prokopisioannis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα σας Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!! Αγόρασα ένα tablet όπου βγήκε ελαττωματικό.Εντάξει σκέφτηκα άνθρωποι είμαστε και το πήγα στο κατάστημα. ραγισμένο πάνελ μου είπανε και αγενέστατα μου είπαν πως δεν θα το καλύψουν.καταλαβαίνεται πως αντέδρασα λες και έχουμε λεφτά για πέταμα.1 ημέρα προϊόν στα χέρια μου και με κατηγόρησαν κιόλας. με τα πολλά το έδωσαν στο service και μου είπαν σε 5 εργάσιμες,απο τότε άφαντοι.όποτε έπαιρνα τηλέφωνο μου λέγανε να περιμένω. Έπειτα από 20 μέρες μου είπαν ότι δεν το επιδιορθώνουν και φταίω εγώ και δεν φτάνει μόνο η κατηγορία τους ήταν και αγενέστατοι. ΠΡΟΣΟΧΉ!!!! Εγώ την πάτησα και έχασα τα λεφτά μου μην την πατήσουν και άλλοι.... Φιλικά προς τους καταναλωτές 3
gregvibe Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 μαλιστα.. κι οτι ειχα βαλει ενα refurbish συστημα στο ματι. ευτυχως δε μου εχει τυχει κατι αναλογο με το εν λογω καταστημα αλλα στη θεση σου θα πηγαινα και θα τους εριχνα π@%$α ξυλο!!!
zio10 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δηλαδή άνοιξες το κουτί και η οθόνη ήταν σπασμένη; Είναι από τις περιπτώσεις που αν δεν το ανοίξεις μέσα στο κατάστημα είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις άκρη! 1
stefant24 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!! Αγόρασα ένα tablet όπου βγήκε ελαττωματικό.Εντάξει σκέφτηκα άνθρωποι είμαστε και το πήγα στο κατάστημα. ραγισμένο πάνελ μου είπανε και αγενέστατα μου είπαν πως δεν θα το καλύψουν.καταλαβαίνεται πως αντέδρασα λες και έχουμε λεφτά για πέταμα.1 ημέρα προϊόν στα χέρια μου και με κατηγόρησαν κιόλας. με τα πολλά το έδωσαν στο service και μου είπαν σε 5 εργάσιμες,απο τότε άφαντοι.όποτε έπαιρνα τηλέφωνο μου λέγανε να περιμένω. Έπειτα από 20 μέρες μου είπαν ότι δεν το επιδιορθώνουν και φταίω εγώ και δεν φτάνει μόνο η κατηγορία τους ήταν και αγενέστατοι. ΠΡΟΣΟΧΉ!!!! Εγώ την πάτησα και έχασα τα λεφτά μου μην την πατήσουν και άλλοι.... Φιλικά προς τους καταναλωτές Εγώ αντιθέτως θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί έχω πάρει πολλά πράγματα από την Cosmodata σε τέτοιο βαθμό ώστε να με γνωρίζουν και κάποια άτομα από εκεί και κάνοντας μου καλύτερες τιμές ( δεν υπερηφανεύομαι απλώς θέλω να δείξω την αντίθεση μου ). Έχω πάρει ραμ , επεξεργαστές, μητρικές, τροφοδοτικά , καραοκε πολλά και διάφορα και μάλιστα με μερικά από αυτά από αποστολή με κουριερ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ) ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ . Έχουν μάλιστα και ανθρώπους που σε συμβουλεύουν να πάρεις κάτι από κάτι άλλο (χωρίς να σου λένε παραμύθια) , π.χ. ήθελα να πάρω μια μνήμη ραμ 8αρα Transcend σε πολύ καλή τιμή και ένας κύριος που μιλάγαμε για να κάνω την αγορά του ζήτησα την συμβουλή και με συμβούλεψε να πάρω αντί αυτή την 8αρα που κοίταζα μια Κingston HyperX στην ίδια τιμή με το Transcend ( περίπου μια διαφορά 5 ευρώ ). Δηλαδή άνοιξες το κουτί και η οθόνη ήταν σπασμένη; Είναι από τις περιπτώσεις που αν δεν το ανοίξεις μέσα στο κατάστημα είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις άκρη! Αυτό τον κανόνα τον ακολουθώ τουλάχιστον σε άλλα καταστήματα όπως στο Πλαίσιο Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2016 από stefant24
zio10 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) ^Κι εγώ για παλιό και σοβαρό μαγαζί το έχω. Πάντως, φίλε που άνοιξες το θέμα, καταλαβαίνω τον πόνο σου αλλά αν προσπαθήσεις να το δεις από την πλευρά του μαγαζιού θα δες ότι είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Μόνο με ζημιά δικιά τους θα μπορούσαν να σε εξυπηρετήσουν (αφού πρώτα σε πιστέψουν). Η εταιρεία δεν θα το πέρναγε στην εγγύηση. Αν τελικά σε εξυπηρετήσουν δωρεάν (μακάρι) για μένα προς τιμή τους είναι, δεν είναι υποχρεωμένοι. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2016 από zio10 1
conkal Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Ρε παιδες ...η cosmodata ειναι απο τα σοβαροτερα και μεγαλυτερα καταστηματα στην ελλαδα και μαλιστα απο τα παλιοτερα με πολυ καλη γενικα εξυπηρετηση... και ερχεται ενα τυπακι με 2 ξαναγραφω 2 ποστ στο φορουμ και αντι να φαει ban με το καλημερα του δινετε και σημασια... που ξερετε αν την εσπασε την οθονη ο ιδιος ? που ξερετε αν ειναι καν πελατης ? και που ξερετε τι εκανε η cosmodata. επειδη καποιος το ειπε στο ιντερνετ αρα ειναι αληθεια ? 1
Στεφανος123 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Ρε παιδες ...η cosmodata ειναι απο τα σοβαροτερα και μεγαλυτερα καταστηματα στην ελλαδα και μαλιστα απο τα παλιοτερα με πολυ καλη γενικα εξυπηρετηση... και ερχεται ενα τυπακι με 2 ξαναγραφω 2 ποστ στο φορουμ και αντι να φαει ban με το καλημερα του δινετε και σημασια... που ξερετε αν την εσπασε την οθονη ο ιδιος ? που ξερετε αν ειναι καν πελατης ? και που ξερετε τι εκανε η cosmodata. επειδη καποιος το ειπε στο ιντερνετ αρα ειναι αληθεια ? Μπορει και να εχεις δικιο αλλα παραλληλα και αδικο.Ειναι μελος απο το 2014,εχω δει και μελη απο το 2006 με 50 ποστς και λιγοτερα.Δεν σημαινει πως ειναι καποιος τρολλ αν εχει λιγα ποστ,μπορει να μπαινει και να παρακολουθει καποια νηματα χωρις να συμμετεχει.Δεν μου φαινεται παραξενο στο να συνεβη αυτο που μας λεει ο φιλος,οσο σοβαρο και να ειναι το μαγαζι που το συγκεριμενο οντως ειναι.Θεωρεις πως ολοι ειναι ευχαριστημενοι απο το συγκεκριμενο? Δεν υπαρχει μαγαζι που να ειναι ολοι οι αγοραστες ευχαριστημενοι και να μην τους εχει κατσει καποια στραβη. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2016 από Στεφανος123 1
prokopisioannis Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2016 καλημέρα σας Φίλε conkal δεν ήξερα ότι πρέπει να γράφω κάθε μέρα και να τους πρίζω όλους για διάφορα θέματα για να με θεωρείς σοβαρό.... Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία και για να προστατέψω και κάποιους άλλους σας την μετέφερα. το τελευταίο 1,5 χρόνο ψώνιζα απο εκεί και πήγα και άλλους της οικογένειας να ψωνίσουν οπότε ναι ήμουν πελάτης.Για εμένα το κατάστημα αλλά και το service θα έπρεπε να με εξυπηρετήσει ακόμα και αν ζημιωνόταν για να μην χάσει τους πελάτες του.Αυτό για εμένα είναι επαγγελματισμός. Είμαι αρκετά σοβαρός για να μην σπάω πράγματα και να πηγαίνω στα καταστήματα και να κλαίγομαι. το προιόν το είχα 1 ημέρα στα χέρια μου απο το βράδυ άρχισαν να διαφαίνονται γραντζουνιές μικρές εσωτερικά αλλα και λόγο κούρασης δεν έδωσα βάση αλλά το πρωί όπου ξύπνησα είχε χωρίσει στα δύο. Και επειδή είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στην διαδικασία να ενοχλήσω το forum δείχνει την σοβαρότητα του πράγματος. Αυτά απο εμένα Και ότι σας μετέφερα ήταν για να βοηθίσω και τίποτε παραπάνω.... 3
Moderators Spect~ Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2016 το τελευταίο 1,5 χρόνο ψώνιζα απο εκεί και πήγα και άλλους της οικογένειας να ψωνίσουν οπότε ναι ήμουν πελάτης.Για εμένα το κατάστημα αλλά και το service θα έπρεπε να με εξυπηρετήσει ακόμα και αν ζημιωνόταν για να μην χάσει τους πελάτες του.Αυτό για εμένα είναι επαγγελματισμός. Είμαι αρκετά σοβαρός για να μην σπάω πράγματα και να πηγαίνω στα καταστήματα και να κλαίγομαι. το προιόν το είχα 1 ημέρα στα χέρια μου απο το βράδυ άρχισαν να διαφαίνονται γραντζουνιές μικρές εσωτερικά αλλα και λόγο κούρασης δεν έδωσα βάση αλλά το πρωί όπου ξύπνησα είχε χωρίσει στα δύο. Σε αυτο που εχω κανει bold διαφωνω. ΕΙναι καθαρα στην ευχαιρεια του μαγαζιου αν θα το κανει ή οχι, αν επιλεξει να μην το κανει δεν το κανει αυτοματα κακο μαγαζί ή κακο σερβις. Δεν παιρνω θεση για το θεμα γιατι δεν ξερω και δεν μπορει να ξερω τι εχει γινει για να εχω αποψη. Αναφερομαι καθαρα στο συγκεκριμενο κομματι (και αναφερομαι σε περιπτωσεις που δεν ειναι υποχρεωμενο το μαγαζι να επισκευασει κατι δωρεαν)
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Παιδιά, κακά τα ψέματα: Σπασμένη οθόνη μεταφράζεται αυτομάτως σε κακή χρήση, είναι δεν είναι. Ναι, μπορεί να το έχει κοπανήσει ο μεταφορέας ή να έχουν συμβεί χίλια δύο άλλα πράγματα. Κάλλιστα όμως μπορεί και ο πελάτης εκεί που γύρναγε σπίτι του να πήγε να το δει και να του έφυγε από τα χέρια. Κάτι σαν αυτό, δηλαδή Όπως και να έχει, η βλάβη τέτοιου τύπου δεν καλύπτεται από εγγύηση και είναι στη διακριτική ευχέρεια του καταστήματος αν θα το "φάει" για χάρη του πελάτη. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2016 από Orestis_G
ergidis Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Καλησπέρα σας Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!! Αγόρασα ένα tablet όπου βγήκε ελαττωματικό.Εντάξει σκέφτηκα άνθρωποι είμαστε και το πήγα στο κατάστημα. ραγισμένο πάνελ μου είπανε και αγενέστατα μου είπαν πως δεν θα το καλύψουν.καταλαβαίνεται πως αντέδρασα λες και έχουμε λεφτά για πέταμα.1 ημέρα προϊόν στα χέρια μου και με κατηγόρησαν κιόλας. με τα πολλά το έδωσαν στο service και μου είπαν σε 5 εργάσιμες,απο τότε άφαντοι.όποτε έπαιρνα τηλέφωνο μου λέγανε να περιμένω. Έπειτα από 20 μέρες μου είπαν ότι δεν το επιδιορθώνουν και φταίω εγώ και δεν φτάνει μόνο η κατηγορία τους ήταν και αγενέστατοι. ΠΡΟΣΟΧΉ!!!! Εγώ την πάτησα και έχασα τα λεφτά μου μην την πατήσουν και άλλοι.... Φιλικά προς τους καταναλωτές Ο συνασελφος εχει απολυτο δικιο. Σπλως απαραδεκτοι αγενεστστοι και μονο που δεν σε πετανε οξω κλωτσηδον. Μιλαμε για την στουρναρσ. Κατι κοριτσακια και ενας μεσηλιξ ειδικα.!!Τωρα οποιος θελει δικαιωμα τπυ, αε πηγαινει εκει. Εγω παντως μακρια απο δαυτο! 1
albert1977 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Εγώ είχα πάει μια ενδοεπικοινωνία (για μωρά) που απλά δεν έκανε pair. Μου έστειλαν ένα sms και μου είπαν οτι είναι έτοιμο το 'service' για παραλαβή και όταν πήγα εκεί με χρέωσαν 10 ευρώ και μου είπαν απλά οτι δεν επισκευάζεται. Λέω να ανοίξω και εγώ ένα μαγαζί και να "επισκευάζω" οτι θες. Δεν το αγόρασα απο αυτούς το προϊόν αλά 10 ευρώ για το τίποτε το θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα ! Στις 22/1/2016 στις 11:56 ΜΜ, conkal είπε Ρε παιδες ...η cosmodata ειναι απο τα σοβαροτερα και μεγαλυτερα καταστηματα στην ελλαδα και μαλιστα απο τα παλιοτερα με πολυ καλη γενικα εξυπηρετηση... και ερχεται ενα τυπακι με 2 ξαναγραφω 2 ποστ στο φορουμ και αντι να φαει ban με το καλημερα του δινετε και σημασια... που ξερετε αν την εσπασε την οθονη ο ιδιος ? που ξερετε αν ειναι καν πελατης ? και που ξερετε τι εκανε η cosmodata. επειδη καποιος το ειπε στο ιντερνετ αρα ειναι αληθεια ? Εσύ φιλαράκο πολύ προσωπικά το έχεις πάρει το θέμα, μήπως έχεις μετοχές ? Περιπτώσεις ίδιες με τις δικές μου μπορεί κανείς να δει και εδω https://www.google.com/maps/place/Cosmodata/@38.0608049,23.7529752,17z/data=!4m10!1m2!2m1!1scosmodata!3m6!1s0x14a1a2044e3bb3fd:0x9b43e8d6589d0a06!8m2!3d38.0608049!4d23.7551639!9m1!1b1 1
panoskir Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2020 2 ώρες πριν, albert1977 είπε Εγώ είχα πάει μια ενδοεπικοινωνία (για μωρά) που απλά δεν έκανε pair. Μου έστειλαν ένα sms και μου είπαν οτι είναι έτοιμο το 'service' για παραλαβή και όταν πήγα εκεί με χρέωσαν 10 ευρώ και μου είπαν απλά οτι δεν επισκευάζεται. Λέω να ανοίξω και εγώ ένα μαγαζί και να "επισκευάζω" οτι θες. Δεν το αγόρασα απο αυτούς το προϊόν αλά 10 ευρώ για το τίποτε το θεωρώ μεγάλη ξεφτίλα ! Δηλαδή τους πήγες ένα προιον που αγόρασες από αλλου και ήθελες να κάνουν τσάμπα έλεγχο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα