Προς το περιεχόμενο

Nokia Bluetooth BH-118 1,97 € [ΑΚΥΡΑ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακόμα και οι μεγάλες εταιρίες κάνουν λάθη και τα λύνουν και όλοι οι ίδιοι που κράζουν πηγαίνουν και ψωνίζουν ξανά και ξανά.

Ποιος θα έβαζε προσφορά με 1 και 2€ για bluetooth; αυτό δε λέγετε προσφορά λέγετε λάθος. Πήρε κανένας τηλέφωνο πριν παραγγείλει; να ρωτήσει; να ενημερώσει; το σκίσατε το θέμα εξαρχής και υποθέτω και εύχομαι ότι αυτή η μερίδα ανθρώπων να μην υπερβαίνει τη μία χούφτα γιατί........ καήκαμε!

  • Like 1
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Και δική μου απάντηση στο mail τους:

"Η παραγγελία μου έγινε σήμερα Παρασκευή, εργάσιμη μέρα, εργάσιμη ώρα, οπότε τη δικαιολογία που προτείνετε ότι δεν είσασταν ανοικτά, μου φαίνεται τουλάχιστον αστεία. Παρακαλώ να διαγραφούν άμεσα όλα τα προσωπικά μου στοιχεία(διεύθυνση, mail, τηλέφωνο, κτλ) από τη βάση δεδομένων σας και να μην υπάρξει οποιαδήποτε μελλοντική ενόχληση από το μαγαζί σας, ή διαρροή αυτών σε τρίτους, όπως ορίζει ο νόμος περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Και μια φιλική συμβουλή, αφού κι εγώ μαγαζί έχω. Όταν κάνω κάποιο λάθος, φροντίζω να μένει ο πελάτης ικανοποιημένος, ακόμη και αν αυτό μου στοιχίσει σε χρήμα, γιατί ξέρω ότι στο μέλλον θα το πάρω πίσω άμεσα(από τον ίδιο) και έμμεσα(από τη διαφήμιση που θα μου κάνει). Εκτός βέβαια αν το λάθος γίνεται επίτηδες..."

Για εμένα αυτό το μαγαζί, έφαγε Χ πάντως...

Δημοσ.

Και δική μου απάντηση στο mail τους:

"Η παραγγελία μου έγινε σήμερα Παρασκευή, εργάσιμη μέρα, εργάσιμη ώρα, οπότε τη δικαιολογία που προτείνετε ότι δεν είσασταν ανοικτά, μου φαίνεται τουλάχιστον αστεία. Παρακαλώ να διαγραφούν άμεσα όλα τα προσωπικά μου στοιχεία(διεύθυνση, mail, τηλέφωνο, κτλ) από τη βάση δεδομένων σας και να μην υπάρξει οποιαδήποτε μελλοντική ενόχληση από το μαγαζί σας, ή διαρροή αυτών σε τρίτους, όπως ορίζει ο νόμος περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Και μια φιλική συμβουλή, αφού κι εγώ μαγαζί έχω. Όταν κάνω κάποιο λάθος, φροντίζω να μένει ο πελάτης ικανοποιημένος, ακόμη και αν αυτό μου στοιχίσει σε χρήμα, γιατί ξέρω ότι στο μέλλον θα το πάρω πίσω άμεσα(από τον ίδιο) και έμμεσα(από τη διαφήμιση που θα μου κάνει). Εκτός βέβαια αν το λάθος γίνεται επίτηδες..."

Για εμένα αυτό το μαγαζί, έφαγε Χ πάντως...

Οι περισσότεροι θα έπαιρναν το bt τζάμπα και ούτε θα ξαναασχολούνταν με το μαγαζί...καλά έκανε και τα ακύρωσε για μένα.

  • Like 13
Δημοσ.

 

 

Λοιπον,διαβαζω διαφορες αποψεις ...σεβαστες ολες.

!ας πω και γω την τελικη μου αποψη περι του θεματος :

 

1. καλό ειναι να αποφευγονται χαρακτηρισμοι για αλλα μελη...ειναι βεβαια και γραπτος λογος που μπορει ευκολα να παραφραστει.

2.το εν λογο μαγαζι ...ΔΕΝ ειναι η πρωτη φορα που παθαινει τον ''ιο'' της παρασκευης.Και για την ιστορια η τιμες αλλαξαν πτωτικα μεσανυκτα και μετα....το πρωι δεν ειδαν καμποσες ή πολαπλες παραγγελιες που ''επεσαν''.....δλδ ειναι ευκολο να αλλαζει μια τιμη ξημερωματα ενω κανονικες ωρες λειτουργιας,αργει να αποσυρθει...χμμμ,δε ξερω τη διαδικασια πως γινεται αυτο!

3.ΜΙλωντας και για τις λαθος καταχωρησεις ....αν καποιοι θυμουνται για καποιες μνημες ddr3 που εμφανιζονταν για λιγα λεπτα στο σκρουτζ(αλλο αυτο επισης...αν τελικα δουλευει ο ελεγχος που λεει)

4.Εχουμε αγορασει πολλοι σε αυτο το φορουμ ,πολλα πραγματα σε χαμηλες τιμες ή πιο παλια(before CC) σε τιμες τετοιου τυπου(αν θυμαστε),γιατι να μην εδινε και αυτο το μαγαζι το ακουστικο;θα υπηρχε καλυτερη διαφημιση και ανεξοδη απο αυτη;(λεω εγω βεβαια)

 

Οπως προειπα,τζαμπα τσιμπησατε.....

και το λεει καποιος που τους ειχε τιμησει απο παλια,και εχει φαει ακυρα με διαφορες δικαιολογιες και βεβαια σε οχι τετοιες τιμες των 1-2€

ας σβησει λοιπον το ονομα

αυτα τα λιγα,και σορρυ για το οφτοπικ

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Αν πάτε σε ένα σουπερ μάρκετ, δείτε μια εξωφρενικά καλή σε ένα προιόν, φτάσετε στον ταμείο και σας πούνε "Λάθος", θα φταίτε που το βάλατε στο καλάθι? 

Και στην συνέχεια θα το βάζατε πίσω ή θα κάνατε τον σαματά της αρκούδας για να το πάρετε?

 

Ρε τι διαβάζουμε εδώ μέσα.....

Δημοσ.

Αν πάτε σε ένα σουπερ μάρκετ, δείτε μια εξωφρενικά καλή σε ένα προιόν, φτάσετε στον ταμείο και σας πούνε "Λάθος", θα φταίτε που το βάλατε στο καλάθι?

Και στην συνέχεια θα το βάζατε πίσω ή θα κάνατε τον σαματά της αρκούδας για να το πάρετε?

 

Ρε τι διαβάζουμε εδώ μέσα.....

σωστος! Απο την αλλη η νομοθεσια λεει οτι αν ενα προιον στο ραφι έχει αλλη τιμη απο το ταμειο το καταστημα υπωχρεουται να καλυψει τη διαφορα! Δεν ασχολήθηκα καν να παραγγείλω :)
Δημοσ.

Περνάει η κοπέλα από τους διαδρόμους και ρωτάς " Ρε κυρά μου αυτή η τιμή ισχύει γιατί κάτι δε μου κάθετε καλά, ένα προϊον 30 ευρω το δίνετε ένα;"

και μη μου πεις ότι δεν είσαι ψυλλιασμένος ότι είναι λάθος!

Το πας στο ταμείο και αν σου επιβεβαιώσει αυτό που και εσύ υποπτεύεσαι το παρατάς και φεύγεις.

Μπήκες σε αυτό το super ¨ομως μόνο γι αυτήν την προσφορά; όχι. Ήσουν ήδη μέσα.

Πήρες ένα φυλλάδιο στα χέρια σου και βλέπεις μια προσφοράρα σούπερ ντούπερ, το φυλλάδιο τι λέει: για τυπογραφικά λάθη δεν ευθυνόμαστε". Λες να το γράφουν τυχαία; ή δε γίνονται λάθη; 

όλοι εσείς οι αλάνθαστοι που κυνηγάτε τον ψύλλο στα άχυρα τον βρήκατε και αυτήν την παρασκευή.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν πάτε σε ένα σουπερ μάρκετ, δείτε μια εξωφρενικά καλή σε ένα προιόν, φτάσετε στον ταμείο και σας πούνε "Λάθος", θα φταίτε που το βάλατε στο καλάθι? 

Και στην συνέχεια θα το βάζατε πίσω ή θα κάνατε τον σαματά της αρκούδας για να το πάρετε?

 

Ρε τι διαβάζουμε εδώ μέσα.....

Θα το βάζαμε πίσω...:)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το κάθε κατάστημα που συμμετέχει στο σκρουτζ όταν εμφανίσει κάποια υπερβολικά χαμηλή τιμή προϊόντος, παίρνει ειδική έγκριση από το σκρουτζ, αφού ερωτηθεί από αυτό, για να εμφανιστεί εκεί ως υπερβολικά χαμηλή τιμή. 

άρα, δεν υπάρχει λάθος τιμή που να εμφανίζεται στο σκρουτζ ακούσια.

 

πιστεύω αυτό τα λέει όλα.

Επεξ/σία από gr234567
Δημοσ.

η κάθε υπερβολικά χαμηλή τιμή μαγαζιού που συμμετέχει στο σκρουτζ, δίνει ειδική έγκριση στο σκρουτζ αφού ερωτηθεί από αυτό, για να εμφανιστεί εκεί ως υπερβολικά χαμηλή. 

άρα, δεν υπάρχει λάθος τιμή που να εμφανίζεται στο σκρουτζ ακούσια.

νομίζω αυτό τα λέει όλα.

 

Καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον που διαφημίζεται στο skroutz παρά να δίνεις λανθασμένες πληροφορίες

 

 

 

4.Εχουμε αγορασει πολλοι σε αυτο το φορουμ ,πολλα πραγματα σε χαμηλες τιμες ή πιο παλια(before CC) σε τιμες τετοιου τυπου(αν θυμαστε),γιατι να μην εδινε και αυτο το μαγαζι το ακουστικο;θα υπηρχε καλυτερη διαφημιση και ανεξοδη απο αυτη;(λεω εγω βεβαια)

 

 

Μπορείς να μου εξηγήσεις που είναι το ανέξοδο (σε προϊόν το οποίο ούτε η Nokia δεν το κοστολογεί στην κατασκευή της 2€) και που είναι η διαφήμιση (μιας και όσοι θα το έβαζαν παραγγελία και τελείως τσάμπα θα το έπαιρναν και δεν θα ξανα ασχολιόντουσαν με το συγκεκριμένο κατάστημα)

Δημοσ.

Καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον που διαφημίζεται στο skroutz παρά να δίνεις λανθασμένες πληροφορίες

 

είναι γνωστό αυτό που είπα, εσύ δεν ξέρεις προφανώς.

http://www.insomnia.gr/topic/573898-smartphone-lg-g3-16gb-titan-grey-2049-άκυρο/?p=54099624

 

το 1 μήνυμά σου είναι τυχαίο άραγε;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...