Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά, νοικιάζω ένα διαμέρισμα από πέρσι και φέτος που μπήκα στη διαδικασία να αλλάξω πάροχο από ελιν σε ΔΕΗ online πραγματοποίησα τις μετρήσεις στον ηλεκτρονικό μετρητή που υπάρχει στην πολυκατοικία. Προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι ο μετρητής εμφανίζει και μετρήσεις για νύχτα ενώ, η ιδιοκτήτρια μου είχε πει ότι δεν έχει νυχτερινό το σπίτι. Τι γίνεται; Ο μετρητής είναι ηλεκτρονικού τύπου, βγάζει μετρήσεις μέρα, νύχτα, 24ώρου και δείχνει και η ημερομηνία κλπ. Αυτή τη στιγμή έκανα αίτηση για το my home online της ΔΕΗ, αλλά πάλι θα είμαι χωρίς νυχτερινό. Τι πρέπει να γίνει;

Μια χαρά γίνεται να έχεις ηλεκτρονικό μετρητή που εμφανίζει καταναλώσεις ημέρας και νύχτας χωρίς να έχεις νυχτερινό τιμολόγιο, έτσι γίνεται και στην περίπτωση μου, απλά όποιος παίρνει ένδειξη κρατάει μόνο τη συνολική κατανάλωση ενέργειας (κωδικός 1.8.0) και αγνοεί τις καταναλώσεις ημέρας και νύχτας (1.8.1 & 1.8.2).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όταν τα πείτε , γυρίστε στο άλλο θέμα ,να μην τρέχουν παράλληλα

edit , ok μεταφέρθηκε :)

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά, νοικιάζω ένα διαμέρισμα από πέρσι και φέτος που μπήκα στη διαδικασία να αλλάξω πάροχο από ελιν σε ΔΕΗ online πραγματοποίησα τις μετρήσεις στον ηλεκτρονικό μετρητή που υπάρχει στην πολυκατοικία. Προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι ο μετρητής εμφανίζει και μετρήσεις για νύχτα ενώ, η ιδιοκτήτρια μου είχε πει ότι δεν έχει νυχτερινό το σπίτι. Τι γίνεται; Ο μετρητής είναι ηλεκτρονικού τύπου, βγάζει μετρήσεις μέρα, νύχτα, 24ώρου και δείχνει και η ημερομηνία κλπ. Αυτή τη στιγμή έκανα αίτηση για το my home online της ΔΕΗ, αλλά πάλι θα είμαι χωρίς νυχτερινό. Τι πρέπει να γίνει;

Ο εύκολος τρόπος να ελέγξεις αν έχεις νυχτερινό τιμολόγιο είναι να δεις από προηγούμενους λογαριασμούς αν σε τιμολογούν για 2 καταναλώσεις ( κανονικό - μειωμένο)

Ο ηλεκτρονικός μετρητής μπορεί να έχει  ένδειξη για νυχτερινό, αλλά αν δεν είναι ενεργοποιημένο ο καταμετρητής θα λάβει υπόψιν τη συνολική κατανάλωση και όχι τις επιμέρους.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μια χαρά γίνεται να έχεις ηλεκτρονικό μετρητή που εμφανίζει καταναλώσεις ημέρας και νύχτας χωρίς να έχεις νυχτερινό τιμολόγιο, έτσι γίνεται και στην περίπτωση μου, απλά όποιος παίρνει ένδειξη κρατάει μόνο τη συνολική κατανάλωση ενέργειας (κωδικός 1.8.0) και αγνοεί τις καταναλώσεις ημέρας και νύχτας (1.8.1 & 1.8.2).

 

Μόλις τώρα, Weiss είπε

Ο εύκολος τρόπος να ελέγξεις αν έχεις νυχτερινό τιμολόγιο είναι να δεις από προηγούμενους λογαριασμούς αν σε τιμολογούν για 2 καταναλώσεις ( κανονικό - μειωμένο)

Ο ηλεκτρονικός μετρητής μπορεί να έχει  ένδειξη για νυχτερινό, αλλά αν δεν είναι ενεργοποιημένο ο καταμετρητής θα λάβει υπόψιν τη συνολική κατανάλωση και όχι τις επιμέρους.

Δεν έχω νυχτερινό τιμολόγιο, το βλέπω από τον λογαριασμό που υπάρχει όντως μια χρέωση. 

Οπότε καταλήγοντας, για να βάλουμε νυχτερινό τη διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουμε εφόσον υπάρχει ήδη μετρητής; Πρέπει να κάνουμε αίτηση και να πληρώσουμε το ποσό και θα ενεργοποιηθεί; Η και πάλι θα πρέπει να περιμένουμε 1-2 χρόνια να το εγκρίνουν;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

όταν τα πείτε , γυρίστε στο άλλο θέμα ,να μην τρέχουν παράλληλα

 

Δεν τηλεφωνούμε ποτέ -Μα ποτέ - στο 11500 . 

Τηλεφωνούμε στο 2111900500 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kaktos77 είπε

 

Δεν έχω νυχτερινό τιμολόγιο, το βλέπω από τον λογαριασμό που υπάρχει όντως μια χρέωση. 

Οπότε καταλήγοντας, για να βάλουμε νυχτερινό τη διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουμε εφόσον υπάρχει ήδη μετρητής; Πρέπει να κάνουμε αίτηση και να πληρώσουμε το ποσό και θα ενεργοποιηθεί; Η και πάλι θα πρέπει να περιμένουμε 1-2 χρόνια να το εγκρίνουν;

Το ποσό των 42€ στο χρεώνουν μόνο στην περίπτωση που έχεις παλαιού τύπου μετρητή ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί, εφόσον έχεις ήδη ηλεκτρονικό δεν θα πληρώσεις αυτό το ποσό.

Επίσης αν αιτηθείς νυχτερινό στην ουσία μόνο πρόγραμμα αλλάζεις, άμεσα θα γίνει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το ποσό των 42€ στο χρεώνουν μόνο στην περίπτωση που έχεις παλαιού τύπου μετρητή ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί, εφόσον έχεις ήδη ηλεκτρονικό δεν θα πληρώσεις αυτό το ποσό.

Επίσης αν αιτηθείς νυχτερινό στην ουσία μόνο πρόγραμμα αλλάζεις, άμεσα θα γίνει.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, με σώζεις από ταλαιπωρία και από χρήμα. Επειδή όπως είπα το νοικιάζω το διαμέρισμα. Την αίτηση την κάνω εγώ ή ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Vasileios-gr είπε

Δεν τηλεφωνούμε ποτέ -Μα ποτέ - στο 11500 . 

Τηλεφωνούμε στο 2111900500 

μάλλον έχασες και το νόημα του ποστ μου , αλλά αρκετά ασχολήθηκα , δεν είμαι mod

edit , ok μεταφέρθηκε :)

 

Επεξ/σία από korakios
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kaktos77 είπε

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, με σώζεις από ταλαιπωρία και από χρήμα. Επειδή όπως είπα το νοικιάζω το διαμέρισμα. Την αίτηση την κάνω εγώ ή ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος; 

Δε σε σώζω εγώ, το ότι ήδη έχεις ηλεκτρονικό μετρητή σε σώζει :)

Την αίτηση για νυχτερινό την κάνεις εσύ γιατί όπως είπα αφορά αλλαγή προγράμματος.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αιτηση για νυχτερινο 20/09, μου ηρθε το sms με τον κωδικο πληρωμης, πληρωσα μια βδομαδα μετα, και απο τοτε ειμαι στο περιμενε. Εχω καλεσει 2 φορες το ΔΕΔΔΗΕ και αφου μου ζητησαν οοοολα τα στοιχεια, ημερομηνιες κλπ, μου ειπαν οτι τη βλεπουν την αιτηση σε αναμονη. 

Εχει κανεις παρομοια εμπειρια? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Το ποσό των 42€ στο χρεώνουν μόνο στην περίπτωση που έχεις παλαιού τύπου μετρητή ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί, εφόσον έχεις ήδη ηλεκτρονικό δεν θα πληρώσεις αυτό το ποσό.

 

Είσαι σίγουρος για αυτό? 

Τα τελευταία χρόνια μπαίνουν μόνο ηλεκτρονικοι μετρητές οπότε δεν πρέπει να παίζει ρόλο για το κόστος. Εγώ νομίζω ότι δεν εξαρτάται από το τι μετρητή έχεις, όλοι πληρώνουν το ίδιο ποσό. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Weiss είπε

Είσαι σίγουρος για αυτό? 

Τα τελευταία χρόνια μπαίνουν μόνο ηλεκτρονικοι μετρητές οπότε δεν πρέπει να παίζει ρόλο για το κόστος. Εγώ νομίζω ότι δεν εξαρτάται από το τι μετρητή έχεις, όλοι πληρώνουν το ίδιο ποσό. 

Σίγουρος είμαι, τα 34€ + ΦΠΑ αφορούν εγκατάσταση μετρητή, και όχι κόστος αλλαγής προγράμματος.

Δημοσ.

Μία απορία..

Μετά από αίτηση για νυχτερινό και πληρωμή των 42 ευρώ, έγινε αλλαγή μετρητή πριν 4 ημέρες .

Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια ώστε να ενεργοποιηθεί το νυχτερινό τιμολόγιο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έκανα τηλεφωνικά αίτηση για αλλαγή μετρητή στις 29.09 και μέχρι σήμερα τίποτα. Ούτε sms ούτε επιστολή. Τόσο αργεί η καταχώριση για να βγει η πληρωμή;

Επεξ/σία από popopo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...