Προς το περιεχόμενο

πλαισιο απαραδεκτοι


taspa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτοί που κολλάνε τώρα ????

 

Tί δεν κατάλαβες; Ο μέσος Έλληνας νομίζει οτι αν χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα στο ίντερνετ θα του φάνε τους κωδικούς και θα τον υπερχρεώσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με τις αλυσίδες καταστημάτων.

 

Δηλαδή τι θα πρέπει να κάνω; Να πάω στον ιδιοκτήτη του Πλαισίου ή στο κάθε μέτοχο ξεχωριστά την ώρα που θα είναι στο σαλόνι του με την οικογένεια του να του χτυπήσω την πόρτα και να του πω το πρόβλημα μου;

Στον υπάλληλο θα απευθυνθώ. Ευγενικά αρχικά, αλλά αν δω ότι ο υπάλληλος δεν είναι ευγενικός (στο Πλαίσιο συγκεκριμένα λόγω αυτού του ρομποτισμού είναι αγενείς και δουλοπρεπείς) θα του πω ότι χρειάζεται. Δεν κατάλαβα. Ασκώ πίεση από τα χαμηλά μήπως και πάρουν χαμπάρι πιο ψηλά.

 

Όταν πας να δουλέψεις κάπου ξέρεις που πας και όπως λέει και ο φίλος "the other one", αν δεν σου αρέσει φεύγεις.

 

Αυτό δεν ισχύει για το Πλαίσιο μόνο.

 

Μου έλεγε μια φίλη ότι είναι η δουλειά τους εκείνων που παίρνουν τηλέφωνο τα σπίτια με προσφορές τηλεφωνίας.

Σοβαρά; Αν δηλαδή σου πουν ότι η δουλειά σου είναι να βγαίνεις στο δρόμο και να ρίχνεις καρπαζιές θα το δεχτούμε και αυτό;

 

Υ.Γ.: Ελπίζω να μην παρέμβει κανένας εκπρόσωπος του Πλαίσιο και μας αρχίσει πάλι σε θεωρίες περί ερευνών που έχουν γίνει για το πως αποδίδουν νεότερης ηλικίας υπάλληλοι και πόσο χαρούμενοι είναι για τη δουλειά τους και πως βγαίνει πηγαία αυτή τους η ευγένεια. :P

 

Υ.Γ.2: Μέχρι που σταμάτησα να πηγαίνω σε γνωστή καφετέρια της Αγίας Παρασκευής γι' αυτό το λόγο. Οι υπάλληλοι ήταν ψεύτικα ευγενικοί. Με εκφράσεις "παρακαλώ κύριε ο καφές σας", "ορίστε το καφεδάκι σας, καλή απόλαυση", κλπ. Tragic.

Ο καθένας έχει την άποψη του και φυσικά δε θα μπω σε καμία διαδικασία αντιπαράθεσης, ο καθένας έχει μυαλό να σκεφτεί και να πράξει όπως εκείνος νιώθει καλύτερα. Εγώ πάντως δεν είπα σε καμία περίπτωση να το αφήσει έτσι και να μη κάνει τίποτα απλά με σύνεση και αν διαπιστώσει ότι είναι και αγενής απένατι του τότε οκ να κινηθεί και νομικά εναντίον τους. Τουλάχιστον εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση με τη Cosmodata το ίδιο έπραξα και τουλάχιστον δεν έχασα το δίκαιο μου. Τώρα όσο αναφορά τα νομικά αυτό είναι θέμα είδικών και αν πιστεύει ο TS ότι αξίζει να ασχοληθεί ας το κάνει, απλά πρέπει να έχει χρόνο και λεφτά να διαθέσει. Αυτά από εμένα χωρίς να προσπαθώ να πω ότι αν ένα κατάστημα είναι ότι να'ναι να το αφήσεις έτσι αλλά πάρτε το χαμπάρι ζούμε ούτως ή άλλως σε μια χώρα ότι να'ναι πως περιμένετε τα καταστήματα να είναι καλύτερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ όλα αυτά που αναφέρετε...ποιος δεν πάει υποψιασμένος από πριν για μια αγορά και περιμένει απ τον πωλητή να τον ενημερώσει???Τουλάχιστον ένα group ηλικιακό 15-35 ξέρει από πριν μπει στο κατάστημα αυτό που θα αγοράσει γιατί το έχει ψάξει/συγκρίνει σαν τιμή ή σαν ποιότητα ...

Για αυτούς που δεν έχουν αυτή την δυνατότητα..καλό είναι να ακουνε τί λεει ο πωλητής...να μην αγοράσουν εκείνη την στιγμή...να πάνε σπιτάκι τους..να ενημερωθούν αν τους είπε μπούρδες ή όχι ο πωλητής και μετά να αποφασίσουν...

Το να είναι ψεύτικα ευγενικός ο υπάλληλος ή πιεστικός...σκεφτείτε λίγο ότι τον χώνουν οι από πάνω να εργαστεί έτσι για να πιάνει η εταιρεία στόχους...νομίζει κανείς ότι τα παλικάρια εκεί μεσα (και όπου αλλού) γουστάρουν να πρίζουν??Για το μεροκάματο δουλεύουν...

Πάντα και εγω όταν με πλησιάζουν τους λέω ευγενικά ότι μια ματιά ρίχνω...και θα τους φωνάξω αν τους χρειαστώ....

Τώρα για περιπτώσεις σαν του ts είναι όντως κουτοπονηριά να αγοράζεις σαν καινούριο ένα μεταχειρισμένο αντικείμενο και μάλιστα με τα πειστήρια φάτσα κάρτα...και θέλει κράξιμο όταν θα το επιστρέφει πίσω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ όλα αυτά που αναφέρετε...ποιος δεν πάει υποψιασμένος από πριν για μια αγορά και περιμένει απ τον πωλητή να τον ενημερώσει???Τουλάχιστον ένα group ηλικιακό 15-35 ξέρει από πριν μπει στο κατάστημα αυτό που θα αγοράσει γιατί το έχει ψάξει/συγκρίνει σαν τιμή ή σαν ποιότητα ...

Για αυτούς που δεν έχουν αυτή την δυνατότητα..καλό είναι να ακουνε τί λεει ο πωλητής...να μην αγοράσουν εκείνη την στιγμή...να πάνε σπιτάκι τους..να ενημερωθούν αν τους είπε μπούρδες ή όχι ο πωλητής και μετά να αποφασίσουν...

Το να είναι ψεύτικα ευγενικός ο υπάλληλος ή πιεστικός...σκεφτείτε λίγο ότι τον χώνουν οι από πάνω να εργαστεί έτσι για να πιάνει η εταιρεία στόχους...νομίζει κανείς ότι τα παλικάρια εκεί μεσα (και όπου αλλού) γουστάρουν να πρίζουν??Για το μεροκάματο δουλεύουν...

Πάντα και εγω όταν με πλησιάζουν τους λέω ευγενικά ότι μια ματιά ρίχνω...και θα τους φωνάξω αν τους χρειαστώ....

Τώρα για περιπτώσεις σαν του ts είναι όντως κουτοπονηριά να αγοράζεις σαν καινούριο ένα μεταχειρισμένο αντικείμενο και μάλιστα με τα πειστήρια φάτσα κάρτα...και θέλει κράξιμο όταν θα το επιστρέφει πίσω....

Μονο που στις περισσοτερες πριπτωσεις δεν ισχυει αυτο που λες καθως το Πλαισιο σχεδον στα παντα ειναι ακριβοτερο απο τα αλλα καταστηματα.Και αυτο φενοταν περισσοτερο οσο ηταν στο Skroutz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τουλάχιστον το 90%τον πελατών που βλέπω καμιά φορά που πάω για γραφική ύλη, δεν έχουν ιδέα που πάνε τα 4, το κορυφαίο είναι αν κάτσεις 10 λεπτα στο σέρβις 18 στις 20 που επιστρέφουν είναι turbo x, δεν νομίζω οποιονδήποτε άνθρωπος που έκανε μια βασική έρευνα αγοράς να καταλήξει να πάρει turbo x, παρόλα αυτά τα συγκεκριμένα προϊόντα πωλούνται σαν ζεστά ψωμιά μιας και οι πωλητές τα παρουσιάζουν σαν τα καλύτερα των καλύτερων, η καλύτερη ατάκα τεχνικού που άκουσα όταν κάποιος ρώτησε γιατί τα προϊόντα turbo x έχουν τόσες επιστροφές, ο τεχνικός απάντησε ότι οφείλεται στο μεγάλο πλήθος προϊόντων που πουλάνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...