valadsk Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Στις 26/8/2022 στις 2:59 ΜΜ, Merenda7 είπε Καλησπέρα σε όλους. Προσφατα(αρχες αυγουστου) άλλαξα πάροχο. Απο ηδικα σε τηλεφωνικη συνομιλια- μου ειπαν πως δεν χρειάζετε να κανω ακυρωση και νεα αιτηση για το ΚΟΤ. Ωστοσο εστειλα και email Και παραθέτω αυτη την πληροφορια,ισως σας ενδιαφερει Σε ερωτημά μου - Καλησπέρα σας. Σε τηλεφωνικη συνομιλία που είχα μαζι σας, ενημερωθηκα πως για αλλαγη παροχου δεν χρειαζετε πλεον να γινει ακύρωση και νέα αιτηση για κοτ β. Το συστημα ενημερωνει αυτοματα τον εκάστοτε πάροχο. Ωστόσο στην ιστοσελίδα σας παραμένει η πληροφορια πως κανουμε ακυρωση και νέα αιτηση. Παρακαλω θερμά για μία έγκυρη ενημέρωση επι του θέματος Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτέρων Με εκτιμιση Κ.........Μ..... Η απάντηση που έλαβα σημερα ειναι η εξης- Koinoniko Oikiako Timologio <[email protected]> Προς:marianna Παρ 26 Αυγ στις 9:20 π.μ. Καλημέρα σας, Η ενημέρωση υπάρχει για να καλύπτει και όσους αλλάζουν όνομα στην παροχή που πρέπει να κάνουν νέα αίτηση. εννοείται ότι κάνεις ακύρωση και στη συνέχεια ξανά νέα αίτηση. Και το καλύτερο να περιμένεις 1 εβδομαδα πριν κανεις ξανα αιτηση με το νεο αριθμο παροχης. είχα πάει στη δεη και την ημερα που ενεργοποιηθηκα, ακυρωσα αιτηση και ξαναεκανα, δυστυχως ομως το συστημα κάπου μπερδευτηκε και ένα μηνα ημουν χωρις κοτ παρά το γεγονός ότι είχα ενεργοποιημενη αιτηση. την ξανακυρωσα και την ξαναεκανα. Ο δευτερος λογαριασμος ειχε κανονικα κοτ. Ζητησα επαναυπολογισμο τον πρωτο καθως ειχα κοτ και η απαντηση που ελαβα.. δικο μου ερωτημα Καλησπέρα σας. Στο λογαριασμό μου που εκδόθηκε 19.7 δεν περιλαμβάνει έκπτωση κοινωνικού οικιακού τιμολογίου που έχω ενεργοποιημένη από τις 21/6 με το νέο αριθμό παροχής, μετά τη μετάβαση στη ΔΕΗ στις 20/6. Γιατί δεν υπολογίζεται η έκπτωση; Παρακαλώ την έκδοση διορθωτικού λογαριασμού με την έκπτωση ΚΟΤ περασμένη. και η απαντηση τους Αγαπητέ πελάτη, Σε συνέχεια της επικοινωνία σας, σας ενημερώνουμε ότι η ένταξη της συγκεκριμένης παροχής σε ΚΟΤ, ολοκληρώθηκε στις 20/07/22. Ο λογαριασμός σας εκδόθηκε με ημερομηνία 18/07/22. Από τον επόμενο λογαριασμό και έπειτα, η έκπτωση που δικαιούστε, θα εφαρμόζεται κανονικά. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία. δεν το εψαξα παραπανω, δεν καταλαβαίνει τι τις ελεγα αυτη που μου απαντουσε και απλα το δεχτηκα. ο δευτερος ειχε κανονικα κοτ.
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 λεπτό πριν, valadsk είπε Αγαπητέ πελάτη, Σε συνέχεια της επικοινωνία σας, σας ενημερώνουμε ότι η ένταξη της συγκεκριμένης παροχής σε ΚΟΤ, ολοκληρώθηκε στις 20/07/22. εξακρίβωσέ το μέσω ΗΔΙΚΑ
valadsk Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, korakios είπε εξακρίβωσέ το μέσω ΗΔΙΚΑ έβγαλα τα παντα, τον κωδικο της αίτησης, screenshots που φαίνεται εγκεκριμένη από ηδικα, τίποτα, τους τα είχα στείλει όλα. Απαντούσε το ίδιο μήνυμα copy paste. Βαρέθηκα με τους βλάκες στο support και το παράτησα. προφανώς κάπου μπερδεύτηκε το σύστημα, αφού την ίδια μέρα που ενεργοπποιηθηκα εκανα ακυρωση και νεα αιτηση κοτ. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2022 από valadsk
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 λεπτό πριν, valadsk είπε έβγαλα τα παντα, τον κωδικο της αίτησης, screenshots που φαίνεται εγκεκριμένη από ηδικα, τίποτα, τους τα είχα στείλει όλα. Απαντούσε το ίδιο μήνυμα copy paste. Βαρέθηκα με τους βλάκες στο support και το παράτησα. προφανώς κάπου μπερδεύτηκε το σύστημα, αφού την ίδια μέρα που ενεργοπποιηθηκα εκανα ακυρωση και νεα αιτηση κοτ. myrae τότε 2
Merenda7 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 8 λεπτά πριν, valadsk είπε έβγαλα τα παντα, τον κωδικο της αίτησης, screenshots που φαίνεται εγκεκριμένη από ηδικα, τίποτα, τους τα είχα στείλει όλα. Απαντούσε το ίδιο μήνυμα copy paste. Βαρέθηκα με τους βλάκες στο support και το παράτησα. προφανώς κάπου μπερδεύτηκε το σύστημα, αφού την ίδια μέρα που ενεργοπποιηθηκα εκανα ακυρωση και νεα αιτηση κοτ. μην τους αφήσεις έτσι. Κάνε αιτημα σε myrae. Αποψή μου-Οσο δεν μιλάμε, τόσο θα μας καβαλάνε
akaloith Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 υποτιθεται ρωτησα υπαλληλο που υποτιθεται ρωτησε υπευθυνο..... και με διαβεβαιωσε οτι μετρανε ολες οι kwh....
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Spoiler 1 λεπτό πριν, akaloith είπε υποτιθεται ρωτησα υπαλληλο που υποτιθεται ρωτησε υπευθυνο..... και με διαβεβαιωσε οτι μετρανε ολες οι kwh.... πάντα γραπτώς , ποτέ τηλέφωνα και αν παίρνουν οι ίδιοι τηλ το κλείνεις , αυτό είναι ο κανόνας σε επικοινωνία με υπηρεσίες
akaloith Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) ευχαριστως αλλα θεωρεις οτι θα μου απαντησει γραπτως η δεη για το αν μετρανε ή οχι τις νυχτερινες στο οριο του κοτ; και εστω οτι μου στελνουν το ιδιο γραπτως, αν κανει λαθος ο υπαλληλος θα χολοσκασει η δεη γι αυτο;; Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2022 από akaloith
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Μόλις τώρα, akaloith είπε ευχαριστως αλλα θεωρεις οτι θα μου απαντησει γραπτως η δεη για το αν μετρανε ή οχι τις νυχτερινες στο οριο του κοτ; και εστω οτι μου στελνουν το ιδιο γραπτως, αν κανει λαθος ο υπαλληλος θα χολοσκασει η δεη γι αυτο;; γιατί 1. γραπτώς το σκέφτονται περισσότερο 2. αν λόγω λάθους έχεις υποστεί ζημιά , έχεις κάτι στα χέρια σου για απόδειξη ωστε να κάνεις κινήσεις 3. οι τηλεφωνικές ηχογραφήσεις τυχαίνει και χάνονται
Drake27 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, korakios είπε ξεκίνα πρώτα γραπτώς με παράπονο (και διάβασε πιο πάνω μιας και έγραψα και άλλα περι νόμιμης αλλαγής προγράμματος) Το εκανα και το εστειλα,αντε να δουμε τωρα.
fredd0 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 5 ώρες πριν, akaloith είπε πηρα τηλεφωνο το 800 900 1000 και μου ειπαν οτι μετρανε ολες οι kwh για το οριο κοτ 1400 και οχι μονο οι ημερησιες. τι ισχυει τελικα;;; μεχρι το οριο μετρανε οι ημερησιες και οι νυχτερινες. Αν υπερβεις το οριο, για την υπερβαση μετρανε μονο οι ημερησιες. αν εχεις οριο 1400 και καταναλωσεις 900 ημερας και 300 νυχτας, ολη η καταναλωση θα παρει εκπτωση αν εχεις οριο 1400 και καταναλωσεις 1450 ημερας και 300 νυχτας, οι 1400 ημερας θα παρουν εκπτωση και η "υπερβαση" του οριου καταναλωσης θα ειναι 50 Κwh (oxi 50 +300 = 350 που θα σε εβγαζαν εκτος ΚΟΤ)
Merenda7 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 6 ώρες πριν, Drake27 είπε Εκανα και εγω αιτηση για ΚΟΤ Β και εγινε δεκτη,ειμαι στην protergia και σημερα μου απενεργοποιησαν να δηλωνω της κιλοβατωρες επειδη μπηκα σε ΚΟΤ, τους πηρα τηλ και μου ειπαν οτι βαση νομοθεσιας πλεον την μετρηση θα τους την δινει ο ΔΕΔΔΗΕ καθε τετραμηνο και θα πληρωνω εναντι 3 μηνες και εναν εκκαθαριστικο. Υσχυει κατι τετοιο?!Γιατι ηξερα τι θα πληρωνω οταν εδινα εγω την μετρηση,τωρα θα ειναι λαχειο για μενα. επειδή στους δικαιούχους ΚΟΤ ορίζεται προθεσμία εξόφλησης των λογαριασμών, κατ’ ελάχιστον 40 ημερών - ΔΕν μπορούν να εκδίδουν κάθε μήνα λογαριασμό. Ουτε εκκαθαριστικό μα ούτε έναντι. Και δεν μπορούμε να δίνουμε κάθε μήνα μετρήσεις. Τα ίδια μου έκανε η προτεργια πριν κατι χρόνια και πλήρωνα κάθε μήνα τα εντερά μου, καθώς δεν γνώριζα. Απο όσο γνωρίζω Ελίν σιγουρα εκδίδει κάθε δυο μήνες, ένα έναντι και ένα εκκαθαριστικό/ Επίσης και η volton στην ιστοσελίδα τους για το προγραμμα fixed KOT το γράφει-Οι δικαιούχοι ΚΟΤ θα λαμβάνουν έναν Έναντι λογαριασμό ανά 2 μήνες και έναν Εκκαθαριστικό ανά 4 μήνες. Επίσης, έχουν στη διάθεσή τους 40 ημέρες για την εξόφληση του λογαριασμού τους.
washcloud Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 6 ώρες πριν, akaloith είπε πηρα τηλεφωνο το 800 900 1000 και μου ειπαν οτι μετρανε ολες οι kwh για το οριο κοτ 1400 και οχι μονο οι ημερησιες. τι ισχυει τελικα;;; ...ότι (ειδικά) στη ΔΕΗ, έχουν μαζευτεί πολλοί ηλίθιοι, γιατί όπως σου το διατυπώσανε, εσύ κατάλαβες (και δικαίως) ότι "αν το άθροισμα ημερήσιων και νυχτερινών είναι πάνω του ορίου, χάνεις την έκτπωση". Αυτό που ίσως εννοούσαν είναι ότι αν οι ημερήσιες είναι κάτω του ορίου, προσμετρούνται (ΜΕΧΡΙ όμως την συμπλήρωση του ορίου και όχι παραπέρα) ΚΑΙ οι (όποιες) νυχτερινές. Για την ακρίβεια, μια καλύτερη διατύπωση θα ήταν, εάν οι ημερήσιες είναι λιγότερες του ορίου, τότε - και μέχρι την συμπλήρωσή του - λογίζονται ως ημερήσιες (τιμολογούνται δηλαδή με την τιμή του παρόχου για ημερήσιες μείον την έκπτωση του ΚΟΤ). Και συνήθως, αυτό συμφέρει, καθώς ακόμη και για ΚΟΤ-Β να μιλάμε (= -0,045), είναι καλύτερο να παίρνουν την έκπτωση ΚΟΤ παρά την μειωμένη τιμή νυχτερινού (πχ στην ΔΕΗ η διαφορά είναι 0,005). Και φυσικά, και μόνο το γεγονός ότι καις "νυχτερινές" κιλοβατώρες, άρα ταυτόχρονα,,,,δεν καις ημερήσιες (που είναι τζιζ για το όριο του ΚΟΤ), σημαίνει ότι είσαι διπλά καλυμμένος (= και δεν περνάς εύκολα το όριο, και έχεις και κατιτίς καλύτερο σαν έκτπωση, από απλώς "έκπτωση νυχτερινού", για ΚΑΠΟΙΕΣ κιλοβατώρες. Από την άλλη θα μου πεις οι "καθαρές" νυχτερινές δεν παίρνουν ΚΑΙ έκπτωση ΚΟΤ από πάνω,,,,αλλά ΟΚ...). Τεσπα, του κατ ε λονγκ στόρι σορτ : για το όριο, εσύ να ξέρεις ότι οι "κανονικές ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ" υπολογίζονται. [Αν έχεις 1.400 τέτοιες, είσαι εντάξει (=ΔΕΝ χάνεις την έκπτωση ΚΟΤ). Αν έχεις 1.540 τέτοιες, πάλι εντάξει είσαι - απλά πιθανώς θα πληρώσεις τις επιπλέον 140 χωρίς έκπτωση. Και τέλος αν έχεις 1.541 "κανονικές ημερήσιες", πιθανώς χάνεις την έκτπωση και για τις 1.541 (για το συγκεκριμένο 4μηνο). Τα "πιθανώς" τα λέω γιατί ακόμη κι έτσι έχει να κάνει με την συνολική ετήσια κατανάλωσή σου, για το αν θα χάσεις τελικά τί και πόσο. Αυτό που πρέπει εσύ να κρατάς είναι όταν κοιτάς το ρολόι είναι να "φροντίζεις" να μην ξεπεράσεις το όριο με ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ (ή έστω αν το ξεπεράσεις, να είναι λιγότερες από 140 επιπλέον. Δηλαδή με το που δεις 1.450 και 1.500 ίσως, να χτυπήσουν καμπανάκια μέσα σου και να φωνάξεις σαν τον ντεμέκ Κούρκουλο της πρόσφατης διαφήμισης "ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ"....)]. 5 ώρες πριν, phanispal είπε Ειλικρινά αναρωτιέμαι πώς δεν το έχουν αλλάξει ακόμα αυτό. ...? ποιο 4 ώρες πριν, valadsk είπε εννοείται ότι κάνεις ακύρωση και στη συνέχεια ξανά νέα αίτηση. Και το καλύτερο να περιμένεις 1 εβδομαδα πριν κανεις ξανα αιτηση με το νεο αριθμο παροχης. είχα πάει στη δεη και την ημερα που ενεργοποιηθηκα, ακυρωσα αιτηση και ξαναεκανα, δυστυχως ομως το συστημα κάπου μπερδευτηκε και ένα μηνα ημουν χωρις κοτ παρά το γεγονός ότι είχα ενεργοποιημενη αιτηση. την ξανακυρωσα και την ξαναεκανα. Ο δευτερος λογαριασμος ειχε κανονικα κοτ. Ζητησα επαναυπολογισμο τον πρωτο καθως ειχα κοτ και η απαντηση που ελαβα.. δικο μου ερωτημα Καλησπέρα σας. Στο λογαριασμό μου που εκδόθηκε 19.7 δεν περιλαμβάνει έκπτωση κοινωνικού οικιακού τιμολογίου που έχω ενεργοποιημένη από τις 21/6 με το νέο αριθμό παροχής, μετά τη μετάβαση στη ΔΕΗ στις 20/6. Γιατί δεν υπολογίζεται η έκπτωση; Παρακαλώ την έκδοση διορθωτικού λογαριασμού με την έκπτωση ΚΟΤ περασμένη. και η απαντηση τους Αγαπητέ πελάτη, Σε συνέχεια της επικοινωνία σας, σας ενημερώνουμε ότι η ένταξη της συγκεκριμένης παροχής σε ΚΟΤ, ολοκληρώθηκε στις 20/07/22. Ο λογαριασμός σας εκδόθηκε με ημερομηνία 18/07/22. Από τον επόμενο λογαριασμό και έπειτα, η έκπτωση που δικαιούστε, θα εφαρμόζεται κανονικά. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία. δεν το εψαξα παραπανω, δεν καταλαβαίνει τι τις ελεγα αυτη που μου απαντουσε και απλα το δεχτηκα. ο δευτερος ειχε κανονικα κοτ. Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς έφτασες στο συμπέρασμα που λες στην αρχή του ποστ, μετά από το πάθημά σου. Εγώ μάλιστα θα έλεγα ότι ίσως το ότι ακύρωσες το ΚΟΤ να ήταν ο λόγος που η ΔΕΗ δεν έβλεπε ότι είχες ΚΟΤ για την συγκεκριμένη περίοδο (κι ας ξαναέκανες αίτηση καπάκι). Άλλωστε τα όσα μετέφερε η Νουτε,,,ε, η Μερέντα, (;ρ), από ΗΔΙΚΑ, μάλλον το να ΜΗΝ διακόπτεις/επανενεργοποιείς το ΚΟΤ υποννοούν... Δεν ξέρω πού ακριβώς οφείλεται τελικά το ότι τιμολογήθηκες για έναν ολόκληρο μήνα χωρίς ΚΟΤ, αλλά πιθανώς να έχει να κάνει με την "ενημέρωση που δέχεται ο πάροχος από ΔΕΔΔΗΕ περί του ΚΟΤ" (ρώτησα την ΔΕΗ που πρόσφατα πήγα, χωρίς να έχω διακόψει το ΚΟΤ που ήδη είχα, και μου είπαν ότι δεν βλέπουν να έχει ΚΟΤ η παροχή, καμμιά βδομάδα μετά την ενεργοποίηση σε ΔΕΗ, ΑΛΛΑ ούτως ή άλλως, μέχρι να τους στείλουν στοιχεία από ΔΕΔΔΗΕ, έτσι πάει, και συγκεκριμένα "παίζει να τα στείλουν τέλος Αυγούστου,,,μαζικά"). Στον ΔΕΔΔΗΕ που επίσης ρώτησα, μου είπαν ότι ναι φαίνεται κανονικά το ότι έχω ΚΟΤ, όπως και το ότι έχω μεταβεί πλέον σε άλλο πάροχο. Δηλαδή ότι ο νέος αριθμός παροχής (δλδ με επαυξημένο κατά μία αριθμητική μονάδα το τελευταίο ψηφίο του 11ψήφιου παροχής), έχει και αυτός ΚΟΤ όπως είχε ο προηγούμενος. Και με διαβεβαίωσε ο "δεδδηετζής" ότι έχω ΚΟΤ από την μέρα που φαίνεται η ενεργοποίηση στον νέο πάροχο (9/8). Άρα εάν στο μεταξύ ο πάροχος δεν είχε ενημερωθεί από ΔΕΔΔΗΕ, ούτε εσύ φταις, ούτε και ο πάροχος - αλλά ας πούμε ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του να βγάλει διορθωτικό, για την "ολιγωρία" του ΔΕΔΔΗΕ (να στείλει "έγκαιρα" στοιχεία), και δεν έχει (πλέον) όλο αυτό να κάνει με το να ακυρώσεις το ΚΟΤ/να το ξαναβάλεις καπάκι...Αρκεί φυσικά να σου πουν από ΔΕΔΔΗΕ, μετά την ενεργοποίησή σου στον νεό πάροχο, ότι ΟΝΤΩΣ βλέπουν ότι έχεις ΚΟΤ, στο σύστημά τους... Πρέπει να επιμείνεις με την ΔΕΗ, να βγάλουν διορθωτικό, τονίζοντας ότι τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ, ακόμη κι αν τους τα στείλανε αργοπορημένα, δηλώνουν ότι είσαι δικαιούχος ΚΟΤ από συγκεκριμένη ημερομηνία. 37 λεπτά πριν, Merenda7 είπε επειδή στους δικαιούχους ΚΟΤ ορίζεται προθεσμία εξόφλησης των λογαριασμών, κατ’ ελάχιστον 40 ημερών - ΔΕν μπορούν να εκδίδουν κάθε μήνα λογαριασμό. Ουτε εκκαθαριστικό μα ούτε έναντι. Και δεν μπορούμε να δίνουμε κάθε μήνα μετρήσεις. Τα ίδια μου έκανε η προτεργια πριν κατι χρόνια και πλήρωνα κάθε μήνα τα εντερά μου, καθώς δεν γνώριζα. Απο όσο γνωρίζω Ελίν σιγουρα εκδίδει κάθε δυο μήνες, ένα έναντι και ένα εκκαθαριστικό/ Επίσης και η volton στην ιστοσελίδα τους για το προγραμμα fixed KOT το γράφει-Οι δικαιούχοι ΚΟΤ θα λαμβάνουν έναν Έναντι λογαριασμό ανά 2 μήνες και έναν Εκκαθαριστικό ανά 4 μήνες. Επίσης, έχουν στη διάθεσή τους 40 ημέρες για την εξόφληση του λογαριασμού τους. ...εμένα πάντως η Βολτέρα, μια χαρά μου εξέδιδε μηνιαίους (χωρίς να δίνω δική μου μέτρηση κι όλας) - μόνο που είχαν την εξής πρωτοτυπία : είχαν λήξη, λόγω ΚΟΤ, εντός 40ήμερου, αλλά,,,,μετά τις 30, αν τυχόν δεν είχα πλήρώσει τον λογαριασμό μέχρι τότε, εξέδιδαν ΝΕΟ, με,,,ανεξόφλητο μέσα τον προηγούμενο χωρίς να είχε λήξει...😄
phanispal Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 7 ώρες πριν, washcloud είπε ...? ποιο Που δεν υπολογίζουν την κατανάλωση του νυχτερινού αλλά μόνο τις ημερήσιες.
Drake27 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Merenda7 είπε επειδή στους δικαιούχους ΚΟΤ ορίζεται προθεσμία εξόφλησης των λογαριασμών, κατ’ ελάχιστον 40 ημερών - ΔΕν μπορούν να εκδίδουν κάθε μήνα λογαριασμό. Ουτε εκκαθαριστικό μα ούτε έναντι. Και δεν μπορούμε να δίνουμε κάθε μήνα μετρήσεις. Τα ίδια μου έκανε η προτεργια πριν κατι χρόνια και πλήρωνα κάθε μήνα τα εντερά μου, καθώς δεν γνώριζα. Απο όσο γνωρίζω Ελίν σιγουρα εκδίδει κάθε δυο μήνες, ένα έναντι και ένα εκκαθαριστικό/ Επίσης και η volton στην ιστοσελίδα τους για το προγραμμα fixed KOT το γράφει-Οι δικαιούχοι ΚΟΤ θα λαμβάνουν έναν Έναντι λογαριασμό ανά 2 μήνες και έναν Εκκαθαριστικό ανά 4 μήνες. Επίσης, έχουν στη διάθεσή τους 40 ημέρες για την εξόφληση του λογαριασμού τους. Όποτε όπου και να πάω από την στιγμή που δικαιούχος ΚΟΤ τα ίδια θα είναι. Καλο πάντως αυτό το ότι θα έχω 40 μέρες περιθώριο για εξόφληση λογαριασμού. Μαλλον με βλέπω μονόδρομο για ΔΕΗ με το ΚΟΤ για να έχουμε παρατράγουδα. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2022 από Drake27
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα