Προς το περιεχόμενο

Αγορά Mirrorless


Juih4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας,είμαι αρχάριος στη φωτογραφία με κάποιες βασικές γνώσεις και ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια mirrorless για να ξεφύγω λίγο απ το επίπεδο των compact μηχανών και να μάθω περισσότερα πράγματα για τη φωτογραφία. Ενδιαφέρομαι κυρίως για φωτογράφιση τοπίων και δρόμου. (Προτιμώ να μην πάω σε dslr) Σκέφτομαι α)Να δώσω 300 ευρώ το πολύ και να αγοράσω extra φακούς αν χρειαστώ, β)Κατευθείαν σε κάτι... ανώτερο καθώς έχω δει και κάποιες "προσφορές" με 2 φακούς που ίσως με κάλυπταν

 

α)Για το budget των 300 ευρώ το πολύ:

 

  • Samsung EV-NX2000 Kits 20-50mm 

http://www.public.gr/product/sound-and-vision/fotografikes-mixanes/dslr-cameras/samsung-ev-nx2000-kit-20-50mm-leyko/prod5920051pp/ 

  • Samsung NX3000 Kit (16-50 Ois PZ)

https://www.skroutz.gr/s/5024259/Samsung-NX3000-Kit-16-50-OIS-PZ.html

 

 

β)Αν αποφασίσω να δώσω κάτι παραπάνω: 

 

  • Olympus Digital Camera EPL-6 Double Kit 14-42mm & 40-150mm 

 http://www.plaisio.gr/fotografia-video/fotografikes-mixanes/cams-all/Olympus-Digital-Camera-EPL-6-Double-Kit-14-42mm-kai-40-150mm-V205052SE000.htm

  • FUJIFILM X-A1 KIT BLACK 16-50 + 55-230MM : 

http://www.e-shop.gr/fujifilm-x-a1-kit-black-16-50-55-230mm-p-PER.567532

 

  • Camera Olympus E-M10 Kit 14-42mm:

http://www.public.gr/product/sound-and-vision/fotografikes-mixanes/dslr-cameras/camera-olympus-e-m10-kit-14-42mm-mayro/prod7730334pp/  

 

  • ή την sony a6000 στα 600 ευρώ

 

Θεωρείτε πώς αξίζει να δώσω κάτι παραπάνω για να ξεκινήσω με 2 φακούς (ή με μια πιο καλή μηχανή) σαν αρχάριος; Οποιαδήποτε γνώμη θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μεγάλο post :)

Επεξ/σία από Juih4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα