Trelegko Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) είναι γνωστό αυτό που είπα, εσύ δεν ξέρεις προφανώς. http://www.insomnia.gr/topic/573898-smartphone-lg-g3-16gb-titan-grey-2049-άκυρο/?p=54099624 το 1 μήνυμά σου είναι τυχαίο άραγε; Καθόλου τυχαίο, η καλύτερη μου φίλη έχει καθαρά ηλεκτρονικό σκρουτζομάγαζο με καλλυντικά οπότε μπορώ με σιγουριά να σου πω τι ισχύει και όχι τι πιστεύει ο καθένας οτι ισχύει. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με το skroutz εξάλλου όταν τη βοηθούσα στο ξεκίνημα οπότε γνωρίζω τις διαδικασίες με το .xml και τις εισαγωγές νεων προϊόντων. Εννοείται ότι έκανα εγγραφή για να πω την γνώμη μου μιας και δεν λέει κάπου ότι απαγορεύεται. Δεύτερον, το skroutz στις συχνές ερωτήσεις αναφέρει: Από που αντλεί το Skroutz τις πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων που προβάλλει;Τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα αποστέλλουν με αυτόματο ηλεκτρονικό τρόπο στο Skroutz τις πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Κάθε πότε ανανεώνονται οι πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων που προβάλλονται στο Skroutz;Οι πληροφορίες που αφορούν στη τιμή και στη διαθεσιμότητα των προϊόντων που προβάλλονται στο Skroutz ανανεώνονται αυτόματα είτε κάθε 2 ώρες (εφόσον το επιλέξει το κατάστημα) είτε κάθε 24 ώρες (υποχρεωτικά), με βάση τα στοιχεία που αποστέλλονται από τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Σε περίπτωση αποκλίσεων μεταξύ των προβαλλόμενων στο Skroutz πληροφοριών και των πραγματικών πληροφοριών που αφορούν στα προϊόντα, που πρέπει να απευθυνθώ;Επειδή το Skroutz δεν ευθύνεται εάν οι πληροφορίες των προϊόντων στη σελίδα του έχουν απόκλιση από την πραγματικότητα, θα πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα που τα διαθέτει. Όλα γίνονται αυτοματοποιημένα στην εισαγωγή προϊόντων βάσει του .xml που έχεις δώσει στο skroutz και το κάθε skroutz. Αυτό που εσύ αναφέρεις είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Το προϊόν όταν αλλάξει μεγάλο φάσμα τιμής (αν είναι εργάσιμη ώρα και όταν έρθει στα χέρια του υπαλλήλου) το ελέγχει εκ των υστέρων και το απενεργοποιεί ρωτώντας αν ισχύει η αλλαγή και το κατάστημα το επιβεβαιώνει ή όχι. Ως τότε όμως, το προϊόν εμφανίζεται κανονικότατα με την νέα λάθος τιμή. Οπότε καταλαβαίνεις ότι οι αλλαγές αν γίνονται βράδυ/σαββατοκύριακο, πότε θα απενεργοποιηθεί. Ε στο διάστημα που μεσολαβεί εσύ εγώ και άλλοι δέκα το βλέπουμε/το παραγγέλνουμε. Όποιος έχει μια αληθινή εμπειρία και γνωρίζει τη διαδικασία είναι φίλος/ιδιοκτήτης του μαγαζιού ενώ εσείς οι υπόλοιποι όλοι καλοθελητές; Με την ίδια λογική όλοι εσείς που βλέπετε κάτι τέτοιο που ξέρετε ότι είναι λάθος και ρίχνετε μαύρα, είστε ανταγωνιστές και το κάνετε σκόπιμα. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2016 από Trelegko 2
dobro Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μπορείς να μου εξηγήσεις που είναι το ανέξοδο (σε προϊόν το οποίο ούτε η Nokia δεν το κοστολογεί στην κατασκευή της 2€) και που είναι η διαφήμιση (μιας και όσοι θα το έβαζαν παραγγελία και τελείως τσάμπα θα το έπαιρναν και δεν θα ξανα ασχολιόντουσαν με το συγκεκριμένο κατάστημα) Eιμαστε σε ενα απο τα μεγαλυτερα της ελλαδας τεχνολογικα φορουμ,που ολοι μας ασχολουμαστε,αγοραζουμε προιοντα που διαπραγματευεται το μαγαζι αυτο ή και οποιοδηποτε αλλο.Τι πιο απλο , να επωμιστει το κοστος των 2€ ή και πιο πολλων €, σε καποιες παραγγελιες (δινωντας απο 1 κομματι φυσικα) και ετσι θα κερδιζε πελατες και θα γινοταν γνωστη η εταιρεια σε μερικες δεκαδες χιλιαδες χρηστες(πελατες).....και διαφωνω με την αποψη οτι δε θα ξανασχολιοντουσαν,γιατι ετσι και αλλιως, στις τιμες πανω κατω ολοι σε μερικα λεπτα του € και υπηρεσιες αποστολης διαφερουν στο σκρουτζ....συμπερασμα δωρεαν διαφημιση(ακριβη δεν ειναι το κοστος της και οταν τιμας τον πελατη σου ακομα και στο φυσικα λαθος σου...ΑΥΤΟΣ θα σε τιμα πολλες φορες και χωρις να ψαχνει στη μηχανη του σκρουτζ,αλλα κατευθιαν στο μαγαζι. 2
shamrock1404 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Πάντως,μεγάλη ανάγκη έχεις να εκφράσεις το απόλυτο δίκαιο του καταστήματος..Όσοι είμαστε χρόνια στο φόρουμ,έχουμε βρει ουκ ολίγες παρόμοιες ευκαιρίες..Εγώ αν κάνω σούμα(toshiba encore 139€-αντί 319€,galaxy s5 με 249,αντί 429,iPhone 5 -300€ κτλ) έχω δει πως προσπαθούν οι "σοβαρές"εταιρείες να σε ακυρώσουν,αλλά δυστυχώς γι'αυτους,εδώ μέσα,έχουμε δύναμη και κάθονται στον άξονα..Άρα,δεν θ'ασχοληθώ με κάτι τόσο ευτελές,όπως το μπλε δόντι του μαγαζιού σου..Αν τριτώσει το κακό,αλλάζουν τα πράγματα.. Και συμφωνώ απόλυτα με τον bodro.. 2
maxdore217 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Χωρίς να έχω ρίξει παραγγελία για το συγκεκριμένο προϊόν , να πω ότι εφόσον έχετε αριθμό παραγγελίας και το ακυρώνει το κατάστημα για τον ΧΨ λόγο, που όπως λέτε μερικοί δεν ήταν η πρώτη φορά αλλά γίνεται σκόπιμα καλό θα είναι να κάνετε μια αρνητική αξιολόγηση στο skroutz.gr που έχετε κάθε δικαίωμα. ( καλό είναι να ξέρει ο άλλος καταναλωτής πριν ψωνίσει από εκεί σε περίπτωση που δεν έχει σκοπό να πάρει κάτι που είναι ξεκάθαρα λάθος και η τιμή έχει μικρή απόκλιση π.χ. από 109 σε άλλα καταστήματα στα 106, Θεωρώ ότι τα 3€ εφόσον κάποιος έχει σκοπό να δώσει τα υπόλοιπα 103 δεν θα τον σώσουν απ την άλλη το μαγαζί θα χάσει και θα πάρει ένα μάθημα να προσέχει λίγο με τις τιμές του. Οτιδήποτε άλλο είναι άκυρο από κάθε άποψη. ( Α το ότι δεν θα ξανά ψωνίσει κανένας άσχετα αν θα το έδινε ή όχι, δεν του δίνει κανένα δικαίωμα να βάζει λάθος τιμές ). Βέβαια δεν είναι Public ή Πλαίσιο που εκεί θα διαολιζόμουν κανονικά ( επειδή εκεί μπορούν να καλύψουν αυτό το λάθος , χωρίς να έχουν καμία χασούρα, εκεί επιβάλετε και καταγγελία εκτός από την αρνητική ).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα