Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλα. Ας δωσουν πρωτα δορυφορικο internet στους επιβατες, και μετα ας κανουν οτι θελουν.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φημες λενε οτι η ryanair παρηγγειλε ειδη δυο boeing με αυτες τις δυνατοτητες.

Ναι, το διάβασα και εγώ, 18 παράγγειλαν, όχι 2. Έχουν βγάλει όλα τα καθίσματα και τα έχουν αντικαταστήσει με ολογράμματα καθισμάτων για να χωρέσουν οι τριπλάσιοι και έχουν προσαρμόσει χερούλια αστικών λεωφορείων από το ταβάνι του αεροπλάνου, οπότε δεν υπάρχει χώρος για ψηφιακό ολόγραμμα στο ταβάνι... Πολύ μπροστά οι άνθρωποι...

Έχουν και προβολή ολογραμάτων φαγητού και ποτών, όπου θα προβάλλονται κατά τη διαρκεια της πτήσης. Σε περίπτωση λυποθυμίας από τη (πραγματική) μασχαλήλα του μπροστινού, κάνεις και ένα ευχάριστο ύπνο μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου (εντάξει, πιο πολύ με λυποθημία μοιάζει,αλλά όλα είναι θέμα οπτικής...) ή προμηθεύεσαι ένα αποσμητικό και ψεκάζεις τους πάντες σε απόσταση βολής. Η πληρωμή των εισητηρίων, βέβαια, εξακολουθεί να γινεται με φυσικό χρήμα... ;)

Δημοσ.

Έχει εφεύρει κανένα σύστημα που να αυξάνει την πιθανότητα να σωθεί κανένας άνθρωπος σε περίπτωση ατυχήματος ή απλά προσπαθεί οι επιβάτες να πάνε ευτυχισμένοι;

Εντάξει, ωραία και τα εφέ, αλλά το θέμα είναι να μην θρηνούμε νεκρούς σε κάθε πτήση που εμφάνισε βλάβη. Ας δουν αυτό πρώτα και στη συνέχεια ας κοιτάξουν και πώς θα κάνουν και το ταξίδι πιο ευχάριστο. Τουλάχιστον αυτές είναι οι δικές μου προτεραιότητες... Αν η ασφάλεια ονομάζεται "μιζέρια", τότε είμαι μίζερος. Αλλιώς να σταματήσει το αστείο αυτό.

 

Λίγο offtopic αλλά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα γτ έχεις δίκιο, η ασφάλεια είναι ο τομέας προς τον οποίον πρέπει να δουλέψουν οι εταιρίες, όχι το design-comfort...

 

http://holykaw.alltop.com/amazing-airline-ejection-concept-could-prevent-air-crash-deaths-video

Δημοσ.

Λίγο offtopic αλλά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα γτ έχεις δίκιο, η ασφάλεια είναι ο τομέας προς τον οποίον πρέπει να δουλέψουν οι εταιρίες, όχι το design-comfort...

 

http://holykaw.alltop.com/amazing-airline-ejection-concept-could-prevent-air-crash-deaths-video

 

Δεν πέφτουν αεροπλάνα από σοβαρές εταιρείες. Πέφτουν είτε αεροπλάνα από εταιρείες με πολύ φθηνές πτήσεις που είναι κακοσυντηρημένα και το γνωρίζουν και οι ίδιοι, είτε από τρομοκράτες ή πιλότους άπειρους/που εσκεμμένα θέλουν να το ρίξουν. Μάλιστα και η δεύτερη κατηγορία πτώσεων που θεωρητικά θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία, πρακτικά συμβαίνει συνήθως και πάλι σε εταιρείες με φθηνότερες πτήσεις όπου οι έλεγχοι επιβατών και προσωπικού είναι συγκριτικά λιγότεροι. Όταν θα αρχίσουν να πέφτουν αεροπλάνα π.χ. της Emirates, τότε θα έχει νόημα να σκεφτούμε νέα μέτρα ασφαλείας. Μέχρι τότε είναι αρκετό οι φθηνές εταιρείες αντί να προσπαθούν να έχουν όρθιο κόσμο... να εφαρμόζουν τις σύγχρονες πρακτικές ασφάλειας και συντήρησης...

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πέφτουν αεροπλάνα από σοβαρές εταιρείες. Πέφτουν είτε αεροπλάνα από εταιρείες με πολύ φθηνές πτήσεις που είναι κακοσυντηρημένα και το γνωρίζουν και οι ίδιοι, είτε από τρομοκράτες ή πιλότους άπειρους/που εσκεμμένα θέλουν να το ρίξουν. Μάλιστα και η δεύτερη κατηγορία πτώσεων που θεωρητικά θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία, πρακτικά συμβαίνει συνήθως και πάλι σε εταιρείες με φθηνότερες πτήσεις όπου οι έλεγχοι επιβατών και προσωπικού είναι συγκριτικά λιγότεροι. Όταν θα αρχίσουν να πέφτουν αεροπλάνα π.χ. της Emirates, τότε θα έχει νόημα να σκεφτούμε νέα μέτρα ασφαλείας. Μέχρι τότε είναι αρκετό οι φθηνές εταιρείες αντί να προσπαθούν να έχουν όρθιο κόσμο... να εφαρμόζουν τις σύγχρονες πρακτικές ασφάλειας και συντήρησης...

 

Δεν χρειάζεται να αρχίσουν να πέφτουν αεροπλάνα όπως λές και να χάνεται κοσμάκης...Αν υπάρχει μια τεχνολογική εξέλιξη που επιτρέπει αυξημένη πιθανότητα επιβίωσης σε περίπτωση ατυχήματος, οι αεροπορικές είναι ηθικά ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ να την ενσωματώσουν...

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να αρχίσουν να πέφτουν αεροπλάνα όπως λές και να χάνεται κοσμάκης...Αν υπάρχει μια τεχνολογική εξέλιξη που επιτρέπει αυξημένη πιθανότητα επιβίωσης σε περίπτωση ατυχήματος, οι αεροπορικές είναι ηθικά ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ να την ενσωματώσουν...

 

Τεχνολογική εξέλιξη υπάρχει όταν υπάρχει και η ανάγκη. Από τη στιγμή που σε καμιά πτήση των κορυφαίων εταιρειών τα τελευταία αρκετά χρόνια δεν έχει υπάρξει το οποιοδήποτε ατύχημα, δεν δαπανώνται, μεγάλα τουλάχιστον, κεφάλαια στον τομέα αυτό από τις αεροπορικές εταιρείες. Το πρόβλημα ξαναλέω είναι η μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και συντήρησης από εταιρείες που προσφέρουν φθηνές πτήσεις. Αυτά τα αεροπλάνα πέφτουν. Οι σοβαρές αεροπορικές μια χαρά εφαρμόζουν ότι τελευταίο υπάρχει στο θέμα ασφάλεια...

Δημοσ.

Τεχνολογική εξέλιξη υπάρχει όταν υπάρχει και η ανάγκη. Από τη στιγμή που σε καμιά πτήση των κορυφαίων εταιρειών τα τελευταία αρκετά χρόνια δεν έχει υπάρξει το οποιοδήποτε ατύχημα, δεν δαπανώνται, μεγάλα τουλάχιστον, κεφάλαια στον τομέα αυτό από τις αεροπορικές εταιρείες. Το πρόβλημα ξαναλέω είναι η μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας και συντήρησης από εταιρείες που προσφέρουν φθηνές πτήσεις. Αυτά τα αεροπλάνα πέφτουν. Οι σοβαρές αεροπορικές μια χαρά εφαρμόζουν ότι τελευταίο υπάρχει στο θέμα ασφάλεια...

Άρα θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι η (αναντικατάστατη) ανθρώπινη ζωή δε θα πρέπει να εξαρτάται από τη συντήρηση της κάθε αεροπορικής εταιρείας. Το ατύχημα μπορεί να συμβεί από πολλές αιτιες. Μερικές είναι και τυχαίες, το θέμα είναι να μη χάνονται ανθρώπινες ζωές.

Η ασφάλεια είναι ευθύνη και του κατασκευαστή και του χρήστη. Το αν το αυτοκίνητό σου είναι ασφαλές εξαρτάται τόσο από τη σωστή συντήρησή του, όσο και από τις προδιαγραφές ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, από τη πλευρά του κατασκευαστή. Τα συστήματα ABS, αεροσάκοι κτλ είναι ευθύνη του κατασκευαστή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...