Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aν δεν υπήρχε, δεν θα είχες καθόλου νυχτερινό. Κάπου μαλακίζονται στον ΔΕΔΔΗΕ σου. Πάρε στο 800 400 4000 (24/7) και ρώτα αν βλέπουν ΓΙΑΤΙ δεν έχει γίνει.

  • Like 1
  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άνοιξε αίτημα στη ΡΑΕ κατά διαχειριστή δικτύου και ζήτα και αποζημίωση

7 λεπτά πριν, apapadop837 είπε

Καλησπέρα σε όλες & όλους.

Χρόνια πελάτης στη ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ, με συνεχές νυχτερινό τιμολόγιο (μονίμως 23:00-07:00). Από τον Απρίλιο 2022, μέσω τηλ. αλλά & γραπτώς μέσω του apps.deddie ζήτω την μετατροπή του σε τμηματικό.

2 φορές μου έχει απαντήσει ο ΔΕΔΔΗΕ πως το αίτημα έχει υλοποιηθεί, πως έχω τμηματικό, αλλά ποτέ δεν έχει επαληθευτεί από εμένα. Τις ώρες από Νοέμβριο μέχρι Απρίλιο που πρέπει να δουλεύει ως τμηματικό νυχτερινό, απλά δε θέλει, συνεχίζει όλες τις περιόδους ως 23:00-07.00.

Μπορείτε καλοί μου άνθρωποι εσείς ή ο @korakios να εξηγήσει τι μπορεί να συμβαίνει καθότι με ταλαιπωρούν, δε με ενημερώνουν + χρεώνομαι παραπάνω ενώ τα μεσημέρια θα έβαζα 2-3 πλυντήρια με τμηματικό νυχτερινό;

Μήπως στον μετρητή, επειδή δεν είναι ηλεκτρονικός, δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του δικτύου διανομής δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας);

Καλή συνέχεια & σας ευχαριστώ.

υπάρχει υποδομή αλλιώς δε θα άλλαζε ,  απλά τρομπάρουν και δεν αλλάζουν το ωράριο

  • Like 1
Δημοσ.

Μήπως δεν του έχουν αλλάξει ακόμα μετρητή με ψηφιακό που θα είναι έτοιμος ρυθμισμένος με το τμηματικό της περιοχής του;

Σε ποια περιοχή είσαι;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kozanitis1 είπε

Μήπως δεν του έχουν αλλάξει ακόμα μετρητή με ψηφιακό

Τί "μήπως"; Ξεκάθαρα το λέει ότι έχει αναλογικό. Και δεν ξέρω αν "πρέπει να του τον αλλάξουν" ("τεχνικά" δεν νομίζω να "χρειάζεται", αλλά "ευκαιρία θα ήταν") - όμως το θέμα είναι του λένε ότι "ΕΧΕΙ υλοποιηθεί" το αίτημά του....(κοινώς "δούλεμα". Αν όχι από την εξυπηρέτηση πελατών, σίγουρα από τους τεχνικούς που υποτίθεται πέρασαν...)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, washcloud είπε

Τί "μήπως"; Ξεκάθαρα το λέει ότι έχει αναλογικό. Και δεν ξέρω αν "πρέπει να του τον αλλάξουν" ("τεχνικά" δεν νομίζω να "χρειάζεται", αλλά "ευκαιρία θα ήταν") - όμως το θέμα είναι του λένε ότι "ΕΧΕΙ υλοποιηθεί" το αίτημά του....(κοινώς "δούλεμα". Αν όχι από την εξυπηρέτηση πελατών, σίγουρα από τους τεχνικούς που υποτίθεται πέρασαν...)

Η λογική λέει πως θα του αλλάξουν μετρητή με νέο, προ-ρυθμισμένο, αντί να του αλλάζουν δεκτή ΤΑΣ κλπ, λίγο λίγο θέλουν να τα ξηλώσουν αυτά..

Σε γείτονα με τριφασικό μετρητή (αναλογικό, με κουτί και δέκτη ΤΑΣ δίπλα), άλλαξαν τον μετρητή με νέο ψηφιακό, κατήργησαν και ξήλωσαν τον δεκτή ΤΑΣ (άφησαν κενή την χελώνα που ήταν ο ΤΑΣ).

Μια άλλη λογική θα έλεγε πως αφού είναι ταχαμ "ολοκληρωμένο" το αίτημα, να καλέσει στο 800-400-4000 (βλάβες) να πει πως το νυκτερινό μου μετράει λάθος ή καθόλου..

Επεξ/σία από Kozanitis1
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, apapadop837 είπε

Καλησπέρα σε όλες & όλους.

Χρόνια πελάτης στη ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ, με συνεχές νυχτερινό τιμολόγιο (μονίμως 23:00-07:00). Από τον Απρίλιο 2022, μέσω τηλ. αλλά & γραπτώς μέσω του apps.deddie ζήτω την μετατροπή του σε τμηματικό.

2 φορές μου έχει απαντήσει ο ΔΕΔΔΗΕ πως το αίτημα έχει υλοποιηθεί, πως έχω τμηματικό, αλλά ποτέ δεν έχει επαληθευτεί από εμένα. Τις ώρες από Νοέμβριο μέχρι Απρίλιο που πρέπει να δουλεύει ως τμηματικό νυχτερινό, απλά δε θέλει, συνεχίζει όλες τις περιόδους ως 23:00-07.00.

Μπορείτε καλοί μου άνθρωποι εσείς ή ο @korakios να εξηγήσει τι μπορεί να συμβαίνει καθότι με ταλαιπωρούν, δε με ενημερώνουν + χρεώνομαι παραπάνω ενώ τα μεσημέρια θα έβαζα 2-3 πλυντήρια με τμηματικό νυχτερινό;

Μήπως στον μετρητή, επειδή δεν είναι ηλεκτρονικός, δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του δικτύου διανομής δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας);

Καλή συνέχεια & σας ευχαριστώ.

Καλησπερα..Μαλλον θα αλλαξουν τον μετρητη..Σε διπλανες εχουν τμηματικο ωραριο;

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Η λογική λέει πως θα του αλλάξουν μετρητή με νέο, προ-ρυθμισμένο, αντί να του αλλάζουν δεκτή ΤΑΣ κλπ, λίγο λίγο θέλουν να τα ξηλώσουν αυτά..

...όταν όμως ΕΧΟΥΝ διαθέσιμους ψηφιακούς...Αν δεν έχουν, "θα περιμένει". Το θέμα όμως είναι ότι του λένε "κομπλέ το αιτηματάκι σας", πράγμα που σημαίνει (αφού δουλεύει η υπάρχουσα κατάσταση), ίσως και να μην τον έχουν "στο πρόγραμμα" γι' αλλαγή μετρητή...

24 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Μια άλλη λογική θα έλεγε πως αφού είναι ταχαμ "ολοκληρωμένο" το αίτημα, να καλέσει στο 800-400-4000 (βλάβες) να πει πως το νυκτερινό μου μετράει λάθος ή καθόλου..

...ίσως όμως έτσι τον χρεώσουν για "άσκοπη μετακίνηση"....;Δεν ξέρω. Εγώ λέω καλύτερα απλά να επιμείνει στην εξυπηρέτηση, ότι το αίτημά του ΔΕΝ έχει "ολοκληρωθεί" (και αν υπάρχεικαταγεγραμμένος  λόγος που ΔΕΝ έχει γίνει κάτι τελικά, να του το πουν κι όλας....Ίσως μάλιστα αν ξαναπάνε, κι αν όντως είναι θέμα του ΤΑΣ, τελικά να του αλλάξουν μετρητή. Αν και, αν του αλλα΄ξουν τον αναλογικό, θα,,,χάσει την ευκαιρία να βρει "ηλεκτρολόγο" να του τον πειράζει κάθε 4μηνο...🙄)

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, washcloud είπε

...όταν όμως ΕΧΟΥΝ διαθέσιμους ψηφιακούς...Αν δεν έχουν, "θα περιμένει". Το θέμα όμως είναι ότι του λένε "κομπλέ το αιτηματάκι σας", πράγμα που σημαίνει (αφού δουλεύει η υπάρχουσα κατάσταση), ίσως και να μην τον έχουν "στο πρόγραμμα" γι' αλλαγή μετρητή...

Για αυτό σκέφτηκα να καλέσει στις βλάβες, να πει πως ο μετρητής μου γράφει λάθος ημερήσιες νυκτερινές από αυτές που θα έπρεπε ή δεν γράφει, κάτι τέτοιο, ώστε να τον καλέσουν από τον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ, αφού έρθουν και δουν τι γίνεται..

Δημοσ.

...είπαμε ότι αν τους καλέσει για κάτι συγκεκριμένο και δεν υφίσταται, θα πλερώ κα'να 40άρι την "τζαμπέ" επίσκεψη...Γι' αυτό ας επιμείνει για αυτό που ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ (=η μη αλλαγή του ωραρίου - δεν ξέρω αν είναι κι αυτό ζήτημα του ΤΑΣ. Ίσως όντως είναι, και μήπως κάνουν "ανεπισήμως,,,επίσημα" τα κορόιδα, για να μην του βάζουν από τώρα ψηφιακό, όταν "στην ουσία ΕΧΕΙ νυχτερινό", για να μην "ξοδέψουν" ψηφιακό....Τί να πω, σενάρια κάνω).

Δημοσ.

Όλα παίζουν.., γιατί να πληρώσει την τζαμπέ επίσκεψη, αφού λένε πως του έχουν αλλάξει αλλά δεν έχουν αλλάξει το ωράριο, ας ισχυριστεί αυτό σαν "βλάβη" (το λάθος ωράριο), ώστε να τους αναγκάσει να "επιληφθούν" επί του θέματος..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλησπερα..Μαλλον θα αλλαξουν τον μετρητη..Σε διπλανες εχουν τμηματικο ωραριο;

Έχουν (καλώς ή κακώς για εμένα), έχω ακούσει/δει και την αλλαγή που γίνεται.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

γιατί να πληρώσει την τζαμπέ επίσκεψη, αφού λένε πως του έχουν αλλάξει αλλά δεν έχουν αλλάξει το ωράριο, ας ισχυριστεί αυτό σαν "βλάβη" (το λάθος ωράριο), ώστε να τους αναγκάσει να "επιληφθούν" επί του θέματος..

...βρε συ, για βγες λίγο από τον Κοζανίτη, γιατί ΑΛΛΙΩΣ τον ξέρω εγώ τόσο καιρό...:-D

...δεν ξέρω τί θα κάνουν στην πράξη. Αυτό που ξέρω στην θεωρία, είναι ότι αν φωνάξεις ΔΕΔΔΗΕ για κάτι που τελικά δεν υφίσταται ως πρόβλημα, θα πληρώσεις "άσκοπη επίσκεψη". Εσύ το πας με "ανθρώπινη λογική" και το καταλαβαίνω, αλλά εδώ μιλάμε για "απρόσωπους" τεχνικούς ενός "απρόσωπου" εργολάβου που έχει μια σύμβαση με μια "απρόσωπη εταιρία": συνεπώς διακινδυνεύει να πάνε εκεί οι "απρόσωποι" ως αντιπρόσωποι του εργολάβου που εκπροσωπεί την εταιρια(ρα) και,,,διπρόσωπα να πούνε "μα το νυχτερινό δουλεύει" και ούτε κουβέντα για το ωράριο στο οποίο δουλεύει, που είναι το ωράριο που έχει αιτηθεί ο,,,,εμπρόσωπος Α. Παπαδοπ. αλλά τον γράφουνε ως τώρα στα πρσωπικά τους παπάκια....:-)

Εγώ τουλάχιστον, αυτό φοβάμαι: και δουλειά να μην γίνει, και να φάει στα καλοκαθούμενα καμμιά,,,,προσωπικότατη χρέωση....

(...το "αναγκάσει να επιληφθούν", μου φαντάζει ως σενάριο παλιάς ελληνικής ταινία με "ευτυχισμένο τέλος"...)

Δημοσ.

Χαχα, μάλλον το ξενύχτι χθες δεν βοηθάει την καθαρή σκέψη σήμερα..

Εγώ πάντως θα έλεγα, να κάνει ένα τηλ στις βλάβες, ας πει πως έχω κάνει αίτημα για αλλαγή, λένε πως υλοποιήθηκε, αλλά το ωράριο είναι ίδιο.., ας πει να δηλώσουν να πάρουν τηλ πίσω, αν καλέσουν θα είναι από τον τοπικό για να εξηγήσει τι και πως..

Αλλιώς για να έχει "αποδείξεις", ας στείλει μέιλ στο info ή από τα αιτήματα εξυπηρέτησης, να έχει γραπτώς τι λένε κλπ..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, washcloud είπε

(...το "αναγκάσει να επιληφθούν", μου φαντάζει ως σενάριο παλιάς ελληνικής ταινία με "ευτυχισμένο τέλος"...)

δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται περίεργο .

Αν ήταν να γίνει αντικατάσταση με ψηφιακό θα του λέγανε τις γνωστές παπάντζες περι έλλειψης μετρητών , απο τη στιγμή που του λέγανε όλα καλά είναι , βλάβη είναι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...