Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά τα... φώτα σας.

 

Ένα φιλαράκι μετακόμισε πριν κανά μήνα στο Αιγάλεω. Πριν εγκατασταθεί και προκειμένου να έχει όσο το δυνατόν γρηγορότερα internet στο νέο του σπίτι, έκανε αίτηση μεταφοράς αριθμού τηλεφώνου και adsl στον ΟΤΕ.

 

Η μεταφορά όμως ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί καθώς απ' τον ΟΤΕ υποστηρίζουν πως η περιοχή δεν έχει επαρκές δίκτυο για να γίνει η μεταφορά. Του είπαν μάλιστα όταν απευθύνθηκε στο 1388, αλλά και σε κατάστημα, πως είναι έβδομος στη λίστα αναμονής και θα πρέπει να περιμένει (χωρίς να του πουν χρονικό περιθώριο για το αν θα πάρει 10 μέρες ή 1 χρόνο) μέχρι να υπάρξει διαθεσιμότητα.

Προσωπικά δεν το έχω ξανακούσει. Τι μπορώ να κάνει, λέτε, για να βγάλει άκρη;

Δημοσ.

Δυστυχως δεν μπορει να κανει κατι αλλο, εκτος απο υπομονη και να αναμενει ποτε θα καταφερουν απο ΟΤΕ να τον συνδεσουν. Εφοσον εχει μπει και σε λιστα αναμονης οπως του ειπαν, θα περιμενει αναγκαστικα. Υποψη και αιτηση σε αλλο παροχο να κανει το ιδιο πραγμα θα του πουν και θα μπει ξανα σε λιστα σε σειρα πιο κατω απο αυτη που εχει λαβει τωρα απο τον ΟΤΕ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...