Προς το περιεχόμενο

Αρχαριος αλλα με budget ,οσο παει.


armin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Razor να μας τρελλάνεις θες ?
Phase Detect σε LiveView είναι δώρον άδωρον.

Προτιμάς δηλάδη το λιγότερο καλό focusing αντί του Contrast Detect που πέφτει spot-on ?

 

Το Phase Detect είναι για να βγάζεις χεράτες, κατά προτίμηση κινούμενα θέματα ώπου εκεί υπερτερεί του Contrast Detect όσον αφορά την ταχύτητα εστίασης.

 

Το AEB, τα προγράμματα κλπ είναι περιττά επί της ουσίας για οποιονδήποτε θελήσει να ασχοληθεί σοβαρά με την φωτογραφία.

 

Σε έναν newbie, που θα βαράει κυρίως μέρα, οι διαφορές της D5200 από την D3200 δεν θα του γίνουνε ούτε αντιληπτές ούτε του είναι απαραίτητες.

 

"Επένδυση" σε DX μόνο αν ασχολείσαι με wildlife/sports αξίζει. ( που και πάλι, αν έχεις τα φράγκα για καλούς wildlife φακούς, πας σε καλή full frame και έχεις περισσότερο φώς και δυνατότητες να σουτάρεις καλά και σε low light ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το AEB, τα προγράμματα κλπ είναι περιττά επί της ουσίας για οποιονδήποτε θελήσει να ασχοληθεί σοβαρά με την φωτογραφία.

 

 

Και για λύσε μου την απορία που με βασανίζει Barbiedoll.

 

Θέλεις να βγάλεις φωτογραφία το ηλιβασίλεμα για να καλύψεις όλο το δυναμικό εύρος από το high contrast της εικόνας. τί κάνεις?

 

Θα μου πεις αλλάζεις το exposure comp με το χέρι.... όχι τοσο καλό αν εχεις κινούμενα μέρη στην εικόνα

 

Και αν εισαι χερατος και χωρίς τρίποδο πως καλύπτεις το δυναμικό ευρός? Πχ εισαι κατω απο ενα κτιριο και θελεις και το κτίριο αλλα και τον συνεφιασμένο ουρανό με σωστή εκθεση σε ενα τελικό αποτελεσμα....πως θα το κανεις εσυ δλδ?

Σε έναν newbie, που θα βαράει κυρίως μέρα, οι διαφορές της D5200 από την D3200 δεν θα του γίνουνε ούτε αντιληπτές ούτε του είναι απαραίτητες.

 

Όντως, αλλα τη διαφοροποιεί η σπαστή οθόνη και για μενα βασικο ρολο στο να αγορασω αυτην και οχι την 3200 ηταν το ΑΕΒ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βγάζεις το ηλιοβασίλεμα.

Έχεις μεγάλο dynamic range γιατί προφανώς βαράς κόντρα στον ήλιο.

Το καρέ που θες για να βγάλεις σωστά exposed το foreground είναι μεγάλο χρονικά για χεράτη ούτως ή άλλως, και όπως και να έχει, και μικρό σχετικά να είναι η κίνηση που λες με το χεράτο exposure bracketing θα υπάρξει και με το AEB.

 

Ούτως ή άλλως, όλα τα θέματα τέτοιου τύπου λύνονται στo photoshop με manual exposure blending.

 

 

Και για λύσε μου την απορία που με βασανίζει Barbiedoll.

 

Θέλεις να βγάλεις φωτογραφία το ηλιβασίλεμα για να καλύψεις όλο το δυναμικό εύρος από το high contrast της εικόνας. τί κάνεις?

 

Θα μου πεις αλλάζεις το exposure comp με το χέρι.... όχι τοσο καλό αν εχεις κινούμενα μέρη στην εικόνα

 

Και αν εισαι χερατος και χωρίς τρίποδο πως καλύπτεις το δυναμικό ευρός? Πχ εισαι κατω απο ενα κτιριο και θελεις και το κτίριο αλλα και τον συνεφιασμένο ουρανό με σωστή εκθεση σε ενα τελικό αποτελεσμα....πως θα το κανεις εσυ δλδ?


Όντως, αλλα τη διαφοροποιεί η σπαστή οθόνη και για μενα βασικο ρολο στο να αγορασω αυτην και οχι την 3200 ηταν το ΑΕΒ

 

Αν δίνεις πόσα λεφτά για καλή μηχανή, για να βαράς architecture χεράτος, τότε πρέπει να το δείς αλλιώς το θέμα.

( αλήθεια, η έλειψη AEB θα σε πειράξει όταν βαράς σκοτεινό θέμα χεράτος ή το shutter speed που θα είναι μεγάλο για handheld εκτός και αν πας να βαρέσεις με ISO 3200 σε crop body που είναι η καλύτερη φάση για full noise... )

 

H σπαστή οθόνη σε κάποιον που βαράει πορτραίτα που θα βοηθήσει ?

Επεξ/σία από barbiedoll
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν τα εγραψα κι εγω καλα.....

 

ηλιοβασίλεμα πες οτι εχεις τριποδο για τις αργες ταχύτητες, οποτε τι κανεις? ειτε χρησιμοποιεις το ΑΕΒ είτε με το χέρι βγαζεις την μία 0 exp comp. ρυθμίζεις την επόμενη σε -2 exp comp. και μετα +2 exp. comp.

Οκ αντε, πες το ghosting το ξεπερνας με επεξεργασία από τον χρόνο που κανεις για τα παραπανω σε σχεση με το ΑΕΒ που κανει κλικ,κλικκλικ και εισαι ετοιμος.

 

Στο αλλο που αναφερω για χεράτες φωτογραφίες με δυναμικό ευρος.

Θα στο πω με απλα λόγια...... (βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα) ημουν στην ισπανία που έχει πολυ ωραία κτίρια. Ο ουρανος είχε εντονα συννεφα. εγω ημουν κατω απο τα κτιρια. Ηθελα λοιπον και το κτιριο και τον ουρανο. αυτο με χερατο exposure comp ε δεν γινεται εκτος αν είσαι φακίρης με gimball αντι για χερι.

 

EDIT: Στις φωτογραφίες με exp. comp 0 ο ουρανος ηταν καμμενος.....οσον αφορα την επεξεργασια του RAW σε καμια περιπτωση δεν εχεις το ιδιο αποτελεσμα αν δωσεις -2 exposure στο RAW με το να κανεις -2 exp comp κατα τη διαρκεια της ληψης

 

στο σκοτεινο θεμα δεν με νοιάζει τόσο πολύ γιατί συνήθως στις σκοτεινές, το δυναμικό εύρος δεν είναι τόσο μεγάλο, αρα ειναι σχεδόν άχρηστο.

 

Οσον αφορα τη σπαστη οθονη, σιγουρα δεν εχει καμια σχέση με το πορτρετα. Απλα οταν κανεις μια αγορα-επενδυση κοιτας να σκεφτεσαι λιγο πιο σφαιρικα, αποκλείεται να εισαι χομπύστας και να ασχολείσαι μόνο με ένα μέρος το χομπυ

 

Οπότε για πορτρετα σιγουρα δε θα βοηθησει, για τοπια? τρελλα!!! ειδικα αν χρησιμοποιεις και κανενα φιλτρο ND με μεγάλες εκθεσεις και βαριεσαι να ψαχνεις καπακια να κλεινεις το viewfinder. Για το βιντεο? εκει και αν βολευει!!! γενικα εμενα με την 7200 μου λειπει πολυ η σπαστη οθονη της 5200, βεβαια ειναι το μονο που μου λειπει :)

Επεξ/σία από blu3_orion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες για να αρχισω να καταλαβαινω κι εγω το ΑΕΒ ειναι στην ουσια η ελληνικη ονομασια για το γνωστο HDR??Αυτο το εχει και η καμερα του κινητου μου βεβαια,και αποσο εχω καταλαβει αυτο που κανει στην ουσια ειναι να βγαζει 3 φωτο ταυτοχρονα,οπου η καθεμια εχει μια ρυθμιση διαφορετικη(αυτο το exposure που λετε?),και στη συνεχεια να σου συνδυαζει αυτες τις 3 φωτο για ενα καλυτερο αποτελεσμα.Δηλαδη η λειτουργια αυτη δεν υπαρχει στην σειρα 3χχχ αποσο καταλαβα.Η απορια μου ειναι η εξης:Το HDR γενικοτερα για ποιες περιπτωσεις το χρησιμοποιειτε εσεις??Μονο οταν ειστε σε τοπια και εχετε να βγαλετε ακινητα αντικειμενα,η εφαρμοζεται αυτο και οταν υπαρχει ανθρωπος στη φωτο??Αν κουνηθει ομως ο ανθρωπος αυτος δεν θα βγει πιο θολη η μορφη και τα χαρακτηριστικα του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν τα εγραψα κι εγω καλα.....

 

ηλιοβασίλεμα πες οτι εχεις τριποδο για τις αργες ταχύτητες, οποτε τι κανεις? ειτε χρησιμοποιεις το ΑΕΒ είτε με το χέρι βγαζεις την μία 0 exp comp. ρυθμίζεις την επόμενη σε -2 exp comp. και μετα +2 exp. comp.

Οκ αντε, πες το ghosting το ξεπερνας με επεξεργασία από τον χρόνο που κανεις για τα παραπανω σε σχεση με το ΑΕΒ που κανει κλικ,κλικκλικ και εισαι ετοιμος.

 

Στο αλλο που αναφερω για χεράτες φωτογραφίες με δυναμικό ευρος.

Θα στο πω με απλα λόγια...... (βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα) ημουν στην ισπανία που έχει πολυ ωραία κτίρια. Ο ουρανος είχε εντονα συννεφα. εγω ημουν κατω απο τα κτιρια. Ηθελα λοιπον και το κτιριο και τον ουρανο. αυτο με χερατο exposure comp ε δεν γινεται εκτος αν είσαι φακίρης με gimball αντι για χερι.

 

EDIT: Στις φωτογραφίες με exp. comp 0 ο ουρανος ηταν καμμενος.....οσον αφορα την επεξεργασια του RAW σε καμια περιπτωση δεν εχεις το ιδιο αποτελεσμα αν δωσεις -2 exposure στο RAW με το να κανεις -2 exp comp κατα τη διαρκεια της ληψης

 

στο σκοτεινο θεμα δεν με νοιάζει τόσο πολύ γιατί συνήθως στις σκοτεινές, το δυναμικό εύρος δεν είναι τόσο μεγάλο, αρα ειναι σχεδόν άχρηστο.

 

Οσον αφορα τη σπαστη οθονη, σιγουρα δεν εχει καμια σχέση με το πορτρετα. Απλα οταν κανεις μια αγορα-επενδυση κοιτας να σκεφτεσαι λιγο πιο σφαιρικα, αποκλείεται να εισαι χομπύστας και να ασχολείσαι μόνο με ένα μέρος το χομπυ

 

Οπότε για πορτρετα σιγουρα δε θα βοηθησει, για τοπια? τρελλα!!! ειδικα αν χρησιμοποιεις και κανενα φιλτρο ND με μεγάλες εκθεσεις και βαριεσαι να ψαχνεις καπακια να κλεινεις το viewfinder. Για το βιντεο? εκει και αν βολευει!!! γενικα εμενα με την 7200 μου λειπει πολυ η σπαστη οθονη της 5200, βεβαια ειναι το μονο που μου λειπει :)

 

Για αρχή βελτίωσε την τεχνική σου.

Το -2EV frame είναι άχρηστο.

 

Για τα κτίρια... ξαναλέμε... ΤΡΙΠΟΔΟ. ΤΡΙ ΠΟ ΔΟ.

 

Όποιος αποκαλεί τον εαυτό του φωτογράφο και βαράει τοπία και αρχιτεκτονική δίχως τρίποδο ΔΕΝ είναι φωτογράφος ( ακραία έκφραση, αλλά αν θες να βαράς κτίρια και τοπία χεράτα και "on the move" κάνεις τουριστική φωτογραφία και όχι φωτογραφία τοπίου/αρχιτεκτονικής/cityscape )

Επεξ/σία από barbiedoll
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΧΑΧΑΧΑΧΑ ρε συ babiedoll πραμγατικα με κανεις να εχω την εντυπωση οτι ειμαι σε group ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ :D :D :D

 

Ναι θα κανω και σοβαρη φωτογραφία, Ναι θα κανω και τουριστικη φωτογραφία!!!

 

Μπορεί να είμαι μονος μου σε ενα σημειο και να φαω ωρες για μια φωτογραφια, μπορει να βιαζομαι και να μην εχω χρονο να στηνω τριποδα γιατι η γυναικα περιμενει και γκρινιαζει......τι θα κανω δλδ, δεν θα βγαλω καθολου φωτογραφιες  για δεν θα ειναι "φωτογραφία τοπίου/αρχιτεκτονικής/cityscape" :) :) :)

 

ΧΟΜΠΥ ΕΙΝΑΙ!!!! δεν βγαζω ψωμακι απο αυτο....οπως και πολλοί άλλοι, κανω κατι που με ευχαριστεί και με αποστπά από τα προβληματα της καθημερινότητας :)

 

Δεν ξερω ισως για σενα η φωτογραφια να ειναι επαγγελμα, αλλα σε αυτή την περίπτωση, είσαι σε λάθος thtread ή τις διατυπώνεις με γνωμονα την επαγγελματικη φωτογραφι

 

Οσο για το τρίποδο, που πιστευεις οτι θα βοηθησει, ωστε να καλυψεις ολο το δυναμικο ευρος? δεν ρωταω ειρωνικα, απλα ισως να χανω κατι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EDIT: Στις φωτογραφίες με exp. comp 0 ο ουρανος ηταν καμμενος.....οσον αφορα την επεξεργασια του RAW σε καμια περιπτωση δεν εχεις το ιδιο αποτελεσμα αν δωσεις -2 exposure στο RAW με το να κανεις -2 exp comp κατα τη διαρκεια της ληψης

 

 

αυτό δεν ισχύει. ότι αλλάζεις σε RAW σε exposure είναι σαν να το αλλάζεις στη διάρκεια της λήψης. -2 ev είναι αδικαιολόγητα πολύ.

 

Αν θες να τραβήξεις ηλιοβασίλεμα με κτίρια και δεν θες να σου βγαίνουν ούτε καμμένος ο ουρανός ούτε σκοτεινά τα κτίρια άλλα δεν θες και το "αφύσικο" look του HDR, ρυθμίζεις με τη βούρτσα στο photoshop την έκθεση σημειακά  και τη μπλεντάρεις όσο πιο ευγενικά στο μάτι γίνετε.

 

τα RAW και το Photoshop έχουν πάρει τη θέση του σκοτεινού θαλάμου. Όποιος δεν τα χρησιμοποιεί καλά, κακώς χρησιμοποιεί DSLR.

 

@armin

η DSLR είναι overkill γι αυτό που θες να κάνεις. δικά σου είναι τα λεφτά ότι θες κάνεις αλλά αν πάρεις μια φτηνότερη μηχανή χωρίς εναλλασόμενους φακούς θα γλιτώσεις μερικές 100αδες € και δεν θα καταλάβεις διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello ?
Τρίποδο = 2 frames με διαφορετικό exposure ( 1 land-foreground / 1 sky ) = κάλυψη όλου του εύρους, σωστή photo έτοιμη


Οσο για το τρίποδο, που πιστευεις οτι θα βοηθησει, ωστε να καλυψεις ολο το δυναμικο ευρος? δεν ρωταω ειρωνικα, απλα ισως να χανω κατι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

@armin

η DSLR είναι overkill γι αυτό που θες να κάνεις. δικά σου είναι τα λεφτά ότι θες κάνεις αλλά αν πάρεις μια φτηνότερη μηχανή χωρίς εναλλασόμενους φακούς θα γλιτώσεις μερικές 100αδες € και δεν θα καταλάβεις διαφορά.

Οπως??

Και πιστευεις οτι ειναι overkill να αγορασω γενικοτερα dslr η  overkill να αγορασω dslr επεπεδου 5200 και πανω?

Ας πουμε δεν θεωρεις οτι μια βασικη 3200,3300 με καναν 2 καλους φακους θα ειναι μια καλη entry level στρατηγικη για αυτα που θελω να κανω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@barbiedoll υπαρχει liveview με phase detection που χρησιμοποιει παραλληλα και contrast detection, hybrid δηλαδη και δεν το θελω το εχω. Δυστηχως το liveview της nikon βασιζετε ακομα μονο σε contrast detection και οκ αν ειναι στατικη η σκηνη σου φτανει, αλλα ειναι στατικη η σκηνη παιζω και manual με magnification ακομα καλυτερα και με την μεγαλυτερη ακριβεια.

 

Απο εκει και περα το εγραψα οτι δεν αξιζει να πας απο την d3200 στην d5200, καλυτερα να πας στην d7xxx σειρα, αλλα διαφωνω οτι η μονη καλη επενδυση για ερασιτεχνες ειναι το full frame, μην τρελαθουμε κιολας, μια χαρα φωτογραφιες βγαζεις και με aps-c και οι φακοι κοστιζουν πολυ λιγοτερο.

 

Τωρα για το aeb που απο την μια μας προτεινεις ακριβες μηχανες, απο την αλλη ειναι και αχρηστα τα αυτοματα προγραμματα, ακομα και σε τριποδο, μια χαρα ευκολια ειναι να γυρνας σε ενα user memory που εχεις προγραμματισει aeb και να παιρνει η μηχανη 3-5-7 αναλογα την μηχανη καρε, συγκεκριμενης διαφορας στην εκθεση, που την υπολογιζει μονη της, χωρις να την ξαναπειραξεις μεχρι να τελειωσει, δεν μπορεις να μας λες ερασιτεχνες που δεν βγαζουμε με τριποδο συνεχεια και εσυ να πηγαινεις 2-3-4 φορες και να πατας κουμπακια στην μηχανη αναμεσα στις ληψεις για να αλλαξεις χειροκινητα την εκθεση, το πιο πιθανον ειναι να την αλλαξεις θεση εστω και λιγο. Οπως επισης δεν μπορεις να εισαι παντα με το τριποδο θα χρειαστεις να παρεις 2-3 καρε και στο χερι καποια στιγμη, αν χρειαζεσαι συνεχεια τριποδο για να βγαλεις μια high contrast σκηνη αστο καλυτερα, θα γελανε και αυτοι με τα κινητα στο τελος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτό δεν ισχύει. ότι αλλάζεις σε RAW σε exposure είναι σαν να το αλλάζεις στη διάρκεια της λήψης. -2 ev είναι αδικαιολόγητα πολύ.

τα RAW και το Photoshop έχουν πάρει τη θέση του σκοτεινού θαλάμου. Όποιος δεν τα χρησιμοποιεί καλά, κακώς χρησιμοποιεί DSLR.

Τι να σου πω αδερφε, θα διαφωνησω (με επιφυλαξη) μαζί σου γιατί εχω δει διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα κυρίως όσον αφορά το +2 που προστίθεται θόρυβος από το RAW, που κατα τη διαρκεια της λήψης σε +2EV είναι ανύπαρκτος. αρα λοιπον στα δικα μου τα ματια δεν ειναι το ιδιο.

 

Βαλε για παραδειγμα μια βραδινη φωτογραφια για να ειναι πιο προφανες, το ιδιο ειναι να τραβηξεις μια φωτογραφια με +2 στοπ shutter speed και το ιδιο να ανεβασεις +2 απο το RAW? Γιατι σε μενα, στην πρωτη περιπτωση η φωτογραφια ειναι υπερφωτισμενη, αλλα χωρις θόρυβο, ενω στην δευτερη ο θορυβος ανεβαινει αρδην. τουλαχιστον αυτο συμβαινει στα δικα μου πειραματα μεχρι τωρα,,,

 

Οσο για το αν το +2 /-2 ειναι υπερβολη οι γνωμες διιστανται, εμενα μου αρεσει το τελικο αποτελεσμα..... Πανω απο +2/-2 είναι που ξεφευγεις και δεν κερδιζεις τπτ. ΜΕχρι το 2 θεωρω οτι ειναι οκ. Αυτα και απο αρθρα που εχω διαβασει αλλα πανω απο ολα με προσωπικες δοκιμες. Σε αλλον μπορει να αρεσει καλυτερα το -+1 Οκ, υποκειμενικο ειναι αυτο με βαση το αποτελεσμα.....

 

 

Hello ?

Τρίποδο = 2 frames με διαφορετικό exposure ( 1 land-foreground / 1 sky ) = κάλυψη όλου του εύρους, σωστή photo έτοιμη

Οσο για το τρίποδο, που πιστευεις οτι θα βοηθησει, ωστε να καλυψεις ολο το δυναμικο ευρος? δεν ρωταω ειρωνικα, απλα ισως να χανω κατι.....

 

 

Ναι οκ , αν θες να κανεις επαγγελματικη δουλεια ναι, αλλα αν κανεις τουρισμο και θες να βγαλεις μια καλη φωτογραφια, το ΑΕΒ δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο ως βασικη λειτουργια

 

Για το RAW θα συμφωνήσω απολυτα μαζι σου.

Επεξ/σία από blu3_orion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί της ουσίας, αν δεν το πας πρός το σοβαρό, οτιδήποτε πέραν D3200 + 18-55 + 85mm f/1.8G είναι overkill.

Αυτον τον 85αρη φακο νομιζω μονο εσυ μου τον προτεινεις.Αποσο ειχα δει σε παλιοτερα μηνυματα σου μου ειχες πει οτι ειναι καλος αν θελω να ασχοληθω πιο σοβαρα με πορτραιτα.Σε επιπεδο δυσκολιας ειναι πιο απαιτητικος απο 35αρη 1.8 ,η απο τον αντιστοιχο 50αρη?

 

Ρε παιδια και για να καταλαβω και εγω λιγο οταν μιλαμε για πορτραιτα εννουμε αποκλειστικα φωτογραφιες ανθρωπων,και μαλιστα τραβηγμενες απο κοντα??Επειεδη αυτο μου φαινεται λιγο περιοριστικο...προφανως δεν θελω να βγαζω τοπια αλλα πχ θα ηθελα να ασχοληθω και με street -urban photography .Αυτο το ειδος που ανηκει φωτογραφιων που ανηκει?Σε πορτραιτα η σε τοπια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν θες να ξεκινήσεις με DSLR και να ξεκινήσεις με διάβασμα και εξάσκηση να μαθαίνεις πάρε την φτηνότερη κάνον ή νίκον με τον κιτ φακό και ξεκίνα να τραβάς και να διαβάζεις. Στην πορεία θα καταλάβεις μόνος σου τι φακούς χρειάζεσε και τι σωμα μπορεί ναναι καλή αναβάθμιση. Ο 18-55 είναι μια χαρά φακός για να ξεκινήσεις.

 

Αν θες απλά να τραβάς την οικογένεια και τους φίλους όταν περνάτε καλά, η DSLR είναι overkill. Δεν έχω να προτείνω κάτι συγκεκριμένο γιατί δεν παρακολουθώ την prosumer και mirrorless αγορά ενεργά αλλά υπάρχουν διάφορα μοντέλα που μπορούν να ικανοποιήσουν ένα λίγο πιο ψαγμένο ερασιτέχνη.

 

in other words, αν θες να μάθεις να φωτογραφίζεις, πάρε το φτηνότερο κιτ και ξεκίνα να κλικάρεις. και στους αγώνες απ' τις μικρές κατηγορίες ξεκινάνε όλοι :)

 

@blu3_orion

θόρυβος σε RAW δεν προστίθετε όταν αλλάζεις το EV. κάτι άλλο έπαιξε και σου άλλαξε κάποια άλλη ρύθμιση η φίλτρο πιθανώς εφαρμόστηκε στην εικόνα χωρίς να το προσέξεις και είδες διαφορές. Αν συγκρίνεις RAW με RAW σε καλιμπραρισμένη οθόνη χωρίς την εφαρμογή κανενός φίλτρου κατά το import και σε καλιμπραρισμένο WB προφίλ για την εκάστοτε κάμερα σου στο photoshop, θα δεις ότι η αλλαγή από κάμερα ή στο photoshop είναι ακριβώς η ίδια. Αν συγκρίνεις τελικά jpeg, είναι πιθανόν αν κάνεις το conversion σε jpeg από κάποιο έτοιμο προφίλ του software να προστίθετε θόρυβος απ' το πρόγραμμα που χρησιμοποιείς.

  Επεξ/σία από kavadias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...