RANKX Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Στις 25/12/2015 διακοπηκε η συνδεση μου (WIND) γιατι αντικαθηστουσαν στην περιοχη μας τα ΚΑΦΑΟ. Μου λενε σε 10 μερες θα λυθει το προβλημα. Τελικα αποκατασταθηκε η συνδεση στις 1/12/2015 καποια ωρα μετα το μεσημερι. Η χαρα μας δεν κρατησε πολυ ομως γιατι την επομενη ημερα 2/12/2015 στις 9:30 το πρωι ξανακοπηκε. Αντε παλι τηλεφωνα για να πουν παλι σε δεκα μερες. Περασαν οι 10 μερες, περασαν 15 και φτασαμε σημερα 4 ημερες πριν το διμηνο, και παρα τις καθημερινες οχλησεις γραπτες και τηλεφωνικες, παρα τις καταγγελιες μου στο συναηγορο του καταναλωτη και στην επιτροπη τηλεπικοινωνιων, δεν εχει γινει κατι. ΕνδιαμεςΑ αμφιςβητηςαν ακομα κ οτι. Υπηρχε το προβλημα κ εςτειλαν τεχνικο να ελεγξει τις καλωδιωςεις μου (αρχικα μου ελεγαν οτι. Θα τον χρεωθω κιολας) και ο οποιος και γραπτως πλεον πιςτοποιηςε οτι το θεμα ηταν στο ΚΑΦΑΟ. Υπηρχαν διαβεβαιωσεις, κατανοηση του προβληματος κλπ κλπ (αλλα λογια να αγαπιομαστε, εσυ να μην εχεις τηλεφωνο κ ιντερνετ κ ο αλλος να δειχνει κατανοηση για το προβλημα). Επικαλουνται συνεχεια οτι εχει σταλει στον ΟΤΕ η βλαβη κ ο ΟΤΕ δεν ενεργει, ακατανοητο δεν ενεργει 1-2-3 εσυ τι μηχανισμο εχεις στη συνεχεια αν το θεμα κολλησε να το ξεκολλησεις? Τελος παντων, σημερα μου ανακοινωσαν οτι δεν ξανασχολουνται αλλο με το τεχνικο θεμα, (λες και. Το ελυσαν) γιατι το θεμα εχει περασει στα νομικα κλιμακια. Δηλ σκασιλα μας αν εισαι πελατης με τεχνικο προβλημα, ας το λυσουν τωρα οι δικηγοροι? Ουσιαστικα με σπρωχνουν να χασω τη γραμμη μου και αν αναγκαστω να κανω νεα αιτηση για νεα συνδεση. Δηλ ενω δεν ειναι δικο μου το προβλημα, να χρεωθω ξανα με τα τελη νεας συνδεσης, επειδη υπαρχει ανικανοτητα και ανευθηνοτητα. Α ξεχασα να σας πω, ειμαι σε ενα χωριο μερικων δεκαδων χιλιαδων κατοικων, 10 χιλιομετρα απο την Ομονοια. Αν ημουν στη Γαυδο η στο Καστελοριζο ? θα χα πιο γρηγορη λυση? Ελλαδα δεν υπαρχει σωτηρια.....
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Wind !!! Aστα να πανε την πατησε, μαζεψετα και δρομο
palamas Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 ειναι αρκετες φορες που μου λενε γιατι πηγαινω οτε και δεν πηγαινω καπου πιο φθηνα... (διαφορα 4-5 ευρω)... μπορει να ακουστω fan boy ...αλλα ρε παιδια επειδη απλα ειχα μειωση στην ταχυτητα πηρα τηελφωνο το δη΄λωσαν μονοι τους τεχνικη βλαβη και μετα απο μια μερα ακριβως ηρθε τεχνικος σπιτι 1
i_sinig Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δεν υπάρχει χειρότερη από την Wind είχα δύο χρόνια μου έβγαλαν την πίστη... Πήγα ΟΤΕ και ησύχασα...
RANKX Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Ναι ρε παιδια και γω 2 χρονια δεν ειχα θεμα, αλλα τωρα εμπλεξα, καθησε η στραβη. Και δεν ειναι διατεθιμενοι δεν εχουν τους καταλληλους μηχ;νισμους δεν ξερω τι φταιει, παντως δεν μπορουν νααντιμετωπισουν ενα θεμα που στραβωσε. Ευκολο ειναι να λεμε σηκω κ φυγε, αλλα οχι δεν θα τους χαρισω τα λεφτα που πληρωσα για τη γραμμη. Αν φυγω με ακολουθει (αν θελω να κρατησω το νουμερο κ να μην πληρωσω νεα. συνδεση) ο βρογχος. Ποιος μου εγγυαται ετσι οπως λειτουργουν ολα στην Ελλαδα, οτι υπογραφοντας συμβολαιο σε αλλο παροχο, θα λυσουν το προβλημα της βλαβης? 1
RANKX Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Συμπληρωνοντας τους 2,5 μηνες, 9:30 το πρωι ηρθε μικτο συνεργειο ΟΤΕ-WIND οπου ο τεχνικος του ΟΤΕ παρουσια μου αρνουνταν εμφανως δυσαρεστημενος οτι η βλαβη οφειλεται σ αυτους, κ πιεζομενος απο τον τεχνικο της WINd κ απο τις μετρησεις, βαριεστημενα πηγε τελικα στο ΚΑΦΑΟ για να γυρισει να παραδεχτει οτι ηταν δικη τους μ..... Την οποια ομως επι 2,5 μηνες απλα δεν κοιτουσαν καν. Στις 10 ηρθαν κ μου συνδεσαν τη νεα γραμμη την οποια ειχα αιτηθει για να ξεπερασω το προβλημα. Η WIND επικοινωνησε μαζι μου, ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια, με ρωτησαν αν θελω να μου αποδωσουν ξανα τον παλιο αριθμο τηλεφωνου και με ενημερωσαν οτι δεχονται το αιτημα μου κ η νεα συνδεση δεν θα χρεωθει με εξοδα συνδεσης-ενεργοποιησεις. Αυτα Εγω αυτο που καταλαβα ειναι, οτι δεν υπαρχει διαδικασια κ μηχανισμος, να ξεπεραστει μια τετοια στραβη, οπως κ να ξεπεραστει η αδιαφορια καποιου υπαλληλου-τεχνικου να κανει σωστα τη δουλεια του. Κρεμομαστε στην καλη διαθεση και υπευθυνοτητα του καθε τεχνικου ενω δεν θα επρεπε να ναι ετσι
NikosKallithea Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Ολες οι εταιρείας ειναι καλες(λενε τωρα) μεχρι να σκάσει το πρόβλημα, μολις σκάσει τελος τα ψέματα! μονο οτε θα σε σώσει
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 ειναι αρκετες φορες που μου λενε γιατι πηγαινω οτε και δεν πηγαινω καπου πιο φθηνα... (διαφορα 4-5 ευρω)... Ανάλογα το τι έχεις η διαφορά μπορεί να είναι μεγαλύτερη... Πχ VDSL 50mbps + Αστικά/Υπεραστικά/Κινητά/Εξωτερικό/Αναγνώριση κλήσης
palamas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Ανάλογα το τι έχεις η διαφορά μπορεί να είναι μεγαλύτερη... Πχ VDSL 50mbps + Αστικά/Υπεραστικά/Κινητά/Εξωτερικό/Αναγνώριση κλήσης φοιτητικο 50αρα με 24 συν καποια ωρα στο σταθερο..νομιζω αξιζει
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Δεν έχει νόημα να συγκρίνεις φοιτητικά πακέτα, σύγκρινε τα κανονικά και θα δεις μεγάλες διαφορές... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα