Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η απόδειξη που έχω γραπτώς σε απαντητικό email & δεν ισχύει μετά από πολλαπλές ματιές στο μετρητή είναι η εξής:

Σε απάντηση του αιτήματός σας, σας γνωρίζουμε ότι ανήκετε στο τμηματικό ωράριο νυχτερινού, το οποίο είναι: Από 1/11 έως 30/4 : 02:00-08:00 και 15:00-17:00 Από 1/5 έως 31/10 23:00 -07:00

Θα ενημερώσω, σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις & τη βοήθεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Χαχα, μάλλον το ξενύχτι χθες δεν βοηθάει την καθαρή σκέψη σήμερα..

Εγώ πάντως θα έλεγα, να κάνει ένα τηλ στις βλάβες, ας πει πως έχω κάνει αίτημα για αλλαγή, λένε πως υλοποιήθηκε, αλλά το ωράριο είναι ίδιο.., ας πει να δηλώσουν να πάρουν τηλ πίσω, αν καλέσουν θα είναι από τον τοπικό για να εξηγήσει τι και πως..

Αλλιώς για να έχει "αποδείξεις", ας στείλει μέιλ στο info ή από τα αιτήματα εξυπηρέτησης, να έχει γραπτώς τι λένε κλπ..

...μα δεν διαφωνώ με το να ΞΑΝΑδοκιμάσει να επικοινωνήσει μαζί τους (δεν ξέρω αν τις 2 φορές που είπε, του στείλανε κάτι γραπτώς ή είχε πάρει στην εξυπηρέτηση). Δεν είναι, νομίζω, ζήτημα "αποδείξεων", αλλά ζήτημα παιξίματος πουλιού από τον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ (μάλλον).

39 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται περίεργο .

Αν ήταν να γίνει αντικατάσταση με ψηφιακό θα του λέγανε τις γνωστές παπάντζες περι έλλειψης μετρητών , απο τη στιγμή που του λέγανε όλα καλά είναι , βλάβη είναι

...παπάτζες, γιατί (ντε και καλά); Σίγουρα θα υπάρχει ΚΑΙ τέτοιο θέμα (που φαντάζομαι έχει να κάνει με το κόστος των μετρητών).

Βλάβη ΙΣΩΣ και να είναι (δεν ξέρω τί ακριβώς ρυθμίζουν στον "δέκτη ΤΑΣ", ΑΝ ρυθμίζουν σε αυτόν κάτι για ν' αλλάξει το ωράριο καταγραφής). Αν το 'χετε σίγουρο (εσύ/ο τακούλου/ο οποιοσδήποτε) ότι ΕΙΝΑΙ ζήτημα βλάβης, καλώς, ας καλέσει δηλώνοντας βλάβη. Αν όμως είναι απλά κάποιας ΡΥΘΜΙΣΗΣ που δεν έχουν τσακίσει τα ποδάρια τους να πάνε να κάνουν, φοβάμαι μη καλώντας τους για ΒΛΑΒΗ, φάει καμμιά χρέωση. Εγώ απλά λέω ας τους "ξαναενοχλήσει" (προσωπικά στην εξυπηρέτηση θα έπαιρνα κι όχι μέσω μέιλ, όπου προφανώς του απαντάνε κονσερβαρισμένα, τώρα που είδα το τελευταίο του μήνυμα, χωρίς δηλαδή να διασταυρώσουν ότι όντως έχει γίνει η αλλαγή και έχει αλλάξει ωράρια το νυχτερινό).

 

 

35 λεπτά πριν, apapadop837 είπε

Θα ενημερώσω, σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις & τη βοήθεια.

 

Spoiler

sshot-3.jpg.e88ee82d0d9de777f0ee2ab5917dca78.jpg

 

😂

 

Spoiler

χιουμοράκι, μην παρεξηγηθείς :-)

 

 

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε

Όλα παίζουν.., γιατί να πληρώσει την τζαμπέ επίσκεψη, αφού λένε πως του έχουν αλλάξει αλλά δεν έχουν αλλάξει το ωράριο, ας ισχυριστεί αυτό σαν "βλάβη" (το λάθος ωράριο), ώστε να τους αναγκάσει να "επιληφθούν" επί του θέματος..

Δεν θεωρειται βλαβη αυτο... Θα γραπτει σαν ασκοπη μετακινηση τεχνικου... Μην λεμε οτι θελουμε...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Δεν θεωρειται βλαβη αυτο... Θα γραπτει σαν ασκοπη μετακινηση τεχνικου... Μην λεμε οτι θελουμε...

ε , βέβαια , το να μη δουλεύει ο ΤΑΣ δεν είναι και καμια βλάβη , έχει ρεύμα ο άνθρωπος 😂

μήπως δουλεύεις Αθήνα , Ν. Ιωνία συγκεκριμένα ? τυχαία το ρωτάω , φυσικά δε χρειάζεται να απαντήσεις 😁

Δημοσ.

Μπορει να δηλωθει σαν βλαβη στο τηλεφωνικο κεντρο του Δεδδηε ... Αλλα δεν θα ερθουν απο τι ς βλαβες να το δουνε... Θα ερθει αλλο συνεργειο που θα επιληφθει για αυτη την ζημια..Θα καταχωρηθει σαν βλαβη νυτερινου - δεκτη..

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα. Είμαι σε ΔΕΗ Γ1 και έκανα αίτηση στην εξυπηρέτηση του ΔΕΔΗΕ για νυχτερινό.

Με καλέσανε απο τον τοπικό ΔΕΔΗΕ και μου είπανε πως θα μου στείλουνε mail με οδηγίες για πληρωμή 42,16 € ωστε να ενεργοποιηθεί το νυχτερινό.
Σήμερα λοιπόν, με το που ήρθε το μέιλ έκανα και την πληρωμή, τους έστειλα και το αποδεικτικό και μου απάντησαν κατόπιν ερώτησής μου στο μέιλ (απο τον τοπικό ΔΕΔΗΕ) οτι "το νυχτερινό θα ενεργοποιηθεί εντός 20 ημερών (το πολύ) "


Σε προηγούμενες σελίδες διάβασα πως είναι υποχρεωμένοι εντός 10 εργάσιμων ημερών να το ενεργοποιήσουν.
Ισχύει; Αν ναι, γιατί μου είπαν 20 μέρες (το πολύ) ;


Και 2 ερωτήσεις, 1) το νυχτερινό θα το δει αυτόματα η ΔΕΗ ή θα χρειαστεί να μιλήσω μαζί τους;

2) Πως θα είμαι σίγουρος οτι θα με χρεώνουν όντως τις ώρες που προβλέπεται με την νυχρτερινή χρέωση και οτι δεν θα γίνεται κανονική χρέωση όλο το 24ωρο σαν ημέρας;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

Καλησπέρα. Είμαι σε ΔΕΗ Γ1 και έκανα αίτηση στην εξυπηρέτηση του ΔΕΔΗΕ για νυχτερινό.

Με καλέσανε απο τον τοπικό ΔΕΔΗΕ και μου είπανε πως θα μου στείλουνε mail με οδηγίες για πληρωμή 42,16 € ωστε να ενεργοποιηθεί το νυχτερινό.
Σήμερα λοιπόν, με το που ήρθε το μέιλ έκανα και την πληρωμή, τους έστειλα και το αποδεικτικό και μου απάντησαν κατόπιν ερώτησής μου στο μέιλ (απο τον τοπικό ΔΕΔΗΕ) οτι "το νυχτερινό θα ενεργοποιηθεί εντός 20 ημερών (το πολύ) "


Σε προηγούμενες σελίδες διάβασα πως είναι υποχρεωμένοι εντός 10 εργάσιμων ημερών να το ενεργοποιήσουν.
Ισχύει; Αν ναι, γιατί μου είπαν 20 μέρες (το πολύ) ;


Και 2 ερωτήσεις, 1) το νυχτερινό θα το δει αυτόματα η ΔΕΗ ή θα χρειαστεί να μιλήσω μαζί τους;

2) Πως θα είμαι σίγουρος οτι θα με χρεώνουν όντως τις ώρες που προβλέπεται με την νυχρτερινή χρέωση και οτι δεν θα γίνεται κανονική χρέωση όλο το 24ωρο σαν ημέρας;

 

Εσύ έχεις ήδη ψηφιακό / αναλογικό μετρητη 2 αγωγών ; 

Μετά τη πληρωμή των 42,16 € σε περίπτωση που δέν έχεις μετρητη και αναλόγως τη διαθεσιμότητα έρχεται συνεργείο ΔΕΔΔΗΕ .

Το δηλώνει σε Tablet o τεχνικός και ενημερώνεται ο πάροχος  , έαν δε έχει πρόσβαση στο ρολοι θα σου τηλεφωνήσουν . Πρέπει να έρθουν .

Στη μειωμένη χρέωση θα πάς να δείς τι γράφει το ρολοί σου για αρχή ή περιμένεις το εκκαθαριστικό σου.

 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

1) το νυχτερινό θα το δει αυτόματα η ΔΕΗ ή θα χρειαστεί να μιλήσω μαζί τους;

2) Πως θα είμαι σίγουρος οτι θα με χρεώνουν όντως τις ώρες που προβλέπεται με την νυχρτερινή χρέωση και οτι δεν θα γίνεται κανονική χρέωση όλο το 24ωρο σαν ημέρας;

Τίποτα δεν κάνεις εσύ, παρά μόνο περιμένεις τον επόμενο εκκαθαριστικό μετά την ενεργοποίηση του νυχτερινού. 

  • Like 1
Δημοσ.

@takoulou έχω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση αν μπορείς να απαντήσεις εδώ ή σε πμ.

με τα 1000 ζόρια εγκαθιστάς ψηφιακό νυχτερινό μετρητή σε ενοίκιο, περιμένοντας 5μήνες + από την κατάθεση των 40ευρώ.

2χρόνια μετά (σε 2μήνες δηλαδή) πρέπει να μετακομίσεις και θες μετεγκατάσταση του ψηφιακού νυχτερινού μετρητή στη νέα παροχή (όπου βρεις το επόμενο σπίτι)

ποιό τμήμα του ΔΕΔΔΗΕ ασχολείται με τη μετεγκατάσταση και που κάνεις αίτημα;

πέρασα από κατάστημα ΔΕΗ (myHome Online το παλιό το ορθόδοξο με 0.095 και 0.076 έως 11/2023) και μου είπαν οτι και το μετρητή χάνω (δε θέλω να τον αφήσω για δικούς μου λόγους) και το πρόγραμμα δεν μεταφέρεται σε νέα παροχή (καλά αυτή τη μπούρδα ξέρω οτι δεν ισχύει)

 

αν δε μπορείς δημόσια να πεις κάποια πράγματα θα εκτιμήσω και σε πμ. θενκς

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, greekfragma είπε

πρέπει να μετακομίσεις και θες μετεγκατάσταση του ψηφιακού νυχτερινού μετρητή στη νέα παροχή (όπου βρεις το επόμενο σπίτι)

Δεν γίνεται αυτό. Νέα αίτηση για την παροχή του σπιτιού που θα μετακομίσεις.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Doubt είπε

Δεν γίνεται αυτό. Νέα αίτηση για την παροχή του σπιτιού που θα μετακομίσεις.

Ναι δε γίνεται, ο μετρητής συνδέεται με τον αριθμό παροχής του σπιτιού και δε μεταφέρεται 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, greekfragma είπε

πέρασα από κατάστημα ΔΕΗ (myHome Online το παλιό το ορθόδοξο με 0.095 και 0.076 έως 11/2023) και μου είπαν οτι και το μετρητή χάνω (δε θέλω να τον αφήσω για δικούς μου λόγους) και το πρόγραμμα δεν μεταφέρεται σε νέα παροχή (καλά αυτή τη μπούρδα ξέρω οτι δεν ισχύει)

Μα ο μετρητής δεν είναι δικός σου για να τον χάσεις, τα 42,16€ που πλήρωσες αφορούσαν την ενεργοποίηση νυχτερινού στην συγκεκριμένη παροχή.

Επίσης το πρόγραμμα όντως δεν μεταφέρεται, δεν είναι καθόλου μπούρδα, στην νέα παροχή θα κάνεις νέο συμβόλαιο και αν επιλέξεις σταθερό θα είναι με τις τρέχουσες τιμές.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εσύ έχεις ήδη ψηφιακό / αναλογικό μετρητη 2 αγωγών ; 

Μετά τη πληρωμή των 42,16 € σε περίπτωση που δέν έχεις μετρητη και αναλόγως τη διαθεσιμότητα έρχεται συνεργείο ΔΕΔΔΗΕ .

Το δηλώνει σε Tablet o τεχνικός και ενημερώνεται ο πάροχος  , έαν δε έχει πρόσβαση στο ρολοι θα σου τηλεφωνήσουν . Πρέπει να έρθουν .

Στη μειωμένη χρέωση θα πάς να δείς τι γράφει το ρολοί σου για αρχή ή περιμένεις το εκκαθαριστικό σου.

 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ο μετρητής μου είναι ο παλαιότερος που έχω δει και ο παλαιότερος στην οικοδομή (1973) , οτι γράφει μάλιστα ειναι στην καθαρεύουσα. Αλλα έχει 2 δίσκους. Ο ηλεκτρολόγος μου, μου είπε πως ο δεύτερος δίσκος είναι για το νυχτερινό , το οποίο είναι μηδενισμένο, ποτέ κανείς δεν το χρησιμοποίησε. 
Παρ'ολα αυτά απο την εξυπηρέτηση του ΔΕΔΗΕ όταν τους το είπα, με ενημέρωσαν οτι οπως και να χει ο μετρητής θα αλλαχτεί. Θα μου βάλουν άραγε ψηφιακό;

 

Τέλος, απο τον τοπικό ΔΕΔΗΕ , κατόπιν ερωτησής μου , μου απάντησα πως το νυχτερινό απο τη στιγμή που πλήρωσα τα 42+ ευρώ θα ενεργοποιηθεί εντός 20 ημερών (το πολύ).
Τελικα ισχύει οτι είναι αναγκασμένοι εντός 10 εργάσιμων; Και αν ναι γιατί μου είπαν μαξ 20 ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/11/2022 στις 12:54 ΜΜ, washcloud είπε

^ Εμένα μου βάλανε μετρητη εντός 10μέρου. Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει απαντήσει γραπτώς σε κάποιους εδώ μέσα (όπως αναφέρει και στο σάιτ του) την διαδικασία απόδοσης του 20άρικου. Προχθές κάποιος πρωτανέφερε και ότι του το βάλανε στον λογαριασμό της ΔΕΗ, ως "πιστωτικό ποσό"/έκπτωση που λες κι εσύ (αρκετά νωρίτερα από ό,τι υποστηρίζει ότι το κάνει, ο ΔΕΔΔΗΕ=1.5 με 4.5 μήνες νωρίτερα), όπως στο παράδειγμα που εδωσες.

3.5 είναι το πάγιο. Σταθερά (σε κυμαινόμενο πρόγραμμα). Το "Σωστά;" που ρώταγες δλδ.

ΚΑΙ τα δυο ισχύουν. Ξαναδιάβασε (κυρίως/καλά) τί σου έγραψα, και τί γράφει στο σάιτ και θα καταλάβεις τί εννοώ. Το ίδιο πράγμα είναι  - δεν χωράει διαζευτικό.

Όχι δεν είναι "συγκεκριμένος ο αριθμός νυχτερινών που πρέπει να καταναλώνεις". Για την ακρίβεια, αν πχ καταναλώνεις ΜΟΝΟ νυχτερινές (πρακτικά αδύνατο), θα είναι το "ιδανικό". Ξαναδιάβασε (καλά) όπως είπα το πώς τιμολογούνται/το παράδειγμά μου, και θα το καταλάβεις. Είναι ξεκάθαρη η εξήγησή μου (δώσε έμφαση στο "μετρατρέπονται" που γράφω - είναι το "κλειδί" για να καταλάβεις).

Οι "Ρυθμιζόμενες" είναι,,,,καζίκια που έχει βάλει το κράτος μέσα στα χρόνια, ανάλογα με τις "διεθνείς εξελίξεις" ("πρόστιμα για ρύπους" πχ) και το πώς "έσπασε" η κάποτε ενιαία ΔΕΗ σε διαφορετικές "υπηρεσίες" (πχ ΔΕΔΔΗΕ/ΑΔΜΗΕ/κτλ). Με άλλα λόγια, είναι ό,τι άλλο πέρα των "Χρεώσεων για την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας", δηλαδή πέρα από όσα παίρνει ο ΠΑΡΟΧΟΣ = ΔΕΗ εν προκειμένω.

SMS; Μπα 😁 Απλά θα το δεις στον λογαριασμό (πριν ή και,,,,μετά τον εκκαθαριστικό που θα περιλαμβάνει την τελευταία καταμέτρηση αναφορικά με τον παλιό μετρητή. Εμένα πχ πρώτα μου ήρθε έναντι με τον ΝΕΟ, και κάποιες βδομάδες μετά ο εκκαθαριστικός του "παλιού μετρητή".

 

 

Νόμιζα ότι εφαρμόζεται ενιαίο πάγιο για ημερήσιες και νυχτερινές καταναλώσεις, αλλά επικοινώνησα σήμερα με τη ΔΕΗ  τηλεφωνικά και μου είπε ότι το πάγιο είναι 3.50Ε και ότι το νυχτερινό δεν έχει πάγιο. Πάντως στο λογαριασμό εκεί που λέει πάγια χρέωση δεν γράφει 3.50Ε. Π.χ. στου Οκτωβρίου το λογαριασμό μου η πάγια χρέωση ήταν 9.33Ε. Ανάλογα με τις καταναλώσεις διαμορφώνεται η πάγια χρέωση; 

 

Το μελέτησα ξανά το παράδειγμα σου "Για ΚΟΤ: μέχρι το όριο (1.600) οι ημερήσιες τιμολογούνται με τιμή ημερήσιου και οι νυχτερινές με νυχτερινό, χωρίς οι νυχτερινές να έχουν έκπτωση ΚΟΤ. Αν περάσεις το όριο ημερησίων κατά 10% (1.760), οι 160 θα τιμολογηθούν χωρίς έκπτωση ΚΟΤ. Στις 1.761 χάνεις την έκπτωση για όλη την κατανάλωση. Αν πάλι έχεις λιγότερες ημερήσιες (πχ 1.300) και πες 400 νυχτερινές, οι 300 απ' τις νυχτερινές θα τιμολογηθούν ναι μεν ως ημερήσιες, αλλά θα πάρεις την έκπτωση του ΚΟΤ (άρα σε συμφέρει). Οι εναπομείνασες 100 νυχτερινές, θα τιμολογηθούν με την τιμή του νυχτερινού χωρίς έκπτωση ΚΟΤ."

Στο τηλέφωνο μου είπε μια υπάλληλος της ΔΕΗ ότι υφίσταται κανονικά η έκπτωση του ΚΟΤ και για το νυχτερινό και ότι οι ημερήσιες χρεώνονται ως ημερήσιες και οι νυχτερινές ως νυχτερινές. Τελικά έχουν ή δεν έχουν οι νυχτερινές την έκπτωση του ΚΟΤ; Στις 1.761 χάνεται η  έκπτωση για  όλη την κατανάλωση επειδή είναι πάνω από 10%; (1600KwH+10%= 1760KwH)

Τι εννοείς αν έχω λιγότερες ημερήσιες; Αφού δεν είναι συγκεκριμένος ο αριθμός που πρέπει να καταναλώσω σε ημερήσιες και σε νυχτερινές.

 

Κοίταξα σήμερα το μετρητή και είδα ότι όσο είναι ενεργό

το ημερήσιο γράφει Τ1 και όταν είναι το νυχτερινό γράφει Τ2. Είχα αναμμένη μια θερμάστρα   χαλαζία  με δύο λάμπες στα 1200W έκαψε 2 κιλοβατώρες. Είναι οικονομική; Από 72kWh, πήγε στις 74 KWh  σε μία ώρα. 

Τελικά ποια είναι η τελική τιμή της ημερήσιας και της νυχτερινής κιλοβατώρας και πώς μπορώ να υπολογίσω πόσο καίει η θερμάστρα χαλαζία  στα 600watt και στα 1200Watt ;

Ώρα 15.36 μ.μ.

1.8.0 000222.64
1.8.1. 000150.17
1.8.2 000072.47
 
Ώρα 16.48 μ.μ.  
1.8.0 000224.50
1.8.1. 000150.17
1.8.2 000074.29
 
Επεξ/σία από Inci624
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

Παρ'ολα αυτά απο την εξυπηρέτηση του ΔΕΔΗΕ όταν τους το είπα, με ενημέρωσαν οτι οπως και να χει ο μετρητής θα αλλαχτεί. Θα μου βάλουν άραγε ψηφιακό;

ναι

11 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

Τέλος, απο τον τοπικό ΔΕΔΗΕ , κατόπιν ερωτησής μου , μου απάντησα πως το νυχτερινό απο τη στιγμή που πλήρωσα τα 42+ ευρώ θα ενεργοποιηθεί εντός 20 ημερών (το πολύ).

αν έχουν

11 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

Τελικα ισχύει οτι είναι αναγκασμένοι εντός 10 εργάσιμων;

ναι

11 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

Και αν ναι γιατί μου είπαν μαξ 20 ;

γιατί τόσο το υπολογίζουν περίπου (αν είσαι τυχερός)

_______________________________________________________________________

 

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

αλλά επικοινώνησα σήμερα με τη ΔΕΗ  τηλεφωνικά και μου είπε

ότι και να σου είπαν μη δίνεις σημασία

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

Πάντως στο λογαριασμό εκεί που λέει πάγια χρέωση δεν γράφει 3.50Ε. Π.χ. στου Οκτωβρίου το λογαριασμό μου η πάγια χρέωση ήταν 9.33Ε. Ανάλογα με τις καταναλώσεις διαμορφώνεται η πάγια χρέωση; 

όχι , ανάλογα την περίοδο κατανάλωσης (μέρες)

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

Το μελέτησα ξανά το παράδειγμα σου "Για ΚΟΤ: μέχρι το όριο (1.600) οι ημερήσιες τιμολογούνται με τιμή ημερήσιου και οι νυχτερινές με νυχτερινό, χωρίς οι νυχτερινές να έχουν έκπτωση ΚΟΤ.

όχι , μέχρι το όριο όλες τιμολογούνται σαν ημερήσιες και παίρνουν ΚΟΤ , δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό και το θεωρείς δεδομένο

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

Αν περάσεις το όριο ημερησίων κατά 10% (1.760), οι 160 θα τιμολογηθούν χωρίς έκπτωση ΚΟΤ.

σωστά

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

Στις 1.761 χάνεις την έκπτωση για όλη την κατανάλωση

σωστά (αν είναι ημερήσιες)

Μόνο οι ημερήσιες μετράνε για το όριο

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

Αν πάλι έχεις λιγότερες ημερήσιες (πχ 1.300) και πες 400 νυχτερινές, οι 300 απ' τις νυχτερινές θα τιμολογηθούν ναι μεν ως ημερήσιες, αλλά θα πάρεις την έκπτωση του ΚΟΤ (άρα σε συμφέρει). Οι εναπομείνασες 100 νυχτερινές, θα τιμολογηθούν με την τιμή του νυχτερινού χωρίς έκπτωση ΚΟΤ."

σωστά

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

Στο τηλέφωνο μου είπε μια υπάλληλος της ΔΕΗ

ότι και να σου είπαν μη δίνεις σημασία

7 λεπτά πριν, Inci624 είπε

Είχα αναμμένη μια θερμάστρα   χαλαζία

την πετάς στην ανακύκλωση και κοιτάς το νήμα με τα κλιματιστικά

Επεξ/σία από korakios

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...