Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, userAnon είπε

ο μετρητής είναι ηλεκτρονικό (νέα κατασκευή 2019) στο Χαλάνδρι. Έχουν επιβεβαιώσει ότι έχω σπαστή τιμολόγηση στα χαρτια.

Ναι θα πρέπει να γίνει η ρύθμιση του ηλεκτρονικού μετρητή.. Πότε έγινε η διάγνωση ότι δεν λειτουργεί μεσημέρι βράδυ.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ερώτηση, έχω κάνει αίτηση από αρχές Δεκεμβρίου για αλλαγή σε νυχτερινό (και αλλαγή μετρητή προφανώς). Περιοχή κέντρο Αθήνας.

Από τότε προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα . Τους έχω πάρει 4 τηλέφωνα (το προωθούν το θέμα...) έχω γράψει στην πλατφόρμα της ΡΑΕ (και εκεί τίποτα, ακόμα η αίτηση είναι στο στάδιο της αποστολής). Έχω στείλει και 2 email χωρίς απάντηση.

Η καθυστέρηση αυτή έχει γίνει και σε άλλους και απλά να συνεχίσω να περιμένω ή είναι κάτι πρωτάκουστο και να πάρω πιο δραστικά μέσα (δεν ξέρω ακόμα τι άλλο να κάνω αλλά κάτι θα σκεφτώ); 

Επεξ/σία από m3ltd0wn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, takoulou είπε

Ναι θα πρέπει να γίνει η ρύθμιση του ηλεκτρονικού μετρητή.. Πότε έγινε η διάγνωση ότι δεν λειτουργεί μεσημέρι βράδυ.. 

16/01 τους ενημέρωσα και έγινε η αναγγελία. Θεωρητικά 13/02 πρέπει να έχει διορθωθεί.. Αλλά δεν το βλέπω, για αυτό ρωτάω ποια είναι η αποζημείωση και ποια η διαδικασία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, userAnon είπε

16/01 τους ενημέρωσα και έγινε η αναγγελία. Θεωρητικά 13/02 πρέπει να έχει διορθωθεί.. Αλλά δεν το βλέπω, για αυτό ρωτάω ποια είναι η αποζημείωση και ποια η διαδικασία..

https://deddie.gr/Documents2/Guaranteed Services/EGG 3fold .pdf

https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

άρα αν καταλαβαίνω σωστά ή αποζημίωση είναι 15€. Είτε έρθουν 1 ημέρα αργότερα είτε 2 μήνες αργότερα?

Άντε και βρίσκουμε ποια είναι η όποια αποζημίωση, τι πρέπει να κάνω για την διεκδικήσω? 

Επεξ/σία από userAnon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, userAnon είπε

άρα αν καταλαβαίνω σωστά ή αποζημίωση είναι 15€. Είτε έρθουν 1 ημέρα αργότερα είτε 2 μήνες αργότερα?

Άντε και βρίσκουμε ποια είναι η όποια αποζημίωση, τι πρέπει να κάνω για την διεκδικήσω? 

Κοιταξε τις πισω σελιδες 6-8....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε

Παιδιά ερώτηση, έχω κάνει αίτηση από αρχές Δεκεμβρίου για αλλαγή σε νυχτερινό (και αλλαγή μετρητή προφανώς). Περιοχή κέντρο Αθήνας.

Από τότε προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα . Τους έχω πάρει 4 τηλέφωνα (το προωθούν το θέμα...) έχω γράψει στην πλατφόρμα της ΡΑΕ (και εκεί τίποτα, ακόμα η αίτηση είναι στο στάδιο της αποστολής). Έχω στείλει και 2 email χωρίς απάντηση.

Η καθυστέρηση αυτή έχει γίνει και σε άλλους και απλά να συνεχίσω να περιμένω ή είναι κάτι πρωτάκουστο και να πάρω πιο δραστικά μέσα (δεν ξέρω ακόμα τι άλλο να κάνω αλλά κάτι θα σκεφτώ); 

το είχα γράψει σε άλλο thread (κακώς βέβαια το κατάλαβα μετά..)

Κέντρο Αθήνας (ανήκω όμως Καλλιθέα οπώς είχα το είχα ψάξει) αίτηση από Σεπτ 2022 και μπήκε μετά από 15 Ιαν 2023

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, red66phone είπε

το είχα γράψει σε άλλο thread (κακώς βέβαια το κατάλαβα μετά..)

Κέντρο Αθήνας (ανήκω όμως Καλλιθέα οπώς είχα το είχα ψάξει) αίτηση από Σεπτ 2022 και μπήκε μετά από 15 Ιαν 2023

Τι πραγμα;; Που μενεις;; Αλλο Καλλιθεα και αλλο Αθηνα..

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουκάκι

είχα μιλήσει με ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας τον Οκτ και μου είχαν πει οτι ο εργολάβος (λόγω έλλειψης μετρητών) έβαζε τότε τις αιτήσεις Ιουνίου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, red66phone είπε

Κουκάκι

είχα μιλήσει με ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας τον Οκτ και μου είχαν πει οτι ο εργολάβος (λόγω έλλειψης μετρητών) έβαζε τότε τις αιτήσεις Ιουνίου...

Στειλε email...Πραγματι συμβαινει... Δεν υπαρχει μεγαλη  πληθωρα μετρητων..

 

[email protected]

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε

Παιδιά ερώτηση, έχω κάνει αίτηση από αρχές Δεκεμβρίου για αλλαγή σε νυχτερινό (και αλλαγή μετρητή προφανώς). Περιοχή κέντρο Αθήνας.

Από τότε προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα . Τους έχω πάρει 4 τηλέφωνα (το προωθούν το θέμα...) έχω γράψει στην πλατφόρμα της ΡΑΕ (και εκεί τίποτα, ακόμα η αίτηση είναι στο στάδιο της αποστολής). Έχω στείλει και 2 email χωρίς απάντηση.

Η καθυστέρηση αυτή έχει γίνει και σε άλλους και απλά να συνεχίσω να περιμένω ή είναι κάτι πρωτάκουστο και να πάρω πιο δραστικά μέσα (δεν ξέρω ακόμα τι άλλο να κάνω αλλά κάτι θα σκεφτώ); 

Από τότε που έκανες αίτηση, σου έχει έχει επιστολή (με e-mail ή ταχυδρομικώς) να πληρώσεις τα 42.16€ υπέρ ΔΕΔΔΗΕ ?

Αυτό με την έλλειψη μετρητών μπούρδα είναι, απλά το λένε πιστεύω για να δικαιολογήσουν πως δεν υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό να καλύψει όλες τις βλάβες κλπ σε εύλογο χρόνο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kozanitis1 είπε

Από τότε που έκανες αίτηση, σου έχει έχει επιστολή (με e-mail ή ταχυδρομικώς) να πληρώσεις τα 42.16€ υπέρ ΔΕΔΔΗΕ ?

Αυτό με την έλλειψη μετρητών μπούρδα είναι, απλά το λένε πιστεύω για να δικαιολογήσουν πως δεν υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό να καλύψει όλες τις βλάβες κλπ σε εύλογο χρόνο..

Υπαρχει ελειψη μετρητων... Σε μερικες μεγαλες περιοχες του Δεδδηε.. Αλλο βλαβες και αλλο τοποθετηση μετρητων... Δυο διαφορετικα πραγματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Από τότε που έκανες αίτηση, σου έχει έχει επιστολή (με e-mail ή ταχυδρομικώς) να πληρώσεις τα 42.16€ υπέρ ΔΕΔΔΗΕ ?

Αυτό με την έλλειψη μετρητών μπούρδα είναι, απλά το λένε πιστεύω για να δικαιολογήσουν πως δεν υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό να καλύψει όλες τις βλάβες κλπ σε εύλογο χρόνο..

Φυσικά, την ίδια μέρα και την ίδια μέρα τα πλήρωσα. Περιοχή Παγκράτι είμαι... Έκανα και ticket για το θέμα και περιμένω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε

Φυσικά, την ίδια μέρα και την ίδια μέρα τα πλήρωσα. Περιοχή Παγκράτι είμαι... Έκανα και ticket για το θέμα και περιμένω...

Υπομονη..Ανοικεις στην περιοχη της Αθηνας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά την βοήθεια σας οποιος ξέρει γιατί έχω αγανάκτηση πραγματικά.

Έκανα αλλαγή του μετρητή σε νέο προ μερικών μηνών για να βάλω το νυχτερινό. Ναι βάλανε τον ψηφιακό μετρητή μέχρι εδώ καλά. Στην πρώτη καταμέτρηση ήρθαν όλα καλά μου είπε τον ενεργοποίησα κάτι έκανε περνούσε στο κινητό του και μετά πείρε τις μετρήσεις θα σας ρθει με νυχτερινό στον επόμενο λογαριασμό.

Περνάνε λίγες μέρες έρχεται SMS βλέπω μηδενικός λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ για αυτο βγαίνει μηδενικός. Περνώ τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ με τα πολλά είχαν πρόβλημα μου είπαν δεν είχε περάσει στο σύστημα τους η όλη διαδικασία για να φανεί ότι έχω και νυχτερινό. Το διορθώνουν μετα κανα μηνα έτσι ζητάω να σταλθούν οι μετρήσεις για να βγει ο λογαριασμός, εκεί η τηλεφωνήτρια μου λέει ότι χάθηκαν οι μετρήσεις του νυχτερινού !!! αλλα μπορεί να γίνει μια έκτακτη  καταμέτρηση πράγμα μου δέχτηκα.

Ουδέποτε έρχεται κανεις για καταμέτρηση περνάει 1 μηνας πετυχαίνω άλλη τηλεφωνήτρια που μου λέει τα αντίθετα ότι κακός μου είπαν να ρθούν για καταμέτρηση !!!. Ήταν κοντά και οι ημερες για να ανοίξει για τις μετρήσεις του ΈΝΑΝΤΙ λέω ok μπορείτε να με βοηθήστε επειδή είναι νέος ο μετρητης να σας δώσω εγώ τις μητρήσεις και εσείς να τις στείλετε στον πάροχο? Βέβαιος μου λέει μου εξηγεί το κάνω. Περνάνε οι μέρες κανένας λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ μιλήστε μαζί τους. Περνώ τηλέφωνο η τηλεφωνήτρια βλέπει τα νούμερα που χω πει και ότι τα χου στείλει κανονικά !!!.

Να μην στα πολυλογώ εκεί έχουμε μείνει με έχουν κάνει μπαλάκι, στο μεταξύ πέρασαν με όλα αυτά 4 μήνες οποτε ήρθαν για νέα καταμέτρηση και πάλι τα ίδια η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι έστειλε τις μετρήσεις η ΔΕΗ ότι δεν έχει λάβει τίποτα ...

Έχω βαρεθεί να περνώ τηλέφωνο και να παρακαλώ τους μεν και τους δεν. Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κάνει τίποτα ούτε καν να με συνδέσουν κάπου σε κάνα προϊστάμενο να δοθεί βλάβη κάτι κάποιος χριστιανός να το κοιτάξει τίποτα φταίει η ΔΕΔΔΗΕ.... στην ΔΕΔΔΗΕ τα ίδια βλέπει ότι στάλθηκαν oποτε είτε θα μου πουν μιλήστε με την ΔΕΗ είτε ότι γραψουν να τα ξαναστείλουν πράγμα το οποιο όπως καταλάβατε έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Έχει κανεις καμια ιδέα τι επιλογές έχω σαν καταναλωτής για να βγάλω άκρη? ειλικρινά χω κουραστεί σαν να μιλάω σε τοίχο είναι.

Επεξ/σία από radeon9700
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...