Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το τμήμα ανάπτυξης προϊόντων της Boeing κυκλοφόρησε ένα νέο concept βίντεο, το οποίο παρουσιάζει πως μπορεί να αξιοποιηθεί ο φωτισμός και άλλες τεχνολογίες για τη βελτίωση της καμπίνας των αεροσκαφών.

Σύμφωνα με τον Mike Sinnett, στέλεχος της Boeing, οι δυνατότητες που προσφέρονται είναι αμέτρητες. Παραδείγματος χάρη, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν τις εν λόγω μεθόδους φωτισμού, προκειμένου να προβάλλουν πληροφορίες σχετικές με τον προορισμό του αεροπλάνου.

 

Μάλιστα, αρκετές από τις ιδέες που παρουσιάζονται στο βίντεο είναι απλές και η υλοποίησή τους δεν απαιτεί πολλές αλλαγές στον σχεδιασμό των αεροσκαφών. Αρχικά, οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν το ταβάνι της καμπίνας για προβολή εικόνων από το εξωτερικό περιβάλλον του αεροπλάνου.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Ακόμη, το πίσω μέρος των καθισμάτων θα μπορούσε να ενσωματώνει οθόνη για ψυχαγωγία των επιβατών. Επιπλέον, το βίντεο παρουσιάζει έναν μεγαλύτερο χώρο για την προετοιμασία των ποτών από το προσωπικό του αεροσκάφους, για μεγαλύτερη άνεση. Επίσης, θα μπορούσε να ενσωματωθεί φωτισμός περιμετρικά των καθισμάτων, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να τα διακρίνουν με ευκολία όταν μειώνεται ο φωτισμός της καμπίνας.

 

Το βίντεο παρουσιάζει αρκετές ιδέες αναφορικά με την αξιοποίηση του ταβανιού της καμπίνας. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες είναι η προβολή του νυχτερινού ουρανού και των αστεριών, με τρόπο που θα δίνει την εντύπωση ότι το πάνω μέρος του αεροσκάφους είναι διαφανές. Φυσικά, οι εικόνες που προβάλλονται, θα μεταβάλλονται με βάση την ώρα της ημέρας.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

 

Link.png Site: Gizmodo

Δημοσ.

Ναι οκ...l Σίγα μην το δούμε σε αεροπλάνο όταν όχι μόνο σε στιβάζουν σαν σαρδέλα αλλά σε λίγο θα έχει και θέσεις για όρθιους για να κόψουν το κόστος. :D

  • Like 17
Δημοσ.

η ασφαλεια προεχει. Εναντι βλαβης, εναντι ανθρωπινου λαθους και εναντι τρομοκρατιας. Ολα τα υπολοιπα ειναι καταναλωτικα τρικ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει εφεύρει κανένα σύστημα που να αυξάνει την πιθανότητα να σωθεί κανένας άνθρωπος σε περίπτωση ατυχήματος ή απλά προσπαθεί οι επιβάτες να πάνε ευτυχισμένοι;

Εντάξει, ωραία και τα εφέ, αλλά το θέμα είναι να μην θρηνούμε νεκρούς σε κάθε πτήση που εμφάνισε βλάβη. Ας δουν αυτό πρώτα και στη συνέχεια ας κοιτάξουν και πώς θα κάνουν και το ταξίδι πιο ευχάριστο. Τουλάχιστον αυτές είναι οι δικές μου προτεραιότητες... Αν η ασφάλεια ονομάζεται "μιζέρια", τότε είμαι μίζερος. Αλλιώς να σταματήσει το αστείο αυτό.

Επεξ/σία από Jophiel
  • Like 9
Δημοσ.

Ωραία φάση! ειδικά τα πάνελ στην οροφή της ατράκτου μπορούν να διαμορφώσουν πολύ ωραία ατμόσφαιρα εν πτήση και όχι δεν είναι μόνο για την πρώτη θέση, πολλά από τα στοιχεία που δείχνει στο βίντεο γίνεται να εφαρμοστούν στο σύνολο της καμπίνας. Έλεος με τη μιζέρια.

  • Like 1
Δημοσ.

Ελπίζω να έχετε ταξιδέψει συχνα και να ξέρετε οτι τα παντα πανε για να πέσει το κόστος και γενικα αν θες να εχεις κατι καλυτερο σε πτήση πρεπει να το πληρώσεις ακριβά...

  • Like 2
Δημοσ.

Ποια μιζέρια μωρέ, εδώ οι αεροπορικές αφαιρούν μια ελιά από το γεύμα για να βγάλουν κέρδος και εσείς περιμένετε holograms μέσα στα αεροπλάνα. 

 

https://books.google.gr/books?id=7E-c6ni5MfYC&pg=PA107&lpg=PA107&dq=Bob+Crandall+olive+story&source=bl&ots=Say2jSbu--&sig=4xhyzJFpGt6fbW-ZenVJHRqM5_s&hl=en&ei=tgNXTpC6E4fC0AHQnISQDA&sa=X&oi=book_result&ct=result#v=onepage&q&f=false

 

Όταν φτάσουν τα panels να κοστίζουν μερικές δεκάδες δολλάρια τότε θα το βάλουν, βέβαια τότε το VR θα έχει απογειωθεί και δεν θα υπάρχει πια wow factor.

Δημοσ.
Ναι οκ...l Σίγα μην το δούμε σε αεροπλάνο όταν όχι μόνο σε στιβάζουν σαν σαρδέλα αλλά σε λίγο θα έχει και θέσεις για όρθιους για να κόψουν το κόστος. :D
Ο,τι πληρωνεις παιρνεις. Δεν μπορεις να πετας με Ryanair πχ και να περιμενεις να εχεις ολες τις ανεσεις ;)

 

Έχει εφεύρει κανένα σύστημα που να αυξάνει την πιθανότητα να σωθεί κανένας άνθρωπος σε περίπτωση ατυχήματος ή απλά προσπαθεί οι επιβάτες να πάνε ευτυχισμένοι;Εντάξει, ωραία και τα εφέ, αλλά το θέμα είναι να μην θρηνούμε νεκρούς σε κάθε πτήση που εμφάνισε βλάβη κατά την πτήση. Ας δουν αυτό πρώτα και στη συνέχεια ας κοιτάξουν και πώς θα κάνουν και το ταξίδι πιο ευχάριστο. Τουλάχιστον αυτές ςίναι οι δικές μου προτεραιότητες... Αν η ασφάλεια ονομάζεται "μιζέρια", τότε είμαι μίζερος. Αλλιώς να σταματήσει το αστείο αυτό.
Απ´ότι θυμάμαι, έχει πολύ καιρό να πέσει καλοσυντηρημένο αεροσκάφος μεγάλης εταιρείας εξαιτίας τεχνικού προβλήματος. :)
Δημοσ.

Αν είχε μια καλή οθόνη μπροστά από το κάθισμα, να βλέπεις καμιά ταινία. wifi με ταινίες για το κινητό σου, πληροφορίες για το ταξίδι, ιδανικά δώρεάν ιντερνετ και φορτιστή για τα κινητά στο κάθισμα θα ήταν super ! Άντε και περισσότερη ποσότητα αναψυκτικών και φαγητού και είναι ότι χρειάζεται για ένα καλό ταξίδι, τα άλλα είναι μάλλον περιττά.

Εκεί που σίγουρα θέλει επείγοντος βελτίωση είναι στα αεροδρόμια και όχι στα αεροπλάνα.

Πιστεύω πως τα αεροδρόμια σήμερα είναι ότι χειρότερο έχει συμβεί στην ιστορία των μετακινήσεων του ανθρώπου.

Και αν δεν μπορούν να βελτιώσουν τις υποδομές, ας δίνουν έστω κάτι σαν smartphone ή κάποια οθόνη πληροφοριών όταν μπαίνεις στο αεροδρόμιο και να την παίρνουν στο τελικό αεροδρόμιο προορισμού. Να γράφει πληροφορίες για το ταξίδι σου (καθυστερήσεις κλπ, πληροφορίες για τις βαλίτσες σου, χάρτη με οδηγίες του αεροδρομίου, τοπική ώρα, που θα βρεις φαΐ, νερό με τιμές δίπλα και φυσικά όλα στην γλώσσα σου. 

 

Πας πχ Παρίσι δεν ξέρουν αγγλικά, πας Ρώμη δεν ξέρεις από που φεύγει το αεροπλάνο σου.

Αντι να ξεκουράζεσαι πριν την επόμενη πτήση σου, να φας να πιεις και να ξεπιαστείς, αγχώνεσαι για την πτήση σου και τρέχεις πέρα δώθε σαν την άδικη κατάρα με την βαλίτσα στο χέρι. 

Τραγικό για 2016.

  • Like 6
Δημοσ.

Απ´ότι θυμάμαι, έχει πολύ καιρό να πέσει καλοσυντηρημένο αεροσκάφος μεγάλης εταιρείας εξαιτίας τεχνικού προβλήματος. :)

 

Σωστό, αλλά όταν πέφτει, συνήθως, δεν υπάρχουν επιζώντες. Ίσως να έκαναν πρώτα κάτι γι αυτό και μετά για τα υπόλοιπα...

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω αποκτήσει μεγάλη φοβία για τα αεροπλάνα. Αγοράζεις ένα αεροπορικό εισιτήριο να πας να δεις τους δικούς σου τα χριστούγεννα... και αφού αγοράσεις το εισιτήριο δεν έχεις λεφτά για να περάσεις τα εν λόγω χριστούγεννα!

Πέρα από την πλάκα, αυτό που οφείλουν να εξυγειάνουν πρώτα απ' όλα είναι η ασφάλεια (ναι, γίνονται αναλογικά λιγότερα ατυχήματα από κάθε άλλο μεταφορικό μέσο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούν να γίνονται και ακόμα λιγότερα) όσο και το χάος με τα αεροδρόμια, όπως πολύ σωστά ανέφερε ο φίλος παραπάνω. Ώρες επι ωρών χαμένες στις ουρές, μια για έλεγχο, μια για αποσκευές, άλλη μια για έλεγχο, χάσιμο στη μετάφραση σε χώρες που αγνοούν μια στοιχειώδη γνώση Αγγλικών. Αυτά είναι τομείς που χρίζουν βελτίωσης, όχι ο ουράνιος θόλος σε φάση πλανητάριο ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο! Χ!@στηκα με το συμπάθειο για την οροφή του αεροπλάνου. Να φτάσω να τελειώνω θέλω!

  • Like 2
Δημοσ.

+ κάτι ακόμα ...

μπορεί να είναι λίγο εκτός θέματος αλλά επί της ευκαιρίας θέλω να πω τον πόνο μου. 

Δεν με πειράζει καθόλου να έχουν ότι θέσεις θέλουν στο αεροπλάνο Α,Β, ...Ω και να τις χρεώνουν όπως θέλουν (από την στιγμή φυσικά που στη θέση που θα επιλέξω, όποια και αν είναι αυτή, χωράω εγώ και η βαλίτσα μου και πληρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας.

Αυτό που με πειράζει όμως πάρα πού είναι αυτές οι βλακείες με τις sky priority ή όποια sky βλακεία έχει η κάθε εταιρία. Όπου μπαίνουν κάποιοι πρώτοι στο αεροπλάνο. 

Ούτε αυτό με πειράζει ... 

Αυτό που με πειράζει είναι πως σε βάζουν σε μια ουρά (ενώ δεν χρειάζεται να υπάρχει καν ουρά) και σε αναγκάζουν να βλέπεις τους άλλους να μπαίνουν πριν από εσένα. 

ΔΕΝ κατάλαβα, με ποιο δικαίωμα με υποβαθμίζουν

Εάν κάποιος θέλει να μπει 5 λεπτά νωρίτερα ας μπει. Αλλά δεν πουλάνε αυτό, πουλάνε το να μπεις μπροστά από τον άλλο και αυτός να σε κοιτά. Δεν αγοράζεις τίποτα που έχει σχέση με το αεροπλάνο, αγοράζεις την ταξική ή κοινωνική υπερτίμηση της προσωπικότητάς σου ενάντια στον διπλανό σου. Είναι ιδιαιτέρα υποτιμητικό για αυτόν που περιμένει και ταυτόχρονα υποκουλτούρα για αυτόν που πληρώνει για να είναι μάγκας στην πύλη εισόδου. 

 

Πραγματικά θα ήθελα να κάνω μήνυση τις εταιρίες ή στα αεροδρόμια για αυτή την συμπεριφορά. Εφόσον πάντα δεν έχει το αεροπλάνο ή το αεροδρόμιο την δυνατότητα να παρέχει αυτή την υπηρεσία χωρίς να έχει οπτική επαφή ο μεν με τον δε. Θα ζητήσω αποζημίωση για όσους πλήρωσαν αυτό το sky μπούρδα (καθώς είναι παράνομη υπηρεσία) [τα λεφτά τους πίσω] και αποζημίωση για όσους δεν το πλήρωσαν για ηθική βλάβη. 

Μάλλον δεν θα το κάνω αλλά θα ήθελα ...

Εσείς τι πιστεύεται ; 

Είναι λογικό που με ενοχλεί ; 

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...