Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 minutes ago, ojm said:

είχα καθυστερήσει αρκετά να ανανεώσω την αίτηση για το ΚΟΤ.

Εννοεις μετα τις φορολογικες? Αν ναι, ίσως εκει να ειναι το πρόβλημα οντως.

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καθυστέρησα γιατί δεν ήξερα ότι πρέπει να ανανεώνεται η αίτηση κάθε χρόνο, οπότε όλο αυτό το τετράμηνο που τιμολογήθηκε τώρα, εγώ δεν είχα εγκεκριμένη αίτηση. Λανθασμένα πίστευα ότι αφού "πρόλαβα" να την κάνω πριν βγει ο λογαριασμός, θα τιμολογηθεί με την έκπτωση, οπότε είχα ησυχάσει, για αυτό και δεν το θυμήθηκα κατευθείαν όταν άρχισα να γράφω εδώ. Το γεγονός επίσης ότι ο λογαριασμός γράφει πάνω ότι είμαι πελάτης ΚΟΤ, χωρίς όμως να ανταποκρίνεται στο διάστημα της τιμολόγησης βοήθησε στο να με μπερδέψει περισσότερο. Άρα από ότι καταλαβαίνω φταίω εγώ που καθυστέρησα, και δεν υπάρχει τρόπος να πάρω την έκπτωση για εκείνους τους μήνες, εφόσον για εκείνο το διάστημα δεν είχα το ΚΟΤ...

Δημοσ.

  

11 minutes ago, SpySfi said:

@korakios Αγαπητέ θέλω βοήθεια, με έχουν στο περιμενε για να εκδώσουν το λογαριασμο απο τον Ηρωνα από το Γενάρη του 2024, λόγω αλλαγής σε σταθερό  κοινωνικό τιμολόγιο απο σκετο σταθερο.

Ενδιάμεσα εχω κανει 5 καταχωρήσεις μηνιαιας κατανάλωσης και τους ζητω να εκδοθουν τμηματικοι λογαριασμοι για να μη χρεωθω υπερβαση λόγω του τελευταιου μήνα ζέστης.

Μίλησα 4 φορές με εκπροσωπους και έκανα αιτήματα τιμολόγησης 2 φορες από το Μάρτιο και μετά. Τώρα λένε τα εξης: 

Η καθυστέρηση έκδοσης λογαριασμού στην παροχή σας οφείλετε σε εκκρεμής διορθώσεις, που προέκυψαν από το κοινωνικό τιμολόγιο. Θα προβούμε σε διόρθωση του ζητήματος και θα υπάρξει εκ νέου τιμολόγηση για την παροχή σας.

Η κοστολόγηση σας θα γίνει με τα πλαίσια του διαστήματος που θα κοστολογηθείτε. Προφανώς θα υπολογιστεί το γεγονός ότι δεν θα πρόκειται για τετράμηνο, άλλα για μεγαλύτερο διάστημα, οπότε θα υπάρχουν τα ανάλογα κριτήρια. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να αναμένετε την διαχείρηση μας στο συγκεκριμένο ζήτημα.

 

Any thoughts?

1) Οι έναντι ενδείξεις στο myheron δε τιμολογούνται πλέον, αν η παροχή σου έχει ενταχτεί στο μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ. Τηλεφωνείς στον ΔΕΔΔΗΕ στο 8004004000 και συνδέσου με εκπρόσωπο για να επιβεβαιώσεις ότι έχεις ενταχτεί στις μηνιαίες καταμετρήσεις.

2) Οι λογαριασμοί που θα στείλει ο ΗΡΩΝ θα είναι βάσει εκκαθαριστικών ενδείξεων του ΔΕΔΔΗΕ. Δηλαδή αν ο ΔΕΔΔΗΕ έχει λάβει από τότε 4 καταμετρήσεις, κανονικά θα πρέπει να βγάλουν 4 εκκαθαριστικούς. Bέβαια πρόσεχε να μη σου φάνε τη συνέπεια.

3) Αν έχεις ΚΟΤ Γ, η έκπτωση θα πρέπει να ισχύει από 1/1/24 ανεξαρτήτως πότε έκανες αίτηση.

4) Αν ο ΔΕΔΔΗΕ έρχεται κάθε μήνα για καταμέτρηση και καις πολύ κλιματιστικό, λογικά δε θα γλυτώσεις την υπέρβαση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και θα χάσεις το ΚΟΤ γι'αυτούς τους μήνες. ΠΧ αν έχεις όριο 4μηνου 1600kw, το μηνιαίο όριο είναι 400kw.

Aν χρειαστείς βοήθεια με επεξήγηση λογαριασμών για ΚΟΤ, κάνε post εδώ... κι αν μπορεί καποιος να αφιερώσει χρόνο, καλώς. Εγώ ειδικά για HΡΩΝ και Volton δεν ασχολούμαι πλέον πέρα απ'τα δικά μου... γιατί έχουν κάκιστη μηχανογράφηση.

Τέλος... βλέπω μπλε φόντο στην απάντηση του ΗΡΩΝ... μέσω mail επικοινωνείς; Δύσκολα να βγάλεις άκρη έτσι... καλύτερα άνοιξε αίτημα στο myrae με αιτιολογία Το λογαρισμό μου --> Τη συχνότητα του λογαριασμού. Γράψε στο κείμενο:

Quote

Σε συνέχεια της πρόσφατης επικοινωνίας όπου στις xx/xx/2024 μου απαντήσατε ότι "η καθυστέρηση έκδοσης λογαριασμού στην παροχή μου οφείλετε σε εκκρεμής διορθώσεις, που προέκυψαν από το κοινωνικό τιμολόγιο"... η απάντηση σας δε με ικανοποιεί καθώς είναι πολύ μεγάλη η καθυστέρηση, σε αντίθεση με τους όρους της σύμβασης που ορίζουν ότι εκδίδετε λογαριασμούς σε μηνιαία βάση. Συνεπώς ζητώ να με ενημερώσετε πώς θα αποζημίωσετε για το χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών σας, σύμφωνα με όσα ορίζει ο Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σχετικά με την επιβολή ποινικής ρήτρας. Εναλλακτικά ζητώ να μου επιτρέψετε να αποχωρήσω αζημίως απ'τη σύμβαση, λόγω χαμηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Το παραπάνω σίγουρα θα τους ωθήσει να βάλουν τη περίπτωση σου σε προτεραιότητα... τώρα το αν θα τσιμπήσεις αποζημίωση ή αζημίως αποχώρηση, χλωμό αν δε φτάσει η υπόθεση στον ενεργειακό μεσολαβητή (αν καταλήξεις να πατήσεις 3 φορές απόρριψη απάντησης). Αν θα ασχοληθεί κι αυτός...

Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω να έβαζες κάθε μήνα στην άκρη το ποσό που θα πλήρωνες σε περίπτωση που έβγαιναν λογαριασμοί. Μπορεί δηλαδή να χρωστάς κάνα 400άρι μέχρι τώρα, ίσως και παραπάνω αν έχεις χάσει το ΚΟΤ μερικούς μήνες κι έχουν χρεωθεί και τα ΥΚΩ.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μετά την φορολογική δήλωση 2024, μπορεί να γίνει και πότε η αίτηση για κοινωνικό?

Δημοσ.
6 minutes ago, doll said:

Μετά την φορολογική δήλωση 2024, μπορεί να γίνει και πότε η αίτηση για κοινωνικό?

Aν έχεις ενεργό ΚΟΤ, θα περιμένεις μέχρι τέλη Αυγούστου ή Σεπτεμβρίου (θα βγει ανακοίνωση) για να κάνεις νέα αίτηση. Γιατί πχ μπορεί με τα νέα φορολογικά στοιχεία να μη δικαιούσαι ΚΟΤ, οπότε κρίμα να χάσεις 1-2 μήνες που θα το έπαιρνες με τη παλιά αίτηση.

Αν δεν έχεις ενεργό ΚΟΤ, κάνεις αίτηση τώρα... και μετά νέα αίτηση όταν βγει ανακοίνωση.

  • Like 1
Δημοσ.
On 21/06/2024 at 12:39, ekrepali said:

Αν δεν έχεις ενεργό ΚΟΤ, κάνεις αίτηση τώρα... και μετά νέα αίτηση όταν βγει ανακοίνωση.

Καλημέρα. Εγινε η δήλωση αλλά πήρε τα νούμερα από το 2022 και όχι 2023 που έγινε η δήλωση και η εκκαθάριση. Καμία γνώμη γιατί?

Δημοσ.
24 minutes ago, doll said:

Καλημέρα. Εγινε η δήλωση αλλά πήρε τα νούμερα από το 2022 και όχι 2023 που έγινε η δήλωση και η εκκαθάριση. Καμία γνώμη γιατί?

Εγινε η αιτηση για ΚΟΤ εννοεις φανταζομαι, οπως σου υπεδειξε ο ekrepali πιο πανω. Ναι, του 2022 στοιχεια παιρνει τωρα. Μετα τη ληξη των φορολογικων δηλωσεων και οταν ανακοινωθει, θα γινει νεα αιτηση με τα στοιχεια του 2023 πλεον. Ολοι θα κανουμε αιτηση τοτε. Εισαι μια χαρα.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Exodia The Forbidden One είπε

Όσοι είναι κοινωνικό τιμολόγιο μπορούν να αλλάξουν χρώμα ?

Ναι. Και χρώμα και παροχο. Προσοχή στο πρόγραμμα να υποστηρίζει κοτ. Όσα υποστηρίζουν το γράφουν κάπου. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/6/2024 στις 9:45 ΜΜ, ekrepali είπε

  

1) Οι έναντι ενδείξεις στο myheron δε τιμολογούνται πλέον, αν η παροχή σου έχει ενταχτεί στο μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ. Τηλεφωνείς στον ΔΕΔΔΗΕ στο 8004004000 και συνδέσου με εκπρόσωπο για να επιβεβαιώσεις ότι έχεις ενταχτεί στις μηνιαίες καταμετρήσεις.

2) Οι λογαριασμοί που θα στείλει ο ΗΡΩΝ θα είναι βάσει εκκαθαριστικών ενδείξεων του ΔΕΔΔΗΕ. Δηλαδή αν ο ΔΕΔΔΗΕ έχει λάβει από τότε 4 καταμετρήσεις, κανονικά θα πρέπει να βγάλουν 4 εκκαθαριστικούς. Bέβαια πρόσεχε να μη σου φάνε τη συνέπεια.

3) Αν έχεις ΚΟΤ Γ, η έκπτωση θα πρέπει να ισχύει από 1/1/24 ανεξαρτήτως πότε έκανες αίτηση.

4) Αν ο ΔΕΔΔΗΕ έρχεται κάθε μήνα για καταμέτρηση και καις πολύ κλιματιστικό, λογικά δε θα γλυτώσεις την υπέρβαση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και θα χάσεις το ΚΟΤ γι'αυτούς τους μήνες. ΠΧ αν έχεις όριο 4μηνου 1600kw, το μηνιαίο όριο είναι 400kw.

Aν χρειαστείς βοήθεια με επεξήγηση λογαριασμών για ΚΟΤ, κάνε post εδώ... κι αν μπορεί καποιος να αφιερώσει χρόνο, καλώς. Εγώ ειδικά για HΡΩΝ και Volton δεν ασχολούμαι πλέον πέρα απ'τα δικά μου... γιατί έχουν κάκιστη μηχανογράφηση.

Τέλος... βλέπω μπλε φόντο στην απάντηση του ΗΡΩΝ... μέσω mail επικοινωνείς; Δύσκολα να βγάλεις άκρη έτσι... καλύτερα άνοιξε αίτημα στο myrae με αιτιολογία Το λογαρισμό μου --> Τη συχνότητα του λογαριασμού. Γράψε στο κείμενο:

Το παραπάνω σίγουρα θα τους ωθήσει να βάλουν τη περίπτωση σου σε προτεραιότητα... τώρα το αν θα τσιμπήσεις αποζημίωση ή αζημίως αποχώρηση, χλωμό αν δε φτάσει η υπόθεση στον ενεργειακό μεσολαβητή (αν καταλήξεις να πατήσεις 3 φορές απόρριψη απάντησης). Αν θα ασχοληθεί κι αυτός...

Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω να έβαζες κάθε μήνα στην άκρη το ποσό που θα πλήρωνες σε περίπτωση που έβγαιναν λογαριασμοί. Μπορεί δηλαδή να χρωστάς κάνα 400άρι μέχρι τώρα, ίσως και παραπάνω αν έχεις χάσει το ΚΟΤ μερικούς μήνες κι έχουν χρεωθεί και τα ΥΚΩ.

 

Από την ΗΡΩΝ απάντησαν, μιλούν για συστημικό λαθος με το ΚΟΤ το οποίο ακόμα το διορθώνουν για να εκδώσουν εκκαθαριστικό,  και με αφήνουν να φύγω χωρίς ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. 

Στο ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν ότι φαίνονται 2 καταμετρήσεις, 26 Φεβρουαρίου και 26 Ιουνίου, αλλά δεν είμαι στο πρόγραμμα μηνιαίων καταμετρησεων ακόμη.

(Ο τελευταίος λογαριασμός που πλήρωσα αφορούσε το διάστημα 16-12-2023 έως 19-1-2024)

Τι προτείνετε να κάνω?

Σκεπτόμουν από Δευτέρα να πάω σε τιμολόγιο της ΔΕΗ, αλλά φοβάμαι μην εκδοθεί "βιαστικός" εκκαθαριστικός από την ΗΡΩΝ και τρέχω να διορθώσω τυχόν λάθη...

Δημοσ.
2 minutes ago, SpySfi said:

Τι προτείνετε να κάνω?

Σκεπτόμουν από Δευτέρα να πάω σε τιμολόγιο της ΔΕΗ, αλλά φοβάμαι μην εκδοθεί "βιαστικός" εκκαθαριστικός από την ΗΡΩΝ και τρέχω να διορθώσω τυχόν λάθη...

Άμα έγινε καταμέτρηση στις 26/6, τότε άλλαξε πάροχο όσο πιο άμεσα γίνεται . Ώστε σε περίπτωση που είσαι τυχερός και δε μπεις το καλοκαίρι σε μηνιαία καταμέτρηση να γίνει εκκαθάριση 26/10.

Σε περίπτωση που δε το γνωριζεις... όταν αλλάξεις πάροχο δε χρειάζεται να κάνεις νέα αίτηση ΚΟΤ. Σίγουρα πάντως θα κάνεις νέα αίτηση λίγο πριν το τέλος της προθεσμίας η οποία θα ανακοινωθεί κάποια στιγμή (μάλλον τέλος Σεπτεμβρίου).

Το πού θα πάς είναι θέμα βέβαια... δε ξέρω αν η ΔΕΗ θα κρατήσει το Online και το Enter. Θα φανεί τη Δευτέρα.

Υπάρχει και το μπλέ της Elpedison αν σε ενδιαφέρει, αυτό καταργείται τη Κυριακή μάλλον, αλλά αν ποστάρεις στο άλλο topic και γράψεις ότι ενδιαφέρεσαι... θα επικοινωνήσουν μαζί σου συμφορουμήτες που έχουν κονέ.

Όσο για τον ΗΡΩΝ... είτε βγάλουν βιαστηκά τους λογαριασμούς είτε όχι, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα υπάρχουν λάθη. Επίσης εφόσον έχουν ομολογήσει υπαιτιότητα, θα ζητήσεις να μπει παντού έκπτωση συνέπειας. Δε φταις εσύ που δεν έπραξαν ό,τι όριζε η σύμβαση.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Η απάντηση της ΗΡΩΝ στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ήταν πολύ γρήγορη και αυτό με προβλημάτισε. Πραγματικά δε μπορώ να πιστέψω ότι η μηχανοργανωσή τους είναι τόσο χάλια, μπαίνω σε άλλες σκέψεις..

Θα πάω στο κατάστημα της ς2ΔΕΗ τη Δευτέρα ή την Τρίτη. Βαρέθηκα το πήγαινε-έλα σε ιδιώτες παρόχους από το 2019 για να γλιτώσω ενα 50ρικο το μήνα, με μηνιαίες καταναλώσεις που τότε ήταν 750 KWh (και πλέον έφτασα με χίλια ζόρια να κρατάω κάτω από τις 500 KWh). Τουλάχιστον να μην έχω ΚΑΙ το άγχος της εσφαλμένης τιμολόγησης (η ΗΡΩΝ έχει δώσει αρκετά δείγματα)

Είναι ντροπή να πρέπει να συνεχίζουμε να μαθαίνουμε να βγαζουμε τις "πίστες" στα 56, αυτό το κράτος δε θα αλλάξει όσο ζω. Γελάνε μαζί μας οι κοπρίτες.

 

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, SpySfi είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Η απάντηση της ΗΡΩΝ στην πλατφόρμα της ΡΑΕ ήταν πολύ γρήγορη και αυτό με προβλημάτισε. Πραγματικά δε μπορώ να πιστέψω ότι η μηχανοργανωσή τους είναι τόσο χάλια, μπαίνω σε άλλες σκέψεις..

Θα πάω στο κατάστημα της ς2ΔΕΗ τη Δευτέρα ή την Τρίτη. Βαρέθηκα το πήγαινε-έλα σε ιδιώτες παρόχους από το 2019 για να γλιτώσω ενα 50ρικο το μήνα, με μηνιαίες καταναλώσεις που τότε ήταν 750 KWh (και πλέον έφτασα με χίλια ζόρια να κρατάω κάτω από τις 500 KWh). Τουλάχιστον να μην έχω ΚΑΙ το άγχος της εσφαλμένης τιμολόγησης (η ΗΡΩΝ έχει δώσει αρκετά δείγματα)

Είναι ντροπή να πρέπει να συνεχίζουμε να μαθαίνουμε να βγαζουμε τις "πίστες" στα 56, αυτό το κράτος δε θα αλλάξει όσο ζω. Γελάνε μαζί μας οι κοπρίτες.

 

Πάντως υπάρχουν και καταστήματα που λειτουργούν και Σαββατοκύριακο.. 

Έχουν λίγο θέμα οι πάροχοι με τους λογαριασμούς.. Υπάρχει κάποια καθυστέρηση από ένα μήνα έως... 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...