takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 12 λεπτά πριν, userAnon είπε ο μετρητής είναι ηλεκτρονικό (νέα κατασκευή 2019) στο Χαλάνδρι. Έχουν επιβεβαιώσει ότι έχω σπαστή τιμολόγηση στα χαρτια. Ναι θα πρέπει να γίνει η ρύθμιση του ηλεκτρονικού μετρητή.. Πότε έγινε η διάγνωση ότι δεν λειτουργεί μεσημέρι βράδυ..
m3ltd0wn Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Παιδιά ερώτηση, έχω κάνει αίτηση από αρχές Δεκεμβρίου για αλλαγή σε νυχτερινό (και αλλαγή μετρητή προφανώς). Περιοχή κέντρο Αθήνας. Από τότε προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα . Τους έχω πάρει 4 τηλέφωνα (το προωθούν το θέμα...) έχω γράψει στην πλατφόρμα της ΡΑΕ (και εκεί τίποτα, ακόμα η αίτηση είναι στο στάδιο της αποστολής). Έχω στείλει και 2 email χωρίς απάντηση. Η καθυστέρηση αυτή έχει γίνει και σε άλλους και απλά να συνεχίσω να περιμένω ή είναι κάτι πρωτάκουστο και να πάρω πιο δραστικά μέσα (δεν ξέρω ακόμα τι άλλο να κάνω αλλά κάτι θα σκεφτώ); Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από m3ltd0wn
userAnon Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 25 λεπτά πριν, takoulou είπε Ναι θα πρέπει να γίνει η ρύθμιση του ηλεκτρονικού μετρητή.. Πότε έγινε η διάγνωση ότι δεν λειτουργεί μεσημέρι βράδυ.. 16/01 τους ενημέρωσα και έγινε η αναγγελία. Θεωρητικά 13/02 πρέπει να έχει διορθωθεί.. Αλλά δεν το βλέπω, για αυτό ρωτάω ποια είναι η αποζημείωση και ποια η διαδικασία..
takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 16 λεπτά πριν, userAnon είπε 16/01 τους ενημέρωσα και έγινε η αναγγελία. Θεωρητικά 13/02 πρέπει να έχει διορθωθεί.. Αλλά δεν το βλέπω, για αυτό ρωτάω ποια είναι η αποζημείωση και ποια η διαδικασία.. https://deddie.gr/Documents2/Guaranteed Services/EGG 3fold .pdf https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/
userAnon Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, takoulou είπε https://deddie.gr/Documents2/Guaranteed Services/EGG 3fold .pdf https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/ άρα αν καταλαβαίνω σωστά ή αποζημίωση είναι 15€. Είτε έρθουν 1 ημέρα αργότερα είτε 2 μήνες αργότερα? Άντε και βρίσκουμε ποια είναι η όποια αποζημίωση, τι πρέπει να κάνω για την διεκδικήσω? Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από userAnon
takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 17 λεπτά πριν, userAnon είπε άρα αν καταλαβαίνω σωστά ή αποζημίωση είναι 15€. Είτε έρθουν 1 ημέρα αργότερα είτε 2 μήνες αργότερα? Άντε και βρίσκουμε ποια είναι η όποια αποζημίωση, τι πρέπει να κάνω για την διεκδικήσω? Κοιταξε τις πισω σελιδες 6-8....
red66phone Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε Παιδιά ερώτηση, έχω κάνει αίτηση από αρχές Δεκεμβρίου για αλλαγή σε νυχτερινό (και αλλαγή μετρητή προφανώς). Περιοχή κέντρο Αθήνας. Από τότε προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα . Τους έχω πάρει 4 τηλέφωνα (το προωθούν το θέμα...) έχω γράψει στην πλατφόρμα της ΡΑΕ (και εκεί τίποτα, ακόμα η αίτηση είναι στο στάδιο της αποστολής). Έχω στείλει και 2 email χωρίς απάντηση. Η καθυστέρηση αυτή έχει γίνει και σε άλλους και απλά να συνεχίσω να περιμένω ή είναι κάτι πρωτάκουστο και να πάρω πιο δραστικά μέσα (δεν ξέρω ακόμα τι άλλο να κάνω αλλά κάτι θα σκεφτώ); το είχα γράψει σε άλλο thread (κακώς βέβαια το κατάλαβα μετά..) Κέντρο Αθήνας (ανήκω όμως Καλλιθέα οπώς είχα το είχα ψάξει) αίτηση από Σεπτ 2022 και μπήκε μετά από 15 Ιαν 2023
takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, red66phone είπε το είχα γράψει σε άλλο thread (κακώς βέβαια το κατάλαβα μετά..) Κέντρο Αθήνας (ανήκω όμως Καλλιθέα οπώς είχα το είχα ψάξει) αίτηση από Σεπτ 2022 και μπήκε μετά από 15 Ιαν 2023 Τι πραγμα;; Που μενεις;; Αλλο Καλλιθεα και αλλο Αθηνα.. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από takoulou
red66phone Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Κουκάκι είχα μιλήσει με ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας τον Οκτ και μου είχαν πει οτι ο εργολάβος (λόγω έλλειψης μετρητών) έβαζε τότε τις αιτήσεις Ιουνίου...
takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, red66phone είπε Κουκάκι είχα μιλήσει με ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας τον Οκτ και μου είχαν πει οτι ο εργολάβος (λόγω έλλειψης μετρητών) έβαζε τότε τις αιτήσεις Ιουνίου... Στειλε email...Πραγματι συμβαινει... Δεν υπαρχει μεγαλη πληθωρα μετρητων.. [email protected] Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από takoulou
Kozanitis1 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, m3ltd0wn είπε Παιδιά ερώτηση, έχω κάνει αίτηση από αρχές Δεκεμβρίου για αλλαγή σε νυχτερινό (και αλλαγή μετρητή προφανώς). Περιοχή κέντρο Αθήνας. Από τότε προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα . Τους έχω πάρει 4 τηλέφωνα (το προωθούν το θέμα...) έχω γράψει στην πλατφόρμα της ΡΑΕ (και εκεί τίποτα, ακόμα η αίτηση είναι στο στάδιο της αποστολής). Έχω στείλει και 2 email χωρίς απάντηση. Η καθυστέρηση αυτή έχει γίνει και σε άλλους και απλά να συνεχίσω να περιμένω ή είναι κάτι πρωτάκουστο και να πάρω πιο δραστικά μέσα (δεν ξέρω ακόμα τι άλλο να κάνω αλλά κάτι θα σκεφτώ); Από τότε που έκανες αίτηση, σου έχει έχει επιστολή (με e-mail ή ταχυδρομικώς) να πληρώσεις τα 42.16€ υπέρ ΔΕΔΔΗΕ ? Αυτό με την έλλειψη μετρητών μπούρδα είναι, απλά το λένε πιστεύω για να δικαιολογήσουν πως δεν υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό να καλύψει όλες τις βλάβες κλπ σε εύλογο χρόνο..
takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Kozanitis1 είπε Από τότε που έκανες αίτηση, σου έχει έχει επιστολή (με e-mail ή ταχυδρομικώς) να πληρώσεις τα 42.16€ υπέρ ΔΕΔΔΗΕ ? Αυτό με την έλλειψη μετρητών μπούρδα είναι, απλά το λένε πιστεύω για να δικαιολογήσουν πως δεν υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό να καλύψει όλες τις βλάβες κλπ σε εύλογο χρόνο.. Υπαρχει ελειψη μετρητων... Σε μερικες μεγαλες περιοχες του Δεδδηε.. Αλλο βλαβες και αλλο τοποθετηση μετρητων... Δυο διαφορετικα πραγματα...
m3ltd0wn Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 46 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε Από τότε που έκανες αίτηση, σου έχει έχει επιστολή (με e-mail ή ταχυδρομικώς) να πληρώσεις τα 42.16€ υπέρ ΔΕΔΔΗΕ ? Αυτό με την έλλειψη μετρητών μπούρδα είναι, απλά το λένε πιστεύω για να δικαιολογήσουν πως δεν υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό να καλύψει όλες τις βλάβες κλπ σε εύλογο χρόνο.. Φυσικά, την ίδια μέρα και την ίδια μέρα τα πλήρωσα. Περιοχή Παγκράτι είμαι... Έκανα και ticket για το θέμα και περιμένω...
takoulou Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε Φυσικά, την ίδια μέρα και την ίδια μέρα τα πλήρωσα. Περιοχή Παγκράτι είμαι... Έκανα και ticket για το θέμα και περιμένω... Υπομονη..Ανοικεις στην περιοχη της Αθηνας..
radeon9700 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Παιδιά την βοήθεια σας οποιος ξέρει γιατί έχω αγανάκτηση πραγματικά. Έκανα αλλαγή του μετρητή σε νέο προ μερικών μηνών για να βάλω το νυχτερινό. Ναι βάλανε τον ψηφιακό μετρητή μέχρι εδώ καλά. Στην πρώτη καταμέτρηση ήρθαν όλα καλά μου είπε τον ενεργοποίησα κάτι έκανε περνούσε στο κινητό του και μετά πείρε τις μετρήσεις θα σας ρθει με νυχτερινό στον επόμενο λογαριασμό. Περνάνε λίγες μέρες έρχεται SMS βλέπω μηδενικός λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ για αυτο βγαίνει μηδενικός. Περνώ τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ με τα πολλά είχαν πρόβλημα μου είπαν δεν είχε περάσει στο σύστημα τους η όλη διαδικασία για να φανεί ότι έχω και νυχτερινό. Το διορθώνουν μετα κανα μηνα έτσι ζητάω να σταλθούν οι μετρήσεις για να βγει ο λογαριασμός, εκεί η τηλεφωνήτρια μου λέει ότι χάθηκαν οι μετρήσεις του νυχτερινού !!! αλλα μπορεί να γίνει μια έκτακτη καταμέτρηση πράγμα μου δέχτηκα. Ουδέποτε έρχεται κανεις για καταμέτρηση περνάει 1 μηνας πετυχαίνω άλλη τηλεφωνήτρια που μου λέει τα αντίθετα ότι κακός μου είπαν να ρθούν για καταμέτρηση !!!. Ήταν κοντά και οι ημερες για να ανοίξει για τις μετρήσεις του ΈΝΑΝΤΙ λέω ok μπορείτε να με βοηθήστε επειδή είναι νέος ο μετρητης να σας δώσω εγώ τις μητρήσεις και εσείς να τις στείλετε στον πάροχο? Βέβαιος μου λέει μου εξηγεί το κάνω. Περνάνε οι μέρες κανένας λογαριασμός περνώ την ΔΕΗ τηλέφωνο μου λέει δεν έχουμε λάβει καμια καταμέτρηση από την ΔΕΔΔΗΕ μιλήστε μαζί τους. Περνώ τηλέφωνο η τηλεφωνήτρια βλέπει τα νούμερα που χω πει και ότι τα χου στείλει κανονικά !!!. Να μην στα πολυλογώ εκεί έχουμε μείνει με έχουν κάνει μπαλάκι, στο μεταξύ πέρασαν με όλα αυτά 4 μήνες οποτε ήρθαν για νέα καταμέτρηση και πάλι τα ίδια η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι έστειλε τις μετρήσεις η ΔΕΗ ότι δεν έχει λάβει τίποτα ... Έχω βαρεθεί να περνώ τηλέφωνο και να παρακαλώ τους μεν και τους δεν. Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κάνει τίποτα ούτε καν να με συνδέσουν κάπου σε κάνα προϊστάμενο να δοθεί βλάβη κάτι κάποιος χριστιανός να το κοιτάξει τίποτα φταίει η ΔΕΔΔΗΕ.... στην ΔΕΔΔΗΕ τα ίδια βλέπει ότι στάλθηκαν oποτε είτε θα μου πουν μιλήστε με την ΔΕΗ είτε ότι γραψουν να τα ξαναστείλουν πράγμα το οποιο όπως καταλάβατε έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Έχει κανεις καμια ιδέα τι επιλογές έχω σαν καταναλωτής για να βγάλω άκρη? ειλικρινά χω κουραστεί σαν να μιλάω σε τοίχο είναι. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2023 από radeon9700
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα