stabill Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα στην παρέα!!!Στο συγκεκριμένο θέμα, αναφέρομαι σε ενα πρόβλημα που αντιμετώπισα με το κατάστημα Smarties, όταν χθες θέλησα να παραγγείλω το LG G4 (32MB).Καθαρά για ενημέρωση, δείτε το e-mail που έστειλα στο Skroutz.gr:=================================================ΚαλησπέραΕδω και 2-3 μήνες, παρακολουθω στο site σας την εξέλιξη της τιμης του LG G4 32MB. Η καλύτερη που είχα δει, ήταν λίγο πριν τις γιορτές (380 euros)Xθές το απόγευμα, βλέπω την συσκευή να έχει πέσει στην τιμή των 339,60 euros στο Smarties.gr. Aμέσως έκανα την παραγγελία, βάζοντας την πιστωτική μου κάρτα.Το πρώτο e-mail που μου ήρθε ανέφερε τα εξής:Smarties.gr <[email protected]<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript"> /* */</script>>προς ΕμέναΑξιοτ. ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,Ενημέρωση σχετικά με την παραγγελία Αρ. ΧΧΧΧΧΧΧ .Τρέχουσα κατάσταση : ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑΕπιτυχημένη πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα. Ευχαριστούμε.Μήνυμα:Ευχαριστούμε για την πληρωμή. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε επιτυχώς.<br /> Αριθµός συναλλαγής (ID): ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ Στη συνέχεια ήρθε αυτο:Smarties.gr <[email protected]>προς ΕμέναΑξιοτ. ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,Ενημέρωση σχετικά με την παραγγελία Αρ. ΧΧΧΧΧ .Τρέχουσα κατάσταση : ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΗ παραγγελία σας έχει τεθεί σε σειρά προτεραιότητας για επεξεργασία. Για οτιδήποτε έκτακτο θα σας κρατήσουμε ενήμερους.Και βέβαια, το "έκτακτο" δεν αργησε.....Smarties.gr <[email protected]>προς ΕμέναΑξιοτ. ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,Ενημέρωση σχετικά με την παραγγελία Αρ. ΧΧΧΧΧ .Τρέχουσα κατάσταση : ΑΚΥΡΗΔυστυχώς η εντολή σας δε μπορεί να εξυπηρετηθεί, διότι υπήρξε λάθος κατά την τοποθέτηση της τιμής. Σε περίπτωση που το θέλετε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αλλά με νέα τιμή στα 399 ευρώ και επειδή αναγνωρίζουμε το λάθος μας σας προσφέρουμε δώρο ένα πακέτο αξεσουάρ. Παρακαλούμε αν ενδιαφέρεστε για την νέα μας προσφορά επικοινωνήστε μαζί μας. Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία.Εγώ απάντησα το εξής:Stavros Papadopoulos <[email protected]>προς Smarties.grΚαλησπέρα σας.Σας ενημερώνω ότι δεν δέχομαι την τιμή που μου προτείνετε, ούτε τα αξεσουάρ, καθώς επίσης και ότι δεν έχω σκοπό να ακυρώσω την παραγγελία.Το αν έγινε λάθος στην τιμή δεν με αφορά, περιμένω κανονικά το συγκεκριμένο προιόν στην τιμή που υπήρχε την στιγμή που έκανα την παραγγελία, δηλαδή 339,60 euros.Ευχαριστώ πολύΣτ. ΠαπαδόπουλοςΑπάντηση δεν πήρα χθες, οπότε σήμερα το πρωι πηρα τηλέφωνο στο κατάστημα, όπου και διαμαρτυρήθηκα για το θέμα που προέκυψε. Η απάντηση του υπαλλήλου ήταν οτι "δεν διαβασα καλά τους όρους που λενε ότι σε περίπτωση λάθους κλπ.κλπ.κλπ.". Ανέφερα οτι θα διαμαρτυρηθώ και στο Skroutz.gr καθώς και στον Συνηγορο του Πολίτη και μου απάντησε ότι εχω το δικαίωμα να κανω ότι θέλω. Αμέσως μετά, μου εστειλαν αυτο:Σπύρος SMARTIES <[email protected]>προς ΕμέναΚαλημέρα σας,Μας συγχωρείτε για την αναστάτωση που έχει προκληθεί. Όπως ενημερωθήκατε και με το προηγούμενο email υπήρξε λάθος στην ενημέρωση της τιμής στη σελίδα μας. Στους όρους τους οποίους οφείλατε να διαβάσετε και αποδεχτήκατε αναφέρεται το εξής: 3.2 Το Smarties.gr δεν είναι υποχρεωμένο να σας αποστείλει προϊόντα ή υπηρεσίες που έχετε υποβάλει στην παραγγελία σας, έως ότου λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης από το Smarties.gr, με το οποίο αποδέχεται την παραγγελία σας («Επιβεβαίωση Παραγγελίας»). Ωστόσο, σε περίπτωση που τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες αναφέρονται στον δικτυακό τόπο το Smarties.gr με λάθος τιμή λόγω τυπογραφικού σφάλματος ή σφάλματος στα στοιχεία τιμολόγησης, αλλά το Smarties.gr αποδέχτηκε την παραγγελία σας πριν διαπιστωθεί η διαφορά, το Smarties.gr θα σας στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο θα σας ρωτάει αν επιθυμείτε να καταβάλετε τη σωστή τιμή των προϊόντων και υπηρεσιών που έχετε παραγγείλει. Αν δεν επιθυμείτε να καταβάλετε τη σωστή τιμή, το Smarties.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση αμέσως, χωρίς καμία ευθύνη προς εσάς. Και πάλι μας συγχωρείτε.Με εκτίμησηsmarties.gr============================================================ =====Κάπου εδώ τελείωσε η επικοινωνία μου με το κατάστημα.Αυτα... Γνωρίζω ότι η τιμή ήταν πραγματικά "χώμα", αλλα όπως καταλαβαινετε, αυτο δεν με αφορά καθόλου...
aces Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 κ καλα εκανες και δεν την δεχτηκες (τη νεα τιμη) αφενως ειναι δικο τους προβλημα η μεταβολη τιμης αφετερου το δωρο που προσφεραν ητανε εντελως ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. Τα σοβαρα μαγαζια φαινονται δυστυχως. Ισως οι τιμες τους να μεταβαλλονται αυτοματα (με καποιο script??) μεσα απο τη σελιδα τους αλλα ακομη κ αν ειναι τεχνικο το προβλημα δεν δικαιολογειται οποτε ΔΙΚΑΙΗ η ακυρωση. ΠΟΤΕ θα καταλαβουν τα μαγαζια πως με τετοια λαθη δεν χανουν απλα 1 ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ αλλα πολλες περισσοτερες??...Ποτέ....μαλλον!! thanks for info
ziaba Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Κανε καταγγελια για την παραπλανηση στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη να μαθουν και σε μενα εχουν κανει λαδια εστειλαν branded συσκευη χωρις να με ενημερωσουν αλλα δεν μπορουσα ασχοληθω γιατι ηταν για δωρο
Sotosgl Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2016 ΓΓΚ και απο εμενα.Σε τετοια μαγαζια το Data Entry οπως και οι περιγραφες γινονται με το χερι απο υπαλληλο ή ιδιοκτητη. Αν δεν μπορουν τα τετραπλοτσεκαρουν τι βαζουν σε ενα inventory 100 τεμαχιων max και ειδικα σε ενα κινητο που φευγει αερα εεε τοτε ειναι αξιοι της μοιρας τους.Εχουμε κουραστει με λαθη και με πατεντες τυπου κοιτα τι λεω στους ορους μου ΕΓΩ οταν παραβιαζουν την νομοθεσια του ΚΡΑΤΟΥΣ. Για το τυρακι και καλα με το πακετο δωρου ουτε καν θα αναφερθω
stabill Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα... Σας έχω την συνέχεια της ιστορίας, καθαρα για ενημερωτικούς λόγους... =================================================================== E-mail απο Skroutz.gr: Δυστυχώς δε μπορούμε να εγκρίνουμε την αξιολόγησή σου για το κατάστημα `Smarties` Η αξιολόγησή σου για το κατάστημα Smarties δεν εγκρίθηκε διότι: Η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί προφανές εκ παραδρομής λάθος του συστήματος τιμολόγησης του καταστήματος. Σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες χρησιμοποιώντας την υπηρεσία αξιολογήσεων καταστημάτων του Skroutz. Δυστυχώς οι όροι χρήσης του Skroutz, που ισχύουν απαράβατα για το σύνολο των αξιολογήσεων, δεν επιτρέπουν τη δημοσίευση της αξιολόγησής σου. Ελπίζουμε η κατάληξη της συγκεκριμένης αξιολόγησης να μη σε αποτρέψει από τη μελλοντική χρήση της υπηρεσίας, η οποία έχει ως μοναδικό σκοπό την έγκυρη και πλήρη ενημέρωση των μελών του Skroutz. Κλείνοντας σου προτείνουμε να διαβάσεις μερικές σύντομες συμβουλές για τη σύνταξη των μελλοντικών σου αξιολογήσεων. Αξιολογήσεις: Γιατί και πώς; Προκειμένου η αξιολόγησή σου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο εναρμονισμένη με τους όρους χρήσης του Skroutz θα πρέπει να λάβεις υπόψη τα παρακάτω: Να συνοδεύεται από έγκυρο αριθμό παραστατικού / παραγγελίας. Να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφική, έτσι ώστε να έχει πρακτική αξία για τα υπόλοιπα μέλη που θα τη χρησιμοποιήσουν ως οδηγό κατά την έρευνα αγοράς τους. Να μην περιορίζεται μόνο σε ατεκμηρίωτο θετικό ή αρνητικό χαρακτηρισμό του καταστήματος. Να μην περιέχει απρεπείς χαρακτηρισμούς. Να μη βασίζεται σε προφορικές συνομιλίες που δε μπορούν να τεκμηριωθούν. Να μην αποτελεί απάντηση σε τοποθέτηση καταστήματος προγενέστερης αξιολόγησης. Να περιγράφει περίπτωση αγοράς / παραγγελίας η οποία έχει λάβει χώρα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την καταχώρηση της αξιολόγησης. Ευχαριστούμε και καλές αγορές! H απάντησή μου: Καλησπέρα. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω την απάντησή σας και πραγματικά δεν καταλαβαίνω ΠΩΣ βγάλατε το συμπέρασμα ότι "Η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί προφανές εκ παραδρομής λάθος του συστήματος τιμολόγησης του καταστήματος". Δηλαδή ΤΙ ΑΛΛΟ θα μπορούσε να πει το κατάστημα? Οτι προσπαθούμε να ψαρέψουμε πελάτες κάνοντας "κολπάκια"? Μήπως η τιμή ήταν "χώμα" που λένε? Ε και λοιπόν? Γι'αυτο ψωνίζω απο το Skroutz.gr... Διαφορετικά θα πήγαινα στο Public ή στο Plaisio, θα "εσκαγα" την 700αρα και δεν θα μιλούσα καθόλου. Προφανώς προτιμάτε έναν δυσαρεστημένο πελάτη, παρά ένα δυσαρεστημένο κατάστημα. ΟΚ, κανένα πρόβλημα. Αν νομίζετε όμως ότι η μη δημοσίευση της κριτικής μου θα "σώσει" το Smarties.gr, ΓΕΛΙΕΣΤΕ κύριοι. Το όλο θέμα έχει αναρτηθεί στα μεγαλύτερα Ελληνικά forums, όχι γιατί εκεί θα βρω το δίκιο μου, αλλά για να ξέρουν οι μελλοντικοί πελάτες πως ακριβώς τους αντιμετωπίζουν ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ SKROUTZ ΤΟ ΙΔΙΟ. Στ. Παπαδόπουλος
aces Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Τραγικη απαντηση-δικαιολογηση του σκρουτζ (σε ορους που καλυπτονται για τη δημοσιευση της κ ενημερωση αλλων πελατων μεσα απο τη σελιδα τους) αφου και εμαιλ με παραγγελια ειχες κ περιγραφικος ησουν απεναντι τους. Αυτα τα 2 καλυπτουν τους ορους του σκρουτζ για να δημοσιευσει αν μη τι αλλο κατι που συνεβη κ οχι κατι φανταστικο.....απο μερους του πελατη=. Εφοσον αυτο αποτελει λαθος του καταστηματος a priori γιατι να μην ενημερωνει και ο πελατης που το επαθε τα υπολοιπα μελη (του σκρουτζ) ως προς τη λειτουργια του συγκεκριμενου καταστηματος. Δικαιολογιες ακυρωσης λογω λαθος τιμης οκ υπαρχουν αλλα ετσι οπως κανουν ειναι σαν να σου κοβουν την ενημερωση προς αλλους χρηστες, (αναφερομαι στους χρηστες του σκρουτζ κ οχι των διαφορων τεχνολογικων φορουμ που ειναι σαφως πιο ενημερωμενοι καθημερινα) Δυστυχώς οι όροι χρήσης του Skroutz, που ισχύουν απαράβατα για το σύνολο των αξιολογήσεων, δεν επιτρέπουν τη δημοσίευση της αξιολόγησής σου. Να συνοδεύεται από έγκυρο αριθμό παραστατικού / παραγγελίας. Να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφική, έτσι ώστε να έχει πρακτική αξία για τα υπόλοιπα μέλη που θα τη χρησιμοποιήσουν ως οδηγό κατά την έρευνα αγοράς τους.
Sotosgl Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2016 Δεν μου φαινεται περιεργο που σου κανουν την ζωη δυσκολη σε αξιολογησεις πλεον.Που πηγε το Πλαισιο,το Eshop,το Mediamarkt και αλλοι που αφησαν την πλατφορμα κακην κακως αφου ηταν ολα με 1 αστερι για την τραγικη εξυπηρετηση και τα συνεχομενα παραπονα και "λαθη"; Εδω πολλοι παρατουν το efood μου τους υποχρεωνει να παρουν pc απο αυτους και κρατανε και ενα 7% απο καθε παραγγελια φαντασου στο Skroytz που ενα μαγαζακι ανταγωνιζεται αλλα 100 με τα ιδια προιοντα με μικροδιαφορες στην τιμη και ουσιαστικα δεν εχει νοημα να υπαρχει εκει..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα