korakios Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Greg29M είπε Τι μπορεί να συμβαίνει και έχω χάσει χωρίς λόγο 13 μέρες σίγουρα ΚΟΤ ; κάτι παίζει με ΔΕΔΔΗΕ , εμένα δεν έβλεπε καν την παροχή μου χθες αν έχασες μέρες , myrae 1 ώρα πριν, tryfos είπε Μα δεν υπάρχει ούτε ένας με ΚΟΤ, που να έκανε μετάβαση σε άλλο πάροχο χωρίς να ακυρώσει/ξαναζητήσει ΚΟΤ κλπ. να μας πει τι έγινε; edit δες παρακάτω Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2023 από korakios
Greg29M Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 9 λεπτά πριν, korakios είπε κάτι παίζει με ΔΕΔΔΗΕ , εμένα δεν έβλεπε καν την παροχή μου χθες αν έχασες μέρες , myrae όσο θυμάμαι απο το νήμα , κανονικά γίνεται αυτόματα η ενημέρωση , άλλοι κάνουν ακύρωση και ξανά αίτηση με το νέο τελευταίο ψηφίο Ο ΔΕΔΔΗΕ μου είπε και πριν από λίγο που άνοιξε το σύστημα ότι είναι ενεργότατη η παροχή και δεν βλέπουν τίποτα το μεμπτό. Η αίτηση κολλάει στο σύστημα της ΗΔΙΚΑ, ενώ τον προηγούμενο μήνα που έκανα σε elpedison όλα καλά. Εκανα αίτημα στο myrae με κοινοποίηση στη ΔΕΔΔΗΕ. Έπρεπε να βάλω και τον ΗΡΩΝ κοινοποίηση ; Γιατί δεν γίνεται να ακυρώσω τώρα εκτός αν κάνω άλλη μια με αποδεκτή ΗΡΩΝ….; 42 λεπτά πριν, tryfos είπε Μα δεν υπάρχει ούτε ένας με ΚΟΤ, που να έκανε μετάβαση σε άλλο πάροχο χωρίς να ακυρώσει/ξαναζητήσει ΚΟΤ κλπ. να μας πει τι έγινε; Προσωπικά, αν δεν γίνεται αυτόματα, δεν μπορώ να αφιερώνω κάθε μήνα στον τουρισμό και εξτρά ώρες, να μπλέκω με ΔΕΔΔΗΕ, ΗΔΙΚΑ κλπ. Με όλους αυτούς μόνο τα απολύτως απαραίτητα θέλω. 1
ekrepali Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 @Greg29M Φαντάζομαι στις αιτήσεις βάζεις το νέο αριθμό παροχής, σωστά; Στη σελίδα ΥΔΕ https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/, εμφανίζει κανονικά τη παροχή σου ή όχι; Επίσης τσέκαρε αν είναι σωστά καταχωρημένο το ΑΦΜ στον ΗΡΩΝ. 2 hours ago, tryfos said: Μα δεν υπάρχει ούτε ένας με ΚΟΤ, που να έκανε μετάβαση σε άλλο πάροχο χωρίς να ακυρώσει/ξαναζητήσει ΚΟΤ κλπ. να μας πει τι έγινε; Στον foul είχε γυρίσει αυτόματα On 05/08/2023 at 00:00, foul said: Ισχύει αν κρίνω από το λογαριασμό που πόσταρα. https://www.insomnia.gr/forums/topic/796374-εναλλακτικοί-πάροχοι-ενέργειας-αποκλειστικά-και-μόνο/?do=findComment&comment=59891631 Η αίτηση έγινε μεν με ακύρωση της προηγούμενης, αλλά -πολύ αργότερα- μετά από την αλλαγή παρόχου (επειδή δεν δεχόταν τότε ΚΟΤ το simple). Στο λογαριασμό όμως, έχει συμπεριλάβει όλη τη χρονική περίοδο με ΚΟΤ. Κοιτάω τώρα και την ακυρωμένη αίτηση και ναι: γράφει την νέα παροχή (που σημαίνει είχε διορθωθεί αυτόματα, άρα η παροχή παρέμεινε σε καθεστώς ΚΟΤ κι ας μην είχε γίνει νέα αίτηση). Παραύτα και με την ακύρωση/νέα αίτηση δεν χάθηκε κάτι. Συνοψίζοντας: δεν χρειάζεται νέα αίτηση ΚΟΤ σε αλλαγή παρόχου. Δηλαδή όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου, μπορείς να μπεις στο ΗΔΙΚΑ στην ενεργή αίτηση και να παρακολουθείς κάθε μέρα αν θα γυρίσει μόνο του ψηφίο. Αν γυρίσει μόνο του, τότε θα ισχύει το ΚΟΤ με αναδρομική ισχύ απ'τη 1η μέρα της εκπροσώπησης. Στο τηλέφωνο που είχα μιλήσει με υπάλληλο επίσης μου είπε ότι θα γίνει αυτόματα και να μην ανησυχώ, αλλά στις οδηγίες στο site λέει να κάνουμε νέα αίτηση. Οπότε αν γίνει στραβή, τι θα πω εγώ... πως έκανα ό,τι μου είπε η κυρία στο τηλέφωνο;
Greg29M Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2023 3 λεπτά πριν, ekrepali είπε @Greg29M Φαντάζομαι στις αιτήσεις βάζεις το νέο αριθμό παροχής, σωστά; Στη σελίδα ΥΔΕ https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/, εμφανίζει κανονικά τη παροχή σου ή όχι; Επίσης τσέκαρε αν είναι σωστά καταχωρημένο το ΑΦΜ στον ΗΡΩΝ. Ναι το νέο αριθμό. Ναι έχει αλλάξει και στο ΥΔΕ και φαίνεται κανονικά. Ειναι σωστά καταχωρημένο και από τη βεβαίωση εκπροσώπησης.
ekrepali Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Στέλνω χτες mail στο [email protected]... τους εξηγώ ότι στο τηλέφωνο οι εκπρόσωποι λένε πως δε χρειάζεται νέα αίτηση για αλλαγή παρόχου, ενώ στο FAQ στη παρ. 16 λέει πως χρειάζεται. Μου απαντάνε πως χρειάζεται νέα αίτηση και με παραπέμπουν ξανά στην παρ 16. Τους ρωτάω λοιπόν, γιατί οι εκπρόσωποι στο τηλέφωνο λένε πως δεν χρειάζεται... και απαντούν: "Εμείς αυτές τις οδηγίες έχουμε." 😄
tryfos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 23/11/2023 στις 1:00 ΜΜ, korakios είπε edit δες παρακάτω Ποιο απ΄ όλα τα παρακάτω να δω ; Το τι υπάρχει επισήμως στο site των ΚΟΤ για την αλλαγή (ότι κάντε ακύρωση κλπ.) τα γνώριζα, η ερώτηση είναι αν γίνεται αυτόματα πλέον. Ασχέτως αυτού, εδώ πλέον βλέπω ότι υπάρχει πρόβλημα με τον @Greg29M ακόμα και όταν πας να κάνεις ακύρωση και νέα αίτηση για ΚΟΤ με τον "επίσημο" τρόπο και τελικά μένεις χωρίς ΚΟΤ γενικότερα και ένας θεός ξέρει για πόσο. Στις 23/11/2023 στις 1:00 ΜΜ, korakios είπε κάτι παίζει με ΔΕΔΔΗΕ , εμένα δεν έβλεπε καν την παροχή μου χθες Τί εννοείς στο σημείο με τις ΥΔΕ δεν σου έβγαζε καν την παροχή (ασχέτως αλλαγών); Εγώ τώρα που μπήκα μια χαρά μου τη δείχνει. 22 ώρες πριν, ekrepali είπε Δηλαδή όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου, μπορείς να μπεις στο ΗΔΙΚΑ στην ενεργή αίτηση και να παρακολουθείς κάθε μέρα αν θα γυρίσει μόνο του ψηφίο. Αν γυρίσει μόνο του, τότε θα ισχύει το ΚΟΤ με αναδρομική ισχύ απ'τη 1η μέρα της εκπροσώπησης. Ναι αυτό είναι το επιθυμητό, το θέμα είναι γίνεται;; Το θέμα είναι σοβαρό, γιατί όσοι έχουν ΚΟΤ ουσιαστικά δεν μπορούν τελικά να κάνουν τουρισμό. Στις 23/11/2023 στις 1:13 ΜΜ, Greg29M είπε Εκανα αίτημα στο myrae με κοινοποίηση στη ΔΕΔΔΗΕ. Νομίζω αυτό δεν είναι πρακτικό, διότι μέχρι να απαντήσουν (αν απαντήσουν ποτέ) μπορεί να χάσεις 2 μήνες και βάλε. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2023 από tryfos
Greg29M Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 χθες που έκανα πάλι αίτηση εγκρίθηκε από όλους, αλλά έχω χάσει το μεσοδιάστημα 11-22/11/2023... γιαυτο έκανα αίτημα στη ΡΑΕ με παραλήπτη το ΔΕΔΔΗΕ μπας και γίνει τίποτα... στο τηλ σήμερα στην ΗΔΙΚΑ μου είπαν ότι πρέπει να ακυρώνουμε την παλιά και να κάνουμε νέα αίτηση κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο...
tryfos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, Greg29M είπε μου είπαν ότι πρέπει να ακυρώνουμε την παλιά και να κάνουμε νέα αίτηση κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο... Ναι, το πρόβλημα είναι ότι αυτό ακριβώς έκανες αλλά τελικά έχασες 11 μέρες ΚΟΤ.
Greg29M Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 15 λεπτά πριν, tryfos είπε Ναι, το πρόβλημα είναι ότι αυτό ακριβώς έκανες αλλά τελικά έχασες 11 μέρες ΚΟΤ. τώρα που εγκρίθηκε η τελευταία στις 23-11-2023, παρατηρώ ότι και οι άλλες δυο που ακύρωσα στις 11-11 και 20-11 γράφουν εγκεκριμένες από το προς έγκριση. Άρα η δεν κάνουμε καθόλου και ενημερώνονται αυτόματα και αναδρομικά η δεν πειράζουμε την νέα μέχρι να εγκριθεί εντελώς και ας περάσουν 10 μέρες.
knight666 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Πριν λίγο μίλησα με Ήρων και μου είπαν ότι αφού εγκριθεί η αίτηση από αυτούς και τον ΔΕΔΔΗΕ (5-7 εργάσιμες) τότε προχωράς στην ακύρωση στο ΚΟΤ του παλιού παρόχου και υποβολή καινούργιου με το νέο αριθμό παροχής. Μέχρι να εγκριθεί η αίτηση για το νέο ΚΟΤ αυτές οι μέρες χάνονται ή μετράει από τη μέρα υποβολής της αίτησης;
tryfos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, Greg29M είπε Άρα η δεν κάνουμε καθόλου και ενημερώνονται αυτόματα Νομίζω το ότι οι ακυρωμενες αιτήσεις 'αναστήθηκαν ' όταν εγκρίθηκε η τελευταία, μάλλον δείχνει ότι γίνεται αυτόματα η αλλαγή, παρά τα όσα λέγονται εδώ. 1
antykaps Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Ημουν Elpedison Value και σημερα πήγα στο Smart της Elpedison Εχ ΚΟΤΒ χρειαζετε να κανω ξανα αιτηση ?
ekrepali Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 On 24/11/2023 at 14:25, Greg29M said: στο τηλ σήμερα στην ΗΔΙΚΑ μου είπαν ότι πρέπει να ακυρώνουμε την παλιά και να κάνουμε νέα αίτηση κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο... Σταθεροί στις απόψεις τους... πριν 3 μήνες επέμεναν πως δε χρειάζεται κι εγώ έκανα ούτως ή άλλως On 24/11/2023 at 16:07, Greg29M said: τώρα που εγκρίθηκε η τελευταία στις 23-11-2023, παρατηρώ ότι και οι άλλες δυο που ακύρωσα στις 11-11 και 20-11 γράφουν εγκεκριμένες από το προς έγκριση. Άρα η δεν κάνουμε καθόλου και ενημερώνονται αυτόματα και αναδρομικά η δεν πειράζουμε την νέα μέχρι να εγκριθεί εντελώς και ας περάσουν 10 μέρες. Ίσως εγκρίθηκαν όλες με καθυστέρηση.... και ασχέτως αν τις ακύρωσες, παίρνεις ΚΟΤ για το διάστημα που ήταν ενεργές. Η αναδρομικότητα και οι αυτοματισμοί είναι λοταρία... 1 hour ago, antykaps said: Ημουν Elpedison Value και σημερα πήγα στο Smart της Elpedison Εχ ΚΟΤΒ χρειαζετε να κανω ξανα αιτηση ? Ίδιο αριθμό παροχής έχεις, δε κάνεις νέα αίτηση. Εκτός κι αν ξέχασες να κάνεις αίτηση φέτος (31/10 προθεσμία) με τα νέα φορολογικά στοιχεία.
tryfos Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, ekrepali είπε Σταθεροί στις απόψεις τους... πριν 3 μήνες επέμεναν πως δε χρειάζεται κι εγώ έκανα ούτως ή άλλως Τελικά έχεις καταλήξει τι κάνουμε; Θέλω να αλλάξω πάροχο και έχω φρενάρει για αυτόν τον λόγο. Ανησύχησα που διάβασα παραπάνω ότι φίλος είχε πρόβλημα ακόμα και αφού έκανε την 'επίσημη' μέθοδο (κατάργηση -νέα αίτηση). Υπάρχει κάποιος που έκανε μετάβαση, χωρίς κάτι παραπάνω, και είχε πρόβλημα;; Εχουμε αναφορά ότι σε κάποιον έγινε αυτόματα η μετάβαση και του ΚΟΤ, υπάρχει όμως αναφορά ότι κάποιος είχε όντως θέμα και δεν του μεταφέρθηκε (χωρίς να έχει κάνει τίποτα); Γιατί κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν πολλές αναφορές σχετικά, αλλά δεν το βλέπω σαν πρόβλημα. Μήπως κι αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μπορεί τελικά να γίνεται αυτόματα; Υπάρχει κάποιος τρόπος να δεις αν η νέα παροχή έχει περάσει σε ΚΟΤ προτού βγει λογαριασμός; Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2023 από tryfos
ekrepali Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2023 1 minute ago, tryfos said: Τελικά έχεις καταλήξει τι κάνουμε; Θέλω να αλλάξω πάροχο και έχω φρενάρει για αυτόν τον λόγο. Ανησύχησα που διάβασα παραπάνω ότι φίλος είχε πρόβλημα ακόμα και αφού έκανε την 'επίσημη' μέθοδο (κατάργηση -νέα αίτηση). Υπάρχει κάποιος που έκανε μετάβαση, χωρίς κάτι παραπάνω, και είχε πρόβλημα;; Εχουμε αναφορά ότι σε κάποιον έγινε αυτόματα η μετάβαση και του ΚΟΤ, υπάρχει όμως αναφορά ότι κάποιος είχε όντως θέμα και δεν του μεταφέρθηκε (χωρίς να έχει κάνει τίποτα); Ό φίλος παραπάνω είπε πως αρχικά βιάστηκε να κάνει νέα αίτηση, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε αλλάξει το τελευταίο ψηφίο επισήμως. Ίσως γι 'αυτό κόλλησε. Σημασία έχει πήρε ΚΟΤ για όλες τις αιτήσεις που ακύρωσε. Το τι έκανα εγώ, και τι θα ξανακάνω όταν αλλάξω πάροχο το έχω γράψει ήδη 3 φορές. Τη προβλεπόμενη διαδικασία που αναγράφει η παρ 16 στο ΗΔΙΚΑ... κι αν πάει κατά στραβά το βλέπεις στη πορεία. Αν περιμένες να γυρίσει αυτόματα επειδή έτσι είπε μια υπάλληλος στο τηλέφωνο πριν 1-2 μήνες και τελικά δε γυρίσει, εκεί δε πρόκειται με τίποτα να βρεις το δίκιο σου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα