Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Αμεσα ενεργοποιειται οταν τοποθετηθει ο νεος μετρητης που θα ειναι ηλεκτρονικος..Υπομονη γιατι δεν υπαρχει πληθωρα μετρητων...

πως το καταλαβαίνουμε ότι είναι ενεργό το νυχτερινό?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, walex είπε

πως το καταλαβαίνουμε ότι είναι ενεργό το νυχτερινό?

Αν έχεις ζητήσει νυχτερινό και εχει τοποθετηθεί νέος μετρητής είναι εντάξει.. Δεν θα καταλάβεις εσύ κάτι.. Όταν θα έρθει για μέτρηση ο Δεδδηε θα καταγράψει τις ενδείξεις.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, walex είπε

πως το καταλαβαίνουμε ότι είναι ενεργό το νυχτερινό?

Αν σου τοποθέτησαν νέο ψηφιακό μετρητή, τότε αμέσως καταγράφει σε δύο διαφορετικές κλίμακες (ημέρας & νύκτας)

Σε ποια περιοχή είσαι;

Για να σου φύγει η απορία, όσοι βρίσκεστε στο διασυνδεδεμένο σύστημα, το χειμερινό είναι 02:00-08:00 & 15:00-17:00, εκείνες λοιπόν τις ώρες η ένδειξη Τ1 (tariff 1 - ημερήσιο) θα αλλάζει σε Τ2 (νυκτερινό)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos_abel είπε

Ώπα, και εμένανε χθες είχε κοπεί το ρεύμα για λίγη ώρα.
Λες να το αλλάξανε χωρίς να επικοινωνήσουν;
Θα κατέβω να δω σήμερα
(είχα βλάβη, έγραφε μόνο ημερήσιο και είχα κάνει αίτηση στην ΔΕΔΔΗΕ)

Κατά κανόνα τον αλλάζουν χωρίς να επικοινωνήσουν, μόνο αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε παίρνουν τηλ.

40 λεπτά πριν, takoulou είπε

Αμεσα ενεργοποιειται οταν τοποθετηθει ο νεος μετρητης που θα ειναι ηλεκτρονικος..Υπομονη γιατι δεν υπαρχει πληθωρα μετρητων... σε μερικά τοπικά παραρτήματα ΔΕΔΔΗΕ πετάνε χαρταετό...

Fixed

41 λεπτά πριν, walex είπε

πως το καταλαβαίνουμε ότι είναι ενεργό το νυχτερινό?

Σίγουρα 100% το μαθαίνεις με ένα απλό τηλεφώνημα στην εξ. πελατών ΔΕΔΔΗΕ (800 400 4000).

Το λέω γιατί στη δική μου περίπτωση ο μετρητής αλλάχτηκε χωρίς να ζητήσω νυχτερινό τον 4ο 2021 (για αποκατάσταση ήρθαν και με την ευκαιρία τον άλλαξαν), και το νυχτερινό ενεργοποιήθηκε κανα χρόνο μετά που το ζήτησα, στο μεταξύ όμως κατέγραφε κανονικά την κατανάλωση νύχτας και η ένδειξη άλλαζε κανονικά από Τ1 σε Τ2.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κατά κανόνα τον αλλάζουν χωρίς να επικοινωνήσουν, μόνο αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε παίρνουν τηλ.

Fixed

Σίγουρα 100% το μαθαίνεις με ένα απλό τηλεφώνημα στην εξ. πελατών ΔΕΔΔΗΕ (800 400 4000).

Το λέω γιατί στη δική μου περίπτωση ο μετρητής αλλάχτηκε χωρίς να ζητήσω νυχτερινό τον 4ο 2021 (για αποκατάσταση ήρθαν και με την ευκαιρία τον άλλαξαν), και το νυχτερινό ενεργοποιήθηκε κανα χρόνο μετά που το ζήτησα, στο μεταξύ όμως κατέγραφε κανονικά την κατανάλωση νύχτας και η ένδειξη άλλαζε κανονικά από Τ1 σε Τ2.

Πήρα τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ και δεν είχαν ιδέα ότι έχει αλλαχτεί ο μετρητής, τους ενημέρωσα εγώ και θα το αλλάξουν λέει στο σύστημα και θα με πάρουν και τηλέφωνο, που δεν το νομίζω βέβαια. Δηλαδή μου λες ότι καταγράφει κανονικά την κατανάλωση νύχτας χωρίς να έχεις νυχτερινή τιμολόγηση??

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, walex είπε

Πήρα τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ και δεν είχαν ιδέα ότι έχει αλλαχτεί ο μετρητής, τους ενημέρωσα εγώ και θα το αλλάξουν λέει στο σύστημα και θα με πάρουν και τηλέφωνο, που δεν το νομίζω βέβαια. Δηλαδή μου λες ότι καταγράφει κανονικά την κατανάλωση νύχτας χωρίς να έχεις νυχτερινή τιμολόγηση??

Δεν είναι ασυνήθιστο ο ΔΕΔΔΗΕ να αργεί να ενημερώσει τα συστήματα του, sorry δεν το πολυσκέφτηκα αυτό όταν σου είπα πάρε τηλ. Πάντως αν η αλλαγή μετρητή έγινε επειδή ζήτησες νυχτερινό τότε είναι ήδη ενεργό.

Και ναι, ο μετρητής καταγράφει 3 βασικά νούμερα, κατανάλωση ημέρας, νύχτας και συνολική. Το νυχτερινό τιμολόγιο αφορά χρέωση, αν έχεις ψηφιακό μετρητή και δεν έχεις ενεργοποιημένο το νυχτερινό τότε λαμβάνεται υπόψιν μόνο η συνολική ένδειξη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι ασυνήθιστο ο ΔΕΔΔΗΕ να αργεί να ενημερώσει τα συστήματα του, sorry δεν το πολυσκέφτηκα αυτό όταν σου είπα πάρε τηλ. Πάντως αν η αλλαγή μετρητή έγινε επειδή ζήτησες νυχτερινό τότε είναι ήδη ενεργό.

Και ναι, ο μετρητής καταγράφει 3 βασικά νούμερα, κατανάλωση ημέρας, νύχτας και συνολική. Το νυχτερινό τιμολόγιο αφορά χρέωση, αν έχεις ψηφιακό μετρητή και δεν έχεις ενεργοποιημένο το νυχτερινό τότε λαμβάνεται υπόψιν μόνο η συνολική ένδειξη.

ο ΔΕΔΔΗΕ θα ενημερώσει την ΔΕΗ ότι πλέον υπάρχει νυχτερινό? άρα στον επόμενο λογαριασμό θα πρέπει να δω νυχτερινή χρέωση σωστά?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, walex είπε

ο ΔΕΔΔΗΕ θα ενημερώσει την ΔΕΗ ότι πλέον υπάρχει νυχτερινό? άρα στον επόμενο λογαριασμό θα πρέπει να δω νυχτερινή χρέωση σωστά?

Ο ΔΕΔΔΗΕ θα ενημερώσει την ΔΕΗ αμέσως μετά την επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση και για την τελική ένδειξη του παλιού μετρητή, και την ημερομηνία που αλλάχτηκε, και τις καταναλώσεις ημέρας και νύχτας μέχρι την στιγμή την καταμέτρησης.

Αν όλα πάνε καλά βέβαια, στην δική μου περίπτωση (αλλαγή μετρητή χωρίς ενεργοποίηση νυχτερινού) ο ΔΕΔΔΗΕ απλά έδωσε στην ΔΕΗ μόνο μια ένδειξη η οποία ήταν ακριβώς ίδια με την προηγούμενη καταμέτρηση και τίποτε άλλο με αποτέλεσμα να μου εκδοθεί μηδενικός λογαριασμός, αναγκάστηκα και μίλησα εγώ με τα τοπικά γραφεία ΔΕΔΔΗΕ 2 φορές μέχρι να γίνουν όλα σωστά.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ο ΔΕΔΔΗΕ θα ενημερώσει την ΔΕΗ αμέσως μετά την επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση και για την τελική ένδειξη του παλιού μετρητή, και την ημερομηνία που αλλάχτηκε, και τις καταναλώσεις ημέρας και νύχτας μέχρι την στιγμή την καταμέτρησης.

Αν όλα πάνε καλά βέβαια, στην δική μου περίπτωση (αλλαγή μετρητή χωρίς ενεργοποίηση νυχτερινού) ο ΔΕΔΔΗΕ απλά έδωσε στην ΔΕΗ μόνο μια ένδειξη η οποία ήταν ακριβώς ίδια με την προηγούμενη καταμέτρηση και τίποτε άλλο με αποτέλεσμα να μου εκδοθεί μηδενικός λογαριασμός, αναγκάστηκα και μίλησα εγώ με τα τοπικά γραφεία ΔΕΔΔΗΕ 2 φορές μέχρι να γίνουν όλα σωστά.

Η επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση είναι 18.01.2023, έτσι γράφει ο τελευταίος λογαριασμός. Καταμετρήσεις δίνω μόνος μου κάθε μήνα, την επόμενη μπορώ να την δώσω 12.12.2022, να την δώσω? Άρα νυχτερινή χρέωση εγώ θα δω στο τιμολόγιο αφού γίνει καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ, πάμε για τέλος Ιανουαρίου δηλαδή.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, walex είπε

Η επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση είναι 18.01.2023, έτσι γράφει ο τελευταίος λογαριασμός. Καταμετρήσεις δίνω μόνος μου κάθε μήνα, την επόμενη μπορώ να την δώσω 12.12.2022, να την δώσω? Άρα νυχτερινή χρέωση εγώ θα δω στο τιμολόγιο αφού γίνει καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ, πάμε για τέλος Ιανουαρίου δηλαδή.

Όχι δεν μπορείς να τη δώσεις 12/12 γιατί η ΔΕΗ δεν θα είναι ενήμερη ούτε για την ύπαρξη νυχτερινού (όπως πάντα θα σε αφήσει να δώσεις μόνο συνολική), ούτε για τους νέους μετρητές και τις ενδείξεις τους (ότι και να δώσεις θα το απορρίψει). Τέλος Γενάρη θα φανούν όλα στον Εκκαθαριστικό, ΑΝ όλα γίνουν σωστά από μεριά ΔΕΔΔΗΕ βέβαια.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι δεν μπορείς να τη δώσεις 12/12 γιατί η ΔΕΗ δεν θα είναι ενήμερη ούτε για την ύπαρξη νυχτερινού (όπως πάντα θα σε αφήσει να δώσεις μόνο συνολική), ούτε για τους νέους μετρητές και τις ενδείξεις τους (ότι και να δώσεις θα το απορρίψει). Τέλος Γενάρη θα φανούν όλα στον Εκκαθαριστικό, ΑΝ όλα γίνουν σωστά από μεριά ΔΕΔΔΗΕ βέβαια.

οπώτε να δώσω συνολική 12.12? ή να μην δώσω καθόλου?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, walex είπε

οπώτε να δώσω συνολική 12.12? ή να μην δώσω καθόλου?

Ούτως ή άλλως δεν θα την πάρει, οπότε κάνε ότι θες :)

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κατά κανόνα τον αλλάζουν χωρίς να επικοινωνήσουν, μόνο αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε παίρνουν τηλ.

 

Γιαπ, όντως τον άλλαξσν. Για να δούμε, θα γλυτώσουμε τίποτα πια που οι τιμές είναι κοντινές;

Μένει να κάνω μια αίτηση αποζημίωσης πλέον, για την περίοδο που κατέγραφε λάθος.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos_abel είπε

Γιαπ, όντως τον άλλαξσν. Για να δούμε, θα γλυτώσουμε τίποτα πια που οι τιμές είναι κοντινές;

Όλο και κάτι θα γλιτώσεις, και μάλιστα τώρα το νυχτερινό δεν έχει έξτρα πάγιο όπως παλιότερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλες & όλους.

Χρόνια πελάτης στη ΔΕΗ/ΔΕΔΔΗΕ, με συνεχές νυχτερινό τιμολόγιο (μονίμως 23:00-07:00). Από τον Απρίλιο 2022, μέσω τηλ. αλλά & γραπτώς μέσω του apps.deddie ζήτω την μετατροπή του σε τμηματικό.

2 φορές μου έχει απαντήσει ο ΔΕΔΔΗΕ πως το αίτημα έχει υλοποιηθεί, πως έχω τμηματικό, αλλά ποτέ δεν έχει επαληθευτεί από εμένα. Τις ώρες από Νοέμβριο μέχρι Απρίλιο που πρέπει να δουλεύει ως τμηματικό νυχτερινό, απλά δε θέλει, συνεχίζει όλες τις περιόδους ως 23:00-07.00.

Μπορείτε καλοί μου άνθρωποι εσείς ή ο @korakios να εξηγήσει τι μπορεί να συμβαίνει καθότι με ταλαιπωρούν, δε με ενημερώνουν + χρεώνομαι παραπάνω ενώ τα μεσημέρια θα έβαζα 2-3 πλυντήρια με τμηματικό νυχτερινό;

Μήπως στον μετρητή, επειδή δεν είναι ηλεκτρονικός, δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του δικτύου διανομής δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας);

Καλή συνέχεια & σας ευχαριστώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...