Dimitris156 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Καλημέρα. Είχα τον κλασικό παλιό και έχω κάνει αίτηση από 4/2 για νυχτερινό. Απλά δε μου έχει έρθει κανένα μήνυμα ή ειδοποίηση για την αλλαγή.
takoulou Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 16 λεπτά πριν, Dimitris156 είπε Καλημέρα. Είχα τον κλασικό παλιό και έχω κάνει αίτηση από 4/2 για νυχτερινό. Απλά δε μου έχει έρθει κανένα μήνυμα ή ειδοποίηση για την αλλαγή. Δεν ερχεται καποιο μηνυμα απο τον Δεδδηε..Εχει τοποθετηθει ο νεος ηλεκτρονικος μετρητης... Τα αλλα θα κανει ο Δεδδηε για τις μετρησεις.. Εσυ δεν κανεις κατι..
Pantzan9 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 40 λεπτά πριν, Dimitris156 είπε Καλημέρα. Είχα τον κλασικό παλιό και έχω κάνει αίτηση από 4/2 για νυχτερινό. Απλά δε μου έχει έρθει κανένα μήνυμα ή ειδοποίηση για την αλλαγή. Δεν έρχεται καμία ενημέρωση από τον δεδηε. Αυτόν τον μετρητή μου έβαλαν κι εμένα πριν έναν μήνα μετά από αίτηση μου για νυχτερινό.. αν δίνεις μετρήσεις για μηνιαίο , Δεν κάνεις τίποτα για αυτόν τον μηνα, δεν δίνεις τίποτα μέχρι να σου στείλουν αυτοί τον λογαριασμό με τις ενδείξεις του ρολογιού πήραν . Μου ήρθε λογαριασμός έναντι και έγραφε τις κιλοβατώρες του ρολογιού που πήραν. Όλα οκ προς το παρόν.
Dimitris156 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Οκ παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.
washcloud Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Dimitris156 είπε Έχω κάνει αίτηση για νυχτερινό και τυχαία πήγα κάτω να δω το μετρητή και βλέπω αυτό Είναι αυτός ο σωστός μετρητής? Παίζει να έχει γίνει αλλαγή χωρίς ενημέρωση? Περιμένω και απάντηση από ΔΕΔΔΗΕ βέβαια αλλά ρωτάω σε περίπτωση που ξέρει κάποιος. Κάτι άλλο, πρέπει να ενημερώσω και τη ΔΕΗ για την αλλαγή για να αλλάξει το πρόγραμμα σε enter N? ...εδώ παίζει το συνεργείο να μην ενημέρωσε ΟΥΤΕ τον ΔΕΔΔΗΕ για την αλλαγή που έκανε... Κομπλέ είσαι. Είναι ο νέου τύπου, ψηφιακός μετρητής. Την ΔΕΗ δεν χρειάζεται να την ενημερώσεις, θα το κάνει ο ΔΕΔΔΗΕ. 1 ώρα πριν, takoulou είπε Δεν ερχεται καποιο μηνυμα απο τον Δεδδηε..Εχει τοποθετηθει ο νεος ηλεκτρονικος μετρητης... Τα αλλα θα κανει ο Δεδδηε για τις μετρησεις.. Εσυ δεν κανεις κατι.. ...απ' τον ΔΕΔΔΗΕ όχι, αλλά το συνεργείο, "κανονικά" επικοινωνεί μαζί σου (μου το 'χε "τάξει" η τύπισσα της εξυπηρέτησης πελατών). Εμένα με πήραν καμμιά ώρα πριν εμφανιστούν, δεν το πήρα χαμπάρι, σκάσανε anyway, κι επειδή ήταν εντός αυλής το ρολόι, την κάνανε, το πήρα χαμπάρι λίγο μετά, τους παίρνω τηλ. και ενώ στην αρχή μου τα μασάνε ότι πήγαν αλλού κι έχουν τρέξιμο και δύσκολα θα ξαναπεράσουν, τελικά μέσα σ' ένα μισάωρο ξαναπαίρνουν, λένε ότι ξανάρχονται, όντως έρχονται μέσα σε 10', κάνουν δουλειά για κα'να μισάωρο, και τέλος.
Raptor SD Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Οκ1 Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2022 από Raptor SD
geofak Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2022 από geofak
korakios Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 45 λεπτά πριν, Raptor SD είπε ο πρόβλημα μου ήταν ότι παρόλο που έχουν καταμετρήσεις (ημέρα & νύχτα) με χρέωσαν όλα σαν ημέρας και μου έβαλαν την έκπτωση ΚΟΤ. σωστά , οι νυχτερινές τιμολογούνται ως ημερήσιες μέχρι το όριο του ΚΟΤ
rus Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 51 λεπτά πριν, Raptor SD είπε Το πρόγραμμα μου home enter (το κακό...) με ΚΟΤ Β και νυχτερινό. Το πρόβλημα μου ήταν ότι παρόλο που έχουν καταμετρήσεις (ημέρα & νύχτα) με χρέωσαν όλα σαν ημέρας και μου έβαλαν την έκπτωση ΚΟΤ. Σε επικοινωνία μαζί τους...ότι νάνε... επειδή ήταν μικρή η κατανάλωση το χρέωσαν όλο ημερήσιο... μπαρούφα μου φαίνεται.... Ποιο ειναι μπαρουφα? Αυτο που εκαναν ηταν κερδος για σενα.
Fronimitis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα κι από μένα! Επειδή η όλη φάση είναι μπέρδεμα και φοβάμαι μην κάνω κάποια λάθος επιλογή,κάποιον που έχει Γ1Ν Κοτ Β τον συμφέρει να μπει σε κάποιο από τα 3 νέα προγράμματα της ΔΕΗ; Η κατανάλωση μας είναι χονδρικά 1600-2000 kWh όλο τον χρόνο. Κι αν με συμφέρει ,ποιο από τα 3 είναι αυτό που με συμφέρει περισσότερο;
korakios Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 17 λεπτά πριν, Fronimitis είπε Η κατανάλωση μας είναι χονδρικά 1600-2000 kWh όλο τον χρόνο. το Γ1= κυμαινόμενο-ρητροπρόγραμμα αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Φεβ 2022) και φυσικά αν είναι δηλωμένο ως κύρια κατοικία 1
Fronimitis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 24 λεπτά πριν, korakios είπε το Γ1= κυμαινόμενο-ρητροπρόγραμμα αξίζει σταθερό vs κυμαινόμενο ? (Φεβ 2022) και φυσικά αν είναι δηλωμένο ως κύρια κατοικία Συγνώμη αλλά μάλλον δεν σε κατάλαβα...Ναι είναι κύρια κατοικία. Να μείνω ως έχει μου προτείνεις;
washcloud Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Fronimitis είπε Συγνώμη αλλά μάλλον δεν σε κατάλαβα...Ναι είναι κύρια κατοικία. Να μείνω ως έχει μου προτείνεις; ...να διαβάσεις το λινκ που σου έδωσε, σου προτείνει, για να αποφασίσεις ο ίδιος, τί σε συμφέρει. Επίσης : κύρια κατοικία, με την έννοια του δηλωμένη στο Taxis (φορολογική '21 για στοιχεία '20. Αν πχ μιλάμε για νοίκι - άρα και μισθωτήριο - ΜΕΤΑ την κατάθεση της φορολογικής = επιδότηση γιοκ και θα παρθεί μόνο μετά που θα δηλωθεί με την δήλωση του '22. Και φυσικά όχι αναδρομικά). Επίσης διάβασε ποστ μου λίγο πριν το τέλος της προηγούμενης σελίδας (αναφορικά με δικαιούχο ΚΟΤ και μικρή κατανάλωση, όπως εσύ - με την διαφορά ότι το δικό σου είναι Β, δλδ έκπτωση 0,045). Θα σε βοηθήσει κι αυτό να καταλάβεις κάποια πράγματα, εκτός από το λινκ του korakios <-το οποίο οπωσδήποτε να μελετήσεις. (...χοντρικά πάντως, ναι, κάθεσαι Γ1 ΑΛΛΑ παρακολουθείς έστω σ' εβδομαδιαία βάση τις εξελίξεις για να κινηθείς ανάλογα αν χρειαστεί) Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2022 από washcloud 1
Raptor SD Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Οκ;1 Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2022 από Raptor SD
korakios Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, Raptor SD είπε Η φώτο είναι από Δεκέμβριο 21 πριν γίνει μεταφορά στην ΔΕΗ καλό είναι να τη σβήσεις , μιας και έχει αναφερθεί πολλές φορές οτι πολλοί πάροχοι λανθασμένα κάνουν έτσι τον υπολογισμό , άλλα αναφέρει η νομοθεσία όταν διαπιστώσουν ,το λάθος , είτε θα έρθει αναδρομικά μαζεμένο το ποσό , είτε απλά θα το διορθώσουν για τους επόμενους λογαριασμούς ,όπως έκανε και η Ελιν Τώρα ανέφερες και το όνομα της εταιρίας (σβήσε και αυτό) Σκέψου τώρα , κάποιοι που διαβάζουν το θέμα να ξεκινήσουν τηλέφωνα και email για το αν ισχύει καλύτερα να το αφήσεις στην ησυχία του και μην το σκαλίζεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα