.::NikoS::. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω κατόχους του συγκεκριμένου δυο πραγματάκια επειδή είδα ένα που ίσως αγοράσω μεταχειρισμένο και με τρώει η περιέργεια. 1) Ακόμα δε το έχει δει μηχανικός (θα το δει βεβαια) Ο συμπλέκτης του είναι φυσιολογικό να είναι σχετικά σκληρός και με μικρή διαδρομή το πετάλι; 2) Τι γίνεται για αυτά τα προβληματικά σασμάν που διαβάζω απο δω κι απο κει για κάποια μοντέλα που δεν κατασκευάστηκαν Ιαπωνία αλλά Ουγγαρία; Και πως θα ξέρω την προέλευση του συγκεκριμένου; Ευχαριστώ! ΥΓ: Και μία τρίτη απορία 3) Στα πόσα χλμ κάνει το μεγάλο σέρβις για ιμάντες; Καθώς και πόσο κοστίζει αυτό στο συγκεκριμένο όχημα; (ιμάντας, τεντωτήρας, τρόμπα νερού προφανώς και δε ξέρω τι άλλο αλλάζουν σε αυτό το σέρβις) Απο υλικά δε πιστεύω ότι κοστίζουν αλλά δε ξέρω τι μανίκι τρώει ο μηχανικός στο συγκεκριμένο αμάξι για αυτή τη δουλεία.
dimitrisOP Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 1) Μπορεις να το συγκρινεις με αλλο, αν παρα ειναι σκληρος λογικα θελει αλλαγη 2) απο τον αριθμο πλαισιου , αν αρχιζει απο "J" ειναι Japan 3) χρονισμου συνηθως καπου 60κ-90κ αναλογα , δες το book service, οι υπολοιποι αναλογα με την κατασταση τους 1
agrio.imeros Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δεν είμαι κάτοχος swift αλλά την προέλευση του αυτοκινήτου θα τη μάθεις από τον αριθμό πλαισίου (VIN). Αν είναι τζαπανέζικο τα πρώτα γράμματα θα είναι JA εως J0 π.χ. το δικό μου Honda Jazz ξεκινάνε τα πρώτα σύμβολα με JH αλλά τα περισσότερα Jazz που κυκλοφορούν σε Ελλάδα έχουν LA-LO δηλαδή Κίνα. Αν είναι ουγγαρέζικο το swift ο κωδικός VIN θα πρέπει νααρχίζει από TR εως TV ...Πολύ καλά τα swiftακια, έχουν καδένα και όχι ιμάντα , αλλά νομίζω ότι το sport και το τετρακίνητο τσιμπάνε λίγο στην κατανάλωση βενζίνης; 1
.::NikoS::. Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Να στε καλα ευχαριστω θα πω στο παλικαρι αυριο να το ξαναδω καλυτερα το αμαξι να δω και το VIN και καποια αλλα πραμματακια που θελω. Καδενα και το sport σιγουρα? Ωραια πραμματα! Μου αρεσε απο την πρωτη στιγμη που μπηκα μεσα παντως σε αντιθεση με κατι ibiza που κοιταζα πριν... Και ειδικα το νευρο του και το κοντο σασμαν ειναι ταμαμ.Καταναλωση φανταζομαι γυρω στα 8-8.5 λιτρα μικτο (καπου εκει νομιζω ειδα να λενε σε καποια σελιδα στο νετ. Παραπανω φυσικα απο οτι γραφει ο κατασκευαστης σε αντιθεση με το νεο μοντελο μετα το 2012 που λενε οτι ειναι γυρω στα 6-7λ και οντως πεφτει μεσα και η suzuki) Πραγμα που δε με χαλαει γιατι απο οτι εχω καταλαβει ειναι και θεμα του δεξιου ποδιου Απλα θελει μαζεματακια μεσα το σαλονι και ξενερωσα λιγο αλλα αν ειναι κομπλε μηχανικα το ψηνω πολυ. Απεξω εκτος απο θαμπωμα του βερνικιου στον ουρανο και σε καποια αλλα σημεια το ειδα μια χαρα (θα το δει και φαναρτζης αν αποφασισω να προχωρησω) αλλα το μεσα για μενα ειναι πιο σημαντικο γιατι ειναι αυτο που βλεπω ολη την ωρα και μου φτιαχνει την διαθεση οταν ειναι ομορφο. Ο συμπλεκτης του με παραξενευσε αλλα απο οτι ειδα απομονωνει μια χαρα χαμηλα (βεβαια εκανε και πολυ μικρη διαδρομη το πεταλ σε σχεση με αλλα αυτοκινητα) και δυστυχως δεν ξερω καποιον με το συγκεκριμενο για να το δοκιμασω.Φυσικα εριξα μια ματια για ανταλλακτικα φανοποιειας και τρομαξα με τις τιμες του sport... Μιλαμε ειναι ληστες εκει στην suzuki. 5 φορες παραπανω οι τιμες σε συγκριση με του απλου σε προφυλακτηρες κλπ...Γενικως αυτα που φοβαμαι για το συγκεκριμενο ειναι οτι θελει ακριβα λαστιχα λογω περιεργης διαστασης και της 17αρας ζαντας και εχει μαλλον ακριβα ανταλλακτικα (για μηχανικα δε ξερω αλλα δε νομιζω να παει πισω) επειδη εχει το ταμπελακι Sport... Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2016 από .::NikoS::.
gia_nnis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 βενζινοβορο-ακριβα ανταλλακτικα.. Μην το παρεις θα το μετανιωσεις ...καιει...
Liverpool89 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Ο συμπλεκτης αν απομονώνει χαμηλα δυο φταινε, η τρομπα του ή σε λιγο θα θες σετ. Αν ηταν δεν θα εκανε ολη αυτη την διαδρομη το πεταλ. Δες το και αν ειναι μειωσε την τιμη του. Και γω το χαλβαδιαζα μια εποχη. Οι τιμες απλου με σπορ ενοειτε οτι δεν θα τα ιδιες. Λογικο το βρισκω Αν μπορείς παρε το πετρέλαιο
.::NikoS::. Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Μα οσο πιο χαμηλα απομονωνει τοσο πιο πολυ ψωμι ο δισκος δεν εχει; Και οσο φαγωνεται ανεβαινει πανω πανω μεχρι που δεν εχεις καθολου; Απλα λεω οτι κανει μικρη διαδρομη σε σχεση με αλλα αυτοκινητα που ξερω. Αμα θελει τοσα μαζεματα δε συμφερει οσο και το κατεβασει γιατι καλυτερα να βρω ενα πιο κομπλε εξ αρχης λιγο πιο ακριβο για να μην εχω τρεξιματα εγω.
jim_nav Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Μα οσο πιο χαμηλα απομονωνει τοσο πιο πολυ ψωμι ο δισκος δεν εχει; Και οσο φαγωνεται ανεβαινει πανω πανω μεχρι που δεν εχεις καθολου; Απλα λεω οτι κανει μικρη διαδρομη σε σχεση με αλλα αυτοκινητα που ξερω. Αμα θελει τοσα μαζεματα δε συμφερει οσο και το κατεβασει γιατι καλυτερα να βρω ενα πιο κομπλε εξ αρχης λιγο πιο ακριβο για να μην εχω τρεξιματα εγω. όντως στα swift η διαδρομη του συμπλέκτη είναι πολύ μικρή γενικά άρα δεν είναι πρόβλημα αυτό.. το ίδιο ισχύει και για άλλα γιαπωνέζικα όπως το micra
Liverpool89 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Μα οσο πιο χαμηλα απομονωνει τοσο πιο πολυ ψωμι ο δισκος δεν εχει; Και οσο φαγωνεται ανεβαινει πανω πανω μεχρι που δεν εχεις καθολου; Απλα λεω οτι κανει μικρη διαδρομη σε σχεση με αλλα αυτοκινητα που ξερω. Αμα θελει τοσα μαζεματα δε συμφερει οσο και το κατεβασει γιατι καλυτερα να βρω ενα πιο κομπλε εξ αρχης λιγο πιο ακριβο για να μην εχω τρεξιματα εγω. Εγω οταν ειχα προβλημα με την τρομπα τπυ συμπλεκτη, εχανε υγρα, αρχισε να απομονωνει πιο κατω, μετα καθολου. Δες το, μπορει κάποιος μηχανικος να σου λυσει την απορια
liopyr Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2016 Της αδερφής μου που είχε βγάλει πρόβλημα στο σασμάν (ρουλεμάν) ήταν Ιαπωνία πάντως, του 2005 βέβαια το απλό. Η διαδρομή του συμπλέκτη είναι πράγματι μικρή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Και ο συμπλέκτης του ήταν σκληρός, σε εκνευριστικό βαθμό. Από εκεί και πέρα, οκ, γούστα είναι αυτά, αλλά τι σου άρεσε στο εσωτερικό του; Εντελώς αδιάφορο, από τα πιο βαρετά που μπορώ να θυμηθώ σε σχετικά σύγχρονα αυτοκίνητα.
.::NikoS::. Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 όντως στα swift η διαδρομη του συμπλέκτη είναι πολύ μικρή γενικά άρα δεν είναι πρόβλημα αυτό.. το ίδιο ισχύει και για άλλα γιαπωνέζικα όπως το micra Εγω οταν ειχα προβλημα με την τρομπα τπυ συμπλεκτη, εχανε υγρα, αρχισε να απομονωνει πιο κατω, μετα καθολου. Δες το, μπορει κάποιος μηχανικος να σου λυσει την απορια Της αδερφής μου που είχε βγάλει πρόβλημα στο σασμάν (ρουλεμάν) ήταν Ιαπωνία πάντως, του 2005 βέβαια το απλό. Η διαδρομή του συμπλέκτη είναι πράγματι μικρή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Και ο συμπλέκτης του ήταν σκληρός, σε εκνευριστικό βαθμό. Από εκεί και πέρα, οκ, γούστα είναι αυτά, αλλά τι σου άρεσε στο εσωτερικό του; Εντελώς αδιάφορο, από τα πιο βαρετά που μπορώ να θυμηθώ σε σχετικά σύγχρονα αυτοκίνητα. Λοιπόν είδα ένα με καινούριο σετ συμπλέκτη (4χιλιαδες χιλιομετρα πριν ειχε αλλαξει) και ήταν πολύ διαφορετικό... Πιο μαλακό. Μου φανηκε πιο νορμαλ γενικως. Αλλά πριν λίγο είδα και ένα άλλο με 120k χιλιομετρα και ηταν και σε αυτο σκληρος και μαλιστα ετριζε το πεταλι του μερικες φορες (το διαβασα αυτο το θέμα με το τρίξιμο σε ενα φορουμ... Και ότι με γρασάρισμα έστρωνε για λίγο χρονικό διάστημα καθώς επίσης ότι κάποιοι αλλαξανε τον πείρο του πεταλ με φτιαχτο μεταλλικό επειδή ο πλαστικός έσπασε! ) Επισης παρόλο που καποιος μου ειπε οτι τα sport ηταν καθαρα Ιαπωνεζικα, το τελευταιο που προσεξα τον αριθμο πλαισιου του ηταν TS αρα Ουγγαρία... @liopyr Τι μου άρεσε μέσα; Το ότι δεν ένιωθα λες και μπήκα σε κάνα διαστημόπλοιο όπως είναι τα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα... Ο απλός και λιτός σχεδιασμός, το ξεκάθαρο καντραν χωρίς πολλά πολλά και το καθόλου φορτωμένο με πλαστικά σε βαθμό που να σε πνίγει, ταμπλό. Υπάρχει ο,τι χρειάζεσαι και τίποτα παραπάνω. Στις σωστές θέσεις χωρίς να χρειαστείς να το ψάξεις και να κουνηθείς από το κάθισμα. Ακόμα και η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό είναι πολύ βολική, καθώς και το σχήμα του που όσο πηγαίνει προς το παρπρίζ είναι κατηφορικό και όχι ανηφορικό ή φουσκωτό σαν τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα. Τι άλλο λοιπόν να βρω για να πω οτι μου αρεσε το εσωτερικό;
liopyr Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Εντάξει, όπως είπα, γούστα είναι αυτά. Κι εγώ προτιμώ να είναι σχετικά μίνιμαλ το εσωτερικό, απλά στο swift θεωρώ πως είναι ένα βήμα πριν το τρακτέρ, δεν ξέρω, ποτέ δεν το συμπάθησα. 1
.::NikoS::. Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Ρε παιδες εχει ακουστει τιποτα για τα sport του 2007 για προβληματα με φλαντζες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα