e-fasolada Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα σε όλους Ασχολούμαι με 2d animation και tracker music Θα ήθελα να παντρέψω την μουσική και το animation με τον προγραμματισμό. Με ενδιαφέρει να δημιουργήσω old school games για ANDROID και συγκεκριμένα games με 2d sprite γραφικα. Δέν έχω ασχοληθεί ξανά με τον προγραμματισμό Θα ήθελα αν κάποιος είναι γνώστης και μπορεί να με βοηθήσει να μου ληθούν κάποιες αποροίες. Είχα βρεί ένα προγραμματάκι το οποίο δέν χρειάζεται να ξέρεις coding και λειτουργεί με events Επίσης κάνει export σε html5 και convert με intel xdk σε android ή ios http://compilgames.net/main-el.html Η ερώτηση μου είναι η εξής: Είναι λάθος να ξεκινήσει κάποιος με ετοιμα IDE ή θα πρέπει να μάθει javascript - java - eclipse - Adroid studio?
Apoll Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Κατ εμέ Unity Engine 5, κάνει για όλα. 3D, 2D κινητά, PC κλπ.
Papakaliati Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Unity engine και απο μενα, μην μπλεκεις σε λυσεις που δεν χρειαζονται coding, θα σου παρει πολλη ωρα να μαθεις ενα framework, που θα σου ειναι παντελως αρχηστο για οτιδηποτε αλλο. Τουλαχιστον αμα ασχοληθεις με unity και λιγο coding κατι θα σου μεινει. Η βρες εναν developer και split the job.
Pseudonymo1212 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Unity engine και απο μενα, μην μπλεκεις σε λυσεις που δεν χρειαζονται coding, θα σου παρει πολλη ωρα να μαθεις ενα framework, που θα σου ειναι παντελως αρχηστο για οτιδηποτε αλλο. Τουλαχιστον αμα ασχοληθεις με unity και λιγο coding κατι θα σου μεινει. Η βρες εναν developer και split the job. Τώρα που τελείωσα με κάποιες υποχρεώσεις και έχω ελεύθερο χρόνο σκέφτομαι να κάνω 1-2 παιχνίδια σε Android. Ξέρεις όμως αν μπορώ να usarw το Unity3D Free Version και να τα ανεβάσω επί πληρωμή (ή έστω free αλλά να βγάζω κάτι από διαφημίσεις στα παιχνίδια αυτά). Γιατί το License έχει 1500$, για να βγάλεις (αν) το χρόνο 50-100ευρώ... δεν τρελαθήκαμε! πιο πολύ για χόμπυ το πάω. @TS Αυτές οι μηχανές που γράφεις 0 κώδικα σε "ξεγελάνε" και έχουν περιορισμούς. Τέσπα! για απλά παιχνίδια θα κάνουν... Γνώμη μου είναι να συνεργαστείς με προγραμματιστή και σε περίπτωση κερδών /2.
e-fasolada Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Για το Android τι χρειαζεται να μάθεις javascript ή java? ποιές είναι οι διαφορές τους? Tι πρόγραμμα για coding? Unity ή το Αdroid studio που έχει και το eclipse? Λαθος δεν ειναι να χρησιμοποιήσεις πάλι ετοιμα engine οπως το unity? Δέν ειναι καλύτερο να γράψεις καθαρο κώδικα στο Android studio ωστε να ξέρεις ακριβώς τι σου γίνεται?
Pseudonymo1212 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Για το Android τι χρειαζεται να μάθεις javascript ή java? ποιές είναι οι διαφορές τους? Tι πρόγραμμα για coding? Unity ή το Αdroid studio που έχει και το eclipse? Λαθος δεν ειναι να χρησιμοποιήσεις πάλι ετοιμα engine οπως το unity? Δέν ειναι καλύτερο να γράψεις καθαρο κώδικα στο Android studio ωστε να ξέρεις ακριβώς τι σου γίνεται? Και τι θα κάνεις; θα ανακαλύψεις τον τροχό; ή θα γράψεις το παιχνίδι σου με την OpenGL?
Papakaliati Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Τώρα που τελείωσα με κάποιες υποχρεώσεις και έχω ελεύθερο χρόνο σκέφτομαι να κάνω 1-2 παιχνίδια σε Android. Ξέρεις όμως αν μπορώ να usarw το Unity3D Free Version και να τα ανεβάσω επί πληρωμή (ή έστω free αλλά να βγάζω κάτι από διαφημίσεις στα παιχνίδια αυτά). Γιατί το License έχει 1500$, για να βγάλεις (αν) το χρόνο 50-100ευρώ... δεν τρελαθήκαμε! πιο πολύ για χόμπυ το πάω. @TS Αυτές οι μηχανές που γράφεις 0 κώδικα σε "ξεγελάνε" και έχουν περιορισμούς. Τέσπα! για απλά παιχνίδια θα κάνουν... Γνώμη μου είναι να συνεργαστείς με προγραμματιστή και σε περίπτωση κερδών /2. Καταρχην το unity pro κοστιζει 900 τον χρονο, αλλα δεν το χρειαζεσαι, το personal will do just fine. Για το Android τι χρειαζεται να μάθεις javascript ή java? ποιές είναι οι διαφορές τους? Tι πρόγραμμα για coding? Unity ή το Αdroid studio που έχει και το eclipse? Λαθος δεν ειναι να χρησιμοποιήσεις πάλι ετοιμα engine οπως το unity? Δέν ειναι καλύτερο να γράψεις καθαρο κώδικα στο Android studio ωστε να ξέρεις ακριβώς τι σου γίνεται? Αμα θελεις να γραψεις καθαρο κωδικα στο Android studio την πρωτη πιστα ουτε σε 4 χρονια δεν θα την εχεις τελειωσει. Java χρησιμοποιει το ανδροιντ, και το μονο κοινο με την javascript ειναι οτι μοιραζονται τα 4 πρωτα γραμματα με την ιδια σειρα. Unity ειναι C# ή javascript ( ή boo, αλλα κανενας δεν νοιαζεται).
georgemarios Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Αν θες να κανεις ενα παιχνιδι που θα το βαλει στο κινητο του και θα το παιξει οποισδηποτε αλλος εκτος απο σενα και τον κολλητο σου που δε θελει να σου χαλασει το χατηρι, θα ΠΡΕΠΕΙ να γραφτει με καποιο game engine. Αν αυτο το engine το βρεις έτοιμο ή το υλοποιησεις εσυ και η ομαδα σου σε καθαρό android κώδικα είναι άλλη υποθεση. Αν το υλοποιησετε εσεις, ειναι 99.9% βεβαιο πως θα υστερει σε αποδοση/ποιοτητα σε σχεση με ενα ωριμο μηχανημα όπως το Unity, εκτος και αν εχεις τα τρελα φραγκα να προσλαβεις γκουρου του είδους και αρκετο χρονο. Ο χρονος ειναι σημαντικο κομματι, καθως αν αργησεις να φτιαξεις ενα τιτλο, εκατο άλλοι θα σε προλαβουν οποτε οι ελπιδες να πουλησεις και να κανεις αποσβεση του κεφαλαιου σου μηδαμηνες. Το game development ειναι απο τα πιο περιπλοκα πραγματα. Επίσης, είναι πολυ απίθανο να κανεις κωδικα που να μπορει να είναι συμβατος με όλες τις συσκευες. Αν το σκεπτικο σου ειναι "να μαθω τα πραγματα απο τη βαση ωστε αργοτερα να εχω περισσοτερα εφοδια ωστε να με προσλαβουν σε εταιρια του χωρου", δεν είσαι λαθος, αλλα οποιαδηποτε εταιρια που σεβεται τον εαυτο της θα θελει να μαθει ποια engines εχεις ηδη δοκιμασει ή τι games εχεις κανει σε καποιο engine για τον απλουστατο λογο οτι θα σε βαλουν να δουλεψεις πανω σε καποιο engine ακομα και αν αυτο ειναι το δικο τους (που συνηθως δεν πουλιεται και συνηθως δεν ειναι τοσο user-friendly όπως το καλογυαλισμενο Unity ή το Unreal) Οποτε, αν θες απλα να μαθεις πως φτιαχνεται ενα παιχνιδι σε καθαρο κωδικα για να "μαθεις", μαζι σου, φτιαξε την τριλιζα σου, φτιαξε το physics demo σου, κανε ενα arcade-ακι με textured quads να πλακωνονται μεταξυ τους, και κανε και κανα skeletal animation tutorial να σου φυγει η απορια. Μεσα απο τη διαδικασια (η οποια είναι χρονοβορα αλλα αξιζει αν εισαι τρελαμενος) θα δεις τι ακριβως θες να κανεις στο χωρο του game development, θα δεις αν εχεις την καψα να εισαι graphics programmer, physics or engine or gamelogic dev ή το ΑΙ (artificial intelligence) ή αν γενικα θες να σχεδιαζεις παιχνιδια και να οδηγεις τους devs να κανουν τα επι μερους κομματια. Και στο τελος πιασε ενα engine για να δεις το ΠΟΣΟ περιπλοκη διαδικασια ειναι να κανεις ενα ολοκληρωμενο τιτλο ακομα και αν ειναι φιδακι. Εννοω ολοκληρομενο, με animated menus, sounds, ενδεχομενως in-game purchases, boosters etc etc Αυτα, από κάποιον που έχει εμπειρία στο χώρο. 1
e-fasolada Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Άρα ποιο είναι το πρώτο βημα που θα πρέπει να κάνει κανείς? Γιατι πάλι μπερδέυτικα απο τη μία καταλαβαίνω απο τα παραπάνω οτι δέν σε συμφέρει καθόλου να χάσεις χρόνο με το να γράφεις κώδικα και να δημιουργήσεις το δικό σου engine, αλλά απο την άλλη λέτε να πάει κάποιος σε framework ή ide (διορθώστε με αν κάνω κάποιο λάθος) το οποίο είναι έτοιμο πράγμα. Πχ στο Gdevelop που σας έγραψα στην αρχή σου έχει την δυνατότητα να εισάγεις κώδικα,τι κάνει το unity τόσο ξεχωριστό ωστέ να ασχολήθώ με αυτό και να μήν ασχοληθώ με το gdevelop ή παρόμοια όπως το gamemaker - stencyl - cocos2d ? Μια άλλη σκέψη που έκανα είναι αν είναι ποιο εύκολο να φτιάξει κάποιος game σε html 5 και javascript και να τo κάνει μετά export σε ANDROID? http://www.html5quintus.com/ http://phaser.io/
Papakaliati Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Άρα ποιο είναι το πρώτο βημα που θα πρέπει να κάνει κανείς? Γιατι πάλι μπερδέυτικα απο τη μία καταλαβαίνω απο τα παραπάνω οτι δέν σε συμφέρει καθόλου να χάσεις χρόνο με το να γράφεις κώδικα και να δημιουργήσεις το δικό σου engine, αλλά απο την άλλη λέτε να πάει κάποιος σε framework ή ide (διορθώστε με αν κάνω κάποιο λάθος) το οποίο είναι έτοιμο πράγμα. Πχ στο Gdevelop που σας έγραψα στην αρχή σου έχει την δυνατότητα να εισάγεις κώδικα,τι κάνει το unity τόσο ξεχωριστό ωστέ να ασχολήθώ με αυτό και να μήν ασχοληθώ με το gdevelop ή παρόμοια όπως το gamemaker - stencyl - cocos2d ? Δεν ειπε κανενας per say οτι ειναι χασιμο χρονου να κανεις το δικο σου engine, εγω προσωπικα λεω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να το καταφερεις. Να στο θεσω απλα, ακομη και software developer να ησουνα με 2-3 χρονια επαγγελματικη εμπειρια σε χωρο εκτος του game development, και παλι θα ητανε πολυ δυσκολο και θα ηθελε χρονο και προσπαθεια να κανεις ενα engine, πολυ κατωτερο απο unity, οχι τωρα εσυ που δεν εχεις την παραμικρη ιδεα απο προγραμματισμο. Πως να το κανουμε, αμα θελεις να φτιαξεις ενα αυτοκινητο δεν θα ξεκινησεις με μια Φερραρι, αλλα με ενα καρτ... Με το unity τουλαχιστον θα παρεις μια ιδεα απο πραγματικο coding ( εστω μια μικρη). Με τα αλλα που ανεφερες δεν θα μαθεις τιποτα που να μπορεις να τα χρησιμοποιησεις αλλου.
georgemarios Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Ok να το θεσω απλα αν είσαι προγραμματιστης και σου αρεσει καποιος τομεας, πχ γραφικα, βασεις, δικτυα, τελικα θα εστιασεις σε αυτο τον τομεα και θα γινεις μελος μιας ευρυτερης ομαδας που ως συνολο θα παραξετε κατι Στην περιπτωση της κουβεντας μας, ενα παιχνιδι, αλλα θα μπορουσε να ειναι οτιδηποτε. Για να δεις ΤΙ σου αρεσει, πρεπει να λερωσεις τα χερια σου κανοντας οτιδηποτε σου κατσει (οκ, σχεδον, αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω....) Αν θες να φτιαξεις ενα engine, πρεπει πρωτα να εχεις χρησιμοποιησει οχι ενα, αλλα πολλα engines, ωστε να ξερεις τι κανει engine και να καταλαβεις τι παραπανω θες εσυ που δεν εχουν τα ηδη υπαρχοντα. Τις περισσοτερες περιπτωσεις, ενα engine που σεβεται τον εαυτο του, δινει δυνατοτητα επεκτασεων, ριξε μια ματια στο asset store του Unity να καταλαβεις.
e-fasolada Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Υπάρχει τοτε κατι απλο που να ειναι σε virtual μορφη ( wysiwyg) ωστε να μπορώ να φτιάχνω γρήγορα και απλά πράγματα και να γράφω λιγότερο η καθόλου κώδικα? Κατι σαν το flash με την actionscript ή ποιό απλό? Η' λόγο της λογικής του προγραμματισμού (το πως θα συμπεριφερονται τα γραφικα-collision detection ktlp) θα πρέπει αναγκαστικά να μάθει κάποιος μια γλώσσα προγραμματισμού όπως η java?
georgemarios Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Κατι που να ειναι 100% virtual δεν γνωριζω To Unity (με το οποιο έχω ασχοληθει καπως) είναι μια καλη προσπαθεια να περιοριστει η συγγραφη κωδικα, αλλα αν δε ξερεις προγραμματισμο θα εισαι παντα περιορισμενος, θα θες βοηθεια (φουλ συμμετοχη) καποιου προγραμματιστη
Moderators Kercyn Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Συν ότι το Unity έχει πολλά tutorials για ένα σωρό πράγματα, οπότε για πολύ απλά πράγματα θα την ψιλοπαλέψεις με τα tutorials που ήδη υπάρχουν. Όμως μην περιμένεις χωρίς να έχεις ιδέα από προγραμματισμό να κάνεις οτιδήποτε πέρα απ' τα πολύ πολύ βασικά.
e-fasolada Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2016 To blockly ή το scratch , θα βοηθούσε για να ξεκινήσω? https://scratch.mit.edu/ https://developers.google.com/blockly/ https://blockly-games.appspot.com/ Μπορεί κάποιος να φτιάξει κάτι με αυτα? Ποια είναι η γνώμη σας για το stencyl? http://www.stencyl.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα