voltmod Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Θα έλεγε κανείς, ότι η Daimler, η μητρική εταιρεία της Mercedes-Benz δεν είχε λόγους να ανησυχεί για τις πρόσφατες εξελίξεις από την Silicon Valley και τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα, αλλά από ότι φαίνεται υπάρχει λόγος ανησυχίας. Ο CEO της Daimler, Dieter Zetsche σε συνέντευξη του στη Welt, είπε ότι σε πρόσφατες συναντήσεις του με εκπροσώπους εταιρειών υψηλής τεχνολογίας στην Silicon Valley, η Daimler πείστηκε ότι οι Apple και Google “μπορούν να κάνουν περισσότερα, και γνωρίζουν περισσότερα” σχετικά με την βιομηχανία αυτοκινήτων, τουλάχιστον σε σύγκριση με όσα πίστευε ο ίδιος και η εταιρεία του. Αν και οι δύο Αμερικάνικες εταιρείες δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία στον σχεδιασμό αυτοκινήτων, ο Dieter Zetsche ενδεχομένως να θεωρεί ότι μπορούν να γίνουν αξιόλογοι αντίπαλοι μελλοντικά, τουλάχιστον στην τοπική αγορά, όπου η εταιρεία του ευελπιστεί να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο μελλοντικά. Αυτό που επίσης έχει ενδιαφέρον, είναι ο CEO της Daimler με τις δηλώσεις του, επιβεβαίωσε, αν και όχι άμεσα, ότι η Apple πράγματι εργάζεται πράγματι πάνω στο δικό της αυτοκίνητο (εκτός και αν εννοούσε το Car Play). Αν και η Google εργάζεται πάνω στην τεχνολογία των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων εδώ και χρόνια, η Apple κρατάει τα σχέδια της μυστικά. Και η Daimler εργάζεται εδώ και πολύ καιρό πάνω στην τεχνολογία των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων πάντως (έχει παρουσιάσει μέχρι και φορτηγό με τέτοιου είδους τεχνολογία). Πρόσφατα, ο Zetsche και άλλα στελέχη της Daimler επισκέφτηκαν διάφορες εταιρείες, πάνω από 70 σε αριθμό συμπεριλαμβανομένων και διάφορων start-ups, με στόχο να διερευνήσουν τρόπους, που η υψηλή τεχνολογία και τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να συνεργαστούν καλύτερα. Site: SlashGear Site: Engadget
Δημοφιλής ανάρτηση zx1234r Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Είδα τον τύπο στην μέση που μοιάζει με τον Παπανδρέου, είδα και την Μέρκελ στην γωνία και δεν κατάλαβα σωστά το αντικείμενο του άρθρου..... 48
Δημοφιλής ανάρτηση thief7710 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Οχι ρε με τον παππου απο τη μονοπολη μοιαζει ο τυπος. 31
21century Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Ολοι ασχολούνται με την αυτοκινητοβιομηχανία προφανώς γιατί μυρίστηκαν μεγάλα κέρδη... 1
nikosjc Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Εκατοντάδες φωτογραφίες με πανέμορφα αυτοκίνητα της daimler και τον... κυριούλη της Monopoly υπάρχουν, την Μερκελ βρήκατε να βάλετε??? Νομίζω η μόνη "είδηση" είναι μια ακόμα επιβεβαίωση ότι η apple προσπαθεί να φτιάξει αυτοκίνητο... Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2016 από nikosjc 3
chrisauto Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Νομίζω η μόνη "είδηση" είναι μια ακόμα επιβαιβέωση ότι η apple προσπαθεί να φτιάξει αυτοκίνητο... Κουράγιο αδέρφια ! ! θα αντεπιτεθούμε με την android αυτοκινητάρα... -Τι θες να πεις ότι είναι μόνο λειτουργικό?? 3
V for Vagelis Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Το ότι η Daimler ανησυχεί το είπε ο Zetsche ή το συμπέραναν τρίτοι; Η εντύπωση του για τη δουλειά των Apple και Google μπορεί να μεταφράζεται και ως άνοιγμα νέων οριζόντων για πιθανές συνεργασίες. Η Silicon valley δε δημιουργεί ανταγωνισμό σε θέματα μηχανολογίας αυτοκινήτων, μόνο στο Software τους, κάτι που μάλλον ευνοεί την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα προσφέροντας περισσότερες επιλογές συνεργασίας. 1
Radiatedsoul Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Ενας φιλος μου προχτες, ψηφοφορος δημοφιλους κομματος ονοματα δε λεμε, προσπαθουσε να μου εξηγησει οτι η αδυναμια της Ελλαδας να εχει βαρια βιομηχανια αυτοκινητων, οφειλεται στον μικρο αριθμο δημοσιων υπαλληλων που εχει το κρατος. 1
nikifot Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Ενας φιλος μου προχτες, ψηφοφορος δημοφιλους κομματος ονοματα δε λεμε, προσπαθουσε να μου εξηγησει οτι η αδυναμια της Ελλαδας να εχει βαρια βιομηχανια αυτοκινητων, οφειλεται στον μικρο αριθμο δημοσιων υπαλληλων που εχει το κρατος. Και να φανταστεις οτι με τετοια μυαλα περιμενουμε να παει η χωρα μπροστα. Με τετοια νοοτροπια που εχουμε σαν λαος, η μονη πιθανοτητα να φτιαξουμε αυτοκινητο θα ειναι αμα κλεισουμε τα συνορα, μπλοκαρουμε ολες τις εισαγωγες και φτιαξουμε εναν τενεκε τυπου yugo η lada που δεν θα εξελισσεται για τα επομενα 50 χρονια. Τουλαχιστον δεν θα αναγκαστουμε να ανταγωνιζομαστε με κανεναν. No hope.
jmirko15 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Ενας φιλος μου προχτες, ψηφοφορος δημοφιλους κομματος ονοματα δε λεμε, προσπαθουσε να μου εξηγησει οτι η αδυναμια της Ελλαδας να εχει βαρια βιομηχανια αυτοκινητων, οφειλεται στον μικρο αριθμο δημοσιων υπαλληλων που εχει το κρατος. Sorry ρώτα τον λίγο, με τι πρώτη ύλη θα φτιάχνουμε αυτοκίνητα;..
badweed Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2016 Sorry ρώτα τον λίγο, με τι πρώτη ύλη θα φτιάχνουμε αυτοκίνητα;.. με σκονη για τρισδιαστατους εκτυπωτες ; 2
dimitridegrecia Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Sorry ρώτα τον λίγο, με τι πρώτη ύλη θα φτιάχνουμε αυτοκίνητα;.. Από χρυσό!! NOTTTTTTTT
oldnew Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Η τεχνολογία αλλαζει με τοσο γρηγορους ρυθμους, και θα παιξει τετοιο ρολο στο αμαξι στο μέλλον, που μπορει να φαίνεται ως ανέκδοτο σημερα, αλλα μη σας φανει απιθανο στο μέλλον Google ή Apple να εξαγοραζουν εταιριες μεγάλες αυτοκινητων και να μετατρεπονται σε μεγαλους παιχτες και εκει. Αν αυριο η Google παράγει αυτοκίνητα που θα κινούνται μονα τους, θα σε αφήνουν εκει που θες και θα πανε να παρκαρουν χιλ παραπερα, και θαρχονται να σε παρουν με 1 κλικ στο κινητο, ή θα πανε τα παιδια στο φροντιστήριο, και κοστίζουν 1000€ παραπάνω απο τα νορμαλ, να δω ποιος θα παιρνει νορμαλ αυτοκίνητο. Οσο για την ελειψη εργοστάσιων, υπάρχει το μοντελο των κινητων. Παραγωγή σε κινα με προδιαγραφές σοβαρες, μικρο κόστος. Οι παραδοσιακες εταιριες δεν εχουν ιδεα απο τετοιες τεχνολογιες. Θα τους φανε λαχανο. Ποσο μαλλον αν γίνουν ηλεκτρικά. Μεγαλυτερη τεχνογνωσια θα εχουν απο τις παραδοσιακες εταιριες αφου το αμαξι θα ειναι 90% ηλεκτρονικά.
dinko Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 γιατί ρε φίλε έχουν φράγκα κι αν έχεις φράγκα κάνεις τα πάντα. τι νόμιζαν εκει στη γερμανία μόνοι αυτοί είναι μάγκες;
V for Vagelis Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Η τεχνολογία αλλαζει με τοσο γρηγορους ρυθμους, και θα παιξει τετοιο ρολο στο αμαξι στο μέλλον, που μπορει να φαίνεται ως ανέκδοτο σημερα, αλλα μη σας φανει απιθανο στο μέλλον Google ή Apple να εξαγοραζουν εταιριες μεγάλες αυτοκινητων και να μετατρεπονται σε μεγαλους παιχτες και εκει. Αν αυριο η Google παράγει αυτοκίνητα που θα κινούνται μονα τους, θα σε αφήνουν εκει που θες και θα πανε να παρκαρουν χιλ παραπερα, και θαρχονται να σε παρουν με 1 κλικ στο κινητο, ή θα πανε τα παιδια στο φροντιστήριο, και κοστίζουν 1000€ παραπάνω απο τα νορμαλ, να δω ποιος θα παιρνει νορμαλ αυτοκίνητο. Οσο για την ελειψη εργοστάσιων, υπάρχει το μοντελο των κινητων. Παραγωγή σε κινα με προδιαγραφές σοβαρες, μικρο κόστος. Οι παραδοσιακες εταιριες δεν εχουν ιδεα απο τετοιες τεχνολογιες. Θα τους φανε λαχανο. Ποσο μαλλον αν γίνουν ηλεκτρικά. Μεγαλυτερη τεχνογνωσια θα εχουν απο τις παραδοσιακες εταιριες αφου το αμαξι θα ειναι 90% ηλεκτρονικά. Εχεις τσουβαλιάσει όμως τα διάφορα τμήματα τεχνολογίας αυτοκινήτων... Μπερδεύεις μηχανολογία με ηλεκτρολογία και αυτά μετά με προγραμματισμό και τεχνητή νοημοσύνη... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα