Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην παρέα,

Πριν λίγες ημέρες έγινε το εξής παράξενο...

Είχα κάνει αίτηση για νυχτερινο 5.8.2022
Πλήρωσα τα 42,16€ 5.9.2022
Τοποθέτησαν τον νέο νυχτερινό μετρητή 12.9.2022 και
την Παρασκευή 4.11.2022 βάλανε έξυπνο μετρητή 

Τι φάση τώρα αυτό?? Είπαν ότι πλέον δεν θα χρειάζεται να δίνω καταναλώσεις
Λέτε να το κόβουν αν τους αφήνω λίγο μέσα? 

Το ρεύμα γενικά το πληρώνω τελευταίο (τους αφήνω δηλαδη μέσα 300€ με 500€) 

Επεξ/σία από Alkazar21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Alkazar21 είπε

Καλησπέρα στην παρέα,

Πριν λίγες ημέρες έγινε το εξής παράξενο...

Είχα κάνει αίτηση για νυχτερινο 5.8.2022
Πλήρωσα τα 42,16€ 5.9.2022
Τοποθέτησαν τον νέο νυχτερινό μετρητή 12.9.2022 και
την Παρασκευή 4.11.2022 βάλανε έξυπνο μετρητή 

Τι φάση τώρα αυτό?? Είπαν ότι πλέον δεν θα χρειάζεται να δίνω καταναλώσεις
Λέτε να το κόβουν αν τους αφήνω λίγο μέσα? 

Το ρεύμα γενικά το πληρώνω τελευταίο (τους αφήνω δηλαδη μέσα 300€ με 500€) 

Ας τα πάρουμε με τη σειρά..

Στις 12/9 που σου τοποθέτησαν μετρητή, τι μετρητής ήταν;

Στις 4/11 σου έβαλαν άλλο μετρητή;

Η τηλεμετρηση δεν υφίσταται αυτή τη στιγμή, οπότε προς το παρόν θα δίνεις ένδειξη κανονικά..

Έχεις φωτογραφίες από τους μετρητές που άλλαξαν;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kostakiss είπε

εγω που εκανα πληρωμη τον ιουλιο ειναι φυσιολογικο που ακομα δεν εχει γινει καποια ενεργεια?

...αν με το "καμμία ενέργεια" αναφέρεσαι στην καταβολή του 20άρικου λόγω "εγγυημένης υπηρεσίας" (που προϋποθέτει να μην σου βάλανε νυχτερινό εντός 10 εργάσιμων, αλλά πιο μετά), ναι: στην ουσία περιμένεις να στα δώσουν εντός του 3μήνου Γενάρη-Μάρτη.

Αν πάλι, αυτό που εννοείς είναι ότι δεν σου έχουν καν βάλει νυχτερινό ενώ το έχεις αιτηθεί/πληρώσει από τον Ιούλιο, αυτό κι αν είναι "φυσιολογικό" (όταν μιλάμε για αλλαγή παλιού αναλογικού μετρητή με νέο ψηφιακό), καθώς υποτίθεται πως έχουν ελλείψεις νέων μετρητών (ανάλογα την περιοχή. Αν όμως υπάρχει ΗΔΗ ψηφιακός μετρητής και απλά δεν έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία του νυχτερινού, θέλουν σκότωμα....).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alkazar21 είπε

Καλησπέρα στην παρέα,

Πριν λίγες ημέρες έγινε το εξής παράξενο...

Είχα κάνει αίτηση για νυχτερινο 5.8.2022
Πλήρωσα τα 42,16€ 5.9.2022
Τοποθέτησαν τον νέο νυχτερινό μετρητή 12.9.2022 και
την Παρασκευή 4.11.2022 βάλανε έξυπνο μετρητή 

Τι φάση τώρα αυτό?? Είπαν ότι πλέον δεν θα χρειάζεται να δίνω καταναλώσεις
Λέτε να το κόβουν αν τους αφήνω λίγο μέσα? 

Το ρεύμα γενικά το πληρώνω τελευταίο (τους αφήνω δηλαδη μέσα 300€ με 500€) 

Μηπως εβαλαν καρτα sim στον μετρητη;; Τηλεμετρηση ακομα δεν υπαρχει.. Καλυτερα να μην αφηνεις αυτα τα ποσα που λες..Ποτε δεν ξερεις τι θα γινει...Ποιον μετρητη εβαλαν φωτογραφια;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kozanitis1 είπε

Ας τα πάρουμε με τη σειρά..

Στις 12/9 που σου τοποθέτησαν μετρητή, τι μετρητής ήταν;

Στις 4/11 σου έβαλαν άλλο μετρητή;

Η τηλεμετρηση δεν υφίσταται αυτή τη στιγμή, οπότε προς το παρόν θα δίνεις ένδειξη κανονικά..

Έχεις φωτογραφίες από τους μετρητές που άλλαξαν;

 

42 λεπτά πριν, takoulou είπε

Μηπως εβαλαν καρτα sim στον μετρητη;; Τηλεμετρηση ακομα δεν υπαρχει.. Καλυτερα να μην αφηνεις αυτα τα ποσα που λες..Ποτε δεν ξερεις τι θα γινει...Ποιον μετρητη εβαλαν φωτογραφια;;

Είχα απλό (παλιό) μετρητή και έβαλαν νέο νυχτερινό ο οποίος είναι ψηφιακός.

Δεν ξέρω τι κάνανε ακριβώς.... Όταν τους ρώτησα είπαν ότι δεν θα χρειάζεται πλέον να μετράω

Αυτή η SIM τι κάνει??

Αυτός είναι 

image.png.02b3b8642c4f7807b1320228448407a8.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Alkazar21 είπε

Είχα απλό (παλιό) μετρητή και έβαλαν νέο νυχτερινό ο οποίος είναι ψηφιακός.

άρα έναν έβαλαν , όχι νέο ψηφιακό και καπάκι αντικατάσταση με άλλον

4 λεπτά πριν, Alkazar21 είπε

Αυτή η SIM τι κάνει??

τίποτα προς το παρών και μέχρι να λειτουργήσει είναι ικανοί να μην είναι συμβατό στη μπανανία 😛

Spoiler

800 εκατ. ευρώ, για την προμήθεια και εγκατάσταση περίπου 7,5 εκατομμυρίων έξυπνων μετρητών (1 δις λένε άλλα άρθρα) οι οποίοι έπρεπε να μπούνε πριν 8 χρόνια) και σήμερα ακόμα περιμένουμε το ΔΕΔΔΗΕ απο ποια αποθήκη θα κάνει μαγείρεμα για μετρητή μιας και έχει "έλλειψη"

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Alkazar21 είπε

 

Είχα απλό (παλιό) μετρητή και έβαλαν νέο νυχτερινό ο οποίος είναι ψηφιακός.

Δεν ξέρω τι κάνανε ακριβώς.... Όταν τους ρώτησα είπαν ότι δεν θα χρειάζεται πλέον να μετράω

Αυτή η SIM τι κάνει??

Αυτός είναι 

image.png.02b3b8642c4f7807b1320228448407a8.png

Είναι ένας ηλεκτρονικός μετρητής.. Απλά τοποθετήθηκε η κάρτα.. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα υπάρξει  η τηλεμετρηση.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alkazar21 είπε

 

Είχα απλό (παλιό) μετρητή και έβαλαν νέο νυχτερινό ο οποίος είναι ψηφιακός.

Δεν ξέρω τι κάνανε ακριβώς.... Όταν τους ρώτησα είπαν ότι δεν θα χρειάζεται πλέον να μετράω

Αυτή η SIM τι κάνει??

Αυτός είναι 

image.png.02b3b8642c4f7807b1320228448407a8.png

η καινουργοι μετρητες της δεη που εχουνε την δυνατοτητα να στελνουνε μονοι τους την μετρηση μονο μια φορα το 4 μηνο απο οτι εχω καταλαβει αντικαθιστουνε τον υπαλληλο που θα μετρησει και δεν στελνουνε καθε μηνα την μετρηση.

τον ειχανε  βαλει στον θειος μου στον Κουβαρα αττικης που ειχε προβλημα με το ρολοι και ειχε μπει νερο και καήκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το είπες, «έχουν τη δυνατότητα», χωρίς βέβαια να έχουμε μάθει από πουθενά πως όντως χρησιμοποιούν την τηλεμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ..

Έλλειψη σε μόντεμ των μετρητών έχω ακούσει τελευταία, μήπως σε εσένα απλά τον τοποθέτησαν και όταν ήρθαν μόντεμ απλά ήρθαν και το εγκατέστησαν;

Σε κάποιους που έχουν SIM ανάβει και η ένδειξη πως έχουν σήμα από το δίκτυο, αν δεν σου ανάβει καν η ένδειξη, μόνο τηλεμέτρηση ΔΕΝ γίνεται..

Πχ σε τοποθέτηση τέτοιων μετρητών στην πόλη, παρατήρησα πως δεν βάζουν Modem+SIM, ενώ σε αντίστοιχη περίπτωση μετρητή σε απομακρυσμένη περιοχή έβαλαν SIM+Modem.., άρα μήπως μπαίνουν κάπως «επιλεκτικά»??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στους φίλους.

Εδώ και ενάμισι χρόνο, το "παλιό" ρολόι έχει κολλήσει και δεν αλλάζει σε νυχτερινή μέτρηση, οπότε όλα τα γράφει σε ημερήσιο.

Έχουν γίνει σε αυτό το διάστημα 4 αιτήσεις (1 ηλεκτρονικά από τις βλάβες, 1 τηλεφωνικά και άλλες 2 ηλεκτρονικές) αλλά φως 😀 δεν έχω δει.
Την τελευταία μάλιστα την έκανα μέσα από τα αιτήματα στη σελίδα της ΔΕΔΔΗΕ, οπότε τουλάχιστον υπάρχει κάπου επίσημα καταγεγραμμένη (μέχρι να καταλάβω που πρέπει να πάω, έφαγα έναν χρόνο κυριολεκτικά, να είστε καλά, καθώς από κάπου εδώ μέσα το βρήκα).
Αυτή λοιπόν, εδώ και καιρό (από 3/10/22) έχει μείνει με την ένδειξη "ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟ ΔΕΔΔΗΕ".
Αντιπαρέρχομαι τη σύνταξη του κειμένου της κατάστασης, και εκτιμώ ότι περιμένω μήνυμα, τηλέφωνο, ταχυδρομικό περιστέρι κλπ από ΔΕΔΔΗΕ για να κανονιστεί η αντικατάσταση του ρολογιού.

Αυτό όμως που θέλω να ρωτήσω είναι, δεδομένου ότι ενάμισι χρόνο έχω πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά μου σε ημερήσιο, υπάρχει επιλογή να τους κυνηγήσω με κάποιο τρόπο να πάρω κάτι αναδρομικά, π,χ, μέσω ΡΑΕ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, nikos_abel είπε

Καλημέρα στους φίλους.

Εδώ και ενάμισι χρόνο, το "παλιό" ρολόι έχει κολλήσει και δεν αλλάζει σε νυχτερινή μέτρηση, οπότε όλα τα γράφει σε ημερήσιο.

Έχουν γίνει σε αυτό το διάστημα 4 αιτήσεις (1 ηλεκτρονικά από τις βλάβες, 1 τηλεφωνικά και άλλες 2 ηλεκτρονικές) αλλά φως 😀 δεν έχω δει.
Την τελευταία μάλιστα την έκανα μέσα από τα αιτήματα στη σελίδα της ΔΕΔΔΗΕ, οπότε τουλάχιστον υπάρχει κάπου επίσημα καταγεγραμμένη (μέχρι να καταλάβω που πρέπει να πάω, έφαγα έναν χρόνο κυριολεκτικά, να είστε καλά, καθώς από κάπου εδώ μέσα το βρήκα).
Αυτή λοιπόν, εδώ και καιρό (από 3/10/22) έχει μείνει με την ένδειξη "ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟ ΔΕΔΔΗΕ".
Αντιπαρέρχομαι τη σύνταξη του κειμένου της κατάστασης, και εκτιμώ ότι περιμένω μήνυμα, τηλέφωνο, ταχυδρομικό περιστέρι κλπ από ΔΕΔΔΗΕ για να κανονιστεί η αντικατάσταση του ρολογιού.

Αυτό όμως που θέλω να ρωτήσω είναι, δεδομένου ότι ενάμισι χρόνο έχω πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά μου σε ημερήσιο, υπάρχει επιλογή να τους κυνηγήσω με κάποιο τρόπο να πάρω κάτι αναδρομικά, π,χ, μέσω ΡΑΕ;

Καλημερα... Υπαρχει πολυ μεγαλος ογκος τετοιων βλαβων.. Υπομονη...  Μηχανηματα και χαλανε καποια στιγμη.. Απλα δεν υπαρχει και μεγαλη ποσοτητα σε μετρητες...  Σε ποια περιοχη εισαι;; Να ζητησεις μετα να γινει συμψηφισμος απο τον Δεδδηε με τις καταναλωσεις...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε

Έλλειψη σε μόντεμ των μετρητών έχω ακούσει τελευταία, μήπως σε εσένα απλά τον τοποθέτησαν και όταν ήρθαν μόντεμ απλά ήρθαν και το εγκατέστησαν;

Σε κάποιους που έχουν SIM ανάβει και η ένδειξη πως έχουν σήμα από το δίκτυο, αν δεν σου ανάβει καν η ένδειξη, μόνο τηλεμέτρηση ΔΕΝ γίνεται..

Που θα εμφανιζόταν αυτό; Λες για τα δύο λαμπάκια που είναι σβηστά (RXD & TXD);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Alkazar21 είπε

Που θα εμφανιζόταν αυτό; Λες για τα δύο λαμπάκια που είναι σβηστά (RXD & TXD);

Πιθανόν και αυτό να είναι μια ένδειξη, αφού σήμα πιάνει αν σου βγάζει την ένδειξη σήματος στην Στα λαμπάκια του μόντεμ, ανάβει το πρώτο που λέει ότι είναι ενεργό και το NET πως πιάνει δίκτυο (μπακαλιστιλα)

Αν αρχίσει να αναβοσβηνει ανά λίγα δευτερόλεπτα, το rxd & txd σημαίνει πως αναμεταδίδει ή λαμβάνει δεδομένα, κάτι που κανένας δεν έχει αναφέρει πως λειτουργεί ακόμα..

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/11/2022 στις 9:38 ΠΜ, takoulou είπε

Σε ποια περιοχη εισαι;; Να ζητησεις μετα να γινει συμψηφισμος απο τον Δεδδηε με τις καταναλωσεις...

Αθήνα, Άνω Πατήσια φίλε μου.

Για το συμψηφισμό, φαντάζομαι τηλεφωνικά θα το ζητήσω; Δεν έχω δει κάποιο πεδίο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikos_abel είπε

Αθήνα, Άνω Πατήσια φίλε μου.

Για το συμψηφισμό, φαντάζομαι τηλεφωνικά θα το ζητήσω; Δεν έχω δει κάποιο πεδίο...

Στην περίπτωσή μου η βλάβη αποκαταστάθηκε γρήγορα (αλλαγή μετρητή με ψηφιακό, σε 12 μέρες), με ενημέρωσαν (στο τηλ μου) από ΔΕΔΔΗΕ ότι προωθούν στον πάροχό μου (Γ1Ν) το διάστημα βλάβης, ώστε να προβούν σε αντιλογισμό των kWh που "χάθηκαν" από το μειωμένο. Βέβαια, το ότι το κατάλαβα (λόγω σήματος "ουδετέρου") άμεσα, τη 2η μέρα, όπως και η γρήγορη αποκατάσταση σε 12 μέρες, καθιστούν μη άξιο λόγου το διεκδικήσιμο ποσό, στην περίπτωσή μου.
Θα έλεγα κάνε το αίτημα στη φόρμα του ΔΕΔΔΗΕ (Αίτημα επικοινωνίας > Αποζημιώσεις), σημειώνοντας και το διάστημα βλάβης, αλλά επικοινώνησε και με τον πάροχό σου, συνδέοντας τα δύο tickets.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...