Προς το περιεχόμενο

i3 6100 skylake 71.84 ευρω???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα παρακαλουσαμε να μη διαδιδονται αναληθεις πληροφοριες οι οποιες θιγουν προσωπα φυσικα και νομικα.
Ουδεποτε το συγκεκριμενο καταστημα επιβαρυνε πελατες του αναλογα με τον τροπο πληρωμης ειτε αυτος ειναι αντικαταβολη ειτε ειναι μεσω καρτας πιστωτικης ή χρεωστικης.
Το μονο "σφαλμα" ειναι καποιες προσφορες που τρεχουν, να μην μπορουν να εξυπηρετησουν ολους τους ενδιαφερομενους πελατες οι οποιοι εχουν ισως το δικαιωμα να δυσαρεστηθουν. Εκει ωφειλονται καποιες αρνητικες κριτικες που εχει λαβει το καταστημα  ενω οι περισσοτερες αφορουν σε ελλειπη η καθυστερημενη ενημερωση. Καλο ειναι λοιπον να διαβαζουμε και να αποκτουμε  δικη μας αποψη.
Για την ιστορια, λογω αναφορας απο μελος του Forum οι θετικες κριτικες (4 και 5 αστερια) του εν λογω καταστηματος ειναι 51 εναντι 38.
Καλο θα ηταν λοιπον, να σκεφτομαστε καλα πριν γραψουμε δημοσια το οτιδηποτε.
 

Απο το νομικο τμημα της εταιριας Dot and More Multimedia PC

Δημοσ.

1/5 (Παραγγελία 12589)

Αν υπήρχε δυνατότητα μηδενικής βαθμολογίας θα την άξιζε το συγκεκριμένο κατάστημα...Αποτελώ μία ακόμα περίπτωση ''λανθασμένης προσφοράς''. Και άντε προσπαθώ να είμαι καλοπροαίρετη και να δεχτώ ότι απλά το κατάστημα τυχαίνει να έχει πολύ κακούς υπαλλήλους οι οποίοι τιμολογούν με λάθος τιμή προϊόντα 8 στις δέκα φορές... Δε θα έπρεπε μετά από 33 κακές κριτικές να έχουν έστω για ξεκάρφωμα προσπαθήσει να το διορθώσουν αυτό?? Ή αποτελεί λάθος συστήματος (με τεχνητή νοημοσύνη) που κατεβάζει μόνο του τις τιμές? Επομένως μάλλον θα γίνω κακιά (χωρίς να το θέλω πιστέψτε με) και να υποθέσω ότι κάτι άλλο υπάρχει πίσω από τις κατα συρροή ''φοβερές προσφορές'' του εν λόγω καταστήματος, που καταλήγουν λανθασμένες..Καταλαβαίνω ότι λυπάστε πολύ αν κρίνω και από το μήνυμα που μου στείλατε για ακύρωση της παραγγελίας μου. Εγώ όμως λυπάμαι ακόμα περισσότερο για το λάθος μου να παραγγείλω απο εσας...

 

(Μήνυμα της κοπέλας μου που όμως δεν μπορεί να αναρτηθεί στο σκρουτζ μιας και η προσφορά δεν παρουσιάστηκε στο σκρουτζ) Μιας και το νομικό τμήμα κάνει τον κόπο να διαβάζει το φόρουμ ας προσθέσει μία ακόμα κακή κριτική να αλλάξει η αναλογία

Δημοσ.

...προς τι η απορια σας ???
Εκπροσωπω την εταιρια, και παρεθεσα κειμενο του νομικου μας συμβουλου.
Θεωρειτε πως δεν εχει δικαιωμα ενας επιχειρηματιας οσο μικρος και αν ειναι, να διεκδικησει δικαιωση οταν γραφονται ανακριβιες εις βαρος του ?

Δημοσ.

Ο αντιλογος δεν αφορα στο θεμα προσφορων που αναρτα το εν λογω καταστημα, αν και δεν ειναι ποτε εικονικες μιας και δεν εχει οικονομικο ωφελος απο αυτο. Να θυμισω οτι προκειται για εμπορικο καταστημα το οποιο εχει ως σκοπο το κερδος.
Αν δεν υπαρχει οικονομικο κερδος, τοτε δεν υπαρχει αλλος λογος  ωστε να ισχυριστειτε δολο απο την πλευρα μας.
Οσο για τις τιμες μας, δεν υπαρχουν εκει χαρη σε καποια ανωτερη δυναμη που δεν ελεγχεται απο ανθρωπο.
Αλλαγες και βελτιωσεις γινονται και θα γινονται στον τροπο δημοσιευσης τιμων και προϊοντων ωστε να βελτιωθουν και οι υπηρεσιες μας προς τους πελατες μας. Οσο για την αναφορα της κυριας πιο πανω, δεν νομιζω οτι υπαρχουν 8 στις 10 λαθος-ακυρες τιμες.
Η τελικη εκτελεση 7000 παραγγελιων και η ακυρωση λιγοτερων απο 750, θεωρω οτι ενισχυει την αποψη μας.
Οι 33 αρνητικες κριτικες μας καθοδηγουν στο τι πρεπει να βελτιωθει και οι προσπαθειες μας ειναι καθημερινες.

Τελος, θεωρω οτι πρεπει να ακουγονται ολες οι αποψεις και σε αυτο ωφειλεται και η παρουσια μας εδω μεσα.
Αν οι διαχειριστες πιστευουν οτι το insomnia αφορα forum παραπονων και οχι διαλογου, καλουνται να μας το πουν, αν οχι
τοτε καλο ειναι να μην προβαινουμε σε ειρωνικα σχολια του τυπου :"...Μιας και το νομικό τμήμα κάνει τον κόπο να διαβάζει το φόρουμ ας προσθέσει μία ακόμα κακή κριτική να αλλάξει η αναλογία"

Δημοσ.

Αν δεν υπαρχει οικονομικο κερδος, τοτε δεν υπαρχει αλλος λογος  ωστε να ισχυριστειτε δολο απο την πλευρα μας.

οικονομικο κερδος ειναι και τα hits της σελιδας αλλα και οι προσωπικες πληροφοριες που μαζεψατε απο τα profile που εφτιαξαν οσοι εχουν παραγγείλει κατα καιρους στις λαθος τιμες σας...

  • Like 1
Δημοσ.

οικονομικο κερδος ειναι και τα hits της σελιδας αλλα και οι προσωπικες πληροφοριες που μαζεψατε απο τα profile που εφτιαξαν οσοι εχουν παραγγείλει κατα καιρους στις λαθος τιμες σας...

Αγαπητε, τα hits  της σελιδας μας οταν προερχονται απο μηχανες αναζητησης τιμων χρεωνονται οπως γνωριζετε. Αρα δεν μας συμφερει να βαζουμε προϊοντα σε προσφορα που δεν υπαρχουν. 

Δημοσ.

Δεν ασχοληθηκα καθολου  με την ακυρωση που δεχθηκα από το σαιτ.

Αλλα αυτό που γινεται τωρα από τον εκπροσωπο του καταστήματος, θα με κανει και μενα να πραξω όπως καποια αλλα παιδια στο θεμα.

Δημοσ.

Αγαπητε, τα hits  της σελιδας μας οταν προερχονται απο μηχανες αναζητησης τιμων χρεωνονται οπως γνωριζετε. Αρα δεν μας συμφερει να βαζουμε προϊοντα σε προσφορα που δεν υπαρχουν. 

δεν ξερω αν το προσεξατε αλλα δεν ηταν απο μηχανη αναζητησης τιμων... μην λεμε οτι ναναι...

  • Like 1
Δημοσ.

Έχουν χρήματα για να πληρώνουν νομικό τμήμα,αλλά δεν παίρνουν κανένα επιπλέον υπάλληλο να σηκώσει κανένα τηλέφωνο,πρέπει να κάνεις τάμα να τους βρεις! Τώρα όμως που το ξανασκέφτομαι,τους χρειάζεται περισσότερο το νομικό τμήμα! Ας όψεται που είπα να μην δώσω έκταση στην δική μου περίπτωση,αλλιώς η αρνητική στον "Τσιγγούνη" θα ήταν το λιγότερο από τις καταγγελίες που τους χρειάζονται μήπως και καταλάβουν ότι απευθύνονται σε καταναλωτές και όχι ινδιάνους που τους δίνουν καθρεπτάκια...

Δημοσ.

Για ρωτηστε τοτε το νομικο τμημα σας τι συμβαινει οταν κανεις παραγγελια και σου ερχεται και προτιμολογιο και η παραγγελια εχει καταχωρηθει αλλα μετα απο καποιες μερες την ακυρωνει το καταστημα μονο του.

Τι συμβαινει στην περιπτωση αυτη?καπου υπαρχει ενα θεματακι ετσι δεν ειναι?τι λεει το νομικο τμημα για ολα αυτα?(οχι φυσικα μονο τα ψηλα γραμματα του καταστηματος αλλα τι λεει και ο νομος.φανταζομαι το νομικο τμημα θα εχει μια απαντηση).

και η επικοινωνια μεσω email σου λεει να επικοινωνησεις με το τμημα πωλησεων για να σου κανουν μια αντιπροταση που φυσικα δεν θα ειναι προσφορα.

Να μιλησουμε μηπως για περι ανταγωνισμου και τετοια?για το νομικο τμημα λεω.

Προσωπικα να δεχτω οτι ειναι ανθρωπινο λαθος.να το παραδεχτει το καταστημα και να αφησει τα περι προμηθευτων και τετοια.

και δεν μιλαω για να απολυθει καποιος ο οποιος εχει κανει το λαθος.

Αλλα εγω οταν κανω ενα τετοιο λαθος στην δουλεια μου που ειμαι ιδιωτικος υπαλληλος,θα κανω το καλυτερο δυνατο για να εξυπηρετησω τον πελατη.οχι αστο μωρε δεν πειραζει σιγα μην το τραβηξουν το θεμα.

  • Like 6
Δημοσ.

οικονομικο κερδος ειναι και τα hits της σελιδας αλλα και οι προσωπικες πληροφοριες που μαζεψατε απο τα profile που εφτιαξαν οσοι εχουν παραγγείλει κατα καιρους στις λαθος τιμες σας...

Αυτο ακριβως....Το "Νομικο" Τμημα της εταιρειας θα επρεπε να γνωριζει πως οι βασεις δεδομενων χρηστων (emails, πληροφοριες) ειναι ενα πολυ δυνατο οπλο των μαγαζιων στο να κανουν πωλησεις (δεν ειναι τυχαιο που υπαρχει και "αγορα" στο ιντερνετ για τετοιες βασεις δεδομενων).

Απο εκει και περα αναρωτιεμαι τι εχει τελειωσει το "νομικο" τμημα της εταιρειας οταν κανει πως δεν καταλαβαινει και νομιζει πως απευθυνεται σε παιδακια (στο τελος χειροτερα θα τα κανει για την "εταιρεια", αυτο ειναι το μονο σιγουρο).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...