washcloud Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, kostakiss είπε εκανα αιτηση για επιστροφη χρηματων λογω του οτι περασε κανενας μηνας απο την πληρωμη του νυχτερινου μετρητη , και μου ειπε οτι η λιστα με τις επιστροφες βγαινει καθε 6μηνο και οτι δεν ισχυει το 10 μερες που ειδα με τα ματια μου στις εγγυημενες υπηρεσιες. ...και εσύ το "έχεις πιάσει στραβά" - και στην 'εξυπηρέτηση",,,,τρομπάρουν (όπως τα λένε) : αυτό που ισχύει (και σωστά διάβασες,,,,με τα μάτια σου) είναι ότι : 10 εγάσιμες μετά την ΠΛΗΡΩΜΗ (ένας θεός ξέρει εάν εννοούν μετά την ημερομηνία που τα κατέθεσες ή μετά την ημερομηνία που ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ...), έχουν περιθώριο να έρθουν να σου βάλουν μετρητή. Μετά το πέρας αυτών, σου χρωστάνε 20 (αν κι εφ' όσον τα διεκδικήσεις κι όλας...). Τώρα αν η άλλη/ο άλλος στην,,,"εξυπηρέτηση" κατάλαβε ότι θες τα λεφτά σε 10 μέρες και σου είπε περί 6μήνου (που είναι το ελάχιστον χρονικό διάστημα αναμονής για να εξεταστεί ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ το αίτημά σου, ώστε ν' αποφανθούν ΕΝΤΟΣ ΤΡΙΜΗΝΟΥ),,,,,,είναι εντελώς άλλη ιστορία). Σούμα : δικαίωμα για αποζημιώση, μετά τις 10 εργάσιμες. Λεφτά στον λογαριασμό, σε κα'να χρόνο...(άντε στην καλύτερη σε 9 μήνες, γιατί στους 6 και κάτι, δεν το κόβω με τίποτα. "Λογικό", καθώς μετά το,,,γκάστρωμα, ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 9 μήνες για το,,,αποτέλεσμα...:ρ) Επεξ/σία 30 Μαΐου 2022 από washcloud 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
harrysvr Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2022 Στις 29/5/2022 στις 12:53 ΜΜ, takoulou είπε Καλησπερα..Και τι σε πειραζει να βγει νεα ΥΔΕ...Καλυτερα δεν ειναι οι παροχες να ειναι στα πραγματικα ονοματα που τις εχουν..Θα παρουν και την επιδοτηση και αλλα... Εννοεις την επιδοτηση απο Ιουλιο σωστα? και θελει δικο μου ονομα, αφμ , αυτα? προλαβαινω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 6 ώρες πριν, harrysvr είπε Εννοεις την επιδοτηση απο Ιουλιο σωστα? και θελει δικο μου ονομα, αφμ , αυτα? προλαβαινω? ...δεν νομίζω να εννοεί "την επιδότηση από Ιούλιο" (..."από Ιούλιο", άλλωστε, αυτό που ΘΑΑΑΑ γίνει, θα είναι η,,,,"επιστροφή στους καταναλωτές, ΜΕΡΟΥΣ των κερατιάτικων που πλήρωσαν για χρεώσεις αναπροσαρμογής από Δεκέμβρη έως και Μάη" - δηλαδή το περίφημο "έως 600€", και όχι "επιδότηση"). ΑΝ τα λέει,,,σύμφωνα με το πρωτόκολλο, εννοεί την επιδότηση που παίρνουν οι παροχές, για κατανάλωση έως 300 κιλοβατώρες τον μήνα (για όσους είναι σε κυμαινόμενο πρόγραμμα). Επίσης, αυτό που εννοεί στα σίγουρα, είναι ότι "καλύτερα να το πας όπως προβλέπεται" : δηλαδή, στην περίπτωσή σου, να πληρώσεις για ΥΔΕ, ώστε να μπουν οι παροχές στα νέα ονόματα, για να μπορείς στην συνέχεια να παίρνεις ό,τι επιδοτήσεις (ή επιστροφές) προβλέπονται. Με το "προλαβαίνω;" δεν είμαι σίγουρος τί ακριβώς εννοείς...αν και μάλλον έχεις στο μυαλό την "επιστροφή" που είπα. Αν όντως αυτήν έχεις, ίσα-ίσα που αν αλλάξεις τώρα όνομα, πχ στην παροχή "του παππού", σίγουρα δεν θα πάρεις τίποτα. Αυτός που θα μπορούσε να πάρει είναι ο,,,παππούς (που σας έχει αφήσει χρόνους). Για την ακρίβεια, δεν έχω ιδέα πώς ακριβώς "θα επιστρέψουν" αυτά που θα επιστρέψουν : αν το πάνε (ως πιο πιθανό), με το γνωστό στυλάκι, "μπαίνει ο δικαιούχος στην πλατφόρμα που θ' ανοίξει, συμπληρώνει τα στοιχεία του, ΑΦΜ, παροχή, διεύθυνση, ταυτότητα κτλ, ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΙΒΑΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ",,,,τότε ζήτω που τον ήπιατε κι εσύ και όσοι είναι στην ίδια κατάσταση (και δεν είναι λίγοι). Με άλλα λόγια, οι "τυχεροί" λογικά θα είναι όσοι έχουν παροχή στο όνομά τους, και την είχαν για το διάστημα που θα ληφθεί υπ' όψη για τις επιστροφές (δηλαδή από 1/12/21 έως 31/5/22)... Κι εκεί θα βγεις εσύ και θα πεις "μα εγώ πλήρωνα το ρεύμα που εγώ έκαιγα, για την παροχή που απλά είχε τυπικά μείνει στο όνομα του πεθαμένου του παππού, και πλήρωσα και κερατιάτικα για αναπροσαρμογή, ΕΓΩ, ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ - τί θα γίνει τώρα, ΔΕΝ θα τα πάρω πίσω, αλλά θα πρέπει να ζωντανέψω τον παππού, να ανοίξει τραπεζικό λογαριασμό, επειδή ως χρήστης της παροχής φαινόταν να ήταν αυτός;". Ε μάλλον δυστυχώς έτσι θα το κάνουν. Ένας πολύ ωραίος έμμεσος "κόφτης" επιστροφών, "από το πουθενά"...ΕΚΤΟΣ πια κι αν "προβλέψουν" για τέτοιες περιπτώσεις,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,αλλά πολύ χλωμό το βλέπω.................. Όσο για το "αν θες νυχτερινό", όπως σου είπα και χθες, ή θα προσπαθήσεις ν' ανεβάσεις ταυτότητα "του παππού" (αν έχετε κρατήσει κάτι), κι αν τη δεχτεί την δέχτηκε, ή θα πάρεις την παροχή στο όνομά σου, και εντός 7μήνου θα κινήσεις γη και ουρανό να βρεις ηλεκτρολόγο να σου βγάλει πιο φθηνά τις 2 ΥΔΕ που θες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostakiss Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 17 hours ago, washcloud said: ...και εσύ το "έχεις πιάσει στραβά" - και στην 'εξυπηρέτηση",,,,τρομπάρουν (όπως τα λένε) : αυτό που ισχύει (και σωστά διάβασες,,,,με τα μάτια σου) είναι ότι : 10 εγάσιμες μετά την ΠΛΗΡΩΜΗ (ένας θεός ξέρει εάν εννοούν μετά την ημερομηνία που τα κατέθεσες ή μετά την ημερομηνία που ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ...), έχουν περιθώριο να έρθουν να σου βάλουν μετρητή. Μετά το πέρας αυτών, σου χρωστάνε 20 (αν κι εφ' όσον τα διεκδικήσεις κι όλας...). Τώρα αν η άλλη/ο άλλος στην,,,"εξυπηρέτηση" κατάλαβε ότι θες τα λεφτά σε 10 μέρες και σου είπε περί 6μήνου (που είναι το ελάχιστον χρονικό διάστημα αναμονής για να εξεταστεί ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ το αίτημά σου, ώστε ν' αποφανθούν ΕΝΤΟΣ ΤΡΙΜΗΝΟΥ),,,,,,είναι εντελώς άλλη ιστορία). Σούμα : δικαίωμα για αποζημιώση, μετά τις 10 εργάσιμες. Λεφτά στον λογαριασμό, σε κα'να χρόνο...(άντε στην καλύτερη σε 9 μήνες, γιατί στους 6 και κάτι, δεν το κόβω με τίποτα. "Λογικό", καθώς μετά το,,,γκάστρωμα, ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 9 μήνες για το,,,αποτέλεσμα...:ρ) 17 hours ago, korakios said: γραπτώς σου το είπαν ? αν ναι ,στείλε screenshot της σελίδας 😁 Η αποζημίωση σας θα γίνει με βάση την εγγυημένη υπηρεσία: 3.5. Εγκατάσταση μετρητή με χρονοχρέωση (νυχτερινό τιμολόγιο) Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στον παρακάτω σύνδεσμο. https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/ Τα ποσά καταβάλλονται με την ακόλουθη διαδικασία: α) με μέριμνα του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., χωρίς να απαιτείται αίτηση εκ μέρους των δικαιούχων, είτε απευθείας σε αυτούς ή μέσω του λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας, μετά από σχετική συμφωνία του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. με τους αρμόδιους Προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, β) ανά εξάμηνο και συγκεκριμένα εντός τριών (3) μηνών από τη λήξη του ημερολογιακού εξαμήνου στο οποίο αφορούν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Share Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 ^...ε αυτό δεν σου είπα; ΑΛΛΟ το να κατοχυρώσεις δικαίωμα αποζημιώσης (αν από την μέρα πληρωμής - εμένα έτσι μου είχαν πει τηλεφωνικά - ή από την μέρα που θα εμφανιστεί στο σύστημά τους η πληρωμή που έκανες, ΔΕΝ περάσουν δέκα ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ, και προλάβουν να τον τοποθετήσουν, δεν δικαιούσαι αποζημίωση. Αν ΠΕΡΑΣΟΥΝ, μετά το έχεις κατοχυρώσει, είτε τον βάλουν την 11η εργάσιμη, είτε την 111η), και ΑΛΛΟ το πότε θα σου τα αποδώσουν : "μαξ" (υποτίθεται), θα περάσοει 9μηνο...(από την στιγμή που θα αιτηθείς για να τα διεκδικήσεις). Σιγά μην τα βάλουν νωρίτερα (το ελάχιστο είναι 3-4 μήνες), και δεν βλέπω τί τους εμποδίζει να το τρενάρουν και για μετά το "μαξ"...(έως ουδεπόπωτε) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grim Ripper Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Ενημερωτικά 2 μήνες μετά ακόμη ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ενημερωθεί για αλλαγή του μετρητή και παρόλο που έδωσα μετρήσεις τηλεφωνικός δεν μπόρεσαν να τις περάσουν επειδή είναι "υπό κατασκευή" δηλαδή πρέπει να ενημερωθούν για την αλλαγή του μετρητή. Σε 2 μήνες που θα ξαναέρθουν για την μέτρηση τότε θα ενημερωθούν. Ό,τι να'ναι. Προφανώς από τον πάροχο (ΔΕΗ) δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ούτε να τις περάσουν εκείνοι για να βγει σωστός λογαριασμός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 41 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ενημερωθεί για αλλαγή του μετρητή ...δεν ενημερώνεται, ενημερώνει (τον πάροχο)(...όποτε του καπνίσει). Αυτός τον τοποθετεί τον μετρητή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, Grim Ripper είπε Ενημερωτικά 2 μήνες μετά ακόμη ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ενημερωθεί για αλλαγή του μετρητή και παρόλο που έδωσα μετρήσεις τηλεφωνικός δεν μπόρεσαν να τις περάσουν επειδή είναι "υπό κατασκευή" δηλαδή πρέπει να ενημερωθούν για την αλλαγή του μετρητή. Σε 2 μήνες που θα ξαναέρθουν για την μέτρηση τότε θα ενημερωθούν. Ό,τι να'ναι. Προφανώς από τον πάροχο (ΔΕΗ) δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ούτε να τις περάσουν εκείνοι για να βγει σωστός λογαριασμός. Πρώτα από όλα - όπως έγραψε και ο φίλος από πάνω - η ΔΕΗ (πάροχος) είναι αυτός που δεν έχει ενημερωθεί, ο ΔΕΔΔΗΕ είναι ενήμερος γιατί αυτός άλλαξε τον μετρητή. Επίσης μάθε πως έτσι γίνεται πάντα, έτσι προβλέπεται να γίνει, έτσι έγινε και στη δική μου περίπτωση που ενεργοποίησα το νυχτερινό πριν 2-3 μήνες, άλλο αν εσένα σου φαίνεται περίεργο ή ανάποδο (και μένα περίεργο μου είχε φανεί στην αρχή). Όταν ο ΔΕΔΔΗΕ πάρει τις ενδείξεις (ημέρας + νύχτας) στην προγραμματισμένη ημερομηνία θα τις δώσει στη ΔΕΗ μαζί με τους νέους αριθμούς μετρητών, και αυτή με τη σειρά της θα εκδώσει "σωστό" εκκαθαριστικό διορθώνοντας τα λάθη στον προηγούμενο έναντι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grim Ripper Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Παιδιά η καρτέλα μου στο ΔΕΔΔΗΕ δεν γράφει ότι έχω και νυχτερινο, γι'αυτό δεν έχουν ενημερώσει τον πάροχο. Δηλαδή αν δεν το έλεγα μάλλον ακόμη τίποτα δεν θα είχε γίνει, που και πάλι δεν έγινε κάτι βέβαια. Τηλεφωνικά έδωσα τις μετρήσεις επειδή ούτε στο site του δεδδηε μπορούσα να βάλω 2 μετρήσεις (ημέρας / νύχτας). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, Grim Ripper είπε Παιδιά η καρτέλα μου στο ΔΕΔΔΗΕ δεν γράφει ότι έχω και νυχτερινο, γι'αυτό δεν έχουν ενημερώσει τον πάροχο. myrae , αίτημα κατά διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ) , ζητάς αποζημίωση των 20€ (αν καθυστέρησαν απο την πληρωμή να τον τοποθετήσουν) και να δώσει αναδρομικά τη νυχτερινή καταγεγραμμένη κατανάλωση στον πάροχο (ΔΕΗ) ώστε να εκδώσει διορθωτικό . σίγουρα κανα εξάμηνο θα περάσει απο ΡΑΕ , αλλά κράτα ανοιχτό το αίτημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Qwerty_2 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Επειδή είμαι στην διαδικασία ανακαίνισης μιας κατοικίας, επειδή σκοπεύω να βάλω net metering συνδυάζεται με νυχτερινό τιμολόγιο. Μην βάλω μόνο μονής εγγραφής και μετά μπλέκω με διπλής εγγραφής (έχει γίνει αποκοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Weiss Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 27 λεπτά πριν, Qwerty_2 είπε Επειδή είμαι στην διαδικασία ανακαίνισης μιας κατοικίας, επειδή σκοπεύω να βάλω net metering συνδυάζεται με νυχτερινό τιμολόγιο. Μην βάλω μόνο μονής εγγραφής και μετά μπλέκω με διπλής εγγραφής (έχει γίνει αποκοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ) Ψηφιακός μετρητής θα μπει αναγκαστικά που καταχωρεί τα πάντα. (ημερήσιο, νυχτερινο, εξερχόμενη ενέργεια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Qwerty_2 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2022 58 λεπτά πριν, Weiss είπε Ψηφιακός μετρητής θα μπει αναγκαστικά που καταχωρεί τα πάντα. (ημερήσιο, νυχτερινο, εξερχόμενη ενέργεια) Λογικό να μπουν ψηφιακοί γιατί το ακίνητο δεν έχει καν παροχή ρεύματος Απλά επειδή έχω στέγη δική μου και θα βάλω net metering τις βραδυνές ώρες που θα λειτουργεί αντλία θερμότητας λογικά δεν θα παράγουν για αυτό με ενδιαφέρει το νυχτερινό τιμολόγιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Christopher_B Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Γεια, πετυχα τον τυπο που καταγραφει την καταναλωση εχθες στη σκαλα και τον ρωτησα γιατι στο δικο καινουργιο ψηφιακο μετρητη δεν εχει ενδειξη δικτυου τηλεφωνιας και μου απαντησε οτι πιθανον δε τοποθετησαν καρτα sim το οποιο του φανηκε παραξενο γιατι απο οσο γνωριζε τοποθετουνται στανταρντ. Ειπα να κανω κατι κλπ και μου ειπε δε χρειαζεται για εαν ειναι να ενεργοποιηθει ηλεκτρονικη καταμετριση τοτε σιγουρα θα τοποθετησουν καρτα και στους μετρητες που δεν εχουν. Τελος μου ανεφερε οτι ηλεκτρονικη καταμετρηση γινεται κυριως σε επιπεδο ελεγχου συσκευων κυριως και σε ελαχιστες περιοχες στη χωρα! Χαιρετισμους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dante80 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Μου ήρθε το κλασσικό μνμ από ΔΕΗ να μετρήσω για τον μήνα και να ανεβάσω e-bill. Κατεβαίνω και βλέπω πως αλλάχτηκε ο μετρητής!! Δεν με πήρε κανένας τηλ, δεν πήρα χαμπάρι τπτ. Νομίζω πως σέταρα το ρολόι του φούρνου πριν ένα τριήμερο, οπότε τότε πρέπει να έγινε η αλλαγή και δεν το κατάλαβα. Από μέσα Δεκεμβρίου σε Ιούνιο, πάλι καλά. 🙃 Πάμε τώρα στα του μετρητή. Μια φορά θα τα ρωτήσω να μην σας πρήζω, αλλά όποιος βούλεται ας ELI5 παρακαλώ. 😅 Έχει αναμμένο το κόκκινο power πάνω αριστερά, αναβοσβήνει το πράσινο net δίπλα του, και έχει συνεχώς αναμμένο το alarm στο κάτω μέρος. Ακολουθούν οι οθόνες. 1. Λογικά η πρώτη είναι ο αριθμός μετρητή; Γράφει 16223457 με κωδικό 0.0.2. Σίγουρα αυτός ΔΕΝ είναι ο αριθμός παροχής μου. Το 447 πάνω αριστερά με μαρκαδόρο πρέπει να ανταποκρίνονται στην παροχή. 2. Ημερομηνία, σωστή 3. Ώρα, σωστή. 4. Πρώτη μέτρηση, κωδικός 1.8.0. 25,68 kWh. Είναι το συνολικό ρεύμα; 5. Δεύτερη μέτρηση, κωδικός 1.8.1. 17,76 kWh.Είναι το ρεύμα ημέρας; 6. Τρίτη μέτρηση, κωδικός 1.8.2. 7.92kWh. Είναι το νυχτερινό ρεύμα; 7. Μηδενική μέτρηση, κωδικός 2.8.0. 8. Λογικά setup screen. Ρωτάω λοιπόν. 1. Τα λαμπάκια που ανάβουν είναι κάτι περίεργο (ειδικά το alarm); πρέπει να κάνω κάτι; 2. Έχει νόημα να δώσω μέτρηση αυτόν τον μήνα; Υποθέτω πως με την αλλαγή του μετρητή ο ΔΕΔΔΗΕ έστειλε στην ΔΕΗ το τελικό του παλιού. Ο καινούριος δεν έχει προλάβει να κάψει. 3. Βλέπετε κάτι άλλο περίεργο; 4. Ο μετρητής είναι της προκοπής; Έτσι όπως έψαχνα online όλο άλλες μάρκες βλέπω (GAMA 300 κλπ). Χίλια ευχαριστώ, έρρωσθε! 🖖 Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2022 από Dante80 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα