Προς το περιεχόμενο

Κοινωνικό τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος.


greekparot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Το κοτ πάει με αναλογία ημερών, βάσει εκκαθαριστικών λογαριασμών. Πχ αν πάρεις εκπροσώπηση από την elpedison 1/12 και γίνει επιτόπια καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ στις 30/12 τότε θα έχεις κοτ με αναλογία 30 ημερών. Επομένως αν το όριο κοτ 4μηνου είναι 1600kw, το όριο για 30 μέρες εκκαθάριση είναι 400kw.

Tην αρχική ημερομηνία εκπροσώπησης μπορεί να στη πει η elpedison. Η θα δεις στον τελικό λογαριασμό του προηγούμενου παρόχου πότε έφυγες, η elpe ξεκινάει την επόμενη μέρα. Η κατεβάζεις το mydeddie app, και βλέπεις στις καταναλώσεις --> ενδείξεις... πότε ήταν η τελική ημερομηνία εκπροσώπησης στον προηγούμενο πάροχο.

Αν πάει αναλογικά το ΚΟΤ δλδ έχω όριο 2100kwh. Θα πρέπει το μήνα να μη ξεπαιρναω τις 520kwh  από τη στιγμή που θα δίνω εγώ τις μετρήσεις σωστά; δε γίνεται δλδ τους πρώτους 2 μήνες να κάψω 400 και τις υπόλοιπες μέχρι τις 2100 τους άλλους 2; 

Κατέβασα την εφαρμογή mydedie . Να κάνω εγγραφή τώρα ή να περιμένω να γίνει η αλλαγή πρώτα;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 minute ago, gemis XTX said:

 

Κατέβασα την εφαρμογή mydedie . Να κάνω εγγραφή τώρα ή να περιμένω να γίνει η αλλαγή πρώτα;

 

 

Οι εκκαθαριστικές καταμετρήσεις σε ενδιαφέρουν.

Αν έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για εκκαθαριστική καταμέτρηση 30 μέρες μετά την αλλαγή, δικαιούσαι ΚΟΤ 2100*30/120 = 525 ημερήσιο (το νυχτερινό δε σε πετάει εκτός ΚΟΤ)

Αν έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για εκκαθαριστική καταμέτρηση πχ 52 μέρες μετά την αλλαγή, δικαιούσαι ΚΟΤ 2100*52/120 = 910 ημερήσιο

  

1 minute ago, gemis XTX said:

δε γίνεται δλδ τους πρώτους 2 μήνες να κάψω 400 και τις υπόλοιπες μέχρι τις 2100 τους άλλους 2; 

 

Αν είσαι σε ένα πάροχο όλο το 4μηνο, εννοείται πως μπορείς να απλώσεις τη κατανάλωση όπως θες σε όλο το 4μηνο.

Πχ κάποιος που έχει κλιματιστικό για θέσμανση...  καίει λίγο Οκτώβριο - Νοέμβριο και πολύ Δεκέμβριο - Ιανουάριο. Αν δε ξεπεράσει τις 2100 ημερήσιες το 4μηνο δεν έχει πρόβλημα.

Αν όμως αλλάξεις πάροχο στο 2μηνο, τότε έχεις όριο 1050 στο 1ο δίμηνο  και 1050 στο 2ο δίμηνο. Στο 1ο δίμηνο θα σου περισσέψουν κιλοβατώρες ενώ στο 2ο δίμηνο κινδυνεύεις με υπέρβαση.

  

1 minute ago, gemis XTX said:

Κατέβασα την εφαρμογή mydedie . Να κάνω εγγραφή τώρα ή να περιμένω να γίνει η αλλαγή πρώτα;

Δε κάνεις εγγραφή στην εφαρμογή. Login κάνεις με τους κωδικούς του taxisnet.

Μπορείς να μπεις και να κοιτάς στις Μετρήσεις ---> Στατιστικά Καταναλώσεων --> Ενδείξεις Παροχής αν έχει γίνει η αλλαγή... θα εμφανιστεί ψηλά η ημερομηνία και οι ενδείξεις με τις οποίες έγινε η αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Οι εκκαθαριστικές καταμετρήσεις σε ενδιαφέρουν.

Αν έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για εκκαθαριστική καταμέτρηση 30 μέρες μετά την αλλαγή, δικαιούσαι ΚΟΤ 2100*30/120 = 525 ημερήσιο (το νυχτερινό δε σε πετάει εκτός ΚΟΤ)

Αν έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για εκκαθαριστική καταμέτρηση πχ 52 μέρες μετά την αλλαγή, δικαιούσαι ΚΟΤ 2100*52/120 = 910 ημερήσιο

  

Αν είσαι σε ένα πάροχο όλο το 4μηνο, εννοείται πως μπορείς να απλώσεις τη κατανάλωση όπως θες σε όλο το 4μηνο.

Πχ κάποιος που έχει κλιματιστικό για θέσμανση...  καίει λίγο Οκτώβριο - Νοέμβριο και πολύ Δεκέμβριο - Ιανουάριο. Αν δε ξεπεράσει τις 2100 ημερήσιες το 4μηνο δεν έχει πρόβλημα.

Αν όμως αλλάξεις πάροχο στο 2μηνο, τότε έχεις όριο 1050 στο 1ο δίμηνο  και 1050 στο 2ο δίμηνο. Στο 1ο δίμηνο θα σου περισσέψουν κιλοβατώρες ενώ στο 2ο δίμηνο κινδυνεύεις με υπέρβαση.

  

Δε κάνεις εγγραφή στην εφαρμογή. Login κάνεις με τους κωδικούς του taxisnet.

Μπορείς να μπεις και να κοιτάς στις Μετρήσεις ---> Στατιστικά Καταναλώσεων --> Ενδείξεις Παροχής αν έχει γίνει η αλλαγή... θα εμφανιστεί ψηλά η ημερομηνία και οι ενδείξεις με τις οποίες έγινε η αλλαγή.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σου .. 

Άρα δλδ κάνω login στην εφαρμογή περνάω τον αριθμό μετρητή που έχω τώρα και εκεί θα φανεί πότε θα αλλάξει ο πάροχος επειδή θα αλλάξει και ο αριθμός παροχής σωστά; kWh στην εφαρμογή να συμπληρώσω αυτές που έστειλα στην elpedison όταν έκανα την αίτηση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Greg29M είπε

Οι επιδοτήσεις στο κοινωνικό τιμολόγιο μέσω του ΤΕΜ θα συνεχιστούν και τη νέα χρόνια και αν ναι θα ανακοινώνονται όπως τώρα κάθε μήνα ; 

είπαν θα τις συνεχίσουν για ΚΟΤ , ακόμα δεν ξέρουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, gemis XTX said:

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σου .. 

Άρα δλδ κάνω login στην εφαρμογή περνάω τον αριθμό μετρητή που έχω τώρα και εκεί θα φανεί πότε θα αλλάξει ο πάροχος επειδή θα αλλάξει και ο αριθμός παροχής σωστά; kWh στην εφαρμογή να συμπληρώσω αυτές που έστειλα στην elpedison όταν έκανα την αίτηση; 

Αν κάνεις login στο mydeddie με τους κωδικούς taxisnet, διασταυρώνει το ΑΦΜ και εμφανίζει τη παροχή από μόνο του. Δε χρειάζεται να κάνεις καμιά εγγραφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια επιβεβαίωση συμφορουμήτες, για παροχή σε ΚΟΤ υπεβλήθη αίτηση προς ΗΡΩΝ 24/11 και πλέον βλέπω από τη σελίδα υποβολής μετρήσεων του ΔΕΔΔΗΕ ότι η προηγούμενη παροχή (ΔΕΗ - λήγει σε 01) δεν είναι πλέον διαθέσιμη, αλλά φαίνεται ενεργός ο επόμενος αύξων αριθμός (02).

Επίσης, στο mydeddie app βλέπω με ημερομηνία 28/11 τις μετρήσεις που έδωσα κατά την αλλαγή παρόχου.

Αυτό σημαίνει ότι έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά σε ΗΡΩΝ, άρα μπορώ πλέον άμεσα σε ΗΔΙΚΑ να υποβάλλω νέα αίτηση ΚΟΤ για τη νέα παροχή (που λήγει σε 02) ακυρώνοντας την προηγούμενη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mousmoulis είπε

Αυτό σημαίνει ότι έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά σε ΗΡΩΝ, άρα μπορώ πλέον άμεσα σε ΗΔΙΚΑ να υποβάλλω νέα αίτηση ΚΟΤ για τη νέα παροχή (που λήγει σε 02) ακυρώνοντας την προηγούμενη?

Ναι είσαι πλέον Ήρωνα, αλλά αν εννοείς ότι είχες κάνει ανανέωση ΚΟΤ μεταξύ 1/9 και 31/10, ΔΕΝ θα την ακυρώσεις, γιατί  θα χάσεις κα'να μήνα από το ΚΟΤ  χωρίς λόγο αφού η ενημέρωση του νέου παρόχου ότι είσαι δικαιούχος ΚΟΤ "γίνεται αυτόματα" από ΔΕΔΔΗΕ (δεν έχει να κάνει με τον ΗΔΙΚΑ και το ΚΟΤ - δεν απαιτείται να κάνεις διακοπή/νέα αίτηση επειδή άλλαξες πάροχο: συνεχίζει να ισχύει η εγκεκριμένη αίτησή σου μέχρι 2 μήνες μετά το πέρας της περιόδου υποβολής φορολογικών δηλώσεων 2024, δηλαδή κάπου αρχές με τέλος Οκτώβρη '24). 

Πάρε στο 800 400 4000 τον ΔΕΔΔΗΕ (δωρεάν κλήση είτε από σταθερό είτε από κινητό, ωράριο 24/7) να σου επιβεβαιώσουν ότι φαίνεται και στον νέο πάροχο ότι ήδη έχεις ΚΟΤ (και προφανώς δεν χρειάζεται να το ακυρώσεις που είπαμε).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, washcloud είπε

 αν εννοείς ότι είχες κάνει ανανέωση ΚΟΤ μεταξύ 1/9 και 31/10, ΔΕΝ θα την ακυρώσεις, γιατί  θα χάσεις κα'να μήνα από το ΚΟΤ  χωρίς λόγο αφού η ενημέρωση του νέου παρόχου ότι είσαι δικαιούχος ΚΟΤ "γίνεται αυτόματα" από ΔΕΔΔΗΕ

Ναι, έχω υποβάλει αίτηση μεταξύ 1/9 κ 31/10. Βλέπω ότι στις προηγούμενες σελίδες υπάρχει debate αναφορικά με το αν όντως γίνεται αυτόματα η μεταφορά σε ΚΟΤ και αν θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία ακύρωσης και υποβολής νέας αίτησης.

Αυτή τη στιγμή στην ενεργή αίτηση της ΗΔΙΚΑ εμφανίζεται ακόμα το νούμερο της προηγούμενης παροχής (ΔΕΗ δλδ) - άρα επισήμως ακόμα δεν εχει περάσει αυτόματα από την παλιά στη νέα παροχή το ΚΟΤ.

8 ώρες πριν, washcloud είπε

Πάρε στο 800 400 4000 τον ΔΕΔΔΗΕ (δωρεάν κλήση είτε από σταθερό είτε από κινητό, ωράριο 24/7) να σου επιβεβαιώσουν ότι φαίνεται και στον νέο πάροχο ότι ήδη έχεις ΚΟΤ (και προφανώς δεν χρειάζεται να το ακυρώσεις που είπαμε).

Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι αρμόδιος να σου πει αν έχει γίνει η αλλαγή παρόχου, είναι αρμόδιος να σου πει αν έχεις όντως ενεργοποιημενο ΚΟΤ στη νέα παροχή?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mousmoulis είπε

debate

Πάρε αν θες ΗΔΙΚΑ (αν θες να νιώσεις πιο σίγουρος) και θα σου το πουν και από εκεί (στο site τους πέρσι λέγανε άλλα - δεν ξέρω αν το έχουν διορθώσει/μου είχανε πει "είναι από παλιά, δεν ισχύει"). Το έχω κάνει και το λέω. Όπως επίσης πρακτικά έχοντας αλλάξει πάροχο (8/22) και μη ακυρώνοντας αίτηση/επανυποβολή δεν έχω χάσει το ΚΟΤ τους μήνες που απομένανε. Αντίθετα θα χάσεις (νομίζω ένα μήνα) αν ακυρώσεις/επανυποβάλλεις αίτηση (ίσως και να "μπλέξεις"/να το χάσεις τελείως αν τυχόν κάτι έχει αλλάξει με τα φορολογικά σου από 1/11).

2 ώρες πριν, mousmoulis είπε

είναι αρμόδιος

Το βλέπουν στο σύστημά τους (την τρέχουσα κατάσταση ΚΟΤ) και στο λένε αν ρωτήσεις. Το έχω επίσης κάνει και το λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, washcloud είπε

Όπως επίσης πρακτικά έχοντας αλλάξει πάροχο (8/22) και μη ακυρώνοντας αίτηση/επανυποβολή δεν έχω χάσει το ΚΟΤ τους μήνες που απομένανε. Αντίθετα θα χάσεις (νομίζω ένα μήνα) αν ακυρώσεις/επανυποβάλλεις αίτηση (ίσως και να "μπλέξεις"/να το χάσεις τελείως αν τυχόν κάτι έχει αλλάξει με τα φορολογικά σου από 1/11).

Παρά το ότι δεν το έχω κάνει προσωπικά αλλά μάλλον θα το κάνω προσεχώς, καταλήγω από διάφορες ενδείξεις και στοιχεία από τις προηγούμενες συζητήσεις, ότι πιθανότατα έχεις δίκιο. Και ότι τελικά η "επίσημη μέθοδος" ακύρωση/νέα αίτηση όντως μπορεί να οδηγήσει σε χαμένες μέρες ΚΟΤ σε αντίθεση με την ανεπίσημη "αυτόματη" (αν γίνεται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, washcloud είπε

Πάρε αν θες ΗΔΙΚΑ (αν θες να νιώσεις πιο σίγουρος) και θα σου το πουν και από εκεί (στο site τους πέρσι λέγανε άλλα - δεν ξέρω αν το έχουν διορθώσει/μου είχανε πει "είναι από παλιά, δεν ισχύει"). Το έχω κάνει και το λέω. Όπως επίσης πρακτικά έχοντας αλλάξει πάροχο (8/22) και μη ακυρώνοντας αίτηση/επανυποβολή δεν έχω χάσει το ΚΟΤ τους μήνες που απομένανε. Αντίθετα θα χάσεις (νομίζω ένα μήνα) αν ακυρώσεις/επανυποβάλλεις αίτηση (ίσως και να "μπλέξεις"/να το χάσεις τελείως αν τυχόν κάτι έχει αλλάξει με τα φορολογικά σου από 1/11).

Το βλέπουν στο σύστημά τους (την τρέχουσα κατάσταση ΚΟΤ) και στο λένε αν ρωτήσεις. Το έχω επίσης κάνει και το λέω.

Ωραία, σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις. Θα κάνω και ένα τηλέφωνο ΔΕΔΔΗΕ όπως προτείνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα ξεδιαλύνει τα πραγματα πολύ το ποστ μου αλλά σε μένα έγιναν τα εξής.

Πήγα elpedison τον Σεπτέμβριο και δεν έκανα νέα αίτηση στο ΗΔΙΚΑ.

Έκανα στα μέσα Οκτώβρη ακύρωση/νεα αίτηση στο ΗΔΙΚΑ για την ανανέωση με την νέα φορολογική δήλωση.

Στον λογαριασμό που εκδόθηκε από elpedison (εκκαθαριστικός) με περίοδο κατανάλωσης Σεπτέμβριο με τέλη Οκτώβρη δεν είχε μέσα έπτωση ΚΟΤ αλλά μου είπαν στο τηλέφωνο πως πλέον βλέπουν ότι έχω ΚΟΤ οπότε στον επόμενο θα ισχύει λογικά.

Σαν να τους ήρθε η ένδειξη απο ΔΕΔΔΗΕ με την κατανάλωση και με την πληροφορία για ΚΟΤ αλλά χωρίς την έκπτωση για την περίοδο αυτή(?)

Μου ανέφεραν επίσης πως έχουν δύο τρόπους να επιβεβαιώνουν το ΚΟΤ. Είτε από τον ΔΕΔΔΗΕ όταν στέλνει τις μετρήσεις ή με απευθείας σύνδεση από μέρους τους στο ΗΔΙΚΑ όπου βλέπουν αν υπάρχει ενεργή αίτηση.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με ΗΔΙΚΑ μου είπαν ότι πρέπει να κάνω ακύρωση και νέα αίτηση όταν αλλάζω πάροχο.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν πως βλέπουμε μια περίοδο ενεργή μέχρι 17 Οκτώβρη και μια νέα από 18 Οκτώβρη και μετά (η αίτηση στον ΗΔΙΚΑ ήταν 2 μέρες πριν από αυτές της ημερομηνίες)

Δεν έχω βγάλει άκρη ακόμα με elpedison και δεν έχει εκδοθει νέος λογαριασμός.

Αν ο δεύτερος τρόπος που μου ανέφεραν από την elpedison με την πλατφόρμα του ΗΔΙΚΑ για τους παρόχους είναι καινούριος, ίσως γι αυτό πλέον μπορεί να γίνει αυτόματα η ενημέρωση ενώ πριν ενημερωνόταν ο πάροχος μόνο με την νέα αίτηση (?) Οπότε το αν χρειάζεται νέα αίτηση ίσως να εξαρτάται από τον πάροχο, αν έχει αναβαθμίσει τα συστήματα του.

ή μπορεί σε μένα να έτυχε γιατι είχαν γίνει κι άλλα μπερδέματα με elpedison😅

Επεξ/σία από SofoS@
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SofoS@ είπε

elpedison😅

...το πιο κατάλληλο smiley...

Aπό την άλλη, μάλλον δεν είναι θέμα τόσο του παρόχου, όσο της ενημέρωσης "συστημάτων" (...) μεταξύ τους, δηλαδή ΗΔΙΚΑ->ΔΕΔΔΗΕ->πάροχο (κι άντε βρες σε ποιανού σκαλώνει...). Προσωπικά είχα μεταβεί από Volterra(ς) σε ΔΕΗ, και όπως είπα δεν έκανα ακύρωση/νέα αίτηση, αλλά ανανέωση τον 9/22 και δεν έχασα ούτε μέρα από ΚΟΤ (τα έβαλα κάτω και τα τσέκαρα). 

1 ώρα πριν, SofoS@ είπε

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με ΗΔΙΚΑ μου είπαν ότι πρέπει να κάνω ακύρωση και νέα αίτηση όταν αλλάζω πάροχο.

Πέρσι λοιπόν που πήρα ΗΔΙΚΑ (και απάντησαν κι αμέσως κι όλας), μου είπαν "όχι να μην κάνετε ακύρωση γιατί θα χάσετε τον τρέχοντα μήνα (κάτι τέτοιο τεσπα) αλλά ανανέωση", κι όταν ρώτησα "στο site σας άλλα λέει", μου είπαν "μην δίνετε σημασία, είναι παλιά καταχώρηση, ενημερώνεται αυτόματα ο νέος πάροχος".....

 

1 ώρα πριν, SofoS@ είπε

Δεν έχω βγάλει άκρη ακόμα με elpedison και δεν έχει εκδοθει νέος λογαριασμός.

->

1 ώρα πριν, SofoS@ είπε

elpedison😅

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...