλέφωνο και να παρακαλώ τους μεν και τους δεν. Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κάνει τίποτα ούτε καν να με συνδέσουν κάπου σε κάνα προϊστάμενο να δοθεί βλάβη κάτι κάποιος χριστιανός να το κοιτάξει τίποτα φταίει η ΔΕΔΔΗΕ.... στην ΔΕΔΔΗΕ τα ίδια βλέπει ότι στάλθηκαν oποτε είτε θα μου πουν μιλήστε με την ΔΕΗ είτε ότι γραψουν να τα ξαναστείλουν πράγμα το οποιο όπως καταλάβατε έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Έχει κανεις καμια ιδέα τι επιλογές έχω σαν καταναλωτής για να βγάλω άκρη? ειλικρινά χω κουραστεί σαν να μιλάω σε τοίχο είναι. Τα ίδια χάλια και σε εμένα, η δεη φταίει. Μέσω του δεδδηε καταχώρησα τις ενδείξεις και για τις δυο μετρήσεις, μέσω δεη τίποτα και ας τους έχω κάνει 10 τηλέφωνα... Περιμένω να δω αν θα εκδοθεί λογαριασμός από την δεη μετά από 4 μήνες με τις ενδείξεις αυτές του δεδδηε.
Joshua21 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 19 ώρες πριν, radeon9700 είπε Παιδιά την βοήθεια σας οποιος ξέρει γιατί έχω αγανάκτηση πραγματικά. Έκανα αλλαγή του μετρητή σε νέο προ μερικών μηνών για να βάλω το νυχτερινό. Ναι βάλανε τον ψηφιακό μετρητή μέχρι εδώ καλά. Στην πρώτη καταμέτρηση ήρθαν όλα καλά μου είπε τον ενεργοποίησα κάτι έκανε περνούσε στο κινητό του και μετά πείρε τις μετρήσεις θα σας ρθει με νυχτερινό στον επόμενο λογαριασμό. Περνάνε λίγες μέρες έρχεται SMS βλέπω μηδενικός λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ για αυτο βγαίνει μηδενικός. Περνώ τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ με τα πολλά είχαν πρόβλημα μου είπαν δεν είχε περάσει στο σύστημα τους η όλη διαδικασία για να φανεί ότι έχω και νυχτερινό. Το διορθώνουν μετα κανα μηνα έτσι ζητάω να σταλθούν οι μετρήσεις για να βγει ο λογαριασμός, εκεί η τηλεφωνήτρια μου λέει ότι χάθηκαν οι μετρήσεις του νυχτερινού !!! αλλα μπορεί να γίνει μια έκτακτη καταμέτρηση πράγμα μου δέχτηκα. Ουδέποτε έρχεται κανεις για καταμέτρηση περνάει 1 μηνας πετυχαίνω άλλη τηλεφωνήτρια που μου λέει τα αντίθετα ότι κακός μου είπαν να ρθούν για καταμέτρηση !!!. Ήταν κοντά και οι ημερες για να ανοίξει για τις μετρήσεις του ΈΝΑΝΤΙ λέω ok μπορείτε να με βοηθήστε επειδή είναι νέος ο μετρητης να σας δώσω εγώ τις μητρήσεις και εσείς να τις στείλετε στον πάροχο? Βέβαιος μου λέει μου εξηγεί το κάνω. Περνάνε οι μέρες κανένας λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ μιλήστε μαζί τους. Περνώ τηλέφωνο η τηλεφωνήτρια βλέπει τα νούμερα που χω πει και ότι τα χου στείλει κανονικά !!!. Να μην στα πολυλογώ εκεί έχουμε μείνει με έχουν κάνει μπαλάκι, στο μεταξύ πέρασαν με όλα αυτά 4 μήνες οποτε ήρθαν για νέα καταμέτρηση και πάλι τα ίδια η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι έστειλε τις μετρήσεις η ΔΕΗ ότι δεν έχει λάβει τίποτα ... Έχω βαρεθεί να περνώ τηλέφωνο και να παρακαλώ τους μεν και τους δεν. Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κάνει τίποτα ούτε καν να με συνδέσουν κάπου σε κάνα προϊστάμενο να δοθεί βλάβη κάτι κάποιος χριστιανός να το κοιτάξει τίποτα φταίει η ΔΕΔΔΗΕ.... στην ΔΕΔΔΗΕ τα ίδια βλέπει ότι στάλθηκαν oποτε είτε θα μου πουν μιλήστε με την ΔΕΗ είτε ότι γραψουν να τα ξαναστείλουν πράγμα το οποιο όπως καταλάβατε έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Έχει κανεις καμια ιδέα τι επιλογές έχω σαν καταναλωτής για να βγάλω άκρη? ειλικρινά χω κουραστεί σαν να μιλάω σε τοίχο είναι. Είχα ξαναγράψει και παλιότερα πως σε παρόμοια περίπτωση το πρόβλημα λύθηκε μετά από επικοινωνία με το τοπικό παράρτημα ΔΕΔΔΗΕ. 1
Kozanitis1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, mindreader είπε Πολλα 'διαδικαστικα' προβληματα διαβαζω με το νυχτερινο.... Δεν ξερω αν αξιζει να σπας το στομαχι σου, για μια εξοικονομηση χρηματων μαλλον μικρη... προβλήματα διαδικαστικά πάντα θα υπάρχουν μεμονωμένα, δεν θα σκάσουμε για αυτά.. αν προκύψουν κάνεις τα αιτήματα σου γραπτώς και λες παιδιά δικό σας θέμα που δεν είχατε ενδείξεις.. αν σου έρθει λογαριασμός μετά από 6+ μήνες πες θα σας τα δίνω λίγα λίγα δεν φταίω εγώ που εσείς δεν κάνετε τη δουλειά σας και γειά σας.. σιγά το πρόβλημα.. γιατί να πληρώνεις χρυσές ΥΚΩ κλπ αν έχεις υψηλές καταναλώσεις;;; ξέρω περίπτωση που αλλάχθηκε μετρητής, φαίνεται κανονικά στον ΔΕΔΔΗΕ, αλλά σχεδόν 6+ μήνες μετά δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός.. πήγαν στον παροχο, λένε πως οι μετρήσεις του νέου φαίνονται στον ΔΕΔΔΗΕ αλλά όχι στον παροχο, πήραν αντίγραφο αιτήματος για διευθέτηση ζητήματος και από εκεί και πέρα ας τα βρει ο πάροχος με ΔΕΔΔΗΕ και ας βγάλουν λογαριασμό.. Ο πελάτης κανονικά εχει νέο μετρητή και κάνει χρήση νυχτερινού.., δεν σκάει για τίποτα 😉 όταν (και αν) έρθει λογαριασμός θα τα πληρώσει, απλά αφήνει στην άκρη κάτι κάθε μήνα για όταν έρθει το μπουγιουρντι να μην εκπλαγεί.. 😅 Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2023 από Kozanitis1 1
ethnik471 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Καλησπέρα. Άνοιξε το self metering στην ΔΕΗ για να δώσω μετρήσεις για πρώτη φορά από τότε που βάλανε το νυχτερινό και τον ψηφιακό μετρητή. Για να μη κάνω κάποιο λάθος επειδή ο ψηφιακός μετρητής έχει το κόμμα ως εξής: 0500.50 για να μη κάνω λάθος πως ακριβώς θα το γράψω στο app της ΔΕΗ; Συγγνώμη αν θεωρείται αυτονόητο. Επίσης τώρα μου μπήκα στο app της ΔΕΗ και πάτησα υποβολή μου εμφάνιζε πεδίο μόνο για ενδείξεις ημέρας.... Άραγε αν πατήσω υποβολή θα βγάλει και πεδίο για νύχτας; Αν όχι τι να κάνω , να πάρω στην ΔΕΗ τηλέφωνο;
Kozanitis1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 δοκίμασε για αρχή να δώσεις μετρήσεις στον ΔΕΔΔΗΕ, αν σου εμφανίζει μόνο της ημέρας τότε μην δώσεις ενδείξεις μέχρι να έρθει ο επόμενος εκκαθαριστικός που θα μετρήσουν αυτοί.. αν σου εμφανίζει για μέρα και νύχτα (στο ΔΕΔΔΗΕ)τότε λογικά θα μπορείς και στη ΔΕΗ αν στη ΔΕΗ σε αφήνει μόνο ημέρας μην δώσεις ημέρας και άσε το μέχρι την επόμενη καταμέτρηση.. πότε είναι η επόμενη καταμέτρηση;
ekrepali Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 9 λεπτά πριν, ethnik471 είπε Καλησπέρα. Άνοιξε το self metering στην ΔΕΗ για να δώσω μετρήσεις για πρώτη φορά από τότε που βάλανε το νυχτερινό και τον ψηφιακό μετρητή. Για να μη κάνω κάποιο λάθος επειδή ο ψηφιακός μετρητής έχει το κόμμα ως εξής: 0500.50 για να μη κάνω λάθος πως ακριβώς θα το γράψω στο app της ΔΕΗ; Συγγνώμη αν θεωρείται αυτονόητο. Επίσης τώρα μου μπήκα στο app της ΔΕΗ και πάτησα υποβολή μου εμφάνιζε πεδίο μόνο για ενδείξεις ημέρας.... Άραγε αν πατήσω υποβολή θα βγάλει και πεδίο για νύχτας; Αν όχι τι να κάνω , να πάρω στην ΔΕΗ τηλέφωνο; Από τότε που σου έβαλαν τον ψηφιακό μετρητή, πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένη καταμέτρηση; Αν όχι, τότε δεν έχει συγχρονιστεί ακόμα το ebill της ΔΕΗ και βλέπει ακόμα τον παλιό σου μετρητή.
ethnik471 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, ekrepali είπε Από τότε που σου έβαλαν τον ψηφιακό μετρητή, πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένη καταμέτρηση; Αν όχι, τότε δεν έχει συγχρονιστεί ακόμα το ebill της ΔΕΗ και βλέπει ακόμα τον παλιό σου μετρητή. Μου έκαναν καταμέτρηση όταν κάνανε την αλλαγή. Από τότε που ξεκίνησε να μετράει ο ψηφιακός, όχι δεν ήρθαν. Θα μπω στον ΔΕΔΔΗΕ να δοκιμάσω και αυτό που λέει ο @Kozanitis1 Σας ευχαριστώ για να δούμε... Και με την υποδιαστολή τι κάνω; Πώς δίνω την μέτρηση , όπως την βλέπω δηλαδή χχχχ.χχ ? Τελικά στο site του ΔΕΔΔΗΕ έχει πεδίο και για ένδειξης νύχτας. Ίσως στο επόμενο βήμα να εμφανίζονται στο app της ΔΕΗ, αλλά αφού το λέτε θα τις δώσω μόνο στον ΔΕΔΔΗΕ. Απλως αν ξέρει κάποιος σε τι μορφή να τις δώσω, δηλαδή με το κόμμα στο τέλος που βάζω την υποδιαστολή γιατι ο αναλογικός μετά το κόμμα είχε ένα ψηφίο. Ο ψηφιακός έχει δύο..
Kozanitis1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, ethnik471 είπε Τελικά στο site του ΔΕΔΔΗΕ έχει πεδίο και για ένδειξης νύχτας. Ίσως στο επόμενο βήμα να εμφανίζονται στο app της ΔΕΗ, αλλά αφού το λέτε θα τις δώσω μόνο στον ΔΕΔΔΗΕ. Απλως αν ξέρει κάποιος σε τι μορφή να τις δώσω, δηλαδή με το κόμμα στο τέλος που βάζω την υποδιαστολή γιατι ο αναλογικός μετά το κόμμα είχε ένα ψηφίο. Ο ψηφιακός έχει δύο.. Στο self metering της ΔΕΗ σε αφήνει να δώσεις νύκτας αν πατήσεις επόμενο ή έχει μόνο υποβολή; Σαν προηγούμενη ένδειξη στο ΔΕΔΔΗΕ λέει 0 και 0 στις κλίμακες; Για τη μέτρηση στους νέους μετρητές δες εδώ, ημερήσιες είναι το 1.8.1 και νύκτας 1.8.2 Η τελεία που έχει ο μετρητής είναι η υποδιαστολή* Στη ένδειξη σου ζητάει ακέραια τιμή χωρίς δεκαδικά κλπ (πχ αν ο μετρητής λέει 123.45 τότε εσύ δίνεις 123) Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2023 από Kozanitis1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα