korakios Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Τότε μέσω Συνήγορου του Πολίτη στείλτε στο ΗΔΙΚΑ να βγάλει την παπα...πατάτα που έχει για νέα αίτηση ωστε να μην καίγεται ο κόσμος σε αλλαγές παροχής και χανονται μέρες 1
washcloud Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, korakios είπε Τότε μέσω Συνήγορου του Πολίτη στείλτε στο ΗΔΙΚΑ να βγάλει την παπα...πατάτα που έχει για νέα αίτηση ωστε να μην καίγεται ο κόσμος σε αλλαγές παροχής και χανονται μέρες ...για να το κάνουν θα πρέπει να ασχοληθεί κάποιος/ είναι υποστελεχωμένοι όπως όλοι/ συνεπώς θα πρέπει πρώτα να προκυρηχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ κτλ.... Καλό 2034 🤪 Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από washcloud
dimitris_p Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Καλησπέρα, μια ερώτηση. Οταν αλλάξουμε πάροχο και αλλάξει και ο αριθμός παροχής πρέπει να ξανακάνουμε νεα αίτηση με τον νέο αριθμό η όχι? Η τελευταια αιτηση μου είναι στης 14-09-2023.
ekrepali Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, dimitris_p said: Καλησπέρα, μια ερώτηση. Οταν αλλάξουμε πάροχο και αλλάξει και ο αριθμός παροχής πρέπει να ξανακάνουμε νεα αίτηση με τον νέο αριθμό η όχι? Η τελευταια αιτηση μου είναι στης 14-09-2023. Όχι. Επιβεβαιωμένα ο ΗΡΩΝ κι η Elpedison βλέπουν ότι η παροχή έχει ΚΟΤ, κι ας έχει γίνει στο προηγούμενο νούμερο η αίτηση. Οι εκπρόσωποι της Volton μάλλον λένε παπάτζες. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από ekrepali 3
dimitris_p Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, ekrepali είπε Όχι. Επιβεβαιωμένα ο ΗΡΩΝ κι η Elpedison βλέπουν ότι η παροχή έχει ΚΟΤ, κι ας έχει γίνει στο προηγούμενο νούμερο η αίτηση. Οι εκπρόσωποι της Volton μάλλον λένε παπάτζες. Ευχαριστώ. Για να είμαι απόλυτα σίγουρος θα ρωτήσω στο κέντρο κοινότητας του δήμου που κάνω της αιτήσεις να πάρω σίγουρη απάντηση.
korakios Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 8 λεπτά πριν, dimitris_p είπε Ευχαριστώ. Για να είμαι απόλυτα σίγουρος θα ρωτήσω στο κέντρο κοινότητας του δήμου που κάνω της αιτήσεις να πάρω σίγουρη απάντηση. ΗΔΙΚΑ και φαντάζομαι οι δεινόσαυροι του Δήμου θα σου πουν να κάνεις ακύρωση και νέα αίτηση Μόνο αν ασχοληθεί κάποιος θα υπάρξει ενημέρωση 1
dimitris_p Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δεν ξέρω τι γίνετε με άλλους δήμους αλλα εδώ που είμαι εγω, εχω πάνω από 8 χρόνια που κάνω αιτήσεις και δείχνουν να γνωρίζουν καλά την δουλειά τους. Γνωρίζω επίσης ότι πάνε και σε σεμινάρια τακτικά για ενημέρωση. Θα δούμε τι θα μου απαντήσουν!
BrunoB Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 7 hours ago, dimitris_p said: Ευχαριστώ. Για να είμαι απόλυτα σίγουρος θα ρωτήσω στο κέντρο κοινότητας του δήμου που κάνω της αιτήσεις να πάρω σίγουρη απάντηση. Κατα πασα πιθανοτητα και οσο καλοι και να ειναι (και εδω σε μενα μια χαρα εξυπηρετικοι ειναι) θα σου πουν να κανεις αιτηση γιατι ετσι λεει το manual τους. Θα τηρησουν τη διαδικασια - γιατι ετσι πρεπει κατ'αυτους. Ισως χασεις μερες ομως ετσι. Οπως αναφερθηκε και παραπανω και σε προηγουμενα post σε καποιους παροχους συνεχιζει το ΚΟΤ κανονικα χωρις αιτηση με καμια μερα χαμενη.
washcloud Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 13 ώρες πριν, dimitris_p είπε Ευχαριστώ. Για να είμαι απόλυτα σίγουρος θα ρωτήσω στο κέντρο κοινότητας του δήμου που κάνω της αιτήσεις να πάρω σίγουρη απάντηση 13 ώρες πριν, dimitris_p είπε Δεν ξέρω τι γίνετε με άλλους δήμους αλλα εδώ που είμαι εγω, εχω πάνω από 8 χρόνια που κάνω αιτήσεις και δείχνουν να γνωρίζουν καλά την δουλειά τους. Γνωρίζω επίσης ότι πάνε και σε σεμινάρια τακτικά για ενημέρωση. Θα δούμε τι θα μου απαντήσουν! ....πιο σίγουρη απάντηση από εδώ μέσα δεν θα βρεις πάντως. Και ειδικά από μέλη όπως ο ekrepali, που εμπεριστατωμένα είναι από τους μια χούφτα νοματαίους εδώ μέσα και που ξέρουν στο απόλυτο τί λένε και ξέρουν και πολλά (όχι ότι "οφείλεις να το γνωρίζεις", αλλά απλά στο δηλώνω). Τώρα, αν για κάποιο λόγο δεν βασίζεσαι στο τί σου λένε σε ένα φόρουμ, απορώ γιατί έκανες καν την ερώτηση και δεν απευθύνθηκες σε "αυτούς που δείχνουν να γνωρίζουν καλά τη δουλειά τους" ευθύς εξ' αρχής, αλλά ΟΚ. Κατά τ' άλλα (και προς πάσα ενδιαφερόμενο), στις προηγούμενες ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ περιπτώσεις Elpedison και Ήρωνα, να τονίσω κι εγώ την δική μου εμπειρία με ΔΕΗ και 2 παροχές, όπου χωρίς ν' ακυρωθεί καμμία ισχύουσα αίτηση ΚΟΤ, τις είδε αυτομάτως με το πέρασμα σε αυτή. Είχε προηγηθεί επικοινωνία με ΔΕΔΔΗΕ όπου επιβεβαίωσε ότι έβλεπαν κι εκεί το ΚΟΤ μετά την αλλαγή παρόχου και τέλος επικοινωνία με ΗΔΙΚΑ όπου μου είπαν πως "ναι δεν χρειάζεται να ακυρωθεί η τρέχουσα αίτηση" και στην ερώτησή μου "γιατί τότε στο site σας λέει πως πρέπει ν' ακυρωθεί;" η απάντηση ήταν "επειδή το είναι παλιό και δεν έχει μπει κάποιος στον κόπο να το αλλάξει". Αντίστοιχες ερωτήσεις σε ΗΔΙΚΑ έχουν κάνει κι άλλοι από εδώ μέσα και σε κάποιους έχουν πει "πρέπει να την ακυρώσετε", προφανώς γιατί "τόσα ξέρουν - τόσα λένε", καθώς δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι (ειδικά σε υπηρεσίες του Δημοσίου) το ίδιο. Πόσο μάλλον η εδώ μέσα εμπειρία λέει ότι ΠΛΕΟΝ ναι, δεν χρειάζεται να ακυρωθεί η αίτηση. Υπάρχει ένα ανδεχόμενο να έχει να κάνει με τον πάροχο το ζήτημα, οπότε επικοινωνία με τον συγκεκριμένο πάροχο για όποιον ενδιαφέρεται. Αλλά τουλάχιστον για τους 3 διαπιστωμένους που αναφέρθηκαν, δεν υπάρχει θέμα. 1
ioanniskar Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Έκανα αίτηση για μετάβαση στη ΔΕΗ και μου έχει έρθει μήνυμα ότι το αίτημα ολοκληρώθηκε. Να ακυρώσω την αίτηση ΚΟΤ και να κάνω καινούρια τώρα ή να περιμένω να βγει τελικός λογαριασμός από τον προηγούμενο πάροχο για να μη με χρεώσει ο προηγούμενος χωρίς ΚΟΤ στον τελικό;
ekrepali Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 27 minutes ago, ioanniskar said: Έκανα αίτηση για μετάβαση στη ΔΕΗ και μου έχει έρθει μήνυμα ότι το αίτημα ολοκληρώθηκε. Να ακυρώσω την αίτηση ΚΟΤ και να κάνω καινούρια τώρα ή να περιμένω να βγει τελικός λογαριασμός από τον προηγούμενο πάροχο για να μη με χρεώσει ο προηγούμενος χωρίς ΚΟΤ στον τελικό; Πάρε τηλέφωνο τη ΔΕΗ, ρώτα αν βλέπουν πως έχεις ενεργό Κοτ. Αν σου πούνε ναι... δεν ακυρώνεις, δεν κάνεις νέα αίτηση.
ioanniskar Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Just now, ekrepali said: Πάρε τηλέφωνο τη ΔΕΗ, ρώτα αν βλέπουν πως έχεις ενεργό Κοτ. Αν σου πούνε ναι... δεν ακυρώνεις, δεν κάνεις νέα αίτηση. Μα δεν θα αλλάξει ο αριθμός παροχής με τον νέο πάροχο; Όταν αλλάζει ο αριθμός παροχής δεν χρειάζεται και νέα αίτηση;
ekrepali Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 minute ago, ioanniskar said: Μα δεν θα αλλάξει ο αριθμός παροχής με τον νέο πάροχο; Όταν αλλάζει ο αριθμός παροχής δεν χρειάζεται και νέα αίτηση; Βάσει οδηγιών που γράφτηκαν πριν 7 χρόνια, ναι. Αποδεδειγμένα όμως πλέον όταν αλλάζουμε πάροχο, ενημερώνεται αυτόματα ο νέος πάροχος ότι υπάρχει ενεργό Κοτ και δε χρειάζεται νέα αίτηση. Πάρε τηλ τη ΔΕΗ και ρώτα αν βλέπουν κοτ Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από ekrepali
Free Bird Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, ioanniskar είπε Έκανα αίτηση για μετάβαση στη ΔΕΗ και μου έχει έρθει μήνυμα ότι το αίτημα ολοκληρώθηκε. Να ακυρώσω την αίτηση ΚΟΤ και να κάνω καινούρια τώρα ή να περιμένω να βγει τελικός λογαριασμός από τον προηγούμενο πάροχο για να μη με χρεώσει ο προηγούμενος χωρίς ΚΟΤ στον τελικό; Αίτηση ΚΟΤ δεν κάνεις όποτε θέλεις, υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία - διορία. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 54 λεπτά πριν, Free Bird είπε Αίτηση ΚΟΤ δεν κάνεις όποτε θέλεις, υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία - διορία. Aυτη η διορια αφορα την ανανεωση του ΚΟΤ. Αιτηση και ενταξη μπορει καποιος να κανει οποτεδηποτε, απ ότι ξερω,
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα