Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλή Χρονιά σε όλους.

Έπειτα από αίτημα μου σε rae σχετικά με την λάθος ερμηνεία της νομοθεσίας και την τιμολόγηση του ΚΟΤ αναλογικά με την ημέρα, με αποτέλεσμα σε όσους έχουν μηνιαία καταμέτρηση, αρκετούς μήνες να τους πετάει εκτός της έκπτωσης ΚΟΤ παρόλο που δεν ξεπερνάνε το όριο της τετραμηνιαιας κατανάλωσης, έφτασα στον ενεργειακό διαμεσολαβητή.

Σήμερα πήρα την εξής απάντηση. Φαίνεται ότι κάτι πάει να γίνει 😁

"

ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ Team Leader

06 Ιαν 2025 11:56:06

Καλημέρα σας και καλή χρονιά. Ακολουθεί η σύσταση του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή: ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ 1. Ανάλυση της κατάστασης Το αίτημα αφορά στην απόδοση έκπτωσης στους δικαιούχους του κοινωνικού τιμολογίου, υπολογιζόμενη στο σύνολο της τετραμηνιαίας κατανάλωσης στην περίπτωση μηνιαίας καταμέτρησης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Ειδικότερα, η καταναλώτρια παραπονείται ότι η προμηθεύτρια εταιρεία την τιμολογεί αναλογικά με την ημέρα, ενώ δεν ξεπερνά το όριο των 1.400 Kwh ανά τετράμηνο. Η προμηθεύτρια εταιρεία αναφέρει ότι η καταναλώτρια είναι δικαιούχος του ΚΟΤ στην υπόψη παροχή, που έχει ενταχθεί στον μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης και εφόσον αναγγέλλονται από τον Διαχειριστή Δικτύου εκκαθαριστικές ενδείξεις για τις μηνιαίες περιόδους που αφορούν οι αμφισβητούμενοι από την καταναλώτρια λογαριασμοί, η έκπτωση του ΚΟΤ υπολογίζεται στις κιλοβατώρες της καταναλωθείσης ενέργειας, που προκύπτουν από επιμερισμό των δικαιούμενων κιλοβατώρων (1.400Kwh) με αναγωγή ημερών περιόδου κατανάλωσης /120 ημέρες (4μηνο). 2. Αιτιολόγηση της σύστασης Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, εκτιμάται ότι: Σε παροχές που είναι ενταγμένες στον μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης και καθώς κάθε μήνα εκδίδεται εκκαθαριστικός λογαριασμός, παρατηρείται ζήτημα στην ορθή απόδοση της έκπτωσης ΚΟΤ. Συγκεκριμένα, έχει παρατηρηθεί από την Αρχή ότι η πρακτική που ακολουθείται είναι να διαιρείται το εκάστοτε όριο αναλόγως κατηγορίας ΚΟΤ με τις 120 μέρες, ώστε να προκύπτει μηνιαίο όριο και αντιστοίχως να αποδίδεται ή όχι η έκπτωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ωστόσο, πολλοί καταναλωτές να χάνουν την έκπτωση που δικαιούνται. 3. Σύσταση Για τους παραπάνω λόγους, ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής, με σκοπό τη συναινετική επίλυση της διαφοράς, απευθύνει Σύσταση προς την προμηθεύτρια εταιρεία να προβαίνει σε εκκαθάριση κάθε μήνα, όπως ήδη πράττει, ωστόσο η απόδοση της έκπτωσης να γίνεται απολογιστικά στο τετράμηνο κατόπιν γνώσης της συνολικής τετραμηνιαίας κατανάλωσης. 4. Διαδικασία και νομικές συνέπειες α) Προθεσμία απάντησης: Οφείλετε να δηλώσετε εγγράφως εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών αν αποδέχεστε τη σύσταση του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή. β) Ελευθερία επιλογής: Έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε εάν συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την προτεινόμενη λύση. Επισημαίνεται ότι αυτή η λύση ενδέχεται να διαφέρει από το αποτέλεσμα μιας δικαστικής διαδικασίας. γ) Σε περίπτωση συμφωνίας: • Θα συνταχθεί Πρακτικό Συμβιβασμού. • Το Πρακτικό μπορεί να κατατεθεί στη γραμματεία του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών. • Μετά την κατάθεση, το Πρακτικό, εφόσον περιέχει συμφωνία των μερών για ύπαρξη αξίωσης που μπορεί να εκτελεσθεί αναγκαστικά, αποτελεί εκτελεστό τίτλο (άρθρο 904§2 εδ.ζ' ΚΠολΔ). • Η άσκηση αγωγής για την ίδια διαφορά καθίσταται απαράδεκτη στο μέτρο που καλύπτεται από τη συμφωνία. δ) Σε περίπτωση μη συμφωνίας ή αποχώρησης ενός ή και των δύο μερών από τη διαδικασία, θα συνταχθεί Πρακτικό Αποτυχίας.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@Merenda7 H σύσταση μπάζει από παντού:

1) Προϋποθέτει να μη κάνει ο καταναλωτής τουρισμό, αλλιώς πάλι θα σπάει το ΚΟΤ.

2) Ακόμα κι αν παραμένει σε 1 πάροχο, θα πρέπει ο πάροχος να ξέρει από πότε θα ξεκινάει το κάθε 4μηνο. Παράδειγμα εγώ είχα:

- Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο

- Φεβρουάριο, Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο

Τους bold μήνες είχα μεγάλες καταναλώσεις λόγω θέρμανσης με κλιματιστικό... τους άλλους μήνες είχα μικρές καταναλώσεις. Οπότε ήμουν εντός ΚΟΤ. Αν ο πάροχος τιμολογήσει ΚΟΤ 4μηνου για Δεκέμβριο, Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάρτιο... πάει το ΚΟΤ. 

Χωρίς τη συνεργασία του ΔΕΔΔΗΕ, δε λύνεται το πρόβλημα. Θα πρέπει ο ΔΕΔΔΗΕ να δίνει στοιχεία στους παρόχους για το μέσο όρο σε ετήσια κυλιόμενη βάση, και να τους λέει πότε να βάλουν ΚΟΤ και πότε όχι. 

Επίσης αν ακολουθηθεί η σύσταση και ο πάροχος τιμολογήσει 3 μήνες απλό τιμολόγιο, θα χρεωθεί ο πελάτης 3 μήνες ΥΚΩ/ρυθμιζόμενες... χρεώσεις τις οποίες θα πρέπει να πληρώσει για να μη χαθεί πιθανή έκπτωση συνέπειας.

Είναι φανερό ότι ο διαμεσολαβητής δεν έχει επαφή με τη πραγματικότητα και έγραψε τη σύσταση πίνοντας καφέ και τρώγοντας κουλούρι.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, ekrepali είπε

Χωρίς τη συνεργασία του ΔΕΔΔΗΕ, δε λύνεται το πρόβλημα. Θα πρέπει ο ΔΕΔΔΗΕ να δίνει στοιχεία στους παρόχους για το μέσο όρο σε ετήσια κυλιόμενη βάση, και να τους λέει πότε να βάλουν ΚΟΤ και πότε όχι.

...φοβάμαι ότι θα δουν και πιο απλή "λύση" του ζητήματος: σε συνεννόηση με ΗΔΙΚΑ και όχι με ΔΕΔΔΗΕ, θα ανακοινώσει η ΗΔΙΚΑ ότι εφ' εξής το ΚΟΤ θα αποδίδεται σε μηνιαία βάση σε όσους "χαίρουν" μηνιαίων καταμετρήσεων (μιας και προς τα εκεί θα παέι το πράγμα για όλες τις συνδέσεις), με τα ανάλογα όρια διαμορφωμένα, πχ 350kWh/μήνα, και συμπέρασμα "εμείς εμμέσως θα κόψουμε το ΚΟΤ για χειμώνα/καλοκαίρι, κι οι δικαιούχοι τον λαιμό τους"....Mε άλλα λόγια, η λύση θα έρθει από την ανάποδη - την επισημοποίηση δηλαδή αυτού που καταλαβαίνουμε κάποιοι ως "εσφαλμένη ερμηνεία του Νόμου"....

(Η φάση μου θυμίζει επικό στριπάκι Μαφάλντας προ μισού αιώνα και βάλε, όπου 2 η "επαναστάτρια" Μαφάλντα μιλάει για τις αδικίες του κόσμου αυτού έναντι των φτωχών που βγάζουν μάτι και απαριθμεί το τί θα έπρεπε να κάνουν τα κράτη για να στηρίξουν τους φτωχούς, και η "συστημικού σκεπτικού" φίλη της Σουζανίτα σαν άλλος Σπυριδωνάρης σχολιάζει "...μα γιατί τόσος κόπος για όλα αυτά; Θα αρκούσε να τους κρύψουν".......Τρισμέγιστος Quino................)

  • Like 2
Δημοσ.
3 minutes ago, washcloud said:

...φοβάμαι ότι θα δουν και πιο απλή "λύση" του ζητήματος: σε συνεννόηση με ΗΔΙΚΑ και όχι με ΔΕΔΔΗΕ, θα ανακοινώσει η ΗΔΙΚΑ ότι εφ' εξής το ΚΟΤ θα αποδίδεται σε μηνιαία βάση σε όσους "χαίρουν" μηνιαίων καταμετρήσεων

Το ΥΠΕΝ είναι αρμόδιο να ερμηνεύσει-διορθώσει τους όρους του ΚΟΤ, και η ΡΑΕ είναι αρμόδια για τη διατύπωση της περιοδικής εκκαθάρισης στον ΚΠΗΕ. Συμφωνώ πάντως πως όποια "λύση" δώσουν, δε θα ευνοεί τους καταναλωτές. 

Δημοσ.

^...όποιος κι αν είναι ο "υπεύθυνος κατά τον Νόμο", το θέμα είναι ποιες είναι οι προθέσεις τους, και όχι οι τυχόν διορθώσεις λάθος ανάγνωσης...Αν είναι μια καλή αφορμή να κόψουν από τα σχετικά κονδύλια, ενώ ταυτόχρονα θα μπορούν να συνεχίζουν να διατυμπανίζουν "να, εμείς δίνουμε στον κόσμο τζάμπα ρεύμα μέσω ΚΟΤ", προφανώς και αυτό θα κάνουν. Όλες άλλωστε οι "επιδοματικού τύπου παροχές", προς τα εκεί τείνουν, υπό μιας "κάθε χρόνο και χειρότερα" πρακτικής...

(...και τώρα θυμήθηκα και κάτι άλλο, μια ταινιά, το "The Departed", και την σκηνή όπου ο Ντικάπριος μαζί με το δεξί χέρι του Τζακ, έχουν πάει για "συλλογή ασφαλίστρων" "πουλήματος προστασίας" σ' ε΄ναν τύπο που έχει ένα μαγαζί με ηλεκτρονικά είδη, όπου αυτός υποστηρίζει ότι "είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει τ' αφεντικό σας, δεν βγάζω καν τόσα, είναι δύσκολες εποχές", και το "δεξί" που τον έχει βάλει κάτω και τον τραμπουκίζει του λέει "καλά δεν ντρέπεσαι; Στην Αμερική είσαι, κανόνισε να βρεις τρόπο να βγάζεις περισσότερα"...Κάπου κατά 'κει πάει το πράμμα και για εδώ, δηλαδή με σκεπτικό "ο τζάμπας πέθανε, να κόψεις τον λαιμό σου να βρεις τρόπο να βγάζεις φράγκα να πληρώνεις την αισχροκέρδια των σουπερμάρκετ, τις προκαταβολές της εφορίας και ό,τι καπνίσει στα χρηματιστήρια ενέργειας"......Άντε και καλό μας 2025.)

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, washcloud είπε

...φοβάμαι ότι θα δουν και πιο απλή "λύση" του ζητήματος: σε συνεννόηση με ΗΔΙΚΑ και όχι με ΔΕΔΔΗΕ, θα ανακοινώσει η ΗΔΙΚΑ ότι εφ' εξής το ΚΟΤ θα αποδίδεται σε μηνιαία βάση σε όσους "χαίρουν" μηνιαίων καταμετρήσεων (μιας και προς τα εκεί θα παέι το πράγμα για όλες τις συνδέσεις), με τα ανάλογα όρια διαμορφωμένα, πχ 350kWh/μήνα, και συμπέρασμα "εμείς εμμέσως θα κόψουμε το ΚΟΤ για χειμώνα/καλοκαίρι, κι οι δικαιούχοι τον λαιμό τους"....Mε άλλα λόγια, η λύση θα έρθει από την ανάποδη - την επισημοποίηση δηλαδή αυτού που καταλαβαίνουμε κάποιοι ως "εσφαλμένη ερμηνεία του Νόμου"....

(Η φάση μου θυμίζει επικό στριπάκι Μαφάλντας προ μισού αιώνα και βάλε, όπου 2 η "επαναστάτρια" Μαφάλντα μιλάει για τις αδικίες του κόσμου αυτού έναντι των φτωχών που βγάζουν μάτι και απαριθμεί το τί θα έπρεπε να κάνουν τα κράτη για να στηρίξουν τους φτωχούς, και η "συστημικού σκεπτικού" φίλη της Σουζανίτα σαν άλλος Σπυριδωνάρης σχολιάζει "...μα γιατί τόσος κόπος για όλα αυτά; Θα αρκούσε να τους κρύψουν".......Τρισμέγιστος Quino................)

Σε όλα τα πράγματα κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις.

Η μηνιαία καταμέτρηση ήταν ΑΙΤΗΜΑ δεκαετιών.

32 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Το ΥΠΕΝ είναι αρμόδιο να ερμηνεύσει-διορθώσει τους όρους του ΚΟΤ, και η ΡΑΕ είναι αρμόδια για τη διατύπωση της περιοδικής εκκαθάρισης στον ΚΠΗΕ. Συμφωνώ πάντως πως όποια "λύση" δώσουν, δε θα ευνοεί τους καταναλωτές. 

Δεν τίθεται θέμα νέας λύσης.

Ότι ισχύει, ισχύει.

23 ώρες πριν, ekrepali είπε

@Merenda7 H σύσταση μπάζει από παντού:

1) Προϋποθέτει να μη κάνει ο καταναλωτής τουρισμό, αλλιώς πάλι θα σπάει το ΚΟΤ.

2) Ακόμα κι αν παραμένει σε 1 πάροχο, θα πρέπει ο πάροχος να ξέρει από πότε θα ξεκινάει το κάθε 4μηνο. Παράδειγμα εγώ είχα:

- Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο

- Φεβρουάριο, Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο

Τους bold μήνες είχα μεγάλες καταναλώσεις λόγω θέρμανσης με κλιματιστικό... τους άλλους μήνες είχα μικρές καταναλώσεις. Οπότε ήμουν εντός ΚΟΤ. Αν ο πάροχος τιμολογήσει ΚΟΤ 4μηνου για Δεκέμβριο, Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάρτιο... πάει το ΚΟΤ. 

Χωρίς τη συνεργασία του ΔΕΔΔΗΕ, δε λύνεται το πρόβλημα. Θα πρέπει ο ΔΕΔΔΗΕ να δίνει στοιχεία στους παρόχους για το μέσο όρο σε ετήσια κυλιόμενη βάση, και να τους λέει πότε να βάλουν ΚΟΤ και πότε όχι. 

Επίσης αν ακολουθηθεί η σύσταση και ο πάροχος τιμολογήσει 3 μήνες απλό τιμολόγιο, θα χρεωθεί ο πελάτης 3 μήνες ΥΚΩ/ρυθμιζόμενες... χρεώσεις τις οποίες θα πρέπει να πληρώσει για να μη χαθεί πιθανή έκπτωση συνέπειας.

Είναι φανερό ότι ο διαμεσολαβητής δεν έχει επαφή με τη πραγματικότητα και έγραψε τη σύσταση πίνοντας καφέ και τρώγοντας κουλούρι.

 

Παλιά υπήρχε το τετράμηνο.

ΤΩΡΑ που οι μετρήσεις είναι μηνιαίες, ποια θα θεωρηθεί ΠΡΩΗΝ τετραμήνου?

Ποια 'βολεύει' τον καταναλωτή?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

31 minutes ago, GREGORYMO said:

Η μηνιαία καταμέτρηση ήταν ΑΙΤΗΜΑ δεκαετιών.

  Δε διαφωνώ πως θα γινόταν αργά ή γρήγορα.

31 minutes ago, GREGORYMO said:

Δεν τίθεται θέμα νέας λύσης.

Ότι ισχύει, ισχύει.

Aυτό που ισχύει τώρα είναι έμμεση κατάργηση του ΚΟΤ. Γιατί τους μήνες αιχμής (καλοκαίρι - χειμώνας) γίνεται υπέρβαση και τους νεκρούς μήνες (Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Απρίλιο, Μάιο) παίρνεις έκπτωση 10-15 για τη κατανάλωση του ψυγείου. Δεν είναι πλέον κοινωνικό επίδομα, είναι κοροϊδία.

 

31 minutes ago, GREGORYMO said:

ΤΩΡΑ που οι μετρήσεις είναι μηνιαίες, ποια θα θεωρηθεί ΠΡΩΗΝ τετραμήνου?

Ποια 'βολεύει' τον καταναλωτή?

Το ανέφερα.... αυτό που έγραψε ο επιθεωρητής ως σύσταση είναι μπαρούφα.

Υπάρχει ήδη διάταξη στο ΦΕΚ που καλύπτει τις υπερβάσεις, αλλά κανείς πάροχος δεν εφαρμόζει γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ και η ΡΑΕ πετάνε χαρταετό:

Quote

ββ) για υπέρβαση άνω του 10%, εφόσον η μέση τετραμηνιαία κατανάλωση σε ετήσια κυλιόμενη βάση δεν υπερβαίνει τα όρια κατανάλωσης που προβλέπονται για κάθε κατηγορία δικαιούχου ή για υπέρβαση έως 10% εφαρμόζεται το Κ.Ο.Τ. για την κατανάλωση εντός των οριζόμενων ορίων και το ισχύον οικιακό τιμολόγιο του προμηθευτή για την υπερβάλλουσα κατανάλωση με τις κλίμακες της συνολικής κατανάλωσης

Πρέπει λοιπόν ο ΔΕΔΔΗΕ να δίνει στους παρόχους το ιστορικό κατανάλωσης σε ετήσια κυλιόμενη βάση, κι αν ο καταναλωτής είναι εντός του ορίου μέσου όρου... να λαμβάνει το ΚΟΤ ακόμα και σε μήνες που έκανε υπέρβαση πάνω από 10%.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  

  Δε διαφωνώ πως θα γινόταν αργά ή γρήγορα.

Aυτό που ισχύει τώρα είναι έμμεση κατάργηση του ΚΟΤ. Γιατί τους μήνες αιχμής (καλοκαίρι - χειμώνας) γίνεται υπέρβαση και τους νεκρούς μήνες (Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Απρίλιο, Μάιο) παίρνεις έκπτωση 10-15 για τη κατανάλωση του ψυγείου. Δεν είναι πλέον κοινωνικό επίδομα, είναι κοροϊδία.

 

Το ανέφερα.... αυτό που έγραψε ο επιθεωρητής ως σύσταση είναι μπαρούφα.

Υπάρχει ήδη διάταξη στο ΦΕΚ που καλύπτει τις υπερβάσεις, αλλά κανείς πάροχος δεν εφαρμόζει γιατί ο ΔΕΔΔΗΕ και η ΡΑΕ πετάνε χαρταετό:

Πρέπει λοιπόν ο ΔΕΔΔΗΕ να δίνει στους παρόχους το ιστορικό κατανάλωσης σε ετήσια κυλιόμενη βάση, κι αν ο καταναλωτής είναι εντός του ορίου μέσου όρου... να λαμβάνει το ΚΟΤ ακόμα και σε μήνες που έκανε υπέρβαση πάνω από 10%.

 

Κάποιος που μέχρι σήμερα με το τετράμηνο να ξεκινά πχ 15 Νοεμβρίου και να τελειώνει 15 Μαρτίου, ΔΕΝ ήταν ζημειωμενος?

Τι θα γίνει με αυτόν?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, GREGORYMO said:

Κάποιος που μέχρι σήμερα με το τετράμηνο να ξεκινά πχ 15 Νοεμβρίου και να τελειώνει 15 Μαρτίου, ΔΕΝ ήταν ζημειωμενος?

Τι θα γίνει με αυτόν?

Δεν υπήρχαν 4μηνα που να ξεκινάνε Νοέμβριο.

Τα 4μηνα ήταν στάνταρ:

- Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος, Ιανουάριος

- Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος

- Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος

με απόκλιση -+15 ημερών ανάλογα τη περιοχή.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δεν υπήρχαν 4μηνα που να ξεκινάνε Νοέμβριο.

Τα 4μηνα ήταν στάνταρ:

- Οκτώβριος, Νοέμβριο, Δεκέμβριος, Ιανουάριος

- Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος

- Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος

με απόκλιση -+15 ημερών ανάλογα τη περιοχή.

ΤΩΡΑ θα σου πω ότι αυτοσχέδιαζεις.

Έχω ακριβώς 20 Μαρτίου, 20 Ιουλίου και 20 Νοεμβρίου 

Δημοσ.
Just now, GREGORYMO said:

ΤΩΡΑ θα σου πω ότι αυτοσχέδιαζεις.

Έχω ακριβώς 20 Μαρτίου, 20 Ιουλίου και 20 Νοεμβρίου 

Πρώτη φορά ακούω για τέτοιο κύκλο τιμολόγησης... αν ισχύει όντως σε ξέσκιζε το χειμώνα, και σε ευνοούσε το καλοκαίρι.

Στο δια ταύτα... ο ετήσιος μέσος όρος κατανάλωσης απ'τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ είναι η λύση για να βγούνε όλοι ευνοημένοι.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Πρώτη φορά ακούω για τέτοιο κύκλο τιμολόγησης... αν ισχύει όντως σε ξέσκιζε το χειμώνα, και σε ευνοούσε το καλοκαίρι.

Στο δια ταύτα... ο ετήσιος μέσος όρος κατανάλωσης απ'τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ είναι η λύση για να βγούνε όλοι ευνοημένοι.

 

Δεν διαφωνώ και είναι σωστό.

Θα αργήσει όμως να γίνει 'διορθώση'

Δημοσ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν συγκεκριμένα τετράμηνα. Αυτά ήταν παλιά, τότε που υπηρχαν και τετραμηνιαίοι εκκαθαριστικοί.

Συμφωνώ ο ΔΕΔΔΗΕ να δίνει τις καταναλώσεις στους παρόχους, έως 4 μήνες πριν.

Έτσι στο τέλος κάθε μήνα, που θα είναι να βγει εκκαθαριστικός να βλέπουν το μέσο όρο του τελευταίου τετραμήνου (αν είναι εκτός ορίων στον τελευταίο μήνα) και να πράττουν αναλόγως. Αν είναι εντός ο μέσος όρος, δίνουν ΚΟΤ. Αν δεν είναι, δεν δίνουν και τελειώνει η δουλειά.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, physnik είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν συγκεκριμένα τετράμηνα. Αυτά ήταν παλιά, τότε που υπηρχαν και τετραμηνιαίοι εκκαθαριστικοί.

Συμφωνώ ο ΔΕΔΔΗΕ να δίνει τις καταναλώσεις στους παρόχους, έως 4 μήνες πριν.

Έτσι στο τέλος κάθε μήνα, που θα είναι να βγει εκκαθαριστικός να βλέπουν το μέσο όρο του τελευταίου τετραμήνου (αν είναι εκτός ορίων στον τελευταίο μήνα) και να πράττουν αναλόγως. Αν είναι εντός ο μέσος όρος, δίνουν ΚΟΤ. Αν δεν είναι, δεν δίνουν και τελειώνει η δουλειά.

Δεν υπάρχουν τετραμήνα πλέον.

Κάθε μήνα γίνεται η μέτρηση και είναι πιο ακριβής.

Άσε που πάμε σε ΤΗΛΕΜΕΤΡΗΣΗ 

Δημοσ.
3 hours ago, GREGORYMO said:

 

Άσε που πάμε σε ΤΗΛΕΜΕΤΡΗΣΗ 

Ωραίο ανέκδοτο αυτό... στις αλλαγές παρόχου πάνε και παίρνουν επιτόπια στον τηλεμετρουμενο μετρητή.😆

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...