Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ευτυχώς έχουμε και τα φόρουμ να μαθαίνουμε/συζητάμε, τώρα σωστά ή λάθος, σιγά σιγά γινόμαστε σοφότεροι.., προσωπικά έχω πάψει πλέον να ασχολούμαι και να κυνηγάω από πίσω συγγενείς και φίλους για ρεύματα, θέρμανση, εξοικονόμηση, είτε από γνώσεις δικές μου είτε από το διαδίκτυο.., οποίος με ρωτήσει θα απαντήσω, όπως και εδώ που και εγώ έχω κάνει ερωτήσεις, προσπαθώ να συμμετέχω στα νήματα όσο είναι δυνατόν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Gogo-36 είπε

Όντως τώρα που το ανέφερες πήγα παραπισω και το είδα. Σας ευχαριστώ και τους δύο. 

Εν τω μεταξύ είναι λίγο λαβύρυνθος το σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ αλλά γενικά στέλνεις απ' την φόρμα επικοινωνίας που έχουν (έχει νομίζω κάποιο dropdown list ή κάποιο λινκ "για ποιο θέμα θες να τους πεις") και γενικά θα το βρεις (νομίζω ότι δεν το αναφέρουν ακριβώς σαν αίτημα για αποζημίωση λόγω εγγυημένης υπηρεσίας, αλλά με λίγο ψάξιμο, άκρη βγαίνει. Κι αν δεν, ρώτα εδώ και κάποιος θα βοηθήσει). Μην το αφήσεις, καν' το άμεσα, γιατί θα καθυστερήσουν που θα καθυστερήσουν....(ούτε την διαδικασία θυμάμαι ακριβώς αν και τα λέγαμε πρόσφατα εδώ στο θρεντ γι' αυτό, αλλά νομίζω θα τα πάρεις μέσα στο 1ο 3μηνο του '23...)

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, washcloud είπε

Εν τω μεταξύ είναι λίγο λαβύρυνθος το σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ αλλά γενικά στέλνεις απ' την φόρμα επικοινωνίας που έχουν (έχει νομίζω κάποιο dropdown list ή κάποιο λινκ "για ποιο θέμα θες να τους πεις") και γενικά θα το βρεις (νομίζω ότι δεν το αναφέρουν ακριβώς σαν αίτημα για αποζημίωση λόγω εγγυημένης υπηρεσίας, αλλά με λίγο ψάξιμο, άκρη βγαίνει. Κι αν δεν, ρώτα εδώ και κάποιος θα βοηθήσει). Μην το αφήσεις, καν' το άμεσα, γιατί θα καθυστερήσουν που θα καθυστερήσουν....(ούτε την διαδικασία θυμάμαι ακριβώς αν και τα λέγαμε πρόσφατα εδώ στο θρεντ γι' αυτό, αλλά νομίζω θα τα πάρεις μέσα στο 1ο 3μηνο του '23...)

Θα το κοιτάξω να το κάνω σήμερα. Υποθέτω ότι πρέπει να είναι κάπου εκεί που έκανα και την αίτηση του νυχτερινού. Είχα δεδομένο ότι ποσό θα έπαιρνα πίσω μόνο σε περίπτωση μετακόμισης, οπότε και αυτό καλοδεχούμενο είναι κι ας καθυστερήσω να το πάρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Gogo-36 είπε

Θα το κοιτάξω να το κάνω σήμερα. Υποθέτω ότι πρέπει να είναι κάπου εκεί που έκανα και την αίτηση του νυχτερινού. Είχα δεδομένο ότι ποσό θα έπαιρνα πίσω μόνο σε περίπτωση μετακόμισης, οπότε και αυτό καλοδεχούμενο είναι κι ας καθυστερήσω να το πάρω.

Καλημερα... Υπαρχει και η περιπτωση να μην παρεις κατι.. Υπαρχει εδω μελος που ζητησε και δεν εγινε κατι.. Κοιταξε τις πισω  5-7 σελιδες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας, 

Έκανα την αλλαγή και εγώ. Κακώς δεν το είχα πράξει πριν.

17/6  αίτηση μέσω web

6/7 επιστολή για το 42αρι (είχαν προϋπάρξει και τηλεφωνικές επικοινωνίες από αυτούς για το είδος του μετρητή, επιβεβαίωση στοιχείων - μία εκ των τηλ επικοινωνιών μας πήραν 10.30 το βράδυ!)

12/7 νομίζω έκανα την πληρωμή μέσω webbanking. Λογικά φάνηκαν σε αυτούς 2-3 μέρες μετά λόγω άλλης τράπεζας.

21/7 εγκατάστησh μετρητή και από ότι μου είπαν ενεργοποιήθηκε άμεσα. Έβαλαν μέσα και κάρτα SIM της Vodafone αλλά μου είπαν τηλεμέτρηση στο μέλλον. Απλά είναι έτοιμος

Από 21/7 μέχρι σήμερα το πρωί 39.30 kW στο ημερήσιο, 30.84 στο νυχτερινό. Η κατανάλωση μικρή γιατί δεν είχαμε πολλά μαγειρέματα.

Περιοχή--> Λέσβος

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, συντοπίτης με ενημέρωσε πως από το αίτημα (ηλεκτρονικά) έως και την τοποθέτηση του νέου μετρητή, μεσολάβησαν 7 εβδομάδες.., πιστεύω φυσιολογικός χρόνος, αν θεωρήσεις πως είναι καλοκαίρι με ό,τι συνεπάγεται από δουλειά/βλάβες κλπ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίτηση 5/7 για νυχτερινο.

Δευτέρα 25/7 ήρθαν να δουν το μετρητή και σήμερα έστειλαν με Ελτα Courier το χαρτί όπου αναγράφει τον κωδικό πληρωμής αλλά δεν το παρέλαβε κανείς.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν ρώτησα πόσες ημέρες θέλει από την εμφάνιση της πληρωμής στο σύστημά τους μου είπαν 15-20 ημέρες.

Τοποθεσία: Λέσβος.

 

Τουλάχιστον φαίνεται ότι θα μπει γρηγορότερα εκεί απ' ότι έκανε εδώ στην Αθήνα. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Αίτηση 5/7 για νυχτερινο.

Δευτέρα 25/7 ήρθαν να δουν το μετρητή και σήμερα έστειλαν με Ελτα Courier το χαρτί όπου αναγράφει τον κωδικό πληρωμής αλλά δεν το παρέλαβε κανείς.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν ρώτησα πόσες ημέρες θέλει από την εμφάνιση της πληρωμής στο σύστημά τους μου είπαν 15-20 ημέρες.

Τοποθεσία: Λέσβος.

 

Τουλάχιστον φαίνεται ότι θα μπει γρηγορότερα εκεί απ' ότι έκανε εδώ στην Αθήνα. 😛

Επειδή αφορά τη Λέσβο να πώς ότι εμένα με είχαν πάρει τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουν το email και την ίδια μέρα με την ημερομηνία της επιστολής, η επιστολή στάλθηκε σκαναρισμένη στο email μου. Επίσης, επειδή στο χαρτί αναγράφει και κάτι σχετικά με "Υ/Δ ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη αν έχει γίνει τοποθέτηση αγωγού πρόσθετης εξυπηρέτησης" το οποίο με μπέρδεψε, το googlarisa και το επιβεβαίωσα και μαζί τους ότι απλά παραμένει από τα παλιά και να το αγνοήσω. Τέλος, και έχει σημασία για το 15-20 μέρες που λες, μου τονίσανε μέσω webbanking να κάνω πληρωμή και όχι μεταφορά αλλιώς θα καθυστερήσει να φανεί.

Γενικά η εξυπηρέτηση της ΔΕΔΔΗΕ εδώ, και η όλη τηλεφωνική επικοινωνία/ολοκλήρωση του αιτήματος μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις. Φυσικά εργολάβος ήρθε για την εγκατάσταση του μετρητή

ΥΓ Να πω επίσης ότι ήμουνα τυχερός και εσύ άτυχος γιατί από 23/7 λόγω της πυρκαγιάς στα Βατερά (> 20.000 στρέμματα), και τις πολλές καμένες κολώνες, ίσως να υπάρχει καθυστέρηση.  Υπόθεση κάνω ότι μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους τους.

Επεξ/σία από christos_uoa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, christos_uoa είπε

Επειδή αφορά τη Λέσβο να πώς ότι εμένα με είχαν πάρει τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουν το email και την ίδια μέρα με την ημερομηνία της επιστολής, η επιστολή στάλθηκε σκαναρισμένη στο email μου. Επίσης, επειδή στο χαρτί αναγράφει και κάτι σχετικά με "Υ/Δ ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη αν έχει γίνει τοποθέτηση αγωγού πρόσθετης εξυπηρέτησης" το οποίο με μπέρδεψε, το googlarisa και το επιβεβαίωσα και μαζί τους ότι απλά παραμένει από τα παλιά και να το αγνοήσω. Τέλος, και έχει σημασία για το 15-20 μέρες που λες, μου τονίσανε μέσω webbanking να κάνω πληρωμή και όχι μεταφορά αλλιώς θα καθυστερήσει να φανεί.

Γενικά η εξυπηρέτηση της ΔΕΔΔΗΕ εδώ, και η όλη τηλεφωνική επικοινωνία/ολοκλήρωση του αιτήματος μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις. Φυσικά εργολάβος ήρθε για την εγκατάσταση του μετρητή

ΥΓ Να πω επίσης ότι ήμουνα τυχερός και εσύ άτυχος γιατί από 23/7 λόγω της πυρκαγιάς στα Βατερά (> 20.000 στρέμματα), και τις πολλές καμένες κολώνες, ίσως να υπάρχει καθυστέρηση.  Υπόθεση κάνω ότι μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους τους.

Ειχε κάποιο θέμα και δεν μπορούσε να το στείλει ηλεκτρονικά, γι'αυτό το έστειλε με courier.

Μεταφορά πώς ακριβώς θα έκανα; Μόνο στην κατηγορία πληρωμή έχει το ΔΕΔΔΗΕ και ούτως ή άλλως έτσι θα  έκανα μιας και είχα ξανακάνει τον Δεκέμβριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Μεταφορά πώς ακριβώς θα έκανα; Μόνο στην κατηγορία πληρωμή έχει το ΔΕΔΔΗΕ και ούτως ή άλλως έτσι θα  έκανα μιας και είχα ξανακάνει τον Δεκέμβριο.

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ, μόνο πληρωμή υπάρχει για ΔΕΔΔΗΕ (και μάλιστα με χρέωση), δεν έχει γνωστοποιήσει κάποιον αριθμό λογαριασμού για άμεση μεταφορά χρημάτων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ, μόνο πληρωμή υπάρχει για ΔΕΔΔΗΕ (και μάλιστα με χρέωση), δεν έχει γνωστοποιήσει κάποιον αριθμό λογαριασμού για άμεση μεταφορά χρημάτων.

Στο email που μας στείλανε είχε 2 έγγραφα. Ένα με τον κωδικό πληρωμής κτλ, και ένα με πληροφορίες για τις τράπεζες. Το δεύτερο έγγραφο μνημονευόταν ως συνημμένο στο πρώτο. Σας επισυνάπτω εδώ το ΤΡΑΠΕΖΕΣ.pdf έγγραφο.

ΤΡΑΠΕΖΕΣ.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, christos_uoa είπε

Στο email που μας στείλανε είχε 2 έγγραφα. Ένα με τον κωδικό πληρωμής κτλ, και ένα με πληροφορίες για τις τράπεζες. Το δεύτερο έγγραφο μνημονευόταν ως συνημμένο στο πρώτο. Σας επισυνάπτω εδώ το ΤΡΑΠΕΖΕΣ.pdf έγγραφο.

ΤΡΑΠΕΖΕΣ.pdf 243.46 kB · 2 downloads

Πρώτη φορά το βλέπω αυτό, στη δική μου περίπτωση με κάλεσαν από ΔΕΔΔΗΕ στο κινητό για να μου πουν τον κωδικό πληρωμής.

Πάντως εφόσον λες ότι το έκανες μέσω e-banking τότε χρησιμοποίησες την επιλογή Α, δλδ τον κλασσικό τρόπο πληρωμής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πρώτη φορά το βλέπω αυτό, στη δική μου περίπτωση με κάλεσαν από ΔΕΔΔΗΕ στο κινητό για να μου πουν τον κωδικό πληρωμής.

Πάντως εφόσον λες ότι το έκανες μέσω e-banking τότε χρησιμοποίησες την επιλογή Α, δλδ τον κλασσικό τρόπο πληρωμής.

Ναι το έκανα με πληρωμή γιατί μου το τόνισε 2 φορές όταν μίλησα στο τηλέφωνο. Αφού πήρα τις επιστολές, ήμουν έτοιμος να κάνω μεταφορά στον IBAN που έγραφε αλλά μίλησα μαζί τους για την "Υ/Δ ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη" που έλεγε η επιστολή οπότε εκεί μου τόνισε όχι μεταφορά αλλά πληρωμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, christos_uoa είπε

Ναι το έκανα με πληρωμή γιατί μου το τόνισε 2 φορές όταν μίλησα στο τηλέφωνο. Αφού πήρα τις επιστολές, ήμουν έτοιμος να κάνω μεταφορά στον IBAN που έγραφε αλλά μίλησα μαζί τους για την "Υ/Δ ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη" που έλεγε η επιστολή οπότε εκεί μου τόνισε όχι μεταφορά αλλά πληρωμή.

Πάντως η κατάθεση σε λογαριασμό γίνεται και φαίνεται άμεσα, η πληρωμή είναι αυτή που καθυστερεί λίγο, εκτός και αν δεν τσεκάρουν τον λογαριασμό αυτό τόσο συχνά.

Πάντως θενξ για τις πληροφορίες :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υποθέτω ότι το πρόβλημα είναι με τον κωδικό πληρωμής. Δηλαδή στη μεταφορά έχει τα πεδία "αιτιολογίες" για δικαιούχο και καταθέτη και εκεί γράφει ο καθένας ότι θέλει οπότε η ταυτοποίηση κάθε εισερχόμενης μεταφοράς με τον κωδικό πελάτη πρέπει να γίνει χειρωνακτικά. Ενώ με την πληρωμή, βάζεις των κωδικό πελάτη μαζί με τα 4 μηδενικά στην αρχή για να γίνει 20ψήφιος και το matching πληρωμής και πελάτη είναι αυτόματο ήδη από την τράπεζα

 

 

Επεξ/σία από christos_uoa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...