Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, kaktos77 είπε Καλησπέρα παιδιά, νοικιάζω ένα διαμέρισμα από πέρσι και φέτος που μπήκα στη διαδικασία να αλλάξω πάροχο από ελιν σε ΔΕΗ online πραγματοποίησα τις μετρήσεις στον ηλεκτρονικό μετρητή που υπάρχει στην πολυκατοικία. Προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι ο μετρητής εμφανίζει και μετρήσεις για νύχτα ενώ, η ιδιοκτήτρια μου είχε πει ότι δεν έχει νυχτερινό το σπίτι. Τι γίνεται; Ο μετρητής είναι ηλεκτρονικού τύπου, βγάζει μετρήσεις μέρα, νύχτα, 24ώρου και δείχνει και η ημερομηνία κλπ. Αυτή τη στιγμή έκανα αίτηση για το my home online της ΔΕΗ, αλλά πάλι θα είμαι χωρίς νυχτερινό. Τι πρέπει να γίνει; Μια χαρά γίνεται να έχεις ηλεκτρονικό μετρητή που εμφανίζει καταναλώσεις ημέρας και νύχτας χωρίς να έχεις νυχτερινό τιμολόγιο, έτσι γίνεται και στην περίπτωση μου, απλά όποιος παίρνει ένδειξη κρατάει μόνο τη συνολική κατανάλωση ενέργειας (κωδικός 1.8.0) και αγνοεί τις καταναλώσεις ημέρας και νύχτας (1.8.1 & 1.8.2). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) όταν τα πείτε , γυρίστε στο άλλο θέμα ,να μην τρέχουν παράλληλα edit , ok μεταφέρθηκε Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2021 από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Weiss Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 8 λεπτά πριν, kaktos77 είπε Καλησπέρα παιδιά, νοικιάζω ένα διαμέρισμα από πέρσι και φέτος που μπήκα στη διαδικασία να αλλάξω πάροχο από ελιν σε ΔΕΗ online πραγματοποίησα τις μετρήσεις στον ηλεκτρονικό μετρητή που υπάρχει στην πολυκατοικία. Προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι ο μετρητής εμφανίζει και μετρήσεις για νύχτα ενώ, η ιδιοκτήτρια μου είχε πει ότι δεν έχει νυχτερινό το σπίτι. Τι γίνεται; Ο μετρητής είναι ηλεκτρονικού τύπου, βγάζει μετρήσεις μέρα, νύχτα, 24ώρου και δείχνει και η ημερομηνία κλπ. Αυτή τη στιγμή έκανα αίτηση για το my home online της ΔΕΗ, αλλά πάλι θα είμαι χωρίς νυχτερινό. Τι πρέπει να γίνει; Ο εύκολος τρόπος να ελέγξεις αν έχεις νυχτερινό τιμολόγιο είναι να δεις από προηγούμενους λογαριασμούς αν σε τιμολογούν για 2 καταναλώσεις ( κανονικό - μειωμένο) Ο ηλεκτρονικός μετρητής μπορεί να έχει ένδειξη για νυχτερινό, αλλά αν δεν είναι ενεργοποιημένο ο καταμετρητής θα λάβει υπόψιν τη συνολική κατανάλωση και όχι τις επιμέρους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaktos77 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μια χαρά γίνεται να έχεις ηλεκτρονικό μετρητή που εμφανίζει καταναλώσεις ημέρας και νύχτας χωρίς να έχεις νυχτερινό τιμολόγιο, έτσι γίνεται και στην περίπτωση μου, απλά όποιος παίρνει ένδειξη κρατάει μόνο τη συνολική κατανάλωση ενέργειας (κωδικός 1.8.0) και αγνοεί τις καταναλώσεις ημέρας και νύχτας (1.8.1 & 1.8.2). Μόλις τώρα, Weiss είπε Ο εύκολος τρόπος να ελέγξεις αν έχεις νυχτερινό τιμολόγιο είναι να δεις από προηγούμενους λογαριασμούς αν σε τιμολογούν για 2 καταναλώσεις ( κανονικό - μειωμένο) Ο ηλεκτρονικός μετρητής μπορεί να έχει ένδειξη για νυχτερινό, αλλά αν δεν είναι ενεργοποιημένο ο καταμετρητής θα λάβει υπόψιν τη συνολική κατανάλωση και όχι τις επιμέρους. Δεν έχω νυχτερινό τιμολόγιο, το βλέπω από τον λογαριασμό που υπάρχει όντως μια χρέωση. Οπότε καταλήγοντας, για να βάλουμε νυχτερινό τη διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουμε εφόσον υπάρχει ήδη μετρητής; Πρέπει να κάνουμε αίτηση και να πληρώσουμε το ποσό και θα ενεργοποιηθεί; Η και πάλι θα πρέπει να περιμένουμε 1-2 χρόνια να το εγκρίνουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasileios-gr Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 6 λεπτά πριν, korakios είπε όταν τα πείτε , γυρίστε στο άλλο θέμα ,να μην τρέχουν παράλληλα Δεν τηλεφωνούμε ποτέ -Μα ποτέ - στο 11500 . Τηλεφωνούμε στο 2111900500 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, kaktos77 είπε Δεν έχω νυχτερινό τιμολόγιο, το βλέπω από τον λογαριασμό που υπάρχει όντως μια χρέωση. Οπότε καταλήγοντας, για να βάλουμε νυχτερινό τη διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουμε εφόσον υπάρχει ήδη μετρητής; Πρέπει να κάνουμε αίτηση και να πληρώσουμε το ποσό και θα ενεργοποιηθεί; Η και πάλι θα πρέπει να περιμένουμε 1-2 χρόνια να το εγκρίνουν; Το ποσό των 42€ στο χρεώνουν μόνο στην περίπτωση που έχεις παλαιού τύπου μετρητή ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί, εφόσον έχεις ήδη ηλεκτρονικό δεν θα πληρώσεις αυτό το ποσό. Επίσης αν αιτηθείς νυχτερινό στην ουσία μόνο πρόγραμμα αλλάζεις, άμεσα θα γίνει. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaktos77 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το ποσό των 42€ στο χρεώνουν μόνο στην περίπτωση που έχεις παλαιού τύπου μετρητή ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί, εφόσον έχεις ήδη ηλεκτρονικό δεν θα πληρώσεις αυτό το ποσό. Επίσης αν αιτηθείς νυχτερινό στην ουσία μόνο πρόγραμμα αλλάζεις, άμεσα θα γίνει. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, με σώζεις από ταλαιπωρία και από χρήμα. Επειδή όπως είπα το νοικιάζω το διαμέρισμα. Την αίτηση την κάνω εγώ ή ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, Vasileios-gr είπε Δεν τηλεφωνούμε ποτέ -Μα ποτέ - στο 11500 . Τηλεφωνούμε στο 2111900500 μάλλον έχασες και το νόημα του ποστ μου , αλλά αρκετά ασχολήθηκα , δεν είμαι mod edit , ok μεταφέρθηκε Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2021 από korakios 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 1 λεπτό πριν, kaktos77 είπε Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, με σώζεις από ταλαιπωρία και από χρήμα. Επειδή όπως είπα το νοικιάζω το διαμέρισμα. Την αίτηση την κάνω εγώ ή ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος; Δε σε σώζω εγώ, το ότι ήδη έχεις ηλεκτρονικό μετρητή σε σώζει Την αίτηση για νυχτερινό την κάνεις εσύ γιατί όπως είπα αφορά αλλαγή προγράμματος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaktos77 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Οκ μόλις με βάλουν στο myhome online θα ζητήσω μετά αλλαγή και σε νυχτερινό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dazed Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Αιτηση για νυχτερινο 20/09, μου ηρθε το sms με τον κωδικο πληρωμης, πληρωσα μια βδομαδα μετα, και απο τοτε ειμαι στο περιμενε. Εχω καλεσει 2 φορες το ΔΕΔΔΗΕ και αφου μου ζητησαν οοοολα τα στοιχεια, ημερομηνιες κλπ, μου ειπαν οτι τη βλεπουν την αιτηση σε αναμονη. Εχει κανεις παρομοια εμπειρια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Weiss Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Το ποσό των 42€ στο χρεώνουν μόνο στην περίπτωση που έχεις παλαιού τύπου μετρητή ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί, εφόσον έχεις ήδη ηλεκτρονικό δεν θα πληρώσεις αυτό το ποσό. Είσαι σίγουρος για αυτό? Τα τελευταία χρόνια μπαίνουν μόνο ηλεκτρονικοι μετρητές οπότε δεν πρέπει να παίζει ρόλο για το κόστος. Εγώ νομίζω ότι δεν εξαρτάται από το τι μετρητή έχεις, όλοι πληρώνουν το ίδιο ποσό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, Weiss είπε Είσαι σίγουρος για αυτό? Τα τελευταία χρόνια μπαίνουν μόνο ηλεκτρονικοι μετρητές οπότε δεν πρέπει να παίζει ρόλο για το κόστος. Εγώ νομίζω ότι δεν εξαρτάται από το τι μετρητή έχεις, όλοι πληρώνουν το ίδιο ποσό. Σίγουρος είμαι, τα 34€ + ΦΠΑ αφορούν εγκατάσταση μετρητή, και όχι κόστος αλλαγής προγράμματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ametanoitos Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Μία απορία.. Μετά από αίτηση για νυχτερινό και πληρωμή των 42 ευρώ, έγινε αλλαγή μετρητή πριν 4 ημέρες . Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια ώστε να ενεργοποιηθεί το νυχτερινό τιμολόγιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
popopo Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Εγώ έκανα τηλεφωνικά αίτηση για αλλαγή μετρητή στις 29.09 και μέχρι σήμερα τίποτα. Ούτε sms ούτε επιστολή. Τόσο αργεί η καταχώριση για να βγει η πληρωμή; Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2021 από popopo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα