Gr3yf0x Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΟΣΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΘΥΜΑΤΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ.Στις 20/12 το μεσημέρι δέχτηκα μια κλήση από έναν υπάλληλο-συνεργάτη της Wind προκειμένου να με ενημερώσει για ένα πρόγραμμα καρτοσυμβολαίου.Απέρριψα την προσφορά του αμέσως λέγοντας του πως είμαι υπερκαλυμμένος με τη Q καρτοκινητή και την χρέωση ανά δευτερόλεπτο που μου κοστίζει κάθε μήνα κάτι λιγότερο από 5 ευρώ.Εκείνος τότε χωρίς ίχνος ντροπής με εξαπάτησε ενημερώνοντας με ΨΕΥΔΟΣ πως από 1/1/16 παύει να ισχύει η χρέωση ανά δευτερόλεπτο της Q .Η εξαπάτηση συνεχίστηκε καθώς το πακέτο που μου πρότεινε ήταν αρκετά ελκυστικό (πάντα με δεδομένο πως δεν θα υπήρχε η χρέωση που είχα ως τώρα στην καρτοκινητή μου). Μου είπε πως θα έχω 18 ευρώ πάγιο τον μήνα ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ, πως θα πάρω δώρο μια συσκευή Samsung και πως το συμβόλαιο με δεσμεύει ΜΟΝΟ για 4 μήνες καθώς μετά το πέρας του διαστήματος αυτού αν το θελήσω μπορώ να το διακόψω χωρίς καμιά επιπλέον επιβάρυνση η απαίτηση από την εταιρία. Αποφάσισα πως εφόσον δεσμεύομαι μόνο για τόσο μικρό χρονικό διάστημα ήταν καλή ιδέα να το κάνω αφού ουσιαστικά θα έπαιρνα και μια δωρεάν συσκευή αν μη τι άλλο.Με τον νέο χρόνο έλαβα και τον πρώτο μου λογαριασμό. Με έκπληξη διαπίστωσα πως το ποσό ήταν 18 ευρώ + φπα δηλαδή 22 ευρώ, την συσκευή κινητού δεν την έχω λάβει ακόμα και σήμερα, ενώ έμαθα από φίλο πως μου είχε πει ψέματα και για την Q αφού για εκείνον δεν είχε αλλάξει τίποτα.Μετά από όλα αυτά επισκευθηκα ένα κατάστημα WIND ώστε να ρωτήσω για ποιο λόγο δεν έχει τηρηθεί η συμφωνία που είχα τηλεφωνικά. Μου είπαν πως δεν είναι δική τους αρμοδιότητα και πως θα πρέπει να επικοινωνήσω εγώ με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας. Και το καλύτερο; Με ενημέρωσαν πως η 4μηνη δέσμευση ήταν και αυτή ψέμα καθώς δεσμεύομαι από 18μηνο συμβόλαιο το οποίο αν διακόψω θα πρέπει αν καταβάλω στην εταιρία 110 ευρώ για την επιδότηση που έχω πάρει (???)Τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών μήπως βγάλω άκρη με την ξεκάθαρη απάτη που έχω πέσει θύμα αλλά μάταια. Ούτε εκεί ανέλαβε κάποιος την ευθύνη και με παρέπεμψαν στο τηλεφωνικό κέντρο του κυρίου που μου έκανε το συμβόλαιο...Έχω κάνει καταγγελία ήδη στον συνήγορο του καταναλωτή και θα προχωρήσω και σε δεύτερη στην ΕΕΤΤ.. Oποιαδηποτε πληροφορια για το πως μπορω να λυσω το συμβολαιο χωρις να πληρωσω νταβατζιλικια θα εκτιμηθει δεοντως.. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Ερωτήσεις: 1) Έχεις υπογράψει κάτι ; 2) Η συνομιλία σου με τον εν λόγω κύριο είναι καταγεγραμμένη;
~Palpatin~ Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Λογικά η κλήση καταγράφεται. Οπότε δεν πληρώνεις τίποτα συν αν έχεις την όρεξη τον σέρνεις για εξαπάτηση κτλ. 1
Gr3yf0x Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Ερωτήσεις: 1) Έχεις υπογράψει κάτι ; 2) Η συνομιλία σου με τον εν λόγω κύριο είναι καταγεγραμμένη; 1) Ναι έχω υπογράψει συμβόλαιο, έχω λάβει και τον πρώτο λογαρισμό. 2) Από όσο γνωρίζω όλες οι συνομιλίες τέτοιου τύπου καταγράφονται.
terry308 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 1) Ναι έχω υπογράψει συμβόλαιο, έχω λάβει και τον πρώτο λογαρισμό. Και ακολουθεί η κλασσική ερώτηση : ΠΡΙΝ υπογράψεις το διάβασες;; Αν ναι συμφωνούσε με την τηλεφωνική πρόταση; 3
corsair04 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Αυτός την δουλειά του έκανε έλεγε ψέματα για να μαζέψει πελάτες (δεν λέω ότι είναι σωστό) αλλά εσύ από την στιγμή που είχες το συμβόλαιο στα χεριά γιατί δεν έκανες ένα κόπο να το διάβασης για να δεις εάν όσα γράφτηκαν στο συμβόλαιο ήταν αυτά που είχατε συμφωνήσει. Σύμφωνα με το συμβόλαιο που έχεις στα χέρια που έχει μια παράγραφο που γραφεί για υπαναχώρηση διάβασε την σχετικά σε ποιες περιπτώσεις μπορείς να κάνεις χρήση της και άλλη φορά να προσέχεις τη υπογράφεις .
Gr3yf0x Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Παιδιά το συμβόλαιο δεν αναγράφει πουθενά το ύψος του παγίου και δεν λέει τίποτα για δωρεάν συσκευή. Το μόνο που λέει είναι για μια επιδότηση 102 ευρώ που δεν έχω πάρει ποτέ! Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο αποτελεί δικαιολογία αλλά το συμβόλαιο (το οποίο είναι 8 σελίδες μπρος πίσω γεμάτες) το έφερε ένας courier το πέταξε μπροστά μου 10 δευτερόλεπτα λέγοντας μου "βάλε μια τζίφρα εδώ" το πήρε και έφυγε. Μπορούσα λέτε να κάτσω και να το διαβάσω μισή ώρα να δω τι λέει? Ναι ίσως μπορούσα, απλά πρώτον είχα την εντύπωση πως είχα να κάνω με σοβαρούς και αξιόπιστους ανθρώπους και δεύτερον βρισκόμουν εν ώρα εργασίας οπότε δεν είχα καν το χρόνο να το κάνω. Επίσης είναι το πρώτο συμβόλαιο που κάνω ποτέ με εταιρία κινητής τηλεφωνίας.
prototypegr Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Εάν σε ενημέρωσε ότι η κλήση καταγράφεται ζήτα την ηχογράφηση και χόρεψέ τους στο ταψί. Αν δεν έχει ηχογραφηθεί δυστυχώς θα πατήσουν στο συμβόλαιο που υπέγραψες και δύσκολα θα βγάλεις άκρη.
SnakeMJK Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Κατά την τηλεφωνική 'συμφωνία' καλό είναι να ζητάμε να μας σταλούν τα συμβόλαια μέσω email για να τα ρίξεις μια ματιά, μέχρι να στα φέρει ο κούριερ για υπογραφές. 1
Gr3yf0x Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Κατά την τηλεφωνική 'συμφωνία' καλό είναι να ζητάμε να μας σταλούν τα συμβόλαια μέσω email για να τα ρίξεις μια ματιά, μέχρι να στα φέρει ο κούριερ για υπογραφές. Στερνή μου γνώση να σ'ειχα πρώτα!
Sotosgl Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μπορει να προλαβαινεις το διαστημα της υπαναχωρησης που δικαιουσαι. Παρε ενα τηλεφωνο στην Εθνικη Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων και Ταχυδρομειων και πες τον πονο σου,παραλληλα τραβα και μια καταγγελια.Ειμαι με εναν φιλο σε παρομοια κατασταση αφου του υποσχεθηκαν στο τηλεφωνο Tablet Samsung ή κατι αλλο αξιας 100€ και τους εδωσαν ενα Bitmore (αφου ειχαν υπογραφει τα συμβολαια και μετα απο 2 εβδομαδες) αξιας 50€ με τιμολογιο... Στο συμβολαιο δεν εγραφε τιποτα παρα μονο για το βασικο προγραμμα ολα τα αλλα (δευτερες Sim/Tablet ηρθαν μετα απο τηλεφωνο στην εταιρια Promotion) 1
ergidis Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Η ιδια εταιρεια κανει και αλλα κολπα. Πχ στελνει υπερογκο παντα λογαριασμο γιατι δηθεν εχουν γινει τηλεφωνα σε κινητα εξωτερικου 4 ωρες! Ψεμμα. Δεν τους πληρωνεις και τελος.
Lanike71 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Κατά την τηλεφωνική 'συμφωνία' καλό είναι να ζητάμε να μας σταλούν τα συμβόλαια μέσω email για να τα ρίξεις μια ματιά, μέχρι να στα φέρει ο κούριερ για υπογραφές. Από πότε υποχρεούμαι να έχω σύνδεση net και email για να έχω κινητό; Αν ο κούριερ βιάζεται, ας έρθει μετά από 2 ώρες πάλι που θα το έχω διαβάσει το συμβόλαιο 1
tarantules Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Ακριβώς το ίδιο περιστατικό μου είχε συμβεί πριν κανα χρόνο όταν με κάλεσε μια (πιθανολογώ) εξωτερική συνεργάτης της vodafone η οποία μου πρότεινε να γυρίσω το κινητό μου από καρτοκινητό σε καρτοσυμβόλαιο.Δεν μπορώ να θυμάμαι τι προσφορά μου έκανε αλλά θυμάμαι οτι συμφώνησα και μείναμε στο οτι θα με πάρει τηλέφωνο το παιδί από την courier να περάσω απο το γραφείο να πάρω το συφωνητικό να το υπογράψω και να επιστραφεί. Πάω λοιπόν κι εγώ από το γραφείο της courier , ζητάω το συμβόλαιο , και μου λέει το παλικάρι βάλε μια υπογραφή εδώ Πρέπει να διαβάσω τι υπογράφω του λέω... Α δεν γίνεται να το πάρεις σπίτι σου το συμβόλαιο και πρέπει να υπογραφεί επιτόπου ώστε να σταλθεί πίσω , μου λέει... Όπως είσαι του λέω στείλτο πίσω και σηκώθηκα και έφυγα από το γραφείο... Δεν περνάει κανα 10λεπτο και με παίρνει η κοπελιά στο κινητό και με υφάκι μου λέει: "Τι πρόβλημα υπάρχει κύριε....;" Τί εννοείτε της λεω... Δεν υπογράψατε το συμβόλαιο στην courier... Μα δεν με άφησε να το πάρω να το διαβάσω πριν υπογράψω, της λέω... Μα το συμβόλαιο γράφει οτι ακριβώς είπαμε και δια τηλεφώνου, μου λέει... Και που το ξέρω εγώ οτι δεν γράφει κάτι άλλο από αυτό που είπαμε στο τηλέφωνο; Εσείς δηλαδή οτι χαρτί σας δίνουν να το υπογράψετε το υπογράφετε χωρίς να διαβάσετε τι λέει; Όχι μου λέει... Α γειά σου της λέω και της το έκλεισα στα μούτρα... Δεν ξαναενόχλησε... 7
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Οταν καταλειγουμε να λεμε στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτη για κατι τοσο πασιφανες νομιζω τσαμπα καθομαστε και συζηταμε...ναι επεσες θυμα εξαπατησης,την πατησες αλλα ειναι δικο σου ουσιαστικα φταιξιμο.Ως γνωστων υπαρχει και η αλλη παροιμια που λεει την υπογραφη μας και το...προσεχουμε που το βαζουμε! Τωρα αν ειναι ηχογραφημενη η κληση τοτε την γλιτωσες κατα τα αλλα αν δεν ειναι δεν μπορεις να κανεις απολυτως τπτ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις