Προς το περιεχόμενο

Κοινωνικό τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος.


greekparot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, mtziris είπε

Πήρα την ΔΕΗ τηλ. και μου είπαν ότι αν αλλάξω παροχο θα πρεπει να ξανακάνω αίτηση καινούρια  για ΚΟΤ. Εγώ τους είπα ότι έχω εγκεκριμένη και τη κάνω κάθε χρόνο μετά το περας το φορολογικών, καλά δεν τους ειπα? Αυτοι βέβαια μου φέρνανε συνέχεια αντίρρηση.

...εκτός από αντίρρηση, δεν σου είπαν ότι μιας και θ' αλλάξουν τα τελευταία ψηφία της παροχής σου (λόγω μετάβασης σε άλλο πάροχο), είναι όντως υποχρεωτικό να επανυποβάλλεις αίτηση (ακυρώνοντας πρώτα την προηγούμενη)...; Και αν δεν κάνω λάθος, λόγω της διαδικασίας θα χάσεις κα'να μήνα από το ΚΟΤ.

Στις 23/5/2022 στις 11:00 ΠΜ, kostakiss είπε

που στέλνουμε για επιστροφή των 20€ και που αναφέρεται αυτό με την καθυστέρηση απο τη μεριά τους?

τώρα το είδα αυτό

Στο σάιτ τους έχει κάποια φόρμα επικοινωνίας και στα υπομενού βρίσκεις κάτι για τις υπηρεσίες (ίσως τις "εγγυημένες" - δεν θυμάμαι, ψαχ' το).

Επίσης αν γκουγκλάρεις "εγγυημένες υπηρεσίες" (έτσι σκέτο....) από τα πρώτα αποτελέσματα θα είναι η σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ με την λίστα των "εγγυημένων υπηρεσιών" (όπως η τοποθέτηση νυχτερινού μετρητή). Εκεί θα δεις αναλυτικά τί προβλέπεται για καθυστερήσεις/αποζημιώσεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 25/5/2022 στις 10:08 ΜΜ, washcloud είπε

...εκτός από αντίρρηση, δεν σου είπαν ότι μιας και θ' αλλάξουν τα τελευταία ψηφία της παροχής σου (λόγω μετάβασης σε άλλο πάροχο), είναι όντως υποχρεωτικό να επανυποβάλλεις αίτηση (ακυρώνοντας πρώτα την προηγούμενη)...; Και αν δεν κάνω λάθος, λόγω της διαδικασίας θα χάσεις κα'να μήνα από το ΚΟΤ.

 

Στις 25/5/2022 στις 9:46 ΜΜ, HERTHAN είπε

Oχι δεν τους ειπες καλα.

image.png.04e5a5d649f42bf9d83632f4355c931c.png

Μετα από email που έστειλα στο ΗΔΙΚΑ με είπαν ότι:

 

"Καλημέρα σας,

 

Αν δεν αλλάξετε όνομα στην παροχή γίνεται αυτόματα η ενημέρωση."

Άρα  μπορεί και να τους τα είπα καλά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, mtziris είπε

 

Μετα από email που έστειλα στο ΗΔΙΚΑ με είπαν ότι:

 

"Καλημέρα σας,

 

Αν δεν αλλάξετε όνομα στην παροχή γίνεται αυτόματα η ενημέρωση."

Άρα  μπορεί και να τους τα είπα καλά!

H διαδικασια ειναι αυτη που σου ειπα.

Τωρα απο εκει και περα τι λενε αυτοι και τι τους λες εσυ δεν ξερω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

H διαδικασια ειναι αυτη που σου ειπα.

Τωρα απο εκει και περα τι λενε αυτοι και τι τους λες εσυ δεν ξερω.

Εντάξει! Ναι, συμφωνώ και εγώ ότι ο ποιο λογικός  τρόπος είναι αυτός που λες  εσύ μιας και αλλάζουν τα τελευταία ψηφία. Βεβαία αυτό που πρέπει να γίνεται είναι να αλλάζει αυτόματα εφόσον είναι δικό μου σπίτι και δικιά μου η παροχή. Το ότι πάω σε άλλο παροχο δε σημαίνει ότι πρέπει να μου ακυρώσουν το ΚΟΤ αφου το δικαιούμαι.  Βεβαια το τι πρεπει να γίνεται και το τι γίνεται τελικά είναι άλλο πράγμα δυστυχώς! Ελπίζω να το αλλάξανε και να γίνεται όντως αυτόματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mtziris είπε

Εντάξει! Ναι, συμφωνώ και εγώ ότι ο ποιο λογικός  τρόπος είναι αυτός που λες  εσύ

Δεν το λεω εγω δεν ειναι αποψη μου.

Στο ΗΔΙΚΑ μεσα το γραφει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, mtziris είπε

Εντάξει! Ναι, συμφωνώ και εγώ ότι ο ποιο λογικός  τρόπος είναι αυτός που λες  εσύ μιας και αλλάζουν τα τελευταία ψηφία. Βεβαία αυτό που πρέπει να γίνεται είναι να αλλάζει αυτόματα εφόσον είναι δικό μου σπίτι και δικιά μου η παροχή. Το ότι πάω σε άλλο παροχο δε σημαίνει ότι πρέπει να μου ακυρώσουν το ΚΟΤ αφου το δικαιούμαι.  Βεβαια το τι πρεπει να γίνεται και το τι γίνεται τελικά είναι άλλο πράγμα δυστυχώς! Ελπίζω να το αλλάξανε και να γίνεται όντως αυτόματα.

...τί σχέση έχει το "δικό σου σπίτι"; (...η παροχή, μόνη "δική σου " δεν είναι εν τω μεταξύ...Το ότι έχεις σύμβαση με πάροχο επί αυτής, είναι άλλο καπέλο.)

Το θέμα είναι η αλλαγή των τελευταίων ψηφίων "της παροχής". Επίσης, κανείς δεν θα σου "ακυρώσει το ΚΟΤ", απλά δεν θα μπορεί να υπάρχει ταυτοποίηση. Τώρα το πότε (και πώς), δεν το γνωρίζω. Και όλα αυτά δεν σου τα λέμε για άλλον λόγο, παρά μόνο για να έχεις τον νου σου μη τυχόν και χάσεις εκπτώσεις του ΚΟΤ.

Εγώ πχ, αφού θα πήγαινα στον νέο πάροχο, θα ακύρωνα την τρέχουσα ("εγκεκριμένη") αίτηση ΚΟΤ, και ΚΑΠΑΚΙ θα έκανα νέα, με τα νέα στοιχεία. Κι ας έχανα κι εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό (είπαμε : κα'να μήνα ίσως...; ), προκειμένου να περιμένω τον 1ο εκκαθαριστικό του νέου παρόχου για να βεβαιωθώ (και πιθανώς έτσι να χάσω περισσότερο καιρό από την έκπτωση).

Εσύ πάλι, εάν "τα θες όλα", επικοινώνησε και με τον τωρινό πάροχο (μέιλ), και με τον επόμενο, και με ΗΔΙΚΑ (ξανά), τονίζοντας σε ΑΠΑΝΤΕΣ να σου εξηγήσουν γιατί γράφει στη σελίδα της ΗΔΙΚΑ αυτό που σου υπέδειξε ο HERTHAN, και αν τυχόν είναι κάτι που δεν ισχύει πλέον, ή αντιθέτως βρίσκεται ακόμη εν ισχύ....Να πάρεις δηλαδή όσο το δυνατόν περισσότερες επιβεβαιώσεις πρώτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/5/2022 στις 6:31 ΜΜ, washcloud είπε

Εσύ πάλι, εάν "τα θες όλα", επικοινώνησε και με τον τωρινό πάροχο (μέιλ), και με τον επόμενο, και με ΗΔΙΚΑ (ξανά), τονίζοντας σε ΑΠΑΝΤΕΣ να σου εξηγήσουν γιατί γράφει στη σελίδα της ΗΔΙΚΑ αυτό που σου υπέδειξε ο HERTHAN, και αν τυχόν είναι κάτι που δεν ισχύει πλέον, ή αντιθέτως βρίσκεται ακόμη εν ισχύ....Να πάρεις δηλαδή όσο το δυνατόν περισσότερες επιβεβαιώσεις πρώτα.

Ξαναέστειλα email στο ΗΔΙΚΑ με την παραγραφο που αναφέρει ο @HERTHAN και μου είπαν αυτά:

 

"Καλημέρα σας,

Ήταν παλαιότερες οδηγίες και αν δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή ονόματος θα γίνει νέα αίτηση όταν:

Το σύστημα θα ενημερωθεί με τις νέες φορολογικές δηλώσεις του 2022 μετά από τη λήξη της οριζόμενης από τις κείμενες διατάξεις ή της παραταθείσας με οποιονδήποτε τρόπο προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων που δίνεται από την κυβέρνηση για όλους τους φορολογούμενους.

Μέχρι τότε το σύστημα παραμένει ενημερωμένο με τις φορολογικές δηλώσεις του 2021.

Θα υπάρχει και ενημέρωση στο site- πριν πατήσετε είσοδος με διαπιστευτήρια- που θα αναφέρει το χρονικό διάστημα που θα γίνονται οι  αιτήσεις."

Οπότε μάλλον είμαι καλυμμένος.

Επεξ/σία από mtziris
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια για ποιο λογο οταν πας να κανεις αιτηση για ΚΟΤ-Β, το συστημα της ΗΔΙΚΑ αντλει στοιχεια βασει του ετους 2020; Με τα τοτε δεδομενα δεν δικαιουμαι. Με βαση του 2021 ομως δικαιουμαι πλεον και ελεγα μια χαρα θα ενταχθω. 

Περυσι οταν μπηκα να κανω αιτηση, με απερριψε λογω των στοιχειων του 2020. Και τωρα παλι τα ιδια ενώ ειμαστε στο 2022 πλέον. Τι γινεται;

EDIT: Μολις ειδα το απο πανω μηνυμα. Θα αντλουν απο του 2021 μολις τελειωσουν οι φορολογικες απ οτι καταλαβα. 30 Ιουνιου δηλαδη... Πες 31 Ιουλιου γιατι οπως παντα, θα παρει καμια παραταση.

Επεξ/σία από Neoss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^...και κάτσε να δούμε, γιατί καπάκι πέφτει Αύγουστος και ο Αύγουστος ως γνωστόν είναι "πεθαμένος" μήνας για τα πάντα στη χώρα (πλην της Μυκόοοοονουουουου). Θέλω να πω, τα συστήματα πρέπει να ενημερωθούν από τα,,,συστήματα, και πολύ αμφιβάλλω αν αυτό γίνεται αυτόματα....Αν έχεις λογιστή, ρώτα τον "σε πόσο καιρό ενημερώνονται γενικά", μπας και ξέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά σας! Έχω εγκριθεί για ΚΟΤ -Β ύστερα από αίτηση στον ΗΔΙΚΑ. Το επόμενο βήμα ποιό είναι; Ενημερώνω τον πάροχό μου ότι πλέον δικαιούμαι την έκπτωση ή ενημερώνεται αυτόματα;

Σας ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...