Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To αεροπλάνο δυστυχώς είναι το μόνο μεταφορικό μέσο με μηδενικές πιθανότητες επιβίωσης σε περίπτωση όχι μόνο ατυχήματος αλλά και μη αναστρέψιμης μηχανικής βλαβης.

Ή εφαρμογη νέας πτητικης τεχνολογία αλλά κυρίως ένας επαναστατικός ανασχεδιασμός της ατράκτου θα έπρεπε να ήταν προτεραιότητα και ας ήταν το αεροπλάνο σαν c-130 από μεσα.

Οδο οι πτήσεις πληθαινουν , στατιστικά τα δυστυχήματα θα είναι περισσότερα , παρά τα χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων του κλάδου.

  • Like 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To αεροπλάνο δυστυχώς είναι το μόνο μεταφορικό μέσο με μηδενικές πιθανότητες επιβίωσης σε περίπτωση όχι μόνο ατυχήματος αλλά και μη αναστρέψιμης μηχανικής βλαβης.

Ή εφαρμογη νέας πτητικης τεχνολογία αλλά κυρίως ένας επαναστατικός ανασχεδιασμός της ατράκτου θα έπρεπε να ήταν προτεραιότητα και ας ήταν το αεροπλάνο σαν c-130 από μεσα.

Οδο οι πτήσεις πληθαινουν , στατιστικά τα δυστυχήματα θα είναι περισσότερα , παρά τα χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων του κλάδου.

Δημοσ.

To αεροπλάνο δυστυχώς είναι το μόνο μεταφορικό μέσο με μηδενικές πιθανότητες επιβίωσης σε περίπτωση όχι μόνο ατυχήματος αλλά και μη αναστρέψιμης μηχανικής βλαβης.
Ή εφαρμογη νέας πτητικης τεχνολογία αλλά κυρίως ένας επαναστατικός ανασχεδιασμός της ατράκτου θα έπρεπε να ήταν προτεραιότητα και ας ήταν το αεροπλάνο σαν c-130 από μεσα.
Οδο οι πτήσεις πληθαινουν , στατιστικά τα δυστυχήματα θα είναι περισσότερα , παρά τα χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων του κλάδου.

  • Like 1
Δημοσ.

To αεροπλάνο δυστυχώς είναι το μόνο μεταφορικό μέσο με μηδενικές πιθανότητες επιβίωσης σε περίπτωση όχι μόνο ατυχήματος αλλά και μη αναστρέψιμης μηχανικής βλαβης.
Ή εφαρμογη νέας πτητικης τεχνολογία αλλά κυρίως ένας επαναστατικός ανασχεδιασμός της ατράκτου θα έπρεπε να ήταν προτεραιότητα και ας ήταν το αεροπλάνο σαν c-130 από μεσα.
Οδο οι πτήσεις πληθαινουν , στατιστικά τα δυστυχήματα θα είναι περισσότερα , παρά τα χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων του κλάδου.

Δημοσ.

Μιας και μιλάμε για αεροπορικά ατυχήματα, οσοι έχετε χρόνο δείτε αυτό το ντοκυμανταίρ με την πτήση θρίλερ 411 της Ολυμπιακής τον Αύγουστο του 1978, απο Αθήνα για Νέα Υόρκη και πως το έσωσε ο Κρητικός πιλότος Σήφης.

Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης πτήσης είναι οτι σε όλες τις προσομοιώσεις που έκανε η ίδια η Boeing , το αεροπλάνο πάντα μα πάντα πέφτει και δεν πίστευαn ούτε οι ίδιοι οτι το αεροπλάνο εν τέλη προσγειώθηκε κανονικά....

Δημοσ.

Σε ολα αυτα ξεχνάτε κατι, οκά αυτα δεν ειναι μονο για το μέσω επιβάτη που θα μπει στο αεροπλάνο 2-3 μαξ το χρονο για να παει 5 μερες στο Παρίσι η στο Λονδίνο.
Υπαρχει κόσμος που πετάει για δουλεια και περνάει τις μισές κ πανω μερες σε ενα αεροπλάνο/ξενοδοχείο. Όσοι το κάνουν αυτο ναι τους ενδιαφέρει η ασφάλεια, αλλα μετα απο μερικές δεκάδες πτήσεις ειναι ρουτίνα, οσο σε προβληματίζει η μηχανή στην αθηνα το ίδιο και λιγότερο σε προβληματιζει το αεροπλάνο.
Οσο για τις ουρές κ τους ελέγχους, όσοι έχουν gold, περνάνε ποιο γρήγορα, για ταξίδι 3-4 μερες πετάς με χειραποσκευή. Γενικα ο χρόνος αυτος μαθαίνεις να τον περιοριζεις στο ελάχιστο.
Οποτε ναι, ολα αυτα μάλλον αφορούν αυτο το κοινό κ οχι όσους θα μπουν 1-2-3 σε αεροπλάνο κ πιθανόν να μην ειναι η ίδια εταιρία κάθε φορα

Δημοσ.
+ κάτι ακόμα ...

μπορεί να είναι λίγο εκτός θέματος αλλά επί της ευκαιρίας θέλω να πω τον πόνο μου. 

Δεν με πειράζει καθόλου να έχουν ότι θέσεις θέλουν στο αεροπλάνο Α,Β, ...Ω και να τις χρεώνουν όπως θέλουν (από την στιγμή φυσικά που στη θέση που θα επιλέξω, όποια και αν είναι αυτή, χωράω εγώ και η βαλίτσα μου και πληρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας.

Αυτό που με πειράζει όμως πάρα πού είναι αυτές οι βλακείες με τις sky priority ή όποια sky βλακεία έχει η κάθε εταιρία. Όπου μπαίνουν κάποιοι πρώτοι στο αεροπλάνο. 

Ούτε αυτό με πειράζει ... 

Αυτό που με πειράζει είναι πως σε βάζουν σε μια ουρά (ενώ δεν χρειάζεται να υπάρχει καν ουρά) και σε αναγκάζουν να βλέπεις τους άλλους να μπαίνουν πριν από εσένα. 

ΔΕΝ κατάλαβα, με ποιο δικαίωμα με υποβαθμίζουν

Εάν κάποιος θέλει να μπει 5 λεπτά νωρίτερα ας μπει. Αλλά δεν πουλάνε αυτό, πουλάνε το να μπεις μπροστά από τον άλλο και αυτός να σε κοιτά. Δεν αγοράζεις τίποτα που έχει σχέση με το αεροπλάνο, αγοράζεις την ταξική ή κοινωνική υπερτίμηση της προσωπικότητάς σου ενάντια στον διπλανό σου. Είναι ιδιαιτέρα υποτιμητικό για αυτόν που περιμένει και ταυτόχρονα υποκουλτούρα για αυτόν που πληρώνει για να είναι μάγκας στην πύλη εισόδου. 

 

Πραγματικά θα ήθελα να κάνω μήνυση τις εταιρίες ή στα αεροδρόμια για αυτή την συμπεριφορά. Εφόσον πάντα δεν έχει το αεροπλάνο ή το αεροδρόμιο την δυνατότητα να παρέχει αυτή την υπηρεσία χωρίς να έχει οπτική επαφή ο μεν με τον δε. Θα ζητήσω αποζημίωση για όσους πλήρωσαν αυτό το sky μπούρδα (καθώς είναι παράνομη υπηρεσία) [τα λεφτά τους πίσω] και αποζημίωση για όσους δεν το πλήρωσαν για ηθική βλάβη. 

Μάλλον δεν θα το κάνω αλλά θα ήθελα ...

Εσείς τι πιστεύεται ; 

Είναι λογικό που με ενοχλεί ;

 

Αυτο που λες δεν γινεται για να σου δειξει ο αλλος πως με 10-20 ευρω παραπανω ειναι ..ταξικα ανωτερος σου , αλλα πως με αυτα τα χρηματα θα εχεις εγγυημενα χωρο στο ντουλαπακι για την χειραποσκευη σου.

Δημοσ.

+ κάτι ακόμα ...

μπορεί να είναι λίγο εκτός θέματος αλλά επί της ευκαιρίας θέλω να πω τον πόνο μου. 

Δεν με πειράζει καθόλου να έχουν ότι θέσεις θέλουν στο αεροπλάνο Α,Β, ...Ω και να τις χρεώνουν όπως θέλουν (από την στιγμή φυσικά που στη θέση που θα επιλέξω, όποια και αν είναι αυτή, χωράω εγώ και η βαλίτσα μου και πληρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας.

Αυτό που με πειράζει όμως πάρα πού είναι αυτές οι βλακείες με τις sky priority ή όποια sky βλακεία έχει η κάθε εταιρία. Όπου μπαίνουν κάποιοι πρώτοι στο αεροπλάνο. 

Ούτε αυτό με πειράζει ... 

Αυτό που με πειράζει είναι πως σε βάζουν σε μια ουρά (ενώ δεν χρειάζεται να υπάρχει καν ουρά) και σε αναγκάζουν να βλέπεις τους άλλους να μπαίνουν πριν από εσένα. 

ΔΕΝ κατάλαβα, με ποιο δικαίωμα με υποβαθμίζουν

Εάν κάποιος θέλει να μπει 5 λεπτά νωρίτερα ας μπει. Αλλά δεν πουλάνε αυτό, πουλάνε το να μπεις μπροστά από τον άλλο και αυτός να σε κοιτά. Δεν αγοράζεις τίποτα που έχει σχέση με το αεροπλάνο, αγοράζεις την ταξική ή κοινωνική υπερτίμηση της προσωπικότητάς σου ενάντια στον διπλανό σου. Είναι ιδιαιτέρα υποτιμητικό για αυτόν που περιμένει και ταυτόχρονα υποκουλτούρα για αυτόν που πληρώνει για να είναι μάγκας στην πύλη εισόδου. 

 

Πραγματικά θα ήθελα να κάνω μήνυση τις εταιρίες ή στα αεροδρόμια για αυτή την συμπεριφορά. Εφόσον πάντα δεν έχει το αεροπλάνο ή το αεροδρόμιο την δυνατότητα να παρέχει αυτή την υπηρεσία χωρίς να έχει οπτική επαφή ο μεν με τον δε. Θα ζητήσω αποζημίωση για όσους πλήρωσαν αυτό το sky μπούρδα (καθώς είναι παράνομη υπηρεσία) [τα λεφτά τους πίσω] και αποζημίωση για όσους δεν το πλήρωσαν για ηθική βλάβη. 

Μάλλον δεν θα το κάνω αλλά θα ήθελα ...

Εσείς τι πιστεύεται ; 

Είναι λογικό που με ενοχλεί ; 

 

υπάρχει κόσμος που ταξιδεύει 5-6 φορές (ή και περισσότερες) το μήνα για επαγγελματικούς λόγους - οι εταιρείες θέλουν να επιβραβεύουν τους επιβάτες αυτούς (ασημένιες, χρυσές κάρτες, κτλ.) και ένα από τα προνόμιά τους είναι και η ξεχωριστή επιβίβαση.

 

Νομίζω πως είναι δίκαιο μιας και σε σχέση με κάποιον που πετάει λιγότερο συχνά έχει αφενός πληρώσει περισσότερα χρήματα (αθροιστικά, κάνει δηλαδή πιο μεγάλους τζίρους στην εταιρεία) και αφετέρου αφιερώνει περισσότερο χρόνο της ζωής του στα αεροδρόμια και τα αεροπλάνα. Αν δεν του δώσει κάποια προνόμια για όλα αυτά τα χρήματα που αφήνει ο συγκεκριμένος επιβάτης, εκείνος θα επιλέξει μια άλλη εταιρεία που του τα δίνει (μιας και θα συνεχίσει να πετάει..).

 

Πίστεψέ με, το να περάσεις από μια πιο γρήγορη ουρά στον έλεγχο και να επιβιβαστείς γρήγορα στο αεροπλάνο (για να βρεις και χώρο στο "ντουλαπάκι" σου) είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πετάς πολύ συχνά. 

 

Δεν είναι ταξικό θέμα, είναι θέμα "επιβράβευσης" που συμβαίνει και σε άλλους χώρους: για παράδειγμα, στις τράπεζες, όταν πηγαίνεις 20 φορές το μήνα για επαγγελματικούς λόγους δεν περιμένεις στην ουρά που περιμένει ένας "απλός" πελάτης για να πληρώσει π.χ. έναν λογαριασμό. Ούτε οι λογιστές/φοροτεχνικοί περιμένουν στην ουρά της εφορίας που περιμένουν οι απλοί πολίτες... 

  • Like 2
Δημοσ.

Ειναι ακριβως ετσι, δεν εχει να κανει με ταξική διαφοροποίηση αλλα με επιβράβευση η ακομα και ενα είδος δέσμευσης για να πετάς μαζι τους.
Τι θελω να πω, ανοίξω στην κατηγορία εκείνων που πετάνε παραπάνω απο 4-5 φορες το μηνα, οποτε όπως πολυ σωστά αναφέρθηκε το να βρω θεση στο ντουλαπάκι ειναι σημαντικό, γιατι όπως προείπα μέχρι 4 μερες δεν δίνω αποσκευή. Ακομα, πρόσφατα έπρεπε να παω Βαρκελώνη για ενα meeting (μιλάμε για 3-4 ωρες υπόθεση). Μπορούσα να παω με Vueling επευθειας με 3 ωρες πτήση, προτίμησα να παω με LH, μέσω φρανκουρτης και Μονάχου επιστροφή, 6+ ωρες πτήσεις+ αναμονή +διπλό εισιτήριο. Αυτο δεν το βλεπει η αεροπορική? γιατι να μην εχω προτεραιότητα (την οποία την κέρδισα με μίλια?).
Στον βασιλόπουλο όταν μαζεύεις πόντους και εχεις έκπτωση 5, 10€ και γω το πληρώνω ολόκληρο το ποσο ειναι ταξική διαφορά? οχι!

Δημοσ.

Αν είχε μια καλή οθόνη μπροστά από το κάθισμα, να βλέπεις καμιά ταινία. wifi με ταινίες για το κινητό σου, πληροφορίες για το ταξίδι, ιδανικά δώρεάν ιντερνετ και φορτιστή για τα κινητά στο κάθισμα θα ήταν super ! 

Οθόνη στο κάθισμα για να βλέπεις ταινίες (διαλέγεις ανάμεσα σε κάποιες), να βλέπεις πληροφορίες αλλά και να παίζεις έχουν κάποιες πτήσεις εδώ και 20 χρόνια. Βεβαία δεν περιμένεις να δεις κάτι τέτοιο σε πτήση μισής ώρα. Θυμάμαι πτήση προς Σιγκαπούρη που χειριστήριο είχε μορφή SNES κάτι σαν αυτό. Σε κάθε θέση.

 

 

υπάρχει κόσμος που ταξιδεύει 5-6 φορές (ή και περισσότερες) το μήνα για επαγγελματικούς λόγους - οι εταιρείες θέλουν να επιβραβεύουν τους επιβάτες αυτούς (ασημένιες, χρυσές κάρτες, κτλ.) και ένα από τα προνόμιά τους είναι και η ξεχωριστή επιβίβαση.

 

Νομίζω πως είναι δίκαιο μιας και σε σχέση με κάποιον που πετάει λιγότερο συχνά έχει αφενός πληρώσει περισσότερα χρήματα (αθροιστικά, κάνει δηλαδή πιο μεγάλους τζίρους στην εταιρεία) και αφετέρου αφιερώνει περισσότερο χρόνο της ζωής του στα αεροδρόμια και τα αεροπλάνα. Αν δεν του δώσει κάποια προνόμια για όλα αυτά τα χρήματα που αφήνει ο συγκεκριμένος επιβάτης, εκείνος θα επιλέξει μια άλλη εταιρεία που του τα δίνει (μιας και θα συνεχίσει να πετάει..).

 

Πίστεψέ με, το να περάσεις από μια πιο γρήγορη ουρά στον έλεγχο και να επιβιβαστείς γρήγορα στο αεροπλάνο (για να βρεις και χώρο στο "ντουλαπάκι" σου) είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πετάς πολύ συχνά. 

 

Δεν είναι ταξικό θέμα, είναι θέμα "επιβράβευσης" που συμβαίνει και σε άλλους χώρους: για παράδειγμα, στις τράπεζες, όταν πηγαίνεις 20 φορές το μήνα για επαγγελματικούς λόγους δεν περιμένεις στην ουρά που περιμένει ένας "απλός" πελάτης για να πληρώσει π.χ. έναν λογαριασμό. Ούτε οι λογιστές/φοροτεχνικοί περιμένουν στην ουρά της εφορίας που περιμένουν οι απλοί πολίτες... 

 

Ακριβώς. Ο αδελφός μου κάνει την ίδια διαδρομή με το αεροπλάνο 2 φορές την εβδομάδα λόγω δουλειάς. Λογικό δεν είναι να έχει άλλη διαχείριση από αυτόν που πετάει μία φορά τον χρόνο;;;

Δημοσ.

Όσοι λένε για τις βλάβες μάλλον δεν ξέρουν από αεροπλάνα. Ελάχιστα αεροπλάνα έχουν πέσει εξαιτίας βλάβης. Τα περισσότερα πέφτουν από ανθρώπινο λάθος. Επίσης όταν απογειώνεται ένα αεροπλάνο, απογειώνεται με μια 50αδα βλάβες. 

Δημοσ.

Οθόνη στο κάθισμα για να βλέπεις ταινίες (διαλέγεις ανάμεσα σε κάποιες), να βλέπεις πληροφορίες αλλά και να παίζεις έχουν κάποιες πτήσεις εδώ και 20 χρόνια. Βεβαία δεν περιμένεις να δεις κάτι τέτοιο σε πτήση μισής ώρα. Θυμάμαι πτήση προς Σιγκαπούρη που χειριστήριο είχε μορφή SNES κάτι σαν αυτό. Σε κάθε θέση.

 Το ξέρω και πιστεύω πως δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω πχ ταβάνια με οθόνες κλπ.

 

 

υπάρχει κόσμος που ταξιδεύει 5-6 φορές (ή και περισσότερες) το μήνα για επαγγελματικούς λόγους - οι εταιρείες θέλουν να επιβραβεύουν τους επιβάτες αυτούς (ασημένιες, χρυσές κάρτες, κτλ.) και ένα από τα προνόμιά τους είναι και η ξεχωριστή επιβίβαση.

...

 

Ειναι ακριβως ετσι, δεν εχει να κανει με ταξική διαφοροποίηση αλλα με επιβράβευση η ακομα και ενα είδος δέσμευσης για να πετάς μαζι τους.

...

 

 

Συγνώμη δεν καταλάβατε τι είπα. 

Ας μπαίνεις και 30 ωρες πιο νωρίς δεν με ενδιαφέρει. 

Και φυσικά δεν είναι ταξική διαφορά. Σίγουρα όχι με 20€ παραπάνω. 

Λέω πολύ απλά πως είναι υποτιμητικό να με στήνουν σε μια ουρά και να περνάνε οι άλλοι από μπροστά μου. 

Ας μου πουν τι ώρα είναι να μπω και θα είμαι εκεί 5 λεπτά νωρίτερα και ούτε που θα με ενδιαφέρει πόσοι και ποιοι μπήκαν πριν από μένα. 

Δεν νομίζω πως έχει κανείς το δικαίωμα να με κάνει να αισθάνομαι "δεύτερος". Εγώ πάντως δεν του το έδωσα.

 

<<για παράδειγμα, στις τράπεζες, όταν πηγαίνεις 20 φορές το μήνα για επαγγελματικούς λόγους δεν περιμένεις στην ουρά που περιμένει ένας "απλός" πελάτης για να πληρώσει π.χ. έναν λογαριασμό.>> [/size]

Έτσι και πας στην τράπεζα στο ταμείο μπροστά από την ουρά, θα πέσει κράξιμο από τον μπούγιο γριών/ γέρων και το ξέρεις.

Μάλλον λες για δουλείες που δεν αφορούν ταμείο. 

Σε καμία περίπτωση πάντως δεν υπάρχουν ουρές που ο άλλος μπαίνει μπροστά σου γιατί πλήρωσε. 

 

Ξανά λέω δεν θέλω να μπω πρώτος στο αεροπλάνο και δεν με πειράζει να περιμένω. 

Εάν βιάζομαι θα πληρώσω παραπάνω, οκ.

Ας βρούνε ένα τρόπο (ξαναλέω) να εφαρμόζουν αυτή την πρακτική χωρίς να υποβιβάζουν άλλους ανθρώπους.

πχ να μην υπάρχει οπτική επαφή. 

​Ελπίζω να είμαι κατανοητός.

 

* επίσης δεν κατάλαβα, είστε ευχαριστημένοι με τα αεροδρόμια.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που προέχει είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ - προέχει για τον... άνθρωπο, ΟΧΙ για τις εταιρείες!

 

Για τις εταιρείες προέχουν αυτές οι... Π@Π@ΡΙΕΣ που προβάλει το βίντεο, για "ρεκλάμα" (διαφήμιση) για να "ψαρώσεις" και να "πέσεις" (ως καταναλωτής).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...