Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, g-e-o είπε

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είμαι στο σπαστό η στο συνεχές ωράριο.. 

Μάλλον δεν έχεις τη δυνατότητα να δεις το ρολόι σου απο ότι κατάλαβα ,

για τέτοια πράγματα που δεν είναι επείγοντα , ένα τηλ στο ΔΕΔΔΗΕ αρκεί , δε μπορεί να σου απαντήσει άλλος παρα μόνο να κάνει ερωτηματολόγιο και να μαντέψει χωρίς να είναι 100% σίγουρος

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να ρωτήσω όποιον γνωρίζει, στα νέα ρολόγια υπάρχει τρόπος να παίρνουμε την ένδειξη πότε γύρισε σε νυχτερινή η χρέωση? Έχω το παρακάτω, Πέρασε πριν λίγο ο ηλεκτρολόγος και είδε ότι υπάρχει στο ρολόι το συγκεκριμένο καλώδιο αλλά δεν γνωρίζει αν γίνεται και που θα πρέπει να συνδεθεί..

image.jpeg.975f12cfdc4acd6f8640caa42386bbd0.jpeg

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, userAnon είπε

Πέρασε πριν λίγο ο ηλεκτρολόγος και είδε ότι υπάρχει στο ρολόι το συγκεκριμένο καλώδιο αλλά δεν γνωρίζει αν γίνεται και που θα πρέπει να συνδεθεί..

άλλαξε ηλεκτρολόγο , δε συνδέεται μιας και τα ψηφιακά δεν το υποστηρίζουν

δες αν αλλάζει χρώμα κάποιο λαμπάκι ή αν γράφει 1.8.1 Τ1 (ημερήσιο) τις ώρες του ημερήσιου ή

1.8.2 Τ2 (νυχτερινό) τις ώρες του νυχτερινού

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

άλλαξε ηλεκτρολόγο , δε συνδέεται μιας και τα ψηφιακά δεν το υποστηρίζουν

δες αν αλλάζει χρώμα κάποιο λαμπάκι ή αν γράφει 1.8.1 Τ1 (ημερήσιο) τις ώρες του ημερήσιου ή

1.8.2 Τ2 (νυχτερινό) τις ώρες του νυχτερινού

γραφει Τ1, Τ2 απλα ηθελα να εχω την ενδειξη μεσα στο σπιτι

Δημοσ.
Μόλις τώρα, userAnon είπε

γραφει Τ1, Τ2 απλα ηθελα να εχω την ενδειξη μεσα στο σπιτι

Με αυτόν τον μετρητή δεν μπορείς να έχεις την ένδειξη μέσα στο σπίτι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, userAnon είπε

γραφει Τ1, Τ2 απλα ηθελα να εχω την ενδειξη μεσα στο σπιτι

μέσα το ξεχνάς , πάρε μαραφέτι ράγας να δίνει εντολή ανάλογα την ώρα , θα σου πει κανονικός ηλεκτρολόγος τι επιλογές υπάρχουν

αν γράφει συνέχεια Τ1 και Τ2 και δεν αλλάζει λαμπάκι , τότε θα κοιτάς για επιβεβαίωση αν αλλάζει η καταμέτρηση στο αντίστοιχο τομέα , αλλά χλωμό έως αδύνατον να μην καταγράφει , περισσότερο ώρα και ημερομηνία να τσεκάρεις αν είναι σωστά

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

πάρε μαραφέτι ράγας να δίνει εντολή ανάλογα την ώρα

ποιο μαραφέτι εννοείς, και τι εντολή δίνει? 

ώρες κλπ είναι οκ. Το θέμα είναι ότι ενώ είμαι στο σπαστό νυχτερινό διαπίστωσα ότι το ρολόι δουλεύει συνεχές. Περιμένω τον ΔΕΔΔΗΕ για να το διορθώσει. Ιδανικά θα ήθελα να έχω και ένδειξη στο σπίτι για να είμαι σίγουρος

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, userAnon είπε

ποιο μαραφέτι εννοείς, και τι εντολή δίνει? 

δεν ξέρω πως λέγεται , εντολή απο το να ανάβει φως μέχρι θερμοσίφωνα συγκεκριμένες ώρες , ανάλογα το τι το χρειάζεσαι ,δεν έχει σχέση με το παρών νήμα

2 λεπτά πριν, userAnon είπε

Το θέμα είναι ότι ενώ είμαι στο σπαστό νυχτερινό διαπίστωσα ότι το ρολόι δουλεύει συνεχές. Περιμένω τον ΔΕΔΔΗΕ για να το διορθώσει. Ιδανικά θα ήθελα να έχω και ένδειξη στο σπίτι για να είμαι σίγουρος

μέσα δε γίνεται , ρώτα το πάντως όταν έρθουν αν δίνει τη δυνατότητα ο μετρητής

επίσης δες στις εγγυημένες υπηρεσίες τις μέρες να απαντήσουν σε αίτημα καθώς και το χρόνο επίλυσης για τυχών αποζημίωση

νομίζω οτι προβλέπεται να κάνουν διόρθωση ένα ποσοστό της κατανάλωσής σου λόγω οτι δε μετρούσε όταν έπρεπε

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, korakios είπε

επίσης δες στις εγγυημένες υπηρεσίες τις μέρες να απαντήσουν σε αίτημα καθώς και το χρόνο επίλυσης για τυχών αποζημίωση

Την αίτηση για επισκευή βλάβης την έχω κάνει τηλεφωνικά από 16/01 (έχω πάρει αριθμό αναγγελίας) 

Επειδή έριξα μια ματιά στις εγγυημένες υπηρεσίες, βλέπω το παρακάτω για τον έλεγχο μετρητη. Τα ποσά που αναφέρουν είναι χρέωση ή αποζημίωση? Η κυρία που με εξυπηρέτησε μου είπε ότι υπάρχει χρέωση σε περίπτωση που δεν βρουν βλάβη.. Αλλά δεν βλέπω να το αναφέρουν πουθενά. Γνωρίζεις τι ισχύει τελικά? Μάλιστα έχουν και 20 εργασιμες δηλαδή μήνα για να κάνουν την επίσκεψη.. 

Εγγυημένες Υπηρεσίες προς Καταναλωτές | ΔΕΔΔΗΕ (deddie.gr)

 

image.png.8e54bba17af5c41a8ca5479f11066881.png

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, userAnon είπε

Την αίτηση για επισκευή βλάβης την έχω κάνει τηλεφωνικά από 16/01 (έχω πάρει αριθμό αναγγελίας) 

Επειδή έριξα μια ματιά στις εγγυημένες υπηρεσίες, βλέπω το παρακάτω για τον έλεγχο μετρητη. Τα ποσά που αναφέρουν είναι χρέωση ή αποζημίωση? Η κυρία που με εξυπηρέτησε μου είπε ότι υπάρχει χρέωση σε περίπτωση που δεν βρουν βλάβη.. Αλλά δεν βλέπω να το αναφέρουν πουθενά. Γνωρίζεις τι ισχύει τελικά? Μάλιστα έχουν και 20 εργασιμες δηλαδή μήνα για να κάνουν την επίσκεψη.. 

Εγγυημένες Υπηρεσίες προς Καταναλωτές | ΔΕΔΔΗΕ (deddie.gr)

 

image.png.8e54bba17af5c41a8ca5479f11066881.png

 

Ναι αν δεν βρεθει καποια βλαβη στον μετρητη θεωρειται ασκοπη μεταβαση τεχνικου...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Ναι αν δεν βρεθει καποια βλαβη στον μετρητη θεωρειται ασκοπη μεταβαση τεχνικου...

Αν βρεθεί όμως? Πως βγαίνει η αποζημίωση? Από τον Νοέμβριο βάζω πληντύρια, θερμοσίφωνα κλπ το μεσημέρι.. Πως θα το υπολογίσουν αυτό.. Προφανώς στην τύχη

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, userAnon είπε

Αν βρεθεί όμως? Πως βγαίνει η αποζημίωση? Από τον Νοέμβριο βάζω πληντύρια, θερμοσίφωνα κλπ το μεσημέρι.. Πως θα το υπολογίσουν αυτό.. Προφανώς στην τύχη

Θα τα βγαλουν... Θα παρουν ως βαση τις προηγουμενες καταναλωσεις...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, takoulou είπε

Θα τα βγαλουν... Θα παρουν ως βαση τις προηγουμενες καταναλωσεις...

μα το ρολόι το έχω 1,5 χρόνο και προφανώς και πέρυσι λάθος δούλευε.. τέλος πάντων, μικρή θα είναι η διαφορά, αρκεί να μην χρεώσουν καμία επίσκεψη γιατί θα βγω και κερατάς και δαρμένος :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα κάνει την πληρωμή για νυχτερινό κάπου τον Αύγουστο. Ο λογαριασμός ΔΕΗ ήρθε τέλη Δεκέμβρη, ακόμα με μια καταμέτρηση. 28/12/2022 - 3857 kwh

Προχθές έλαβα διορθωτικό για την ίδια περίοδο (26/08 - 28/12/2022): 3448 kwh

Παίρνω τηλ ΔΕΔΔΗΕ, μου λένε τα 3448 είναι απο αρχές Οκτωβρίου όταν πήραμε μέτρηση για νυχτερινό. Άραγε η ΔΕΗ έκανε κάποιο λάθος;

Τώρα μπαίνω ΔΕΔΔΗΕ καταμέτρηση και βλέπω αυτό

image.png.80f7298fd30e4bd33c0912a1c978255d.png

αντίστροφα είναι ή εγώ βλέπω λάθος;

Επεξ/σία από atpanos
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, atpanos είπε

Είχα κάνει την πληρωμή για νυχτερινό κάπου τον Αύγουστο. Ο λογαριασμός ΔΕΗ ήρθε τέλη Δεκέμβρη, ακόμα με μια καταμέτρηση. 28/12/2022 - 3857 kwh

Προχθές έλαβα διορθωτικό για την ίδια περίοδο (26/08 - 28/12/2022): 3448 kwh

Παίρνω τηλ ΔΕΔΔΗΕ, μου λένε τα 3448 είναι απο αρχές Οκτωβρίου όταν πήραμε μέτρηση για νυχτερινό. Άραγε η ΔΕΗ έκανε κάποιο λάθος;

Τώρα μπαίνω ΔΕΔΔΗΕ καταμέτρηση και βλέπω αυτό

image.png.80f7298fd30e4bd33c0912a1c978255d.png

αντίστροφα είναι ή εγώ βλέπω λάθος;

Βασικά με την περιγραφή σου δεν καταλαβαίνω και πολλά.

Πάντως δεν είναι ασυνήθιστο ο ΔΕΔΔΗΕ να καθυστερεί να ενημερώνει τα συστήματα του όταν ενεργοποιεί το νυχτερινό σε κάποια παροχή, και έτσι ενημερώνεται και ο πάροχος με καθυστέρηση.

Όσο για το εάν έχει γίνει λάθος κάπου και τα νούμερα είναι αντίστροφα, θα το διαπιστώσεις με μια απλή ματιά στον μετρητή σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...