Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά.

Ο υπολογιστής μου έχει ένα θεματακι.

Όταν τον ανοίγω μου βγάζει:αυτόματη επιδιορθωση προβλημάτων.

Αλλά οπότε και να το κάνω αυτό θα μου βγάλει ότι δεν ήταν δυνατή η επιδιορθωση των προβλημάτων.

Σκέφτηκα να κάνω επαναφορά του υπολογιστή αλλά επειδή είμαι αρχάριος από υπολογιστές θέλω να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις.

1.Εαν κάνω επαναφορά, το λογισμικό θα μείνει μέσα στον σκληρό (είχα win. 7 και έκανα ενημέρωση σε 10).;

2.Είναι πολύ σοβαρό το πρόβλημα αυτό;;

Δεν θέλω να κλαψω τα λευτα που χάλασα

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά.

Ο υπολογιστής μου έχει ένα θεματακι.

Όταν τον ανοίγω μου βγάζει:αυτόματη επιδιορθωση προβλημάτων.

Αλλά οπότε και να το κάνω αυτό θα μου βγάλει ότι δεν ήταν δυνατή η επιδιορθωση των προβλημάτων.

Σκέφτηκα να κάνω επαναφορά του υπολογιστή αλλά επειδή είμαι αρχάριος από υπολογιστές θέλω να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις.

1.Εαν κάνω επαναφορά, το λογισμικό θα μείνει μέσα στον σκληρό (είχα win. 7 και έκανα ενημέρωση σε 10).;

2.Είναι πολύ σοβαρό το πρόβλημα αυτό;;

Δεν θέλω να κλαψω τα λευτα που χάλασα

Ναι θα μεινει το λογισμικο μεσα, απλα κανε ενα backup τα αρχεια σου σε εξωτερικο δισκο καλου κακου..

Οχι, με την επαναφορα διορθωνεται. 

Δημοσ.

Ωραία.

Τα αρχεία μου τα έχω κάνει backup σε εξωτερικό δίσκο και σκέφτομαι να κάνω ενημέρωση στα win 7 μέσω DVD (από το pirate Bay) αλλά μάλλον θα χω θέμα με το product key νομίζω επειδή εφοσων θα κάνω εγκατάσταση σπασμένο λειτουργικό θα μου ζητήσει κωδικό. Γίνεται έαν μου ζητήσει να βάλω αυτόν που είχε ήδη?

Επίσης ευχαριστώ.

Δημοσ.

Ωραία.

Τα αρχεία μου τα έχω κάνει backup σε εξωτερικό δίσκο και σκέφτομαι να κάνω ενημέρωση στα win 7 μέσω DVD (από το pirate Bay) αλλά μάλλον θα χω θέμα με το product key νομίζω επειδή εφοσων θα κάνω εγκατάσταση σπασμένο λειτουργικό θα μου ζητήσει κωδικό. Γίνεται έαν μου ζητήσει να βάλω αυτόν που είχε ήδη?

Επίσης ευχαριστώ.