Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

ν τώρα γυρίζει στις 23 δεν έχεις σπαστό αλλα συνεχόμενο και μονο νύχτα

αυτο θελω να φτιαξουν.

  • Like 1
  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στον πεθερό μου που του βάλανε νέο μετρητή νυχτερινού έχει να του έρθει λογαριασμός (έναντι ή εκκαθ.) από αρχές Νοεμβρη 2022.

επόμενη καταμέτρηση αρχές Μαρτίου 2023.

Άκρη από τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ / ΔΕΗ δεν έχει βγάλει. Ο ΔΕΔΔΗΕ λέει έχει στείλει μετρήσεις, η ΔΕΗ λέει δεν έχει λάβει.

ΔΕΗ δεν έχει καταφέρει να κλείσει ραντεβού να πάει από κοντά. Δεν βρίσκει με ποιον τρόπο μπορεί να κλείσει ραντεβού.

Ανήκει Καμίνια.

Η ανησυχία του είναι ότι τον Μάρτιο που θα του έρθουν όλα μαζί θα χρεωθεί ένα  υπέρογκο ποσό,

βάσει του (αντιγράφω από τιμές Φεβ):

  • οι πρώτες 500kWh = 0,1511 €/kWh
  • οι επόμενες 500kWh = 0,1911 €/kWh
  • όλες οι επόμενες = 0,1911 €/kWh

αντί να του ερχόταν κάθε μήνα έναντι.

Ανησυχεί σωστά ή κάτι δεν ερμηνεύουμε σωστά ?

του είπα να ανοίξει και αίτημα στο https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html που διάβασα εδώ στο thread.

Μήπως πρέπει με κάποιον τρόπο να πάει face-2-face ?

Επεξ/σία από red66phone
τυπογραφικό
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, red66phone είπε

Η ανησυχία του είναι ότι τον Νοέμβρη που θα του έρθουν όλα μαζί θα χρεωθεί ένα  υπέρογκο ποσό,

βάσει του (αντιγράφω από τιμές Φεβ):

  • οι πρώτες 500kWh = 0,1511 €/kWh
  • οι επόμενες 500kWh = 0,1911 €/kWh
  • όλες οι επόμενες = 0,1911 €/kWh

αντί να του ερχόταν κάθε μήνα έναντι.

Ανησυχεί σωστά ή κάτι δεν ερμηνεύουμε σωστά ?

Τι είναι αυτό που τον κάνει να πιστεύει ότι θα του έρθει λογαριασμός τον Νοέμβρη και όχι νωρίτερα? Και μάλιστα ότι θα χρεωθεί για έναν ολόκληρο χρόνο με τιμές Φεβρουαρίου?

Κάτι δεν ερμηνεύετε σωστά, όταν του έρθει ο λογαριασμός η κατανάλωση θα μοιραστεί σε όλους τους μήνες από Νοέμβριο 2022 και μετά, και φυσικά οι KWh του κάθε μήνα θα χρεωθούν με το αντίστοιχο τιμολόγιο.

Επίσης η επίσκεψη σε κατάστημα ΔΕΗ δεν θα βοηθήσει, επικοινωνήστε τηλεφωνικά με τα τοπικά γραφεία ΔΕΔΔΗΕ, μόνο έτσι θα επισπεύσετε την διαδικασία.

Δημοσ.

τυπογραφικό, τον Μάρτιο που θα θα του έρθει ο εκκαθ ήθελα να γράψω

με ποια λογική θα μοιραστούν σε όλους τους μήνες? ισόποσα? ή κατ' αντιστοιχία και κατ' εκτίμηση των περσυνών ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, red66phone είπε

τυπογραφικό, τον Μάρτιο που θα θα του έρθει ο εκκαθ ήθελα να γράψω

με ποια λογική θα μοιραστούν σε όλους τους μήνες? ισόποσα? ή κατ' αντιστοιχία και κατ' εκτίμηση των περσυνών ?

Οκ τότε, αγνόησε την πρώτη παράγραφο από το post μου, και διάβασε όλα τα υπόλοιπα.

Με τη λογική ότι η κατανάλωση έγινε σε 4 μήνες, ενώ ο κάθε μήνας είχε τον δικό του τιμοκατάλογο. Το ίδιο θα γινόταν ακόμα και αν σου έρχονταν κανονικά έναντι κάθε μήνα, όπως ακριβώς γινόταν και πριν σας αλλάξουν μετρητή. Και ναι ισόποσα, κατ' εκτίμηση των περσινών δεν μπορεί να γίνει γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ μετράει κάθε 4μηνο.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

τελευταία είναι αρκετά σύνηθες αν εγκατασταθεί νέος μετρητής για νυκτερινό, μετά δεν βγαίνει ξανά λογαριασμός..

γνωστοί μου έχει να τους έρθει από τα μέσα του 2022 (καλά ακούσατε)

στον ΔΕΔΔΗΕ φαίνονται κανονικά οι ενδείξεις, στη ΔΕΗ όχι..

να πάει από εκεί να κάνει γραπτό αίτημα και να πάρει αντίγραφο πως έγινε το αίτημα για καταμέτρηση-κοστολόγηση, κάπως έτσι.. 

από εκεί και πέρα ας αφήνει κάνα φράγκο στην άκρη για να τα πληρώσει όταν βγάλουν λογαριασμό.. 

δεν μπορούμε να σκάμε επειδή αυτοί που χειρίζονται το μηχανογραφικο δεν πίνουν κάνα καφέ το πρωί..

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε

στον ΔΕΔΔΗΕ φαίνονται κανονικά οι ενδείξεις, στη ΔΕΗ όχι..

 

Που τις βλέπουμε αυτές;

(έχουν και ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ κάτι site μες τη διαφάνεια ρε παιδί μου....)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nikos_abel είπε

Που τις βλέπουμε αυτές;

(έχουν και ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ κάτι site μες τη διαφάνεια ρε παιδί μου....)

ΔΕΗ: https://mydei.dei.gr/el/

νομίζω μπορείς να τις δεις μόνο όταν είναι ανοικτό το παράθυρο για να δώσεις ενδείξεις.

ΔΕΔΔΗΕ: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=8

image.png.3981c0a76d6baf9d699f4ea259bcb0a0.png

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
Στις 15/2/2023 στις 3:56 ΜΜ, Joshua21 είπε

ΔΕΗ: https://mydei.dei.gr/el/

νομίζω μπορείς να τις δεις μόνο όταν είναι ανοικτό το παράθυρο για να δώσεις ενδείξεις.

ΔΕΔΔΗΕ: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=8

 

Α, ΟΚ, στο e-bill ήξερα, απλά λέει μπούρδες τώρα, στον ΔΕΔΔΗΕ δεν ήξερα, ευχαριστώ!

 

Δημοσ.
Στις 14/2/2023 στις 3:58 ΜΜ, red66phone είπε

στον πεθερό μου που του βάλανε νέο μετρητή νυχτερινού έχει να του έρθει λογαριασμός (έναντι ή εκκαθ.) από αρχές Νοεμβρη 2022.

επόμενη καταμέτρηση αρχές Μαρτίου 2023.

Άκρη από τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ / ΔΕΗ δεν έχει βγάλει. Ο ΔΕΔΔΗΕ λέει έχει στείλει μετρήσεις, η ΔΕΗ λέει δεν έχει λάβει.

ΔΕΗ δεν έχει καταφέρει να κλείσει ραντεβού να πάει από κοντά. Δεν βρίσκει με ποιον τρόπο μπορεί να κλείσει ραντεβού.

Ανήκει Καμίνια.

Η ανησυχία του είναι ότι τον Μάρτιο που θα του έρθουν όλα μαζί θα χρεωθεί ένα  υπέρογκο ποσό,

βάσει του (αντιγράφω από τιμές Φεβ):

  • οι πρώτες 500kWh = 0,1511 €/kWh
  • οι επόμενες 500kWh = 0,1911 €/kWh
  • όλες οι επόμενες = 0,1911 €/kWh

αντί να του ερχόταν κάθε μήνα έναντι.

Ανησυχεί σωστά ή κάτι δεν ερμηνεύουμε σωστά ?

του είπα να ανοίξει και αίτημα στο https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html που διάβασα εδώ στο thread.

Μήπως πρέπει με κάποιον τρόπο να πάει face-2-face ?

Ίδια περιοχή και εγώ με τον πεθερό σου.

Το ρολόι τοποθετήθηκε Αυγούστο, πήρα έναν εκκαθαριστικό λογαριασμό τον Οκτώβρη και σήμερα εκδόθηκε ο λογαριασμός για όλους τους μήνες με το νυχτερινό.

Εκδόθηκε μετά από άπειρα τηλέφωνα και mail αρχικά στον δεδηε για να στείλει την τελική ένδειξη του προηγούμενου ρολογιού.

Στην συνέχεια τηλέφωνα στην ΔΕΗ για να γίνει η έκδοση του πρώτου κανονικού λογαριασμού.

Να φανταστείς ότι μέσω δεδηε έδωσα τις ενδείξεις νυχτερινού και ημερήσιου, στην ΔΕΗ δεν με άφηνε και επιτέλους εκδόθηκε ο λογαριασμός.

Καλή υπομονή. 

Δημοσ.

ΔΕΔΔΗΕ update:

Θυμίζω ότι το ρολόι δεν καταγράφει το μεσημέρι την νυχτερινή τιμολόγηση και έχει δηλωθεί βλάβη από 16/01. Την Δευτέρα 13/02 έκανα καταγγελία σε ΡΑΕ και τους ενημέρωσα. 

την Τετάρτη 15/02 μου έστειλαν απο ΔΕΔΔΗΕ με μειλ το παρακάτω.

Πράγματι υπήρχε πρόβλημα στην μετάδοση του σήματος αφής το οποίο επιλύθηκε την Παρασκευή 10/02/2023.

’Ελέγχοντας την ιστορικότητα των καταμετρήσεων δεν διαπιστώσαμε πρόβλημα. 
Σε κάθε περίπτωση αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε απευθείας στο προσωπικό μου email.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Χθες (αφού τσεκαρα το ρολόι) τους απάντησα ότι το πρόβλημα παραμένει, και ότι δεν πιστεύω ότι έκαναν κάτι να το διορθώσουν, ούτε και περασε κανείς να το δει/επισκευάσει. Αρα συνεχίζω να ζητάω επισκευή, αποζημίωση από ΔΕΔΔΗΕ γιατί δεν το έλυσαν σε 20 ημέρες, αποζημίωση γιατί χρεώνομαι 1,5 χρόνο λάθος την νυχτερινή τιμολογηση - και ότι τα ιστορικά στοιχεία που αναφέρουν παραπάνω αφού από την αρχή το ρολόι καταγράφει λάθος προφανώς είναι και αυτά λάθος και ότι θα κάνω συμπληρωματική καταγγελία στη ΡΑΕ (όπου και έκανα). Τους έστειλα και φωτογραφίες από το ρολόι όπου η ώρα είναι 15:50 και το ρολόι συνεχίζει να καταγράφει με Τ1.

Σημερα το πρωί ώρα 07:00 λοιπον έλαβα το παρακάτω μειλ

Καλημέρα σας και πάλι.

Εγώ δεν είπα ότι πέρασε κάποιος τεχνικός από την παροχή σας. 
Υπήρχε πρόβλημα σε γραμμή Μέσης Τάσης που τροφοδοτούσε τμήμα του Δήμου Αγίας Παρασκευής, Χολαργού και Χαλανδρίου.

Όπως και να έχει το παρών δόθηκε σε συνεργείο ούτως ώστε σας επισκεφτεί μετά από επικοινωνία 
(έδωσα το τηλέφωνό σας να επικοινωνήσουν μαζί σας σήμερα).

Πράγματι 07:40 με κάλεσαν από το συνεργείο και μου είπαν ότι, θα έρθουν την Δευτέρα και ότι το πιο πιθανό είναι να αλλάξουν το ρολόι γιατί "δεν καταγράφει σωστά και δεν γυρίζει σε Τ2" και ότι θα κάνουν αντιλογισμό για τις λάθος καταγραφές του νυχτερινού. 

Φυσικά πάλι χαζά λένε γιατί το ρολόι καταγράφει το νυχτερινό αλλά σαν συνεχές ωράριο (από τις 23:00 ως τις 07:00) άρα το ρολόι δεν έχει πρόβλημα. Για να δούμε από Δευτέρα τι θα γίνει και αν αρχικά έρθουν όπως είπαν.

** επειδή είμαι στο Χαλάνδρι, έχω επιβεβαιώσει ότι η νυχτερινή χρεώση πρέπει να είναι σύμφωνα με το χειμερινό ωράριο (02:00-08:00 + 15:00-17:00) και αυτό είναι που ζητάω εδω και ένα μήνα να διορθωθει. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, userAnon είπε

, αποζημίωση γιατί χρεώνομαι 1,5 χρόνο λάθος την νυχτερινή τιμολογηση

αυτό λίγο δύσκολο μιας και θα έπρεπε να είχες δηλώσει βλάβη τότε ή τουλάχιστον να υπάρχει κάποιο αποδεικτικό στοιχείο , εννοείται κυνήγησέ το

είδες μήπως διπλανά ρολόγια αν έχουν το ίδιο πρόβλημα ?

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτό λίγο δύσκολο μιας και θα έπρεπε να είχες δηλώσει βλάβη τότε ή τουλάχιστον να υπάρχει κάποιο αποδεικτικό στοιχείο , εννοείται κυνήγησέ το

είδες μήπως διπλανά ρολόγια αν έχουν το ίδιο πρόβλημα ?

2 διαμερισματα ειμαστε, και εχουμε το ιδιο ακριβως προβλημα.Απλα ο γειτονας επειδη λειπει ολη την ημερα προτιμαει να παραμείνει ετσι οπως ειναι τωρα.

Σχετικα με την αποζημιωση, δεν καιγομαι (αντε να εχω χασει 50 100 kwh, αλλα θα το κυνηγησω για το σπασιμο.. το βασικο ειναι να το φτιαξουν

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...